ANEXE din 7 februarie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 136 bis din 3 martie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1COMPLETAT DEDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 1MODIFICAT DEDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 2COMPLETAT DEDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 2COMPLETAT DEDECIZIE 716 26/08/2003
ANEXA 2MODIFICAT DEDECIZIE 716 26/08/2003
ANEXA 3COMPLETAT DEDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 3COMPLETAT DEDECIZIE 716 26/08/2003
ANEXA 3MODIFICAT DEDECIZIE 716 26/08/2003
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LADECIZIE 78 07/02/2003
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 20 16/01/2003 ANEXA 2
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 12 16/01/2003 ANEXA 2
ANEXA 1REFERIRE LANORMA 16/01/2003
ANEXA 1REFERIRE LANORMA 16/01/2003
ANEXA 1REFERIRE LAHG 1512 18/12/2002
ANEXA 1REFERIRE LACONTRACT CADRU 18/12/2002 ART. 10
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 416 18/07/2001
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 189 02/11/2000
ANEXA 1REFERIRE LAOG 105 30/08/1999
ANEXA 1REFERIRE LALEGE (R) 44 01/07/1994
ANEXA 1REFERIRE LADECRET-LEGE (R) 118 30/03/1990
ANEXA 1REFERIRE LALEGE (R) 42 18/12/1990 ART. 2
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 22 16/01/2003 ANEXA 1
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 21 16/01/2003 ANEXA 1
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 14 16/01/2003 ANEXA 1
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 13 16/01/2003 ANEXA 1
ANEXA 2REFERIRE LANORMA 16/01/2003 ANEXA 2
ANEXA 2REFERIRE LANORMA 16/01/2003 ANEXA 2
ANEXA 2REFERIRE LACONTRACT CADRU 18/12/2002
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 22 16/01/2003 ANEXA 6
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 22 16/01/2003 ANEXA 7
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 22 16/01/2003 ANEXA 11
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 14 16/01/2003 ANEXA 6
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 14 16/01/2003 ANEXA 7
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 14 16/01/2003 ANEXA 11
ANEXA 3REFERIRE LAHG 1511 18/12/2002
ANEXA 3REFERIRE LACONTRACT CADRU 18/12/2002 ART. 7
ANEXA 3REFERIRE LAHG 261 17/04/2000 ART. 2
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEDECIZIE 78 07/02/2003
ActulIN LEGATURA CUDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 1COMPLETAT DEDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 1MODIFICAT DEDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 2COMPLETAT DEDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 2COMPLETAT DEDECIZIE 716 26/08/2003
ANEXA 2MODIFICAT DEDECIZIE 716 26/08/2003
ANEXA 3COMPLETAT DEDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 3COMPLETAT DEDECIZIE 716 26/08/2003
ANEXA 3IN LEGATURA CUDECIZIE 144 14/03/2003
ANEXA 3MODIFICAT DEDECIZIE 716 26/08/2003

la Decizia preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 78/2003 pentru aprobarea utilizării formularelor unice pe ţara, fără regim special, necesare raportarii activităţii furnizorilor de servicii medicale*)



Notă *) Anexele 1-5 au fost aprobate prin Decizia nr. 78 din 07 februarie 2003, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 136 din 03 martie 2003.

DECIZIE

pentruaprobareautilizăriiformularelorunicepeţară,fărăregimspecial,necesareraportăriiactivităţiifurnizorilordeserviciimedicale*)

Avândînvedere:

  • art.1alin.(1)lit.m)dinContractul-cadruprivindcondiţiileacordăriiasistenţeimedicaleîncadrulsistemuluideasigurărisocialedesănătateînasistenţamedicalăprimară,aprobatprinHotărâreaGuvernuluinr.1.512/2002,publicatăînMonitorulOficialalRomâniei,ParteaI,nr.10din10ianuarie2003;

  • art.1alin.(1)lit.h)dinContractul-cadruprivindcondiţiileacordăriiasistenţeimedicaleîncadrulsistemuluideasigurărisocialedesănătateînasistenţamedicalăambulatoriedespecialitatepentruspecialităţileclinice,paracliniceşistomatologice,aprobatprinHotărâreaGuvernuluinr.1.510/2002,publicatăînMonitorulOficialalRomâniei,ParteaI,nr.10din10ianuarie2003;

  • art.1alin.(1)lit.e),art.29alin.(1)lit.m)şiart.41lit.n)dinContractul-cadruprivindcondiţiileacordăriiasis-tenţeimedicalespitaliceşti,îngrijirilorladomiciliu,serviciilormedicaledeurgenţăşitransportsanitar,precumşiaservici-ilorderecuperareasănătăţii,încadrulsistemuluideasigurărisocialedesănătate,aprobatprinHotărâreaGuvernuluinr.1.511/2002,publicatăînMonitorulOficialalRomâniei,ParteaI,nr.7din9ianuarie2003;

  • ReferatulDirecţieigeneralenormecontractualeşirelaţiicufurnizoriinr.143din6februarie2003,aprobatdedirectorulgeneralalCaseiNaţionaledeAsigurărideSănătate,

image

*)Decizianr.78/2003afostpublicatăînMonitorulOficialalRomâniei,ParteaI,nr.136din3martie2003,şiestereprodusăşiînacestnumărbis.

întemeiulprevederilorart.77alin.(2)dinOrdonanţadeurgenţăaGuvernuluinr.150/2002privindorganizareaşifuncţionareasistemuluideasigurărisocialedesănătate,publicatăînMonitorulOficialalRomâniei,ParteaI,nr.838din20noiembrie2002,

preşedinteleCaseiNaţionaledeAsigurărideSănătateemiteurmătoareadecizie:

Art.1.(1)Seaprobăutilizareaformularelorunicepeţară,fărăregimspecial,careincludşidesfăşurătoareleactivităţilorrealizatedemediciidinasistenţamedicalăpri-mară,necesarefacturăriilunareînvedereadecontăriidecătrecaseledeasigurăridesănătateaactivităţiirealizatepotrivitcontractuluidefurnizaredeserviciimedicale,con-formanexelornr.1a)-1i).

  1. (2) Seaprobăutilizareaformularelorunicepeţară,fărăregimspecial,careincludşidesfăşurătoareleactivităţilorrealizatedemediciidinasistenţamedicalăambulatoriedespecialitate,necesarefacturăriilunareînvedereadecontăriidecătrecaseledeasigurăridesănătateaactivităţiireali-zatepotrivitcontractuluidefurnizaredeserviciimedicale,conformanexelornr.2a)-2i),anexeinr.4(,,Scrisoaremedicală”)şianexeinr.5(,,Recomandaremedicalăpentruacordareadeserviciideîngrijiriladomiciliu”).

  2. (3) Seaprobăutilizareaformularelorunicepeţară,fărăregimspecial,careincludşidesfăşurătoareleactivităţilorrealizatedemediciidinasistenţamedicalăspitalicească,serviciiledeîngrijiriladomiciliu,serviciilemedicaledeurgenţăşidetransportsanitar,precumşiserviciilederecu-perareasănătăţii,necesarefacturăriilunareînvedereadecontăriidecătrecaseledeasigurăridesănătateaacti-vităţiirealizatepotrivitcontractuluidefurnizaredeserviciimedicale,conformanexelornr.3a)-3f),anexeinr.4(,,Scrisoaremedicală”)şianexeinr.5(,,Recomandaremedi-calăpentruacordareadeserviciideîngrijiriladomiciliu”).

  3. (4) Seaprobăutilizareaînvedereadecontăriidecătrecaseledeasigurăridesănătateaformularelortipizate

,,Facturăfiscală”,fărăT.V.A.

Art.2.Anexelenr.1-5*)facparteintegrantădinprezentadecizie.

Art.3.Pentruanul2003furnizoriideserviciimedi-calevorraportaserviciilemedicaleprestateînvedereadecontăriiacestorserviciidecătrecaseledeasigurăridesănătatejudeţene,amunicipiuluiBucureştişiceleasimilateacestora,potrivitformulareloraprobateprinprezentadeci-zie.

Art.4.OrdinulpreşedinteluiCaseiNaţionaledeAsigurărideSănătatenr.29/2002pentruaprobareautilizăriiformularelorunicepeţară,fărăregimspecial,necesareraportăriiactivităţiifurnizorilordeserviciimedicale,publicatînMonitorulOficialalRomâniei,ParteaI,nr.141din25februarie2002,cumodificărileşicompletărileulterioare,îşiînceteazăvalabilitatealadatade31decembrie2002.

Art.5.Direcţiageneralănormecontractualeşirelaţiicufurnizorii,direcţiiledespecialitatedinCasaNaţionalădeAsigurărideSănătateşicaseledeasigurăridesănătatejudeţene,amunicipiuluiBucureştişiceleasimilateacestoravorducelaîndeplinireprevederileprezenteidecizii.

Art.6.(1)Prevederileprezenteideciziisuntvalabilepentruanul2003.

  1. (2) PrezentadecizievafipublicatăînMonitorulOficialalRomâniei,ParteaI.

    PreşedinteleCaseiNaţionaledeAsigurărideSănătate,prof.univ.dr.EugeniuŢurlea

    Bucureşti,7februarie2003.

    Nr.78.

    image

    *)Anexelenr.1-5suntreproduseînfacsimil.

    Anexa l-a

    Casa de asigurări de sănătate

    Cabinet medical……………………..

    Localitate…………………………..

    Judeţ…………………………………..

    Reprezentantul legal al cabinetului

    Medic de familie………………………………..

    LISTA INIŢIALĂ A ASIGURAŢILOR ÎNSCRIŞI

    Grupa de vârstă *)

    Nr.

    Cit.

    Numele şi

    prenumele asiguratului

    Cod numeric personal

    Adresa asiguratului

    Vârsta la 01.01.2003

    *

    Codul categoriei din care face parte asiguratul

    **)

    Data înscrierii pe listă

    Data ieşirii de pe listă

    Semnătura asiguratului sau după caz a aparţinătorului legal sau a reprezentantului legal al instituţiei

    tutelare

    1

    2

    N

    Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Semnătura şi parafa medicului de familie,

    Notă:

    *) Grupa de vârstă se completează conform art. 1 alin. 2) pct a) I din Anexa nr. 2 la

    Ordinul pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate în asistenţa medicală primară. Pentru asiguraţii 0-1 an se va completa vârsta în luni la data înscrierii pe listă.

    **) Codul se completează conform nomenclatorului din anexa 1-b.

    1. 1. Formularul se întocmeşte în 2 exemplare din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate, în vederea contractării, de către reprezentantul legal al cabinetului medical şi se actualizeaz la solicitarea casei de asigurări de sănătate judeţene pe baza anexei 1-c şi /sau anexei 1-d.

    2. 2. Datele din listă se vor completa cu litere de tipar.

image

image

Anexa 1-c (continuare)

  1. B. Recapitulaţia asiguraţilor înscrişi pe lista medicului de familie

    ÎN LUNA…………..……… ANUL……………

    Grupa de vârstă

    Număr asiguraţi

    Rămaşi în evidenţă la sfârşitul lunii precedente

    Intrări

    Ieşiri

    Rămaşi în evidenţă la sfârşitul lunii în curs

    I.

    2.

    3.

    4.

    5.

    sub 1 an total din care:

    copii încredinţaţi sau daţi în plasament

    1-4 ani- total din care:

    copii încredinţaţi sau daţi în plasament

    5 59 ani total din care:

    copii încredinţaţi sau daţi în plasament

    pensionari de invaliditate (care nu au împlinit vârsta de pensionare şi care au fost pensionaţi din motive de boală)

    60 ani şi peste total din

    care:

    persoane instituţionalizate în

    centre de îngrijire şi asistenţă fără medic încadrat

    TOTAL

    Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Semnătura şi parafa medicului de familie,

    Notă:

    Mişcarea asiguraţilor pe grupe de vârstă se face anual, la data de 1 ianuarie, luând în

    considerare vârsta împlinită la acea dată. Excepţie fac asiguraţii din grupa de vârstă sub 1 an, pentru care mişcarea se face lunar, până la împlinirea vârstei de 1 an.

    *) Pentru asiguraţii sub 1 an se trece vârsta (număr luni) la data inscrierii pe listă.

    **) Codul se completează conform nomenclatorului din anexa 1-b

    La grupa de vârstă 5-59 : totalul > nr. copiilor încredinţaţi sau daţi în plasament + nr. pensionarilor de invaliditate

    1. 1. Formularul se întocmeste în 2 exemplare din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate, de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare.

    2. 2. Datele din listă se vor completa cu litere de tipar.

Anexa 1-d

Casa de asigurări de sănătate

CONFIRMAREA ASIGURAŢILOR ÎNSCRIŞI *

Către

STRUCTURA PE VÂRSTE

SUB I AN

din care copii încredinţaţi sau daţi în plasament

Cabinet medical ……………………..

Localitatea....….....…………..

Judeţ…………………………………..

NUMĂR ASIGURAŢI

I – 4 ANI

din care copii încredinţaţi sau

daţi în plasament

5 – 59 ANI

din care:

  • copii încredinţaţi sau daţi în plasament

  • pensionari de invaliditate (care nu au împlinit vârsta de pensionare şi care au fost pensionaţi din motive de boală)

60 ANI ŞI PESTE

din care:

persoane instituţionalizate în centre de îngrijire şi asistenţă fără medic încadrat

TOTAL

Casa de asigurări de sănătate

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Am luat la cunoştinţă

Data: ……………………………. Data: …....…...........….......

*) Se completează pentru lunile în care se constată că există înscrişi care şi-au pierdut calitatea de asigurat prin neplata contribuţiei în urma verificării formularelor "Lista iniţială a asiguraţilor înscrişi" – pe grupe de vârstă şi a anexei 1-c tabelul B. Aceasta confirmare a asiguraţilor înscrişi cu anexarea listei de asiguraţi se completează în două exemplare de către compartimentul de resort din cadrul casei de asigurări de sănătate din care unul se înaintează reprezentantului legal al cabinetului medical până la data următoarei raportări.

image

image

image

image

Casa de asigurări de sănătate Anexa 1-f

Cabinei medical….. Localitate..

image

DESFĂŞURĂTOR DE ACTIVITATE PENTRU IMUNIZĂRI PENTRU LUNA ………………………….

Reprezentantul legal al cabinetului Medic de familie………………..

Denumirea serviciului medical

Total persoane catagrafiate din: *

Total persoane imunizate din:

Procent realizat

de imunizări**

Nr. imunizări egal cu 95%

Nr. imunizări ce depasesc 95%

Nr. puncte/ imunizare aferent la 95% din imunizări

Nr. puncte/ imunizare aferent la peste 95% din imunizări

Nr.total puncte pe luna

lista proprie

şcoli

lista proprie

şcoli

lista proprie

şcoli

lista proprie

şcoli

lista proprie si scaii pâna la 10 asigurati inclusiv

scaii peste 10 asigurati

lista proprie si scaii pâna la 10 asigurati inclusiv

scaii peste 10 asigurati

până la 10

asigurat] inclusiv

peste 10 asigurati

până la 10 asigurati inclusiv

peste 10 asigurati

până la 10 asigurati inclusiv

peste to

asigurati

pânăla10 asigurat] inclusiv

peste 1O asigurati

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

C8=/C5+C6+C7Y/C 2+C3+C4)"100

C9=95"C2/

100

C10=95xC3/10

o

C11=95xC 41100

C12=C5-

C9

C13=C6-C10

C14=C7-C11

C15

C16

C17

C18

") C19=(C9+C10)*C15+C1 1'C16+(C12+C13)*C17+

C14'C18

I. Imunizări

antituberculoasă vaccin BCG

4

2

8

4

revaccinare BCG, inclusiv pentru verificarea cicatrice] post primo

vaccinare

4

2

8

4

testare PPD

4

2

8

4

antihepatita B

4

2

8

4

antipoliomielitică VPO

4

2

8

4

împotriva difteriei, tetanosului şi tusei convulsive – DTP (sau DT la cazurile la care vaccinarea DTP este contraindicată)

4

2

8

4

antirujeolic

4

2

8

4

împotriva difteriei, tetanosului – DT

(revaccinare)

4

2

8

4

împotriva difteriei, tetanosului – la adult dT (revaccinare)

4

2

8

4

împotriva tetanosului – dT sau

VTA

4

2

8

4

alte vaccinări in caz de necesitate impuse de Ministerul Sănătăţii şi Familiei

4

2

8

4

TOTAL

* Reprezintă asiguraţii de pe lista proprie+ pers. neînscrise pe lista proprie dar repartizate de către DSP medicului de familie pt efectuarea imunizărilor în şcoli conform. art. 1 alin. 3) lit.a din Anexa 2 la Ord. comun nr. 20/12/2003

** Dacă procentul realizat este sub 95% nu se completează coloanele 9-14. în acest caz nrumarul total de puncte din col.19 va fi (C5+C6)xC15+C7xC16

Formularul se întocmeşte în două exemplare de către medicul de familie, din care unul se depune la CAS de către reprezentantul legal al cabinetului până la data de 3 a lunii următoare, ca anexă la factura lunară

9

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Semnătura şi parafa medicului de familie

Anexa 1-f bis

10

DESFĂŞURĂTOR DE ACTIVITATE PENTRU ALTE SERVICII MEDICALE* LUNA …………………

Denumirea serviciului medical

Număr servicii pe zi

Total servicii pe lună

Nr. puncte pe serviciu sau pe caz confirmat

Nr. total puncte pe lună

1

2

3

4

5

6

7

8

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

9 10

1

2

3

4

5=3×4

li. Examen de bilanţ

Copii

la externarea de la

maternitate

12

la 1 luna

12

la 2 luni

8

la 4 luni

8

la 6 luni

8

la 9 luni

8

la 12 luni

8

la 15 luni

6

la18Iuni

6

III. Evidenţă bolnav TBC

bolnav TBC nou descoperit

20**

urmărirea şi aplicarea TSS

până la scoaterea din evidentă

40/luna

IV. Depistare activă a BTS

20**

VI. Asistenţă medicală la domiciliu în timpul

programului de lucru

1O /solicitare

VII. Asistenţă medicală în

afara programului de lucru anunţat

  • În centrul de permanenţă

20/oră

  • Acolo unde nu este

organizat centru de permanentă:

între orele 20,00 – 8,00

20 /solicitare

– pâna la orele 20,00

15 /solicitare

V. Supravegherea gravidei

Total gravide asigurate din lista proprie consultate

Total gravide consultate în cadrul pachetului minimal

Nr. puncte

Nr. total puncte pe lună – pachet bază

Nr. total puncte pe lună – pachet minimal

o

1

2

3

4=1×3

5=2×3·

Luarea în evidentă

10

Supravegherea:

luna a 3-a

8

luna a 4-a

8

luna a 5-a

8

luna a 6-a

8

luna a 7-a

8

luna a 8-a

8

luna a 9-a

8

Urmărirea lehuzei:

la ieşirea din maternitate

8

la 4 săptămâni

8

Total

TOTAL Cap.li

X

* Se completează şi se ataşează la factura lunară prezentată casei de asigurări de sănătate de către fiecare medic de familie

** Se acordă pe caz trimis la medicul specialist şi confirmat de acesta

11

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Semnătura şi parafa medicului de familie

image

Anexa1-h

image

Anexa Nr. 1-i

Casa de asigurări de sănătate

Raportare trimestrială a caselor de asigurări

de sănătate către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate

Situatia cheltuielilor cu medicii nou veniti într-o localitate în cabinete

' '

medicale nou înfiinţate sau în cabinetele deja existente, trimestrul…….

Luna

Număr medici

Cheltuieli de personal*

Sume pentru cheltuieli de administrare şi funcţionare a

cabinetului

Indemnizaţie de instalare

Total sume

l.

2.

3.

4.

5.

6=3+4+5

TOTAL

Sume raportate în plus sau in

minus**

* Cheltuielile de personal reprezintă un venit echivalent cu media între salariul maxim şi cel minim prevăzut în sistemul sanitar bugetar corespunzător gradului profesional obţinut, la care se aplică sporurile prevăzute în condiţiile stabilite în norme.

** Se vor trece cu plus sumele omise la raportare într-un trimestru anterior (defalcate pentru fiecare trimestru după caz); se vor trece cu minus sumele raportate eronat în plus într-un trimestru anterior (defalcate pentru fiecare trimestru după caz).

Se va da notă explicativă pentru fiecare diferenţă de sumă raportată.

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,

Întocmit,

Notă: Formularul se întocmeşte în 2 exemplare de către casele de asigurări de sănătate din care un exemplar se înaintează Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate la data de 15 a lunii următoare trimestrului încheiat.

Se va trece în clar numele semnatarilor.

Casa de asigurări de sănătate……….. Cabinetul medical………...…….………….…. .

Localitatea ….. Judeţul

14

Medic de specialitate

image

Desfăşurător lunar al serviciilor medicale în ambulatoriul de specialitate Consultaţii medicale iniţiale şi de control

LUNA………..………………………….. ANUL………………….

Anexa 2-a

Nr. crt.

Specialitatea* ………………………

Număr consultaîii pe zi

Total consultaţii

Nr. puncte* pe tip de

consultaţie

Nr. total puncte

Consultatii

1

2

3

4

5

6

7

8

9 10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

6= 4×5

1

Consultaţii iniţiale total, din care:

X

– Adulţi şi copii peste 5 ani

– Copii (0-5 ani)

2

Consultaţii de control total, din care:

X

– Adulţi şi copii peste 5 ani

– Copii (0-5 ani)

3

Consultaţii specifice **:

4

Consultaţii în cadrul pachetului minimal

TOTAL

* Specialitaţile şi punctajele aferente consultaţiilor sunt cele cf. cap I, pct.1, lit. A şi B din Anexa 1 la Ordinul comun 21/13/2003

** Consultaţiile şi punctajele aferente sunt cele cf. cap I, pct.1, lit. B din Anexa 1 la Ordinul comun 21/13/2003. Se pot completa numai codurile consultaţiilor din anexa cu acordul casei de asigurări de sănătate

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

Reprezentantul legal al cabinetului Semnătura şi parafa medicului de specialitate,

Notă:

Formularul se întocmeste în 2 exemplare din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate, de către reprezentantul legal al cabinetului medical, până la data de 3 a lunii următoare.

Casa de asigurari de sanatate………………...………. Cabinetul medical……………...……...…………………....

Localitatea………………………..…………………………………

Judetul

Medic de specialitate

Anexa 2-b

Desfăşurător lunar al serviciilor medicale si tratamentelor in ambulatoriul de specialitate

LUNA……………………………………. ANUL………………….

Nr. crt.

1

Denumirea serviciului medical*

Numar servicii si tratamente pe zi

Total servicii

Nr. puncte pe tip de serviciu

Nr. total

puncte col.4x col.5

1

2

3

4

5

6

7

8 9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

2

3

4

5

6

1

Servicii specifice

specialitatii

2 Servicii conexe

TOTAL

* Serviciile medicale efectuate, prevazute in Anexa nr 1 pct.B la Ordinul comun nr. 21/13/2003, altele decat consultatiile specifice. Se pot completa numai codurile serviciilor din anexa cu acordul casei de asigurari de sanatate

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

Reprezentantul legal al cabinetului Semnatura si parafa medicului de specialitate,

image

Notă:

15

Formularul se întocmeste în 2 exemplare din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate, de către reprezentantul legal al cabinetului medical, pâhla data de 3 a lunii următoare.

Anexa 2-c

Casa de asigurări de sănătate

Cabinet medical……………………..

Localitate.……………………..…..

Judeţ…………………………………..

Reprezentantul legal al cabinetului

Medic de specialitate…....…………..……...

Număr total de puncte realizat de către medicul de specialitate din ambulatoriul de specialitate, ajustat în funcţie de condiţiile deosebite de muncă şi de gradul profesional conform art. 4 alin. (2) pct. a) şi b) din Anexa nr. 2 Ia Normele metodologice de aplicare a Contractului cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile clinice, paraclinice şi stomatologice

Nr. total puncte/ luna pentru consultaţii iniţiale, de control şi specifice *

specialităţii

Nr. total puncte/ lună pentru servicii şi tratamente medicale**

Nr. total puncte/ lună

Majorarea nr. de puncte în funcţie de condiţiile de muncă (Col.3 x % de majorare)

Majorarea nr. de puncte în funcţie de gradul profesional (Col.3 x 20%) ***

Nr. total puncte realizate pe lună

I

2

3 = l+ 2

4

5

6=3+4+5

* Se trece totalul din anexa 2-a col. 6

** Se trece totalul din anexa 2-b col. 6

*** Se majorează numărul total de puncte/lună în calculul cărora nu se ţine seama şi de punctele aferente serviciilor conexe actului medical

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

Reprezentantul legal al cabinetului, Semnătura şi parafa medicului de specialitate,

Notă: Formularul se întocmeşte în 2 exemplare din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate, de către reprezentantul legal al cabinetului medical, până la data de 3 a lunii următoare.

Anexa 2-d

Casa de asigurări de sănătate

Raportare trimestrială a caselor de asigurări

de sănătate către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate

Situaţia punctajului în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate trimestrul…..

pentru stabilirea valorii definitive a punctului

Luna

Total puncte pe trimestru realizate în asistenţa medicală

ambulatorie de soecialitate

1.

2.

I.

II.

III.

TOTAL

Nr. puncte raportate în plus sau în minus *

* Se va trece cu plus numărul de puncte omise la raportare într-un trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru după caz); se va trece cu minus numărul de puncte raportate eronat în plus într-un trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru dupa caz).

Se va da notă explicativă pentru fiecare diferenţă de puncte raportată.

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,

Întocmit.

Notă: Formularul se întocmeste în două exemplare de către casele de asigurări de sănătate din care un exemplar se înaintează Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate la data de 15 a lunii următoare trimestrului încheiat.

Se va trece în clar numele semnatarilor.

Anexa 2-e

Casa de asigurari de sanatate…...............….....….. Unitatea sanitara Localitatea..........................……...…............………......

Judetul.

Desfăşurător lunar al investigatiilor paraclinice efectuate in ambulatoriul de specialitate la recomandarea medicilor de familie

LUNA……………..............…. ANUL………………….

Nr. crt.

Tipul investigatiei paraclinice *

Total investigatii paraclinice

Tarif negociat/

investigatie paraclinica stabilit la

contractare

Sume lei

Efectuate

din care urgenţe

Total general

din care urgenţe

1

2

3

4

5

6 = 3×5

7=4×5

TOTAL

* Se completeaza conform cap. li din Anexa nr. 1 la Ordinul comun nr. 21/13/2003

Desfăşurător lunar al investigatiilor paraclinice efectuate in ambulatoriul de specialitate la recomandarea medicilor din ambulatoriul de specialitate

LUNA…....………..... ANUL.……......

Nr. crt.

Tipul investigatiei paraclinice*

Total investigatii paraclinice

Tarif negociat/

investigatie paraclinica stabilit la

contractare

Sume lei

Efectuate

din care urgenţe

Total general

din care urgenţe

1

2

3

4

5

6 = 3×5

7=4×5

TOTAL

* Se completeaza conform cap. li din Anexa nr. 1 la Ordinul comun nr. 21/13/2003 Formularul nu va include investigatiile paraclinice efectuate la recomandarea medicilor din spital pentru bolnavii internati

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

Reprezentantul legal Semnatura si parafa medicului

Notă: Formularul se întocmeşte în 2 exemplare, dintre care unul rămâne la unitatea sanitară iar celalalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal, până la data de 3 a lunii următoare.

image

image

Anexa 2-g

Judetul. ……………………………

Localitatea ……. Luna………………………….anul…

Cabinet medical………… . ……………………………

Reprezentant legal……… ………………………..

Medic stomatolog/dentist Medic stomatolog/dentist.

Grad profesional medic……………..Grad profesional medic………......……….

DESFĂŞURĂTOR LUNAR AL ACTIVITATILOR PROFILACTICE IN ASISTENTA MEDICALA AMBULATORIE DE

STOMATOLOGIE PENTRU GRUPA 18 ANI 51 PESTE

Nr.

crt

Nr. Fisa sau

Registru consultatii

CNP asigurat

Cod* serviciu

Total servicii/luna

Tarif/serviciu conform Anexa nr.1

Cap.III

% decontat de CAS

Total lei

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

ca C5 x C6 x C7

TOTAL

X

X

X

X

Cod*: codul conform Anexei nr. 1 Cap. III la Ordinul comun nr. 21/13/2003

Formularele se completeaza in doua exemplare de catre reprezentantul legal al cabinetului stomatologic, din care un exemplar se depune de catre acesta la casa de as1gurar1 de sanatate, pana la data de 3 a lunii urmatoare

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

Reprezentantul legal al cabinetului stomatologic

Judelui.

Localitatea…………

Cabinet medical..

Reprezentant legal.. …….……. .

Anexa 2-h

Luna…… .anul……...

Medic stomatolog/dentist Medic stomatolog/dentist.

Grad profesional medic……...………Grad profesional medic…

DESFĂŞURĂTOR LUNAR AL ACTELOR TERAPEUTICE IN CADRUL PACHETULUI DE SERVICII MEDICALE DE BAZA IN ASISTENTA MEDICALA AMBULATORIE DE STOMATOLOGIE

Nr. crt.

Nr. Fisa sau Registru consultatii

Data• controlului profilactic

CNP asigurat

Cod** serviciu

Total servicii/luna

Tarif/serviciu conform Anexei nr.1 Cap. III

%

decon- tat deCAS

Total lei

C1

C2

C3

C4

cs

C6

C7

ca

C9 = C6 x C7 x ca

TOTAL

X

X

X

X

'- din care urgenţe:

se trece data controlului profilactic si se mentioneaza daca controlul este efectuat de alt medic codul conform Anexei nr. 1 Cap. III la Ordinul comun nr. 21/13/2003

Formularele se completeaza in doua exemplare de catre reprezentantul legal al cabinetului stomatologic, din care un exemplar se depune de catre acesta la casa de asigurari de sanatate,pana pe data de 3 a lunii urmatoare

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

Reprezentantul legal al cabinetului stomatologic

image

image

Anexa 3-a

Judeţul. ……………………………………….. .

Localitatea…………………………………..

Spitalul ………………………………………

Luna………………………….anul……………

DESFĂŞURĂTOR PENTRU DECONTAREA SERVICIILOR MEDICALE SPITALICEŞTI CONFORM CONTRACTULUI DE FURNIZARE DE SERVICII MEDICALE SPITALICEŞTI ŞI ACTELOR SALE ADIŢIONALE

  1. 1. SUME PENTRU SERVICII MEDICALE SPITALICEŞTI LUNA/TRIM .………. ..

    Secţia

    Nr. cazuri contractate

    Nr. cazuri realizate (externări)

    ****

    Total zile spitalizare efectiv

    realizate*

    Durata optimă de spitalizare

    **

    Tarif/zi de spitalizare/ secţie***

    Total sumă contractată

    Sumă realizată

    o

    1

    2

    3

    4

    5

    6=1x4x5

    7=2 X 4 X 5

    TOTAL

    .. X

    * Se va completa lunar pentru secţI"Ile/sp1talele recuperare ped1atncă-d1strofIcI, TBC şI lunar/trimestrial pentru secţiile/spitalele de psihiatrie cronici cu internări obligatorii pentru bolnavii psihici încadraţi la art. 105, 113 şi 114 din Cod penal sau cele dispuse prin ordonanţa procurorului pe timpul judecării sau urmăririi penale, pentru cazurile de spitalizare parţială, pentru care se ia în considerare durata de spitalizare efectiv realizată în anul precedent pentru care serviciile medicale spitaliceşti se decontează lunar în funcţie de numărul de zile de spitalizare efectiv realizate,

    cazuri în care suma realizată col.7 = col. 3 x col. 5

    ** Conform Anexei nr. 6 la Ordinul comun nr. 22/14/2003, pentru secţiile pentru care este stabilita durata optima de spitalizare

    *** Conform Anexei ?a la Ordinul comun nr. 22/14/2003

    **** ln cazul secţiei ATI, în vederea decontării, se vor trece şi transferaţii către alte secţii fără a fi număraţi la totalul externărilor din spital

  2. 2. SUME PENTRU SERVICII MEDICALE SPITALICESTI EFECTUATE IN REGIM AMBULATORIU LUNA/TRIM.…………… .

    Secţia/compartiment independent

    Denumire serviciu

    medical*

    Nr. servicii medicale

    Tarif*** I

    serviciu negociat

    Total sumă contractată

    **

    Total sumă realizată

    Contractat **

    Realizat

    o

    1

    2

    3

    4

    5=2×4

    5=3×4

    TOTAL

    X

    X

    * Conform Cap. I pct. 2 din Anexa nr. 1 la Ordinul comun nr. 22/14/2003

    ** Conform Anexei 11 Ordinul comun nr. 22/14/2003

    *** ln limita tarifului prezentat în Cap. I pct. 2 din Anexa nr. 1 la Ordinul comun nr. 22/14/2003

  3. 3. SUME PENTRU INVESTIGAŢII PARACLINICE EFECTUATE ÎN REGIM AMBULATORIU LUNA/TRIM .…….

    Tip investigaţii paraclinice

    Nr. investigaţii

    Tarif negociat

    Total sumă contractată

    Total sumă realizată

    Negociat şi

    contractat

    Realizat

    o

    1

    2

    3

    4=1×3

    5=2×3

    La recomandarea medicilor de familie:

    La recomandarea medicilor specialişti:

    TOTAL

  4. 4. Sumele decontate pentru serviciile medicale efectuate în cabinetele medicale de specialitate prevăzute În art. 7 lit.

    d) din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale spitaliceşti, Îngrijirilor la domiciliu, serviciilor de urgenţă şi transport sanitar şi a serviciilor de recuperare a sănătăţii, în sistemul asigurărilor sociale de

    sănătate, aprobat prin H.G. nr. 1511/2002

    1. A. Suma acordată pentru cabinetele stomatologice şi structurile de primire urgente pentru serviciile de urgenţă din fondul alocat pentru asistenţa medicală spitalicească.

      Cheltuieli de personal

      Nr. persoane

      Fond salarii

      Contribuţii asupra

      salariilor suportate de unitate

      Total cheltuieli de personal

      Contractat * I Realizat

      Contractat * I Realizat

      Contractat * I Realizat

      Contractat I Realizat

      !Total

      I

      I

      I

      I

      Cheltuieli de întreţinere şi funcţionare

      Pondere cheltuieli de personal în total cheltuieli persoana! pe unitate (%)

      Cheltuieli de întreţinere şf funcţionare spital

      Cheltuieli întreţinere şi funcţionare aferente activităţii

      Contractat * I Realizat

      Contractat * I Realizat

      Contractat I Realizat

      !Total

      I

      I

      I

    2. B. Sume acordate pentru serviciile medicale efectuate în dispensare TBC, laboratoare de sănătate mintalăstaţionar de zi, din fondul alocat pentru asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile clinice

      Cheltuieli de personal

      Nr. persoane

      Fond salarii

      Contribuţii asupra salariilor suportate de

      unitate

      Total cheltuieli de personal

      Contractat * I Realizat

      Contractat * I Realizat

      Contractat* I Realizat

      Contractat + I Realizat

      !Total

      I

      I

      I

      I

      Cheltuieli de întreţinere şi functionare

      Pondere cheltuieli de personal în total cheltuieli personal

      pe unitate(%)

      Cheltuieli de întreţinere şi funcţionare spital

      Cheltuieli întreţinere şi funcţionare aferente activităţii

      Contractat * I Realizat

      Contractat * Realizat

      I

      Contractat * I Realizat

      !Total

      I

      I

      I

      * Confonn Actulm ach..ţional I la Contractul de tunuzare de serv1c11medicale sp1tahceşb

  5. 5. Sume pentru cofinanţarea instalării şi Întreţinerii aparaturii de Înaltă performanţă achiziţionată din credite externe

    Tipul aparatului

    Nr. aparate

    Smne acordate pentn1

    instalare

    Sume acordate pentru

    întreţinere

    Contractat *

    Realizat

    Contractat +

    Realizat

    Total

    X

    *Contorm Actulm ad1.ţ.10nal II la Contractul de tum1zare de serv1c11medicale sp1tahceşh

    24

  6. 6. Sume pentru plata cheltuielilor de personal a medicilor rezidenţi din anii 3-7, pentru plata cheltuielilor de personal a medicilor, stomatologilor, farmaciştilor stagiari cu contract de muncă în spital şi pentru plata cheltuielilor pentru personalul din activitatea de cercetare cu contract de muncă în spital

    An rezideniial/ personal de cercetare

    Număr

    Profil

    Cheltuieli de personal

    Medic

    Stomatoloe.

    Farmacist

    Personal de cercetare

    Contractat *

    Realizat

    Contractat *

    Realizat

    Contractat *

    Realizat

    Contractat *

    Realizat

    Contractat *

    Realizat

    Contractat *

    Realizat

    III

    IV

    V

    VI

    VIl

    Personal de cercetare

    Total

    Nr. stagiari

    Profil

    Fond salarii

    Din care suma suportată din fondul de şomaj

    Contribuţia asupra fondului de salarii

    Suma suportată de casa de asigurări de sănătate

    Contractat *

    Realizat

    Contractat *

    Realizat

    Contractat *

    Realizat

    Contractat *

    Realizat

    Medic

    Farmacist

    Stomatolog

    ITutal

    X

    * Conform Actului adiţional ID la Contractul de furnizare de servicii medicale spitaliceşti

  7. 7. Sume aferente cheltuie1ilor de personal pentru medicii şi alt personal sanitar care furnizează servicii medico-sanitare în unităţile sau secţiile de spital cu profil de recuperare pentru copii distrofici, recuperare şi reabilitare neuropsihomotorie sau pentru copii bolnavi de HIV/SIDA reorganizate potrivit prevederilor art. 2 din HG nr. 261/2000 în cadrul serviciilor publice specializate

Nr. persoane

Fond salarii

Contribuţii asupra salariilor suportate de unitate

Total cheltuieli de persana

Contractat * I Realizat

Contractat * I Realizat

Contractat * I Realizat

Contractat * I Realizat

I Total

I

I

I

I

* Conform Actului adiţional IV la Contractul de furnizare de servicii medicale spitaliceşti

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Reprezentantul legal al unitatii sanitare

Notă:

Formularele de la punctele 1-7 se întocmesc lunar şi cumulat pentru fiecare trimestru în 2 exemplare, dintre care unul rămane la reprezentantul legal, iar celalalt se depune la casa de asigurări de sănătate de catre reprezentantul legal al unităţii sanitare, până la data de 3 a lunii următoare.

image

image

Anexa 3-b"

Casa de asigurări de sănătate Unitatea sanitară……………………….

Localitatea……………………………….

Judeţul……………………………………..

DESFĂŞURĂTOR PENTRU SERVICII DE TRANSPORT ÎN ASISTENŢA MEDICALĂ DE URGENŢĂ ŞI TRANSPORT SANITAR

Luna ……………………………

Tip aeronavă

Total ore zbor

Tarif pe oră de zbor negociat la contractare

Total sumă

Contractate

Efectiv realizate

Contractată

Realizată

1

2

3

4

5=2×4

6=3×4

TOTAL

X

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Reprezentant legal

Notă:

Formularul se întocmeşte în două exemplare din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate, de catre reprezentantul legal al unităţii sanitare. până la data de 3 a lunii următoare.

Anexa 3-c

Casa de asigurări de sănătate Unitatea sanitară ………………………

Localitatea ……………………………….

Judeţul ……………………………………..

DESFĂŞURĂTOR SERVICIILOR MEDICALE DE URGENŢĂ ŞI TRANSPORT SANITAR EFECTUATE

Luna ……………………………

Nr. crt.

Tipul de solicitare conform Cap. li, pct. A si B din Anexa 1 la Ordinul comun nr. 22/14/2003

Nr. solicitări

Tarif pe solicitare negociat

Total

Contractat

Realizat

Contractat

Realizat

1

2

3

4

5

6=3×5

7=4 x 5 x % de diminuare rezultat cf. Anexei 3-b *

TOTAL

X

X

* Sumă diminuată dacă este cazul cu procentul de diminuare rezultat conform Anexei nr. 3-b

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Reprezentant legal

Notă:

Formularul se întocmeşte în două exemplare din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate, de către reprezentantul legal al unităţii sanitare, până la data de 3 a lunii următoare.

image

image

image

image

image

image

image

Anexa 5

Unitatea sanitară ………………………………….. Medic ……………………..

Specialitatea ………………………

Nr. contract cu casa de asigurări de sănătate

RECOMANDARE MEDICALĂ PENTRU ACORDAREA DE SERVICII DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU

Pacientul                                             născut la data                       

CNP                           , consultat în serviciul nostru la data de                       _ Diagnosticul:  co1d0OM-S      cod  CIM  

                                   co1d0OMS _

                             co1d0OMS _

                                     codlO OMS      _

coCd IM          coCd IM          coCdTM           

(Neuste obligatorie completarea ambelor coduri)

Deplasabil : da/nu Însoţitor: da/nu

Nr. zile/săptămâni de îngrijiri la domiciliu recomandate:             

Nr. crt.

Tipserviciu de îngrijiri la domiciliu

Observaţii *

1

Monitorizarea parametrilor fiziologici: te111peratura + respiratie

2

Monitorizarea parametrilor fiziologici:

puls +TA

3

Monitorizarea parametrilor fiziologici:

diureza + scaun

4

Administrarea medicamentelor per os

5

Administrarea medicamentelor intramuscular

6

Administrarea medicamentelor intravenos

7

Administrarea medicamentelor

subcutanat/intradermic

8

Administrarea medicamentelor intravezical pe sonda vezicala

9

Administrarea medicamentelor prin perfuzie endovenoasa

10

Administrarea medicamentelor pe

suprafata mucoaselor/tegumentelor

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x