CONTRACT din 2 februarie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 94 bis din 6 februarie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ART. 4MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ART. 4MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ART. 11ABROGAT PARTIAL DEHG 78 06/03/2013
ART. 11ABROGAT PARTIAL DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ART. 11MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ART. 11MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ART. 11MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ART. 11MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ART. 11MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ART. 11MODIFICAT DEHG 1263 18/12/2012
ART. 11MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 18/12/2012
ART. 15ABROGAT PARTIAL DEHG 1263 18/12/2012
ART. 15ABROGAT PARTIAL DEACT ADITIONAL 1 18/12/2012
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHG 74 02/02/2012
ART. 1REFERIRE LAOUG (R) 12 07/07/1998 ART. 38
ART. 1REFERIRE LAOUG (R) 12 07/07/1998 ART. 39
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulFA IN LUCRUACT ADITIONAL 13/07/2022
ActulMODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ActulAPROBAT DEHG 74 02/02/2012
ActulCONTINUT DEHG 74 02/02/2012
ART. 4MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ART. 4MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ART. 11ABROGAT PARTIAL DEHG 78 06/03/2013
ART. 11ABROGAT PARTIAL DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ART. 11MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ART. 11MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ART. 11MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ART. 11MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ART. 11MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ART. 11MODIFICAT DEHG 1263 18/12/2012
ART. 11MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 18/12/2012
ART. 14REFERIT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ART. 14REFERIT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ART. 14REFERIT DEHG 1263 18/12/2012
ART. 14REFERIT DEACT ADITIONAL 1 18/12/2012
ART. 15ABROGAT PARTIAL DEHG 1263 18/12/2012
ART. 15ABROGAT PARTIAL DEACT ADITIONAL 1 18/12/2012
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 1MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 2MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 4MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 5MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 78 06/03/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEACT ADITIONAL 1 06/03/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEHG 1060 11/12/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 6MODIFICAT DEACT ADITIONAL 2 11/12/2013
ANEXA 14REFERIT DEHG 1060 11/12/2013

de servicii publice pentru perioada 2012-2015 al Societății Comerciale REGIONAL SRL*) – Anexa nr. III



Notă *) Aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 74/02.02.2012 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 94 din 06.02.2012 + 
Capitolul IDispoziții generale + 
Articolul 1Părțile contractantePrezentul Contract de servicii publice pentru perioada 2012-2015 se încheie între Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, în numele statului și Societatea Comerciala REGIONAL S.R.L., denumită în continuare REGIONAL, în calitate de operator de transport feroviar, în concordanță cu prevederile art. 38 și art. 39 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 12/1998, privind transportul pe căile ferate române și reorganizarea Societății Naționale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
 + 
Articolul 2Obiectul și durata contractului de servicii publice(1)Prezentul contract de servicii publice stabilește obligațiile reciproce ale REGIONAL și ale Ministerului Transporturilor și Infrastructurii în vederea realizării serviciului public social de transport feroviar de călători de către REGIONAL.(2)Prezentul Contract de servicii publice se încheie pentru perioada 2012-2015.
 + 
Capitolul IIObligații specifice ale părților pe perioada 2012-2015 + 
Articolul 3Obligații specifice ale REGIONAL pe perioada 2012-2015(1)Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, REGIONAL se obligă să pregătească și să pună în circulație numărul și categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători.(2)Numărul minim și categoriile de trenuri care vor circula pe secțiile de circulație, care reprezintă pachetul minim social, se pot modifica prin ordin al ministrului transporturilor și infrastructurii pentru adaptarea la condițiile concrete de piață sau la eventualele modificări intervenite la starea tehnică a infrastructurii și cu reglarea corespunzătoare a compensației acordate.(3)Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, REGIONAL se obligă să pună la dispoziția publicului călător capacitățile de transport, în funcție de evoluția și de cerințele pieței.(4)Oferta de servicii se structurează pe următoarele categorii de trenuri:a)regiob)interregio(5)REGIONAL va asigura publicului călător următoarele tipuri de servicii:a)transportul de călători în trafic intern cu trenuri prevăzute în planul de mers al trenurilor;b)capacități de transport diferențiate pe criterii de confort și de servicii: vagoane clasa I și clasa a II-a, compartimentate și necompartimentate, automotoare clasa I-a și clasa a II-a, rame reversibile diesel și electrice RIO și RIB clasa I și clasa a II-a;c)posibilitatea închirierii de vagoane de călători de diverse tipuri și categorii;d)informarea călătorilor, în principalele stații și trenuri, prin birourile proprii, mass-media, Web-site și prin personalul de tren, referitor la condițiile de călătorie, tarife, oferte comerciale, alte informații utile;e)informarea călătorilor în toate cazurile de întârziere, atât în stații cât și în trenuri, de îndată ce astfel de informații sunt disponibile;f)REGIONAL va asigura pe toată durata contractului de servicii publice legături feroviare către stațiile terminale pentru trenurile intercity și interregio, astfel încât să se realizeze transportul călătorilor către aceste stații într-un timp cât mai scurt.(6)Facilitățile la transportul cu trenurile REGIONAL, pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane, se acordă în conformitate cu prevederile legale în vigoare(7)REGIONAL va asigura pe toată durata contractului de servicii publice condițiile minime obligatorii privind viteza comercială, confortul și serviciile la bord, în funcție de categoria trenului, în condiții normale de circulație. În situațiile în care, restricțiile de viteză impuse de CNCF CFR S.A., sau posibilitățile de încadrare în grafic vor conduce la scăderea vitezelor comerciale pe anumite sectoare din parcursul trenurilor, categoria trenurilor va fi stabilită în funcție de calitatea confortului și a serviciilor oferite la bord.(8)Strategia de dezvoltare și modernizare a REGIONAL va fi în concordanță cu legislația europeană în domeniul transportului feroviar de călători și va asigura condițiile necesare pentru îndeplinirea obligațiilor de stat membru al Uniunii Europene;(9)REGIONAL se obligă ca prin politica de marketing pe care o va promova să asigure satisfacerea cerinței pieții de transport feroviar public de călători.(10)REGIONAL se obligă să promoveze o politică tarifară corelată cu legislația în vigoare privind regimul tarifelor pentru serviciile publice cu caracter social, precum și cu evoluția pieței de transport.(11)REGIONAL se obligă să acționeze permanent pentru utilizarea eficientă a resurselor materiale și umane, asigurând astfel reducerea costurilor reale de transport.(12)Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, REGIONAL va plăti, pe bază de contract, Companiei Naționale de Căi Ferate "C.F.R." – S.A. și/sau gestionarului de infrastructură feroviară neinteroperabilă tarifele de utilizare ale infrastructurii, care se stabilesc conform prevederilor legale.(13)Prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract nu poate fi întreruptă și nici suspendată de din niciun motiv, excepție făcând cazurile de forță majoră prevăzute de lege. În oricare din situații, activitatea trebuie reluată în cel mai scurt timp cu putință.
 + 
Articolul 4Obligațiile specifice ale Ministerului Transporturilor și Infrastructurii(1)Ministerul Transporturilor și Infrastructurii va aloca lunar sumele compensatorii cuvenite REGIONAL ca diferență între tarifele stabilite cu avizul autorităților publice competente și costurile reale de transport, la care se adaugă o cotă de profit cuprinsă între 3% și 5% din costul respectiv, prevăzute prin bugetul de venituri și cheltuieli, urmând ca până la data de 31 ianuarie a anului următor societatea să prezinte Ministerului Transporturilor și Infrastructurii dovada efectuării pachetului minim social ce îi revenea, confirmată de Compania Națională de Căi Ferate "C.F.R." – S.A.(2)După aprobarea Legii bugetului de stat și a trimestrializării bugetului, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii va aduce la cunoștința REGIONAL repartizarea pe trimestre a subvenției prin document aprobat de ordonatorul principal de credite.(3)Pentru facilitățile de călătorie acordate, potrivit legii, pe bază contractuală anumitor categorii de persoane, REGIONAL va primi compensații conform documentelor justificative prezentate de aceasta.
 + 
Articolul 5Parametrii de performanță ai REGIONAL pe perioada 2012-2015Indicatorii de cantitate și calitate ai activității de transport feroviar de călători privind funcționarea REGIONAL pentru anul 2012 sunt prezentați în anexa nr. 1.
 + 
Articolul 6Lista trenurilor de călători incluse în pachetul minim social(1)Numărul trenurilor de călători pe fiecare categorie, care vor fi operate pe rețeaua feroviară de către REGIONAL, este inclus în pachetul minim social aprobat prin contractul de activitate al Companiei Naționale de Căi Ferate "C.F.R." – S.A. conform legii și este prevăzut în anexa nr.2.(2)În scopul adaptării la cerințele concrete de piață ale serviciului public social de transport feroviar de călători, REGIONAL poate face modificări în lista prevăzută la anexa nr. 2, cu respectarea instrucțiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulație și fără a depăși volumul total de tren-km din listă. + 
Articolul 7Lista programelor prioritarePrincipalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare și investiții ale REGIONAL pentru perioada de valabilitate a prezentului contract de servicii publice sunt prevăzute în anexa 3.
 + 
Articolul 8Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru asigurarea pachetului minim socialPrincipalele elemente de cheltuieli utilizate pentru determinarea costurilor transportului public feroviar de călători sunt: cheltuieli cu utilizarea infrastructurii feroviare, cheltuieli cu combustibil și lubrifianți, cheltuieli cu personalul, cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, asigurarea călătorilor. Acestea se dimensionează de REGIONAL, corelat cu programul de transport și se aprobă prin bugetul de venituri și cheltuieli al societății, potrivit prevederilor legale.
 + 
Articolul 9Costul prestațiilor(1)Costurile de transport estimate pentru realizarea serviciilor publice în 2012 sunt cele prevăzute în anexa nr. 4.
 + 
Articolul 10Stabilirea nivelului de venituri proprii prognozat pentru pachetul minim social și politica tarifară(1)REGIONAL poate după caz, să stabilească în condițiile legii și să adapteze la condițiile pieței tarifele pentru transportul feroviar public de călători și alte prestații și servicii din domeniul său de activitate, în scop comercial, în vederea menținerii, sporirii sau creării unui anumit trafic în transportul de călători.(2)Veniturile estimate pentru perioada 2012 au fost stabilite plecând de la nivelul indicatorului "călători-km" prognozat pentru această perioadă la art. 5 din prezentul contract de servicii publice. Veniturile proprii estimate sunt prevăzute în anexa nr. 5. + 
Articolul 11Nivelul compensației de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenței dintre nivelul costurilor și cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate(1)Diferențele dintre tarifele stabilite pentru transportul feroviar public de călători și costurile și costurile reale de transport, la care se adaugă o cotă de profit cuprinsă între 3% și 5%, ce constituie compensația serviciilor publice sociale pentru transportul feroviar public de călători se acordă pe baza indicatorului tren-km în funcție de realizarea volumului de tren-km față de cel contractat prin prezentul contract.(2)Nivelul maxim al compensației poate ajunge până la 85% din veniturile totale din transportul de călători (compensație plus venituri proprii)(3)Nivelul compensației de la bugetul de stat ca plata a serviciilor publice pentru acoperirea diferenței dintre nivelul costurilor și cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate este prevăzut în anexa nr. 6.(4)În cazuri bine justificate Ministerul Transporturilor și Infrastructurii va revizui compensația către REGIONAL în vederea asigurării pachetului minim social stabilit prin prezentul contract. + 
Articolul 12Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor și cheltuielilorÎn vederea realizării programului de transport public feroviar în condițiile definite prin prezentul contract și a asigurării echilibrului economico-financiar al societății, REGIONAL va analiza permanent, va adopta și va aproba, în condiții concrete raportate la evoluția prețurilor și tarifelor – obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor și cheltuielilor.
 + 
Articolul 13Programul de modernizare, achiziții de material rulantProgramul de modernizare, achiziții de material rulant se asigură din fonduri proprii și din finanțări externe, corelat cu starea tehnică a parcului, normele tehnice date de constructori, reglementările specifice emise de Autoritatea Feroviară Română.
 + 
Articolul 14Regulile privind amendamentele și modificările la contractModificările la prezentul contract de servicii publice se fac cu acordul ambelor părți, în condițiile legii, în scopul asigurării permanente a îmbunătățirii standardului de calitate a serviciilor publice cel puțin până la nivelul impus de legislația comunitară.
 + 
Articolul 15Răspunderea contractuală(1)Părțile se obligă să execute prezentul contract întocmai și cu bună-credință.(2)În cazul apariției unor situații neprevăzute în derularea contractului, părțile se vor întâlni pentru analiză și soluționare pe cale amiabilă.(3)În cazul conflictelor de muncă, greva este permisă cu condiția ca organizatorii și conducătorii grevei să asigure serviciile esențiale, dar nu mai puțin de o treime din activitatea normală, cu satisfacerea necesităților minime de viață ale comunităților locale.(4)Părțile se obligă să repare prejudiciului cauzat ca urmare a neexecutării/executării necorespunzătoare sau cu întârzierie a obligațiilor contractului, care au fost făcute exclusiv din vina acestora. + 
Articolul 16Forța majoră(1)Forța majoră, conform prezentului contract, reprezintă orice eveniment sau cauză, imprevizibile și de neînlăturat, produse fără vina părților contractante, ce nu au putut fi anticipate la încheierea contractului și care exonerează oricare dintre părți de îndeplinirea totală sau parțială a obligațiilor ce decurg din acest contract.(2)Partea care invocă forța majoră va notifica imediat în scris celeilalte părți producerea sau terminarea evenimentului de forță majoră. Autoritatea competentă va confirma orice eveniment de forță majoră, menționând circumstanțele producerii acestuia. + 
Articolul 17Încetarea contractuluiPrezentul contract de servicii publice încetează:a)la expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;b)prin acordul de voință al părților semnatare, potrivit legislației în vigoare.
 + 
Articolul 18Litigii(1)Litigiile izvorâte din încheierea, executarea, modificarea, încetarea și interpretarea clauzelor prezentului contract se rezolvă pe cale amiabilă.(2)În cazul în care divergențele nu se soluționează pe cale amiabilă, litigiile vor fi rezolvate de instanțele judecătorești competente. + 
Articolul 19Dispoziții finaleAnexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul contract de servicii publice.MINISTRUL TRANSPORTURILOR SC REGIONAL SRLȘI INFRASTRUCTURIIMINISTRU DIRECTOR GENERALANCA BOAGIU STELIAN FRĂȚILĂ
 + 
Anexa 1Principalii indicatori cantitativi și calitativiai activității de transport feroviar de călători

Indicatorul 2012
Tren.km 1.293.253
Calatori.km (mii) 21.080

 + 
Anexa 2Lista completă a trenurilor de călători ce reprezintăpachetul minim social pe anul 2012, care face obiectulcontractelor de servicii publiceTrenuri cu circulație regulatăSecții neinteroperabile (închiriate)

*Font 7*
Nr.
crt.

Ruta de circulație

Distanța
(km.)

Rang tren

Regim de
circulație

Nr. zile
circ./an

Nr.
tren/zi

Tren km/zi
(col. 2 x
col. 6)
Tren km/an
(col. 5 x
col. 7)
0 1 2 3 4* 5 6 7 8
1 Holod – Oradea 94,30 regio Z 366 4 377,20 138.055,20
Total 4 377,20 138.055,20
2 Holod – Salonta 55,10 regio A 254 2 110,20 27.990,80
Total 2 110,20 27.990,80
3 Vașcau – Holod 55,70 regio Z 366 8 445,60 163.089,60
Total 8 445,60 163.089,60
4 Bistrița Bârgăului hcv. -Bistrița Nord 29,60 regio Z 366 10 296,00 108.336,00
Total 10 296,00 108.336,00
5 Bixad Hm. -Satu Mare 51,80 regio Z 366 10 518,00 189.588,00
Total 10 518,00 189.588,00
6 Negresti Oaș -Satu Mare 45,40 regio Z 366 2 90,80 33.232,80
Total 2 90,80 33.232,80
7 Negresti Oaș -Bixad 6,40 regio Z 366 2 12,80 4.684,80
Total 2 12,80 4.684,80
8 Rodna Veche Hm. – Ilva Mica 20,60 regio Z 366 4 82,40 30.158,40
Total 4 82,40 30.158,40
9 Rodna Veche Hm. – Năsăud 40,40 regio Z 366 4 161,60 59.145,60
Total 4 161,60 59.145,60
10 Rodna Veche Hm. – Salva 46,70 regio Z 366 2 93,40 34.184,40
Total 2 93,40 34.184,40
11 Sărmasag -Oradea 130,10 regio Z 366 2 260,20 95.233,20
Total 2 260,20 95.233,20
12 Marghita -Holod 162,70 regio Z 366 2 325,40 119.096,40
Total 2 325,40 119.096,40
13 Sărmasag -Săcuieni Bihor 86,70 regio Z 366 4 346,80 126.928,80
Total 4 346,80 126.928,80
14 Sărmasag -Marghita 61,70 regio Z 366 6 370,20 135.493,20
Total 6 370,20 135.493,20
15 Marghita -Săcuieni Bihor 25,00 regio Z 366 2 50,00 18.300,00
Total 2 50,00 18.300,00
16 Simleul Silvaniei – Sărmasag 13,30 regio Z 366 2 26,60 9.735,60
Total 2 26,60 9.735,60
TOTAL tren- km Sectii neinteroperabile (inchiriate) 3.567,20 1.293.252,80
TOTAL GENERAL SERVICIU PUBLIC SOCIAL 3.567,20 1.293.252,80

LEGENDA* = Regim de circulatie (coloana 4 din tabele)A Nu circulă sâmbăta, duminica și sărbătorile legale;Z Circulă zilnic; + 
Anexa 3Lista programelor prioritare

Nr.
crt.
Denumirea programului prioritar
1 Program de achiziție automotoare pentru transportul de călători
2 Program de modernizare a automotoarelor pentru transportul de călători
3

Program de dezvoltare punct de alimentare și exploatare pentru
automotoare diesel
4

Program de dezvoltare a sistemului electronic de emitere și gestionare a
legitimatiilor de calatorie

 + 
Anexa 4Costul prestațiilor

Costurile de transport
2012
Suma (mii lei) 30.588

 + 
Anexa 5Stabilirea nivelului de venituri proprii prognozatpentru pachetul minim social și politica tarifară

Indicatorul 2012
Venituri (mii lei) 3.650

 + 
Anexa 6Valoarea compensației pentru serviciile publice

Valoarea
compensației
Compensații necesare (mii lei), din care: 29.693
Acordat prin legea nr. 293/2011 a bugetului
de stat pe anul 2012 (mii lei)
21.066

––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x