CRITERII din 9 martie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL CULTURII SI PATRIMONIULUI NATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 195 din 21 martie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2883 29/12/2017
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulPENTRU APLICAREALEGE 284 28/12/2010 ANEXA 4
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 2883 29/12/2017
ActulAPROBAT DEORDIN 2132 09/03/2011
ActulCONTINUT DEORDIN 2132 09/03/2011

privind aplicarea prevederilor cap. VI lit. B din anexa nr. IV la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice



 + 
Articolul 1(1) Persoanele încadrate în unităţile de cultură, care au rezultate valoroase în activitatea artistică, pot ocupa în mod excepţional funcţii de specialitate, fără a avea studiile necesare postului, cu aprobarea nominală a ministrului culturii şi patrimoniului naţional, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele criterii:1. să fie încadrate cu contract individual de muncă;2. să aibă o vechime de cel puţin 6 luni în cadrul instituţiei;3. ponderea rezultatelor valoroase trebuie să reprezinte cel puţin o treime din totalul rezultatelor obţinute.(2) Dovada privind ponderea rezultatelor valoroase în totalul rezultatelor obţinute se va face prin completarea următoarelor formulare:a) Rezultate obţinute în perioada de la încadrarea în instituţie până la întocmirea solicitării

Nr.
crt
Perioada

Rezultatele
obţinute
Scurtă
descriere

b) Rezultate valoroase obţinute în perioada de la încadrarea în instituţie până la întocmirea solicitării

Nr.
crt

Perioada

Rezultatele
valoroase
obţinute
Scurtă
descriere

Impactul rezultatelor asupra
activităţii/imaginii
instituţiei

 + 
Articolul 2Demararea procedurii aprobării nominale prevăzute la art. 1 alin. (1) se face la solicitarea instituţiei, pe baza unui dosar care va cuprinde următoarele documente:a) solicitarea din partea instituţiei;b) copia actului de identitate a persoanei pentru care se solicită aprobarea nominală;c) copia contractului individual de muncă;d) formularele prevăzute la art. 1 alin. (2);e) cel puţin o recomandare scrisă, cu referire la activitatea desfăşurată.
 + 
Articolul 3Solicitarea prevăzută la art. 2 lit. a) trebuie să conţină următoarele informaţii:a) denumirea instituţiei publice de cultură;b) datele de identificare ale persoanei juridice:1. sediul social;2. adresa de corespondenţă;3. codul fiscal;4. telefon/fax;5. e-mail/adresa web;6. reprezentantul legal al persoanei juridice;c) datele persoanei pentru care se solicită aprobarea nominală:1. numele şi prenumele;2. funcţia ocupată în prezent, cu specificarea gradului sau treptei, după caz, precum şi a gradaţiei corespunzătoare;3. vechimea în domeniu;4. vechimea în instituţie.
 + 
Articolul 4(1) Documentaţia prevăzută la art. 2 lit. a) şi d) va fi certificată prin semnătură de către reprezentantul legal al instituţiei.(2) Documentaţia prevăzută la art. 2 lit. b) şi c) va fi certificată, pentru conformitatea cu originalul, de către persoana abilitată din cadrul compartimentului resurse umane al instituţiei solicitante.
 + 
Articolul 5(1) Dosarul prevăzut la art. 2 se va depune la Registratura Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional de unde va fi transmis compartimentului de specialitate.(2) În cazul în care documentaţia transmisă nu este concludentă sau este incompletă, compartimentul de specialitate poate solicita instituţiei informaţii sau documente suplimentare, cu indicarea termenului de depunere a acestora.(3) În urma analizării documentelor, compartimentul de specialitate va întocmi un referat prin care va propune aprobarea sau respingerea solicitării, după caz.(4) Referatul prin care se propune aprobarea solicitării va însoţi proiectul de ordin pe circuitul avizării, la compartimentul juridic, compartimentul resurse umane, secretar general, respectiv subsecretar de stat sau secretar de stat coordonator al domeniului respectiv, după caz.(5) După parcurgerea circuitului prevăzut la alin. (4), referatul prin care se propune aprobarea solicitării însoţit de proiectul de ordin, respectiv referatul prin care se propune respingerea solicitării se transmit la cabinetul ministrului, în vederea aprobării.
 + 
Articolul 6Compartimentul de specialitate va comunică instituţiei solicitante ordinul privind aprobarea nominală sau înştiinţarea cu privire la respingerea solicitării aprobării nominale, după caz.
 + 
Articolul 7Evidenţa ordinelor privind aprobările nominale, precum şi a înştiinţărilor/referatelor de respingere a acestora se realizează de către compartimentul de specialitate care a elaborat referatul din cadrul Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional.
 + 
Articolul 8(1) Aprobarea nominală obţinută potrivit dispoziţiilor prezentei proceduri este acordată pe durata valabilităţii contractului individual de muncă, în condiţiile respectării criteriilor stabilite mai sus.(2) În cazul în care persoana pentru care s-a obţinut aprobarea nominală nu mai îndeplineşte criteriile prevăzute la art. 1, instituţia solicitantă suspendă aplicarea ordinului prevăzut la art. 6, ordinul privind aprobarea nominală încetându-şi efectele juridice.––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x