ANEXĂ din 24 mai 2017
![]() |
Redacția Lex24 |
Publicat in Repertoriu legislativ, 07/12/2024 |
|
Informatii Document
Emitent: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARAPublicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 412 bis din 31 mai 2017
Nu exista actiuni suferite de acest act |
Actiuni induse de acest act: |
Alegeti sectiunea:
Acte referite de acest act: |
Alegeti sectiunea:
Acte care fac referire la acest act: |
SECTIUNE ACT | REFERIT DE | ACT NORMATIV |
Actul | CONTINUT DE | ORDIN 536 24/05/2017 |
Anexă Specificaţiile tehnice de realizare a lucrărilor sistematice de cadastru pe sectoare cadastrale
în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, finanţate de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, aprobate prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 979/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 636 din 18 august 2016, se modifică şi se completează după cum urmează:
-
1. Partea introductivă cuprinzând definiţii şi acronime utilizate se modifică şi va avea următorul cuprins:
Achizitor Unitatea administrativ-teritorială care are calitatea de Autoritate Contractantă în cadrul procedurii de achiziţie a lucrărilor sistematice de cadastru demarate la nivel de sectoare cadastrale
ANCPI Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară
BI Buletin de Identitate
Birou teritorial Birou de cadastru şi publicitate imobiliară CF Carte Funciară
.cgxml Structura XML definită de ANCPI pentru reprezentarea datelor tehnice şi juridice (textuale şi grafice) aferente imobilelor, utilizată în realizarea lucrărilor sistematice de cadastrului sistematic
CI Carte de Identitate
CNP Cod Numeric Personal
Contract Atunci când nu este precizat altfel, termenul "contract" folosit în cadrul prezentelor specificaţii tehnice face referire la contractul încheiat între Achizitor şi Prestator în scopul realizării lucrărilor de înregistrare sistematică a imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară.
CUI Cod Unic de Înregistrare
DDAPT Aplicaţia de management pentru titlurile de proprietate care conţine informaţii textuale preluate din titlurile de proprietate emise în baza legilor proprietăţii
Documente tehnice Documentele tehnice ale cadastrului HG Hotărârea Guvernului
ID Identificatorul atribuit imobilului de către Prestator în cadrul lucrărilor sistematice de cadastru. Acesta este unic la nivelul UAT şi reprezintă
Imobil
identificatorul sub care se regăseşte imobilul pe tot parcursul realizării lucrărilor sistematice de cadastru
Terenul cu sau fără construcţii, de pe teritoriul unei unităţi administrativ- teritoriale, care aparţine unuia sau mai multor proprietari şi se identifică printr-un număr cadastral unic
Lege Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr.7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
Nr. cad Număr cadastral
Nr. top Număr topografic
OCPI Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară
PAD Documentaţia cadastrală întocmită pentru un singur imobil, cu atribuirea unui singur număr cadastral, conform Legii
Prestator Persoana fizică sau juridică autorizată de ANCPI conform Regulamentului privind autorizarea sau recunoaşterea autorizării persoanelor fizice şi juridice române, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care aparţine Spaţiului Economic European în vederea realizării şi verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, al geodeziei şi al cartografiei pe teritoriul României, aprobat prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 107/29.03.2010, cu modificările şi completările ulterioare
Procedura de finanţare a lucrărilor
Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin ordinul directorului general al ANCPI
Programul Naţional Programul naţional de cadastru şi carte funciară 2015-2023 UAT Unitatea administrativ-teritorială
UI Unitatea individuală din construcţiile de tip condominiu
-
2. La punctul 1.3 „Etapele lucrărilor sistematice de cadastru”, paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Începerea lucrărilor de înregistrare sistematică se aduce la cunoştinţă publică prin ordinul directorului general al ANCPI, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, care cuprinde identificarea unităţii administrativ-teritoriale şi a sectorului sau, după caz, a sectoarelor cadastrale în care se desfăşoară lucrările şi planul cu reprezentarea grafică a limitei unităţii administrativ-teritoriale şi a sectorului/sectoarelor cadastrale care fac obiectul lucrărilor de înregistrare sistematică, semnat de către reprezentanţii UAT şi ai OCPI, întocmit conform art. 1 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 156/2017 privind aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părţile I-VII."
-
3. La punctul 2.2 „Informaţii generale necesare realizării lucrărilor sistematice cadastru” se introduce un nou paragraf, cu următorul cuprins:
„Prestatorul este responsabil de îndeplinirea cerinţelor privind informarea persoanelor ale căror date cu caracter personal se colectează şi prelucrează în cadrul procesului de înregistrare sistematică, conform prevederilor art. 12 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date."
-
4. La punctul 3.1 „Campania de informare publică”, paragraful 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„În prima etapă a campaniei de informare Prestatorul realizează următoarele:
– tipăreşte şi distribuie materialele informaţionale (pliante, postere). După semnarea contractului, Achizitorul pune la dispoziţia Prestatorului modelul materialelor informaţionale furnizate de ANCPI. Cantităţile privind materialele informaţionale sunt stabilite de către Achizitor. Caracteristicile tehnice ale materialelor informaţionale sunt prevăzute în Anexa nr. 5. Pe perioada implementării contractului, modelul materialelor informaţionale poate suporta modificări, ca mesaj sau conţinut grafic, dar caracteristicile tehnice rămân aceleaşi. Înainte de tipărire, Prestatorul are obligaţia de a prezenta modelul final al materialelor publicitare, în format
digital, în vederea aprobării acestora de către Achizitor, prin proces-verbal care atestă îndeplinirea caracteristicilor tehnice prevăzute în Anexa nr. 5.
Prestatorul are obligaţia de a distribui pliantele şi de a afişa posterele în locuri vizibile (primărie, cămin cultural, biserică, şcoală, dispensar, poştă, etc.) în perioada campaniei de informare, iar la finalizarea activităţii va încheia un proces-verbal care atestă parcurgerea acestei etape de informare şi cantităţile materialelor publicitare folosite;
– organizează cu sprijinul primăriei întâlniri de informare cu cetăţenii, în funcţie de particularităţile UAT- ului şi de nevoile identificate (existenţa străinaşilor, aşezărilor informale, minorităţilor etnice, etc.), iar la finalizarea activităţii va încheia un proces-verbal ce conţine date privind calendarul întâlnirilor realizate, numărul participanţilor, probleme semnalate, etc."
-
5. La punctul 3.1 „Campania de informare publică”, după paragraful 6 se adaugă un nou paragraf, cu următorul cuprins:
„Desfăşurarea campaniei de informare va fi evidenţiată în cadrul Memoriului tehnic aferent Livrării nr. 1 – „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare"."
-
6. La punctul 3.2.1 „Organizarea lucrărilor sistematice de cadastru”, paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Lucrările de înregistrare sistematică se realizează la nivelul unui sector cadastral ori mai multor sectoare cadastrale. OCPI determină sectoarele cadastrale la nivel de întreg UAT- ul. OCPI şi primăria stabilesc sectoarele cadastrale care vor face obiectul contractului de achiziţie publică a serviciilor de înregistrare sistematică a imobilelor."
-
7. La punctul 3.2.2 „Studiul datelor analogice şi digitale preluate de la Achizitor”, paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„În cadrul acestei operaţiuni Prestatorul analizează datele analogice şi digitale preluate de la Achizitor:
-
– limitele UAT- ului şi ale intravilanelor componente deţinute de OCPI, utilizate în activitatea de recepţie a documentaţiilor cadastrale şi de înscriere în cartea funciară;
-
– ortofotoplanul corespunzător sectorului cadastral/sectoarelor cadastrale;
-
– planurile cadastrale/topografice;
-
– planurile parcelare, avizate de comisia locală, recepţionate de către OCPI aferente sectorului cadastral/sectoarelor cadastrale;
-
– fişierele .pdf extrase din baza de date a titlurilor de proprietate şi datele textuale din DDAPT pentru tarlalele din sectoarele cadastrale stabilite;
-
– baza de date a registrelor de transcripţiuni-inscripţiuni, dacă este cazul;
-
– copii ale cărţilor funciare, dacă este cazul;
-
– PAD-uri active provenite din înregistrarea sporadică a imobilelor din sectorul cadastral/sectoarele cadastrale;
-
– fişiere .cgxml cu date din baza de date a aplicaţiei e-Terra, aferente imobilelor cu geometrie asociată din sectorul cadastral/sectoarele cadastrale;
-
– date referitoare la reţeaua naţională geodezică (planimetrie, altimetrie);
-
– alte documentaţii (hărţi de carte funciară, cadastru imobiliar-edilitar, sisteme informaţionale specifice etc.), în măsura în care sunt necesare realizării lucrărilor;
– datele preluate de la autorităţile şi instituţiile publice centrale şi locale, ori furnizate de acestea, privind imobilele din sectorul cadastral/sectoarele cadastrale."
-
-
8. La punctul 3.2.2 „Studiul datelor analogice şi digitale preluate de la Achizitor”, după paragraful 1 se adaugă un nou paragraf cu următorul cuprins:
„Prestatorul poate prelua datele direct de la OCPI în baza mandatului scris acordat în acest scop de Achizitor."
-
9. La punctul 3.2.3 „Recunoaşterea terenului”, paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„În cadrul acestei operaţiuni Prestatorul parcurge următoarele etape:
-
– identificarea formelor de relief;
-
– identificarea limitelor sectorului cadastral/sectoarelor cadastrale;
-
– recunoaşterea punctelor din reţeaua geodezică;
-
– identificarea zonelor în care sunt necesare ridicări topografice;
-
– identificarea zonelor în care se efectuează măsurători ale imobilelor în teren cu participarea deţinătorilor;
-
– identificarea zonelor care au făcut obiectul legilor proprietăţii, precum şi a zonelor necooperativizate, dacă este cazul;
-
– identificarea zonelor cu potenţiale dificultăţi, precum: imobile deţinute de comunităţi etnice minoritare (romi, saşi, slovaci etc.), imobile aflate în litigiu pe rolul instanţelor etc.”
-
-
10. La punctul 3.2.3 „Recunoaşterea terenului”, după paragraful 1 se adaugă un nou paragraf cu următorul cuprins:
„Activitatea privind recunoaşterea terenului va fi evidenţiată în cadrul Memoriului tehnic aferent Livrării nr. 1 – „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare"."
-
11. La punctul 3.2.4 „Stabilirea modului de execuţie a lucrărilor”, paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Prestatorul stabileşte modalitatea de realizare a lucrărilor de înregistrare sistematică, ce include activităţi precum:
-
– alegerea soluţiei tehnice pentru execuţia lucrărilor, ca urmare a analizării datelor primite de la Achizitor şi a recunoaşterii terenului;
-
– stabilirea resurselor materiale şi umane necesar a fi alocate pentru realizarea obiectivelor;
-
– elaborarea programului de execuţie a lucrărilor pe etape şi tipuri de operaţiuni;
-
– realizarea planului principalelor activităţi şi stabilirea termenului estimat de realizare a fiecărei activităţi;
-
– stabilirea termenului de finalizare a lucrărilor de înregistrare sistematică a imobilelor din sectorul cadastral.”
-
-
12. La punctul 3.2.4 „Stabilirea modului de execuţie a lucrărilor”, după paragraful 1 se adaugă un nou paragraf cu următorul cuprins:
„Stabilirea modului de execuţie a lucrărilor va fi evidenţiată în cadrul Memoriului tehnic aferent Livrării nr. 1 – „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare"."
-
13. La punctul 3.2.4 „Stabilirea modului de execuţie a lucrărilor”, paragraful 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Planul principalelor activităţi completat conform progresului lucrărilor, constituie documentul în baza căruia Prestatorul va întocmi Raportul de activitate, care se transmite Achizitorului."
-
14. Titulatura şi paragraful 1 al punctului 3.3.1 „Determinarea tarlalelor, cvartalelor” se modifică după cum urmează:
„3.3.1 Selectarea sectorului/sectoarelor cadastrale
„Selectarea sectorului cadastral/sectoarelor cadastrale se realizează de către OCPI împreună cu Primăria, având în vedere prevederile contractului de finanţare încheiat între OCPI şi UAT şi a Procedurii de finanţare a lucrărilor. Modificarea limitelor sectorului cadastral se face numai cu acordul OCPI şi cu refacerea sectorizării întregului UAT."
-
15. La punctul 3.3.2.2 „Stabilirea limitelor imobilelor situate în extravilan”, paragraful 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„În situaţia în care, în urma măsurării sectorului cadastral din extravilan se constată că suprafaţa acestuia este mai mică decât suprafaţa însumată a parcelelor înscrise în titlurile de proprietate aferente sectorului cadastral, Prestatorul realizează următoarele:
-
a) identifică amplasamentele imobilelor din sector, preluate din sistemul integrat de cadastru şi carte funciară;
-
b) identifică amplasamentele imobilelor din sector pentru care nu au fost deschise cărţi funciare, pe baza titlurilor de proprietate, a limitelor indicate de către titular, reprezentantul primăriei, alte persoane interesate;
-
c) stabileşte noile amplasamente ale parcelelor ca urmare a diminuării proporţionale a suprafeţelor imobilelor din sectorul cadastral;
-
d) prezintă proprietarilor din sectorul cadastral soluţia propusă şi în funcţie de răspunsul acestora procedează astfel:
-
– în cazul în care proprietarii imobilelor sunt de acord cu noile amplasamente şi cu suprafeţele stabilite, aceştia vor semna în acest sens declaraţiile cuprinse în fişele de interviu ale imobilelor, iar situaţia imobilelor astfel stabilită va fi înregistrată în documentele tehnice ale cadastrului;
-
– în cazul în care proprietarii imobilelor nu sunt de acord cu noile amplasamente şi cu suprafeţele diminuate şi nu pot indica nici amplasamentele şi nici limitele imobilelor, iar identificarea nu poate fi realizată nici de către Prestator, acesta va proceda la alocarea unui singur ID pentru întregul sector cadastral, care va fi considerat un singur imobil. În Registrul cadastral al imobilelor, în partea a 2 a Proprietatea/Posesia se vor menţiona titularii drepturilor de proprietate conform titlurilor de proprietate din sectorul respectiv şi informaţiile aferente deschiderii cărţilor funciare individuale derivate, care se deschid pentru fiecare parcelă în parte în favoarea titularului dreptului înscris în titlul de proprietate.”
-
-
16. La punctul 3.3.4.2 „Colectarea actelor”, paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Prestatorul colectează, în copie legalizată, actele juridice care atestă dreptul de proprietate sau alte drepturi reale, care conţin modificări ale configuraţiei imobilelor sau atestă alte acte, fapte ori raporturi juridice privitoare la imobile. Copiile legalizate ale documentelor se preiau numai dacă acestea nu există în arhiva OCPI, a primăriei sau a altor instituţii şi autorităţi publice. În cazul documentelor existente în arhive se eliberează copii ale acestora certificate pentru conformitate cu originalul."
-
17. Punctul 3.3.5.2 „Livrabile” se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Documentaţia finală, întocmită pe sectoare cadastrale, se predă în formatele, în numărul de exemplare şi cu respectarea celor menţionate în tabelul de mai jos:
TABEL LIVRABILE
Livrarea nr. 1 – Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare
Nr.
Crt.
Livrabilul
Format / nr. exemplare
Format hârtie
Format digital
1
Memoriu tehnic cu descrierea lucrărilor
efectuate
da, 1 ex.
.pdf
2
Fişele de date ale imobilelor, actele colectate în cadrul lucrărilor sistematice
de cadastru
da, 1 ex.
.pdf
3
Releveele unităţilor individuale din
da, inclus la
.jpg
Nr.
Crt.
Livrabilul
Format / nr. exemplare
Format hârtie
Format digital
construcţiile condominiu
nr.ctr.5
4
Fişierele .cgxml
nu
.xml
5
Registrul cadastral al imobilelor (inclusiv releveele UI formatate pentru publicare)
da, 1 ex.
.doc/.txt şi .pdf (fişierele .doc/.txt nu
includ releveele UI)
6
Opisul alfabetic al titularilor drepturilor
reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători
da, 1 ex.
.doc/.txt şi .pdf
7
Planurile cadastrale
da, 1 ex.
.tiff georeferenţiat,
.shp/.dxf şi .pdf *)
Livrarea nr. 2 – Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală
Nr. Crt.
Livrabilul
Format / nr. exemplare
Format hârtie
Format digital
1
Cereri de rectificare, contestaţii, acte,
procese verbale, etc.
nu
.pdf
2
Releveele unităţilor individuale din
construcţiile condominiu
da, inclus
la nr.ctr.4
.jpg
3
Fişierele .cgxml
nu
.xml
4
Registrul cadastral al imobilelor (inclusiv releveele UI formatate pentru
publicare)
da, 2 ex.
.doc/.txt şi .pdf (fişierele .doc/.txt nu
includ releveele UI)
5
Opisul alfabetic al titularilor drepturilor
reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători
da, 2 ex.
.doc/.txt şi .pdf
6
Planurile cadastrale
da, 2 ex.
.tiff georeferenţiat,
.shp/.dxf şi .pdf *)
*)Dacă fişierele .tiff georeferenţiate conţin semnăturile şi ştampila sau semnătura electronică, nu se predau şi fişierele .pdf .
Toate documentele întocmite de Prestator livrate în format .pdf conţin obligatoriu semnăturile şi ştampila Prestatorului. Este posibilă utilizarea semnăturii electronice, cu precizarea că documentele tipărite trebuie să conţină menţionarea explicită a acestei semnături şi datele Prestatorului care a semnat electronic.
Actele colectate de la deţinători şi alte documente anexate se predau în format analogic şi
digital.
Prestatorul scanează actele referitoare la imobile şi deţinători şi creează un fişier .pdf
multipage. Fiecărui imobil i se asociază un fişier care se denumeşte ID.pdf, unde ID reprezintă identificatorul imobilului atribuit în cadrul lucrării de înregistrare sistematică.
Documentele analogice se predau pe sectoare cadastrale, în dosare care conţin aproximativ 100 de file, ordonate crescător după ID imobil. Pe fiecare dosar se menţionează numele UAT – ului, numărul sectorului cadastral şi intervalul ID conţinut.
Ordinea documentelor analogice trebuie să fie identică cu cea din fişierul .pdf. Formatul fişierelor .cgxml este prezentat în Anexa nr. 8.
După semnarea contractului, ANCPI pune la dispoziţia Prestatorului un fişier .xsd conţinând schema fişierului .cgxml.
Prestatorul poate descărca datele disponibile din sistemul integrat de cadastru şi carte funciară în format .xml.
Pentru generarea fişierelor .cgxml Prestatorul îşi poate dezvolta propria aplicaţie sau poate utiliza aplicaţia pusă la dispoziţie de ANCPI.
Reprezentanţii Prestatorului care au acces la datele şi informaţiile puse la dispoziţie de ANCPI/OCPI completează formularul de confidenţialitate (Anexa nr. 13). De asemenea, Prestatorul transmite ANCPI mandatul prin care acesta autorizează reprezentanţi, care pot accesa, în numele său, baza de date digitală pusă la dispoziţie de către aceasta. În mandat se precizează numele, prenumele, codul numeric personal al reprezentanţilor; se anexează copii ale cărţilor de identitate ale acestora.
În paralel cu lucrările de sistematice de cadastru se desfăşoară şi înregistrarea sporadică a proprietăţilor, prin care se modifică în permanenţă evidenţa de cadastru şi publicitate imobiliară a imobilelor.
În consecinţă, Prestatorul are responsabilitatea de a verifica periodic evidenţele OCPI prin intermediul funcţionalităţilor sistemului integrat de cadastru şi carte funciară şi de a integra noile date cu privire la imobile, în documentele tehnice ale cadastrului. Ultima verificare în scopul actualizării se face cu cel mult de 10 zile lucrătoare înainte de data predării pentru livrările „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare” şi „Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală”.
Documentele tehnice ale cadastrului (Registrul cadastral al imobilelor, Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători, Planurile cadastrale) predate la livrarea „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare” poartă menţiunea „Spre publicare”, iar cele predate la livrarea „Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală” poartă menţiunea „Documente finale”. Această menţiune se face pe fiecare pagină/planşă.
Planurile predate în format analogic se semnează şi ştampilează de reprezentantul Prestatorului."
-
18. La punctul 3.3.5.3 „Tipărirea documentelor tehnice”, paragraful 1 „Planuri” se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Planuri
Documentaţia întocmită pe sectoare cadastrale, se predă în formatele, în numărul de exemplare şi cu respectarea celor menţionate în Tabelul Livrabile.
La redactarea planurilor cadastrale se utilizează atlasul de semne convenţionale pentru planurile topografice la scările 1:5000, 1:2000, 1:1000 şi 1:500, ediţia 1978."
-
19. Punctul 3.4 „Publicarea documentelor tehnice ale cadastrului”, subpunctul
„Publicarea documentelor tehnice cadastrale", paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Publicarea documentelor tehnice se face în spaţiul pus la dispoziţie de către primărie, precum şi pe pagina de internet a autorităţii administraţiei publice locale, respectiv pe pagina de internet a ANCPI, creată în acest scop."
-
20. Punctul 3.6 „Actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului”, paragrafele 1 şi 2 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
"Prestatorul actualizează documentele tehnice ale cadastrului, în baza documentelor transmise de către comisia de soluţionare a cererilor de rectificare, respectiv: procesul-verbal de soluţionare a cererilor de rectificare, cererile de rectificare, documentele doveditoare.
De asemenea, Prestatorul integrează în documentele tehnice finale ale cadastrului, înregistrările din cărţile funciare efectuate în cadrul înregistrării sporadice, atât în perioada publicării documentelor tehnice cât şi în cea de soluţionare a cererilor de rectificare."
-
21. La punctul 3.7 „Recepţia documentelor tehnice ale cadastrului”, se introduce un nou paragraf, cu următorul cuprins:
„Predarea, respectiv recepţia documentelor tehnice se face la OCPI, pe sectoare cadastrale. Livrabilele aferente fiecărei etape se predau de către Prestator pe bază de Proces verbal de predare-primire, conform modelului prevăzut la Anexa nr. 14."
-
22. Punctul 3.7.1 „Recepţia documentelor tehnice ale cadastrului – copie spre publicare” se modifică şi va avea următorul cuprins:
„3.7.1 Recepţia documentelor tehnice ale cadastrului – copie spre publicare
Activitatea de recepţie se desfăşoară în două etape. Etapa 1 se finalizează cu emiterea unei notificări prin care Comisia de recepţie din cadrul OCPI comunică Prestatorului faptul că livrabilele sunt corecte şi solicită predarea restului livrabilelor. Etapa 2 se finalizează cu emiterea Procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a livrării „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare", care se comunică Achizitorului şi Prestatorului. Modelul Notificării se regăseşte în Anexa nr. 15, iar modelul Procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă se regăseşte în Anexa nr. 16.
Procesul-verbal de acceptanţă se emite de către Achizitor în baza procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a livrării „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare". După emiterea procesului-verbal de acceptanţă se trece la etapa de publicare a documentelor tehnice.
Etapa 1
Prestatorul predă livrabilele, numai în format digital, la termenul stabilit în contract, conform graficului de activităţi. Data înregistrării la OCPI a Procesului-verbal de predare-primire a livrabilelor în format digital reprezintă data predării Livrării nr. 1 – „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare".
Comisia de recepţie din cadrul OCPI face verificări în toate componentele livrării.
Numărul total de imobile din cadrul unei livrări (NT) este format din numărul imobilelor de tip teren cu sau fără construcţie (care este egal cu numărul de fişiere .cgxml al livrării) la care se adaugă numărul de UI din construcţiile condominiu ale livrării respective.
Numărul total de imobile care se verifică (N) este format din N1+N2, unde:
-
– N1 = numărul imobilelor care conţin informaţii în Partea a III-a a cărţii funciare (în acest caz, lista imobilelor de verificat va fi formată din toate imobilele care conţin informaţii în Partea a III-a a cărţii funciare), din totalul imobilelor livrate (NT);
-
– N2 = 10% din NT-N1 (în acest caz, din lista imobilelor de verificat nu vor face parte imobilele care conţin informaţii în Partea a III-a a cărţii funciare).
În cazul în care Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată deficienţe la un procent egal sau mai mare de 20% din totalul imobilelor verificate (N), întreaga livrare se consideră ca nepredată urmând a se aplica prevederile contractuale.
În acest caz, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte un proces-verbal de respingere, ce conţine lista imobilelor verificate şi raportul erorilor şi deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului.
În cazul în care Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată deficienţe la un procent mai mic de 20% din totalul imobilelor verificate (N), întocmeşte un proces-verbal de constatare, însoţit de lista imobilelor verificate şi raportul erorilor şi deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului.
Prestatorul corectează livrabilele şi le redepune la OCPI în termen de maxim 10 zile de la comunicarea procesului-verbal de constatare.
În situaţia în care la verificarea datelor din fişierele redepuse de către Prestator, Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată că acestea prezintă în continuare deficienţe, întocmeşte un proces-verbal de constatare, însoţit de lista imobilelor verificate şi raportul erorilor şi deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului. Prestatorul corectează livrabilele şi
redepune la OCPI fişierele corectate, în termen de maxim 10 zile de la comunicarea procesului- verbal de constatare.
În situaţia în care la verificarea datelor din fişierele redepuse a doua oară de către Prestator, Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată că acestea prezintă în continuare deficienţe, lucrarea se respinge şi întreaga livrare se consideră ca nepredată, urmând a se aplica prevederile contractuale. În această situaţie, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte un proces- verbal de respingere, ce conţine lista imobilelor verificate şi raportul erorilor şi deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului.
La finalul acestei etape, în momentul în care livrabilele verificate nu mai prezintă deficienţe de corectat, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte notificarea aferentă etapei 1 şi o comunică Prestatorului, în vederea predării livrabilelor în format analogic conform tabelului Livrabile de la pct. 3.3.5.2.
Etapa 2
În termen de 5 zile de la data primirii notificării aferente etapei 1, Prestatorul are obligaţia să predea livrabilele prevăzute la punctul 3.3.5.2 – Livrabile, în format analogic, având îndeplinită cerinţa prevăzută de art. 12 alin. (14) din Lege.
Dacă un livrabil lipseşte, este incomplet sau nu corespunde cerinţelor din specificaţiile tehnice, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte un proces-verbal de constatare cu descrierea deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului. Prestatorul corectează deficienţele şi redepune la OCPI livrarea corectată în termen de maxim 5 zile de la comunicarea procesului- verbal de constatare.
În situaţia în care la verificarea livrabilelor redepuse de către Prestator, Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată că acestea prezintă în continuare livrabile lipsă, sunt incomplete sau nu corespund cerinţelor din specificaţiile tehnice, lucrarea se respinge şi întreaga livrare aferentă etapei 2 se consideră ca nepredată, urmând a se proceda la aplicarea prevederilor contractuale. În această situaţie Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte un proces-verbal de respingere, ce conţine deficienţele constatate, care se comunică Prestatorului.
Când livrarea este completă şi nu mai prezintă deficienţe de corectat, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte în 3 exemplare Procesul-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a livrării – „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare", dintre care un exemplar se comunică Achizitorului şi un exemplar Prestatorului.
În baza procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă, Achizitorul emite procesul-verbal de acceptanţă a livrării „Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare".
-
-
23. Punctul 3.7.2 „Recepţia documentelor tehnice ale cadastrului – copie finală” se modifică şi va avea următorul cuprins:
„3.7.2 Recepţia documentelor tehnice ale cadastrului – copie finală
Recepţia documentelor aferente acestei livrări se realizează după parcurgerea etapei de publicare a documentelor tehnice ale cadastrului şi după cea de soluţionare a cererilor de rectificare. În această etapă Prestatorul actualizează/corectează datele asociate imobilelor care au fost contestate. În cazul în care soluţionarea unei cereri de rectificare implică modificări şi ale altor imobile, atunci şi datele asociate acestor imobile se actualizează/corectează.
Prestatorul predă livrabilele în format digital la termenul stabilit în contract, conform graficului de activităţi.
Activitatea de recepţie se desfăşoară în două etape. Etapa 1 se finalizează cu emiterea unei notificări prin care Comisia de recepţie din cadrul OCPI comunică Prestatorului faptul că livrabilele sunt corecte şi solicită predarea restului livrabilelor. Etapa 2 se finalizează cu emiterea Procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a livrării „Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală", care se comunică Achizitorului şi Prestatorului. Modelul Notificării se regăseşte în Anexa nr. 15, iar modelul Procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă se regăseşte în Anexa nr. 16.
Procesul-verbal de acceptanţă se emite de către Achizitor în baza procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a livrării „Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală",
Etapa 1
Prestatorul predă livrabilele, numai în format digital, la termenul stabilit în contract, conform graficului de activităţi. Data înregistrării la OCPI a Procesului-verbal de predare-primire a livrabilelor în format digital reprezintă data predării Livrării nr. 2 – „Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală." Depăşirea datei de predare a Livrării nr. 2 se consideră întârziere conform prevederilor contractuale. Comisia de recepţie din cadrul OCPI verifică dacă actualizarea datelor este corect integrată în livrabile.
Se verifică toate imobilele ale căror date au fost modificate în urma soluţionării cererilor de rectificare/contestaţiilor.
În cazul în care Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată deficienţe la un procent egal sau mai mare de 20% din totalul imobilelor verificate, întreaga livrare se consideră ca nepredată urmând a se aplica prevederile contractuale.
În acest caz, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte un proces-verbal de respingere, ce conţine lista imobilelor verificate şi raportul erorilor şi deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului.
În cazul în care Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată deficienţe la un procent mai mic de 20% din totalul imobilelor verificate, întocmeşte un proces-verbal de constatare, însoţit de lista imobilelor verificate şi raportul erorilor şi deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului.
Prestatorul corectează livrabilele şi le redepune la OCPI în termen de maxim 7 zile de la comunicarea procesului-verbal de constatare.
În situaţia în care, la verificarea datelor din fişierele redepuse de către Prestator, Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată că acestea prezintă în continuare deficienţe, întocmeşte un proces-verbal de constatare, însoţit de lista imobilelor verificate şi raportul erorilor şi deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului. Prestatorul corectează livrabilele şi redepune la OCPI fişierele corectate în termen de maxim 7 zile de la comunicarea procesului- verbal de constatare.
În situaţia în care la verificarea datelor din fişierele redepuse a doua oară de către Prestator, Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată că acestea prezintă în continuare deficienţe, lucrarea se respinge şi întreaga livrare se consideră ca nepredată, urmând a se aplica prevederile contractuale. În această situaţie, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte un proces- verbal de respingere, ce conţine deficienţele constatate, care se comunică Prestatorului.
Când livrarea este completă şi nu mai prezintă deficienţe, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte notificarea aferentă etapei 1, care se comunică Prestatorului în vederea predării livrabilelor în format analogic, conform tabelului Livrabile de la pct. 3.3.5.2.
Etapa 2
În termen de 5 zile de la data primirii notificării aferente etapei 1, Prestatorul are obligaţia să predea livrabilele prevăzute la punctul 3.3.5.2. – Livrabile, în format analogic.
Dacă un livrabil lipseşte, este incomplet sau nu corespunde cerinţelor din specificaţiile tehnice, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte un proces-verbal de constatare cu descrierea deficienţelor identificate, care se comunică Prestatorului.
Prestatorul corectează deficienţele şi redepune la OCPI livrarea corectată în termen de maxim 5 zile de la comunicarea procesului-verbal de constatare.
În situaţia în care la verificarea livrabilelor redepuse de către Prestator, Comisia de recepţie din cadrul OCPI constată că acestea prezintă în continuare livrabile lipsă, sunt incomplete sau nu corespund cerinţelor din specificaţiile tehnice, lucrarea se respinge şi întreaga livrare aferentă etapei 2 se consideră ca nepredată, urmând a se proceda la aplicarea prevederilor contractuale. În această situaţie, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte un proces-verbal de respingere, ce conţine deficienţele constatate, care se comunică Prestatorului.
Când livrarea este completă şi nu mai prezintă deficienţe, Comisia de recepţie din cadrul OCPI întocmeşte în 3 exemplare Procesul-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a livrării –
„Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală", dintre care un exemplar se comunică Achizitorului şi un exemplar Prestatorului.
În baza procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă, Achizitorul emite Procesul-verbal de acceptanţă a livrării „Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală"."
-
24. La punctul 3.8 „Deschiderea cărţilor funciare”, paragraful 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„OCPI deschide cărţile funciare, în baza documentelor tehnice finale ale cadastrului şi a documentelor aferente, conform Regulamentului aprobat prin ordin al directorului general al ANCPI."
-
25. Anexa nr. 1 – DATE GENERALE se modifică şi va avea următorul cuprins:
Anexa nr. 1 – DATE GENERALE
(se completează de către Achizitor)
Judeţ:
Date generale UAT:
Nr. crt.
Informaţii care sunt puse la dispoziţia Prestatorului
Cantităţi estimative,
descriere format date
1.
Suprafaţa totală UAT (ha)
2.
Suprafaţa intravilan UAT (ha)
3.
Număr sate componente ale UAT
4.
Număr locuitori UAT
5.
Limita UAT şi intravilane componente
6.
Planul cadastral de ansamblu scara 1:10.000 cu
reprezentarea tarlalelor şi numărul tarlalelor
7.
Registrul de transcripţiuni-inscripţiuni (număr
înregistrări)
Date sector cadastral nr. ..
Nr.
crt.
Informaţii care sunt puse la dispoziţia Prestatorului
Cantităţi estimative, descriere
format date
1.
Suprafaţa sectorului cadastral (ha)
2.
Număr imobile din sectorul cadastral
3.
Număr apartamente din construcţiile condominiu situate în
sectorul cadastral
4.
Limita sectorului cadastral
5.
Titluri de proprietate aferente tarlalelor din sectorul
cadastral (număr)
6.
PAD active aferente sectorului cadastral neconvertite în
sistemul integrat de cadastru şi carte funciară (număr)
7.
Cărţi funciare aferente imobilelor din sectorul cadastral,
neconvertite în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară (număr)
8.
Fişiere .cgxml aferente sectorului cadastral pentru imobile
cu carte funciară şi geometrie asociată (număr fişiere)
9.
Ortofotoplan
10.
Planuri cadastrale/topografice (număr/format)
11.
Planuri parcelare (număr/format)
12.
Date referitoare la reţeaua naţională geodezică
13.
Alte documentaţii (număr):
– documentaţii conform HG 834/1991
– cadastru imobiliar-edilitar
– cadastre de specialitate, etc.
14.
Alte date
Obs: În cazul în care nu pot fi puse la dispoziţie date specifice sectorului cadastral, se vor preda date pentru întreg UAT
-
26. Anexa nr. 2 – REGISTRUL CADASTRAL AL IMOBILELOR se modifică şi va avea următorul cuprins:
22
Anexa nr. 2 – REGISTRUL CADASTRAL AL IMOBILELOR
UAT …. Sector cadastral nr..
Zonă cooperativizată/necooperativizată (Co/NCo)
-
1. DESCRIEREA IMOBILULUI
DATE TEREN
DATE CONSTRUCŢII
Identifi cator teren
Adresă imobil
Nr. cadas tral1)
Nr. CF1)
Supra faţa măsura tă
Intra vilan/ extra vilan (I/E)
Nr. top
Nr. tarla
Nr. parcelă
Categorie folosinţă
Supra faţă parcelă
Identifi cator construc ţie
Cod grupă destinaţie
Supra faţa constru ită
Nr. nive luri
Nr. CF
Constr. cu acte (DA/ NU)
-
2. PROPRIETATEA / POSESIA
Titularul dreptului/posesiei
Data naşterii/ CUI
Domiciliu/ Sediu
Cota parte
Identificator entitate asociată2)
Cotă parte teren UI3)
Mod de dobândire
Act juridic
Obs privitoare la proprietar4)
Nume/ Denumire
Iniţiala tatălui
Prenume
Tip act
Nr. act/ data
Emitent
-
3. SARCINI / DEZMEMBRĂMINTE
Titular
Data naşterii/ CUI
Domiciliu/ Sediu
Tipul sarcinii sau al dezmembrămintelor dreptului de proprietate
Cota parte
Identificator entitate asociată 2)
Act juridic
Valoare ipotecă
Tip monedă
Nume/ Denumire
Iniţiala tatălui
Prenume
Tip act
Nr.
act/ data
Emitent
-
4. NOTĂRI, PROCESE, INTERDICŢII 5. OBSERVAŢII
Tipul notării
Tip act
Nr. act/ data
Emitent
Identificator entitate asociată 2)
Imobil
împrejmuit / neîmprejmuit
Imobil
contestat / necontestat5)
Alte observaţii
1)Numere alocate anterior demarării lucrărilor de înregistrare sistematică
2)Prin entitate asociată se înţelege: teren, construcţie, UI
3)Coloana se completează numai pentru UI din construcţiile condominiu
4)Se menţionează dacă proprietarul este decedat sau proprietarul este neidentificat
5)Se completează numai pentru livrările de tip „copie finală"; numai pentru imobilele contestate, cu precizarea Cerere de rectificare/Contestaţie nr.. din..
23
Notă: În dreapta jos, pe fiecare pagină se tipăreşte: numărul paginii, înregistrare sistematică UAT (se completează denumirea UAT), Sectorul cadastral nr..anul realizării
Model pentru UI din construcJiile condominiu
UAT ….
-
1. DESCRIEREA UNITĂŢII INDIVIDUALE
24
Sector cadastral nr..
Identificat or UI
Adresa construcţiei
Număr cadastral/ Nr. top. 1)
Nr. CF
individuală1)
Nr. tronson
Scara
Nivel
Număr apartament
Cod unitate individuală (UI)
Suprafaţă utilă ap. (mp)
Cote părţi comune
Cotă parte teren
-
2. PROPRIETATEA / POSESIA
Titularul dreptului/posesiei
Data naşterii/
CUI
Domiciliu/ Sediu
Cota parte2)
Mod de dobândire
Act juridic
Obs privitoare la proprietar3)
Nume/
Denumire
Iniţiala tatălui
Prenume
Tip
act
Nr. act/
data
Emitent
-
3. SARCINI / DEZMEMBRĂMINTE
Titular
Data naşterii/ CUI
Domiciliu/ Sediu
Tipul sarcinii sau al dezmembrămintelor dreptului de
proprietate
Cota parte2)
Act juridic
Valoare ipotecă
Tip monedă
Nume/ Denumire
Iniţiala tatălui
Prenume
Tip act
Nr. act/
data
Emitent
-
4. NOTĂRI, PROCESE, INTERDICŢII 5. OBSERVAŢII
-
Tipul notării
Tip act
Nr. act/ data
Emitent
Date UI contestat /
necontestat4)
Alte observaţii
1)Numere alocate anterior demarării lucrărilor de înregistrare sistematică
2)Se referă la suprafaţa UI şi la cotele părţi comune
3)Se menţionează dacă proprietarul este decedat sau proprietarul este neidentificat
4)Se completează numai pentru livrările de tip „copie finală"; numai pentru imobilele contestate, cu precizarea Cerere de rectificare/Contestaţie nr . din ..
Notă: În dreapta jos, pe fiecare pagină se tipăreşte: numărul paginii, înregistrare sistematică UAT (se completează denumirea UAT), sectorul cadastral nr. anul realizării
Formularul de mai jos (Foaia colectivă) constituie parte integrantă din Registrul cadastral al imobilelor şi se completează numai pentru construcţiile tip condominiu şi unităţile individuale componente.
Foaie Colectivă
UAT ………….
Sector cadastral nr. ………………
25
A. Partea I – Foaia de avere
ID-Cn
Număr cadastral/
Nr .top. 1)
Număr CF 1)
Adresa construcţiei
Suprafaţa ocupată
la sol (mp)
Nr. tronson
Scara
Nivel
Număr apartament
Cod unitate individuală (UI)
Nr. CF
individuală 1)
Suprafaţă utilă ap. (mp)
Cote părţi comune
Cotă parte teren
Obs.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
TOTAL
Descrierea părţilor comune
indivize:
26
1)Numere alocate anterior demarării lucrărilor de înregistrare sistematică
Note: În dreapta jos, pe fiecare pagină se tipăreşte: numărul paginii, înregistrare sistematică UAT (se completează denumirea UAT), anul realizării Formatul Registrului cadastral al imobilelor/Foii colective poate fi modificat cu acordul ANCPI
-
-
27. Anexa nr. 3 – OPISUL ALFABETIC AL TITULARILOR DREPTURILOR REALE DE PROPRIETATE, AL POSESORILOR ŞI
AL ALTOR DEŢINĂTORI se modifică şi va avea următorul cuprins:
Anexa nr.3 – OPISUL ALFABETIC AL TITULARILOR DREPTURILOR REALE DE PROPRIETATE, AL POSESORILOR ŞI AL
ALTOR DEŢINĂTORI
Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători
Judeţul….
UAT…..
Nr. crt.
Nume/ denumire deţinător
Data naşterii / CUI
Identificator1)
Planşa
Sector cadastral
Adresa imobilului2)
Suprafaţa în proprietate
Suprafaţa în posesie4)
Observaţii deţinător3)
1)Identificatorul atribuit de Prestator imobilului în procesul de realizare a lucrării de înregistrare sistematică
2)Pentru deţinătorii de UI se completează şi număr tronson, scara, nivel, număr apartament
3)Se menţionează dacă proprietarul este decedat sau proprietarul este neidentificat
4)Se menţionează pentru imobilul care are posesor
Note:
Data naşterii titularului dreptului se extrage din codul numeric personal al acestuia
În dreapta jos, pe fiecare pagină se tipăreşte: numărul paginii, înregistrare sistematică UAT (se completează denumirea UAT), sectorul cadastral nr.., anul realizării
27
Formatul Opisului alfabetic poate fi modificat cu acordul ANCPI
-
28. Anexa nr. 4 – FIŞA DE DATE A IMOBILULUI se modifică şi va avea următorul cuprins:
Anexa nr.4 – FIŞA DE DATE A IMOBILULUI
FIŞA DE DATE A IMOBILULUI
UAT ……..
Sector cadastral .. ID imobil …….
-
1. DATE TEREN
Nr. Tarla/ stradă
Nr. parcelă/ nr. poştal
Suprafaţă măsurată
Nr. CF
Nr cad/ nr top
Împrejmuit/ Neîmprejmuit (Î/N)
Zona cooperativizată/ necooperativizată
(Co/Nco)
Observaţii:
-
2. DATE CONSTRUCŢII PERMANENTE
Identificator construcţie
Cod grupă destinaţie
Număr niveluri
Constr. cu acte
(DA/NU)
Construcţie condominiu
(DA/NU)
Nr. bloc
Nr. total
UI
Suprafaţă construită
măsurată
C1
C2
…
Cn
Părţile comune:
Observaţii:
-
3. PROPRIETATEA / POSESIA
Nr.
Crt.
Nume şi prenume deţinător/
Denumire persoană juridică
CNP/ CUI
Nr. act de
proprietate/posesie
Observaţii
1
2
În aplicarea prevederilor art. 12 alin. (1) şi (2) ale Legii nr. 677/2001 pentru protecJia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaJie a acestor date, titularul declară că este de acord cu prelucrarea şi publicarea datelor cu caracter personal colectate şi prelucrate în cadrul procesului de înregistrare sistematică.
Declaraţia titularului dreptului de proprietate:
Subsemnatul……..domiciliat în ………..posesor al CI seria. nr… eliberat de … la data declar că sunt de acord cu înregistrarea în cartea funciară a
dreptului de proprietate asupra imobilului cu ID nr. … reprezentând.. cu suprafaţa diminuată de .. ha şi cu amplasamentul stabilit conform înţelegerii dintre proprietarii imobilelor din sectorul cadastral nr.
Posesor/Titular drept de proprietate Reprezentantul Prestatorului
(nume şi prenume, semnătura) (nume şi prenume, semnătura)
Note:
-
– Pentru a prelua toate datele constatate la teren, în cazul situaţiilor complexe, Prestatorul poate modifica formatul fişei de date a imobilului, cu acordul ANCPI.
-
– Declaraţia titularului dreptului de proprietate se completează în cazul sectoarelor cadastrale cu deficit de suprafaţă. Fişa de date este semnată în mod obligatoriu de către titularii dreptului de proprietate.
-
– În cazul imobilelor cu posesori, Fişa de date este semnată în mod obligatoriu de către posesori.
-
-
29. Anexa nr. 6 – STRUCTURA FIŞIERELOR PENTRU PREDARE se modifică şi va avea următorul cuprins:
Anexa nr. 6 – STRUCTURA FIŞIERELOR PENTRU PREDARE
Pentru situaţiile neprezentate în anexă, Prestatorul creează subdirectoare separate şi denumeşte fişierele cu nume relevante, corespunzătoare sectoarelor cadastrale predate.
Livrarea 1 "Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare" Director: UAT_Date_teren
Conţine subdirectorul:
– "Memoriu_tehnic", cu fişiere care conţin descrierea lucrărilor efectuate.
Director: UAT_cgxml_pdf_jpg
Conţine subdirectoare denumite S1, S2, ., Sn (unde n reprezintă numărul sectorului cadastral)
Fiecare subdirector "Sn" conţine:
-
– fişierele de tip ID.cgxml din sectorul respectiv;
-
– fişierele de tip ID.pdf/ID-Cn-Um.pdf care conţin fişele de date şi actele scanate pentru fiecare imobil, din sectorul respectiv.
Documentele (fişele de date şi actele) se scanează cu rezoluţia 200 dpi, alb-negru. Ordinea documentelor în fişier este:
-
– fişa de date;
-
– actele de identitate/certificatele de înregistrare/certificate deces/acte de stare civilă, etc;
-
– actele juridice privitoare la imobile;
-
– fişierele de tip ID-Cn-Um-Rp.jpg care conţin releveele unităţilor individuale.
Director: UAT_Registru
Conţine subdirectoare denumite S1, S2, ., Sn (unde n reprezintă numărul sectorului cadastral) Fiecare subdirector "Sn" conţine fişiere cu denumirea Sn_Registrul cadastral al imobilelor_UAT, unde n reprezintă numărul sectorului cadastral, iar UAT denumirea teritoriului administrativ.
În funcţie de situaţie, se creează unul sau mai multe fişiere .pdf asociate unui registru cadastral al sectorului.
Director: UAT_Opis
Conţine un fişier doc/txt cu Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători, având denumirea Opis_alfabetic_deţinători_UAT şi fişierele .pdf asociate.
În funcţie de situaţie, se creează unul sau mai multe fişiere .pdf asociate opisului alfabetic. Conţine subdirectoare denumite S1, S2, ., Sn (unde n reprezintă numărul sectorului cadastral).
Fiecare subdirector "Sn" conţine fişiere cu denumirea Sn_Opis_alfabetic_deţinători _UAT, unde n reprezintă numărul sectorului cadastral, iar UAT denumirea teritoriului administrativ.
Director: UAT_planuri_cadastrale
Conţine:
-
– un subdirector "shp" care include fişiere conţinând toate elementele grafice şi textuale descrise la „Conţinutul planului cadastral”, cu fişiere shp separate pentru limita UAT, limita intravilan, limita sectoare cadastrale, limita tarla/cvartal, limita imobile, construcţii, toponimie, etc:
[Cod SIRSUP]_[denumire UAT]_limita_ – shp reprezentând limita UAT, având ca atribute: codul SIRSUP, judeţul, denumirea UAT;
[Cod SIRSUP]_INTRAV_[nr. trup] – shp reprezentând limita intravilanelor având ca atribute: codul SIRSUP, codul SIRUTA, judeţul, denumirea UAT, numărul trupului de intravilan (unic la nivelul UAT);
[Cod SIRSUP]_SECTOR_[nr. sector] – shp reprezentând limita sectoarelor având ca atribute: codul SIRSUP, judeţul, denumirea UAT, numărul sectorului cadastral (unic la nivelul UAT); [Cod SIRSUP]_TARLA_[nr. tarla] – shp reprezentând limita tarla/cvartal având ca atribute: codul SIRSUP, judeţul, denumirea UAT, numărul tarlalei/cvartalului.
[Cod SIRSUP]_IMOBILE – shp reprezentând limita imobilului (fiecare imobil având ca atribute codul SIRSUP şi ID atribuit de Prestator);
[Cod SIRSUP]_CONSTRUCTII – shp reprezentând conturul construcţiilor (fiecare construcţie având ca atribute codul SIRSUP, ID atribuit de Prestator, codul construcţiei atribuit de Prestator) etc.
sau
-
– un subdirector "dxf" care include fişierul „plan_cadastral.dxf” ce conţine, pe layere separate, toate elementele grafice şi textuale descrise la „Conţinutul planului cadastral”. Acest fişier include toate elementele din formatul tipărit al planurilor cadastrale;
Structura de layere a fişierului „plan_cadastral.dxf" va conţine minim următoarele:
DENUMIREA LAYER-ULUI
CONŢINUTUL LAYER-ULUI
[Cod_SIRSUP]_Cadrul plansei
[Cod_SIRSUP]_LIMITA_poly
Limita UAT şi teritorii vecine
[Cod_SIRSUP]_LIMITA_txt
Numele unităţilor administrativ-teritoriale
[Cod_SIRSUP]_INTRAV_poly
Limitele intravilanului/intravilanelor
[Cod_SIRSUP]_INTRAV_txt
Numărul/denumirea intravilanului/intravilanelor
[Cod_SIRSUP]_SECTOR_poly
Limitele sectoarelor cadastrale
[Cod_SIRSUP]_SECTOR_txt
Numerele sectoarelor cadastrale
[Cod_SIRSUP]_IMOBILE_poly
Limitele imobilelor
[Cod_SIRSUP]_IMOBILE_txt
ID-urile imobilelor
[Cod_SIRSUP]_TARLA_poly
limita tarlalelor/cvartalelor
[Cod_SIRSUP]_TARLA_txt
numărul/denumirea tarlalelor/cvartalelor
[Cod_SIRSUP]_NR POSTAL_txt
Numerele poştale ale imobilelor din intravilan
[Cod_SIRSUP]_CONSTRUCTII_poly
Limitele construcţiilor definitive
-
– Titlul: Plan cadastral;
-
– Subtitluri: UAT, judeţul, sectorul cadastral;
-
– Scara planului şi sistemul de proiecţie STEREO 70;
-
– Legenda;
-
– Direcţia Nord;
-
– Denumirea executantului, data întocmirii;
-
– Schiţa cu dispunerea sectoarelor cadastrale;
-
– Numărul planşei (dacă sunt mai multe);
-
– Trăsături de caroiaj
[Cod_SIRSUP]_CONSTRUCTII_txt
Codurile construcţiilor
[Cod_SIRSUP]_TOPONIMIE_txt
Toponimie
şi
-
-
– un subdirector "tiff/pdf" care include fişierele de tip tiff/pdf.
Livrarea 2 "Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală" Director: UAT_cgxml_pdf _jpg_final
Conţine subdirectoare denumite S1, S2, ., Sn (unde n reprezintă numărul sectorului cadastral). Fiecare subdirector "Sn" conţine:
-
– fişierele de tip ID.cgxml rezultate;
-
– fişierele ID.pdf/ID-Cn-Um.pdf care conţin fişele de date şi actele scanate pentru fiecare imobil. Documentele (fişele de date şi actele) se scanează cu rezoluţia 200 dpi, alb-negru.
Ordinea documentelor în fişier este:
-
– fişa de date;
-
– actele de identitate/certificatele de înregistrare/certificate deces/acte de stare civilă etc.;
-
– actele juridice privitoare la imobile;
-
– cererea de rectificare/contestaţia privitoare la calitatea de posesor;
-
– actele doveditoare;
-
– procesul verbal de soluţionare a cererii de rectificare;
-
– fişierele de tip ID-Cn-Um-Rp.jpg care conţin releveele unităţilor individuale.
Director: UAT_Registru_final
Conţine fişiere actualizate cu modificările rezultate în urma soluţionării cererilor de rectificare/contestaţiilor privitoare la calitatea de posesor, cu denumirea Sn_Registrul cadastral al imobilelor_UAT_final, unde n reprezintă numărul sectorului cadastral, iar UAT denumirea teritoriului administrativ.
În funcţie de situaţie, se creează unul sau mai multe fişiere .pdf asociate unui registru cadastral al sectorului.
Director: UAT_Opis_final
Conţine un fişier doc/txt cu Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători, actualizat cu modificările rezultate în urma soluţionării cererilor de rectificare şi fişierele .pdf asociate.
Fişierul are denumirea Opis_alfabetic_deţinători_UAT_final.
În funcţie de situaţie, se creează unul sau mai multe fişiere .pdf asociate indexului alfabetic. Conţine subdirectoare denumite S1, S2, ., Sn (unde n reprezintă numărul sectorului cadastral).
Fiecare subdirector "Sn" conţine fişiere cu denumirea Sn_Opis_alfabetic_deţinători _UAT, unde n reprezintă numărul sectorului cadastral, iar UAT denumirea teritoriului administrativ.
Director: UAT_planuri_cadastrale_final
Conţine date actualizate cu modificările rezultate în urma soluţionării cererilor de rectificare:
-
– un subdirector "shp" care include fişiere conţinând toate elementele grafice şi textuale descrise la „Conţinutul planului cadastral”, cu fişiere shp separate pentru limita UAT, limita intravilan, limita sectoare cadastrale, limita tarla/cvartal, limita imobile, construcţii, toponimie, etc:
[Cod SIRSUP]_[denumire UAT]_limita_ – shp reprezentând limita UAT, având ca atribute: codul SIRSUP, judeţul, denumirea UAT;
[Cod SIRSUP]_INTRAV_[nr. trup] – shp reprezentând limita intravilanelor având ca atribute: codul SIRSUP, codul SIRUTA, judeţul, denumirea UAT, numărul trupului de intravilan (unic la nivelul UAT);
[Cod SIRSUP]_SECTOR_[nr. sector] – shp reprezentând limita sectoarelor având ca atribute: codul SIRSUP, judeţul, denumirea UAT, numărul sectorului cadastral (unic la nivelul UAT); [Cod SIRSUP]_TARLA_[nr. tarla] – shp reprezentând limita tarla/cvartal având ca atribute: codul SIRSUP, judeţul, denumirea UAT, numărul tarlalei/cvartalului.
[Cod SIRSUP]_IMOBILE – shp reprezentând limita imobilului (fiecare imobil având ca atribute codul SIRSUP şi ID atribuit de Prestator);
[Cod SIRSUP]_CONSTRUCTII – shp reprezentând conturul construcţiilor (fiecare construcţie având ca atribute codul SIRSUP, ID atribuit de Prestator, codul construcţiei atribuit de Prestator) etc.
sau
-
– un subdirector "dxf" care include fişierul „plan_cadastral_final.dxf” ce conţine, pe layere separate, toate elementele grafice şi textuale descrise la „Conţinutul planului cadastral”. Acest fişier include toate elementele din formatul tipărit al planurilor cadastrale.
Structura de layere a fişierului "plan_cadastral_final.dxf" va conţine minim următoarele:
DENUMIREA LAYER-ULUI
CONŢINUTUL LAYER-ULUI
[Cod_SIRSUP]_Cadrul plansei
-
– Titlul: Plan cadastral;
-
– Subtitluri: UAT, judeţul, sectorul cadastral;
-
– Scara planului şi sistemul de proiecţie STEREO 70;
-
– Legenda;
-
– Direcţia Nord;
-
– Denumirea executantului, data întocmirii;
-
– Schiţa cu dispunerea sectoarelor cadastrale;
-
– Numărul planşei (dacă sunt mai multe);
– Trăsături de caroiaj
[Cod_SIRSUP]_LIMITA_poly
Limita UAT şi teritorii vecine
[Cod_SIRSUP]_LIMITA_txt
Numele unităţilor administrativ-teritoriale
[Cod_SIRSUP]_INTRAV_poly
Limitele intravilanului/intravilanelor
[Cod_SIRSUP]_INTRAV_txt
Numărul/denumirea intravilanului/intravilanelor
[Cod_SIRSUP]_SECTOR_poly
Limitele sectoarelor cadastrale
[Cod_SIRSUP]_SECTOR_txt
Numerele sectoarelor cadastrale
[Cod_SIRSUP]_IMOBILE_poly
Limitele imobilelor
[Cod_SIRSUP]_IMOBILE_txt
ID-urile imobilelor
[Cod_SIRSUP]_TARLA_poly
limita tarlalelor/cvartalelor
[Cod_SIRSUP]_TARLA_txt
numărul/denumirea tarlalelor/cvartalelor
[Cod_SIRSUP]_NR POSTAL_txt
Numerele poştale ale imobilelor din intravilan
[Cod_SIRSUP]_CONSTRUCTII_poly
Limitele construcţiilor definitive
[Cod_SIRSUP]_CONSTRUCTII_txt
Codurile construcţiilor
[Cod_SIRSUP]_TOPONIMIE_txt
Toponimie
şi
-
-
– un subdirector "tiff/pdf" care include fişierele de tip tiff/pdf.
-
-
30. Anexa nr. 7 – PLANUL CADASTRAL se modifică şi va avea următorul cuprins:
Anexa nr.7 – PLANUL CADASTRAL
Con/inutul planului cadastral
-
Titlul: Plan cadastral;
-
Subtitluri: UAT, judeţul, sectorul cadastral;
-
Scara planului (pentru planurile ce conţin intravilane, numitorul scării nu trebuie să depăşească 1000, iar pentru planurile ce conţin numai extravilane, numitorul scării nu trebuie să depăşească 2000) şi sistemul de proiecţie STEREO 70;
-
Legenda;
-
Direcţia Nord;
-
Limita UAT şi teritoriile vecine (judeţul din care fac parte în cazul în care unul din vecini este din alt judeţ; dacă toţi vecinii sunt din acelaşi judeţ se scrie numai numele unităţii administrativ- teritoriale);
-
Denumirea executantului (4cmx2cm), ştampila, semnătura, data întocmirii;
-
Limitele intravilanului/intravilanelor şi numărul/denumirea;
-
Limitele şi numerele sectoarelor cadastrale;
-
Limitele şi ID imobile;
-
Numerele poştale ale imobilelor din intravilan;
-
Limitele construcţiilor definitive;
-
Toponimie (denumiri: hidrografie, principale forme de relief, păduri, drumuri şi străzi, denumiri ale obiectivelor industriale, socioculturale, etc.);
-
Schiţa cu dispunerea sectoarelor cadastrale;
-
Numărul planşei (dacă sunt mai multe);
-
Trăsături de caroiaj 10 cm x 10 cm, grosime linie 0,18 mm, cu dimensiunea coordonatelor de 2 mm.
Tipărire
Planul cadastral se tipăreşte pe un format A3-A0, la o scară corespunzătoare, astfel încât să se distingă clar ID şi limitele imobilelor.
Pentru imobilele care reprezintă instituţii publice (şcoli, primărie, cămin cultural, biserică, etc.) sau imobile bine cunoscute de proprietari, interiorul poligonului (imobilului) se colorează şi se specifică denumirea instituţiei.
-
Tipărirea se face color;
-
Numărul sectorului cadastral are înălţimea de 5 mm, negru, în cerc având raza de 5 mm cu negru, pe fond galben fără contur;
-
Grosimi linii:
-
– Cadru planşă – 0,5 mm;
-
– Limita de judeţ – 1mm cu culoarea roşu;
-
– Limita UAT – 1 mm cu culoarea roşu;
-
– Limitele sectoarelor cadastrale – 1 mm, cu culoarea verde;
-
– Limita intravilan – 1 mm, cu culoarea albastru;
-
– Limita imobil – 0,4 mm, cu negru;
-
– Limita construcţiilor cu caracter permanent – 0,2 mm, cu negru;
-
– Crucile caroiajului se desenează cu grosimea de 0,2 mm.
-
-
Texte
Denumire
Înălţime
(mm)
Stil (M,Mm,m)
Înclinare (V, I)
Culoare
Judeţ
8
Majusculă
Vertical
Negru
UAT
8
Majusculă
Vertical
Negru
Localităţi
8
Maj. şi minusculă
Vertical
Negru
Hidrografie
2
Maj. şi minusculă
Italic
Albastru
Titlu
10
Majuscule
Vertical
Negru
Subtitluri, Sect. cad.
8
Maj. şi minusculă
Vertical
Negru
Scara
6
Maj. şi minusculă
Vertical
Negru
ID
4
Vertical
Negru
-
Drumurile se redactează cu negru;
-
Hidrografia se redactează cu albastru;
-
Căile ferate se redactează cu semnul convenţional corespunzător.
-
-
31. Anexa nr. 8 – STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML se modifică şi va avea următorul cuprins:
37
Anexa nr.8 – STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
Address
ADDRESSID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al adresei
SIRSUP
String
50
SIRUTA superioară reprezentând UAT
SIRUTA
String
50
SIRUTA reprezentând localitatea
INTRAVILAN
Boolean
Valoare booleană intravilan
DISTRICTTYPE
String
50
Tip subunitate administrativă (Dicţionar)
DISTRICTNAME
String
50
Denumire subunitate administrativă
STREETTYPE
String
50
Tip stradă (Dicţionar)
STREETNAME
String
50
Denumire stradă
POSTALNUMBER
String
50
Număr poştal
BLOCK
String
50
Bloc
ENTRY
String
50
Scara
FLOOR
String
50
Etaj
APNO
String
50
Număr apartament
ZIPCODE
String
50
Cod poştal
DESCRIPTION
String
4000
Descriere suplimentară
SECTION
String
100
Tronson
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
Building
BUILDINGID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al construcţiei
LANDID
Int32
Identificatorul terenului pe care se află construcţia
ADDRESSID
Int32
Identificatorul adresei construcţiei
BUILDNO
Int32
Numărul construcţiei în cadrul terenului
MEASUREDAREA
Double
Suprafaţa măsurată a construcţiei
TOTALAREA
Double
Suprafaţa desfăşurată a construcţiei
BUILDINGDESTINATION
String
50
Cod grupă destinaţie(Dicţionar)
LEVELSNO
Int32
Număr nivele construcţie
IUNO
Int32
Număr unităţi individuale
TAXVALUE
Double
Valoare de impozitare
NOTES
String
2000
Comentarii/Menţiuni construcţie
ISLEGAL
Boolean
Valoare booleană 'Are acte'
LEGALAREA
Double
Suprafaţa din acte a construcţiei
E2IDENTIFIER
String
200
Identificatorul electronic aparţinând sistemului ETERRA
PAPERCADNO
String
200
Număr cadastral hârtie
PAPERLBNO
String
200
Număr carte funciară hârtie
TOPONO
String
200
Număr topografic
CADGENNO
String
200
Identificator înregistrare sistematică
38
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
BuildingCommonParts
BUILDINGCOMMONPARTID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al părţii comune
BUILDINGID
Int32
Identificatorul construcţiei de care aparţine partea comună
COMMONPARTTYPE
String
255
Tip parte comună (Dicţionar)
Contested
CONTESTEDID
Int32
TRUE
Identificator unic al contestaţiei
CONTESTEDNUMBER
Int32
Număr cerere de rectificare/contestaţie
CONTESTEDDATE
DateTime
Data cererii de rectificare/contestaţiei
SOLUTIONNUMBER
Int32
Număr proces verbal de soluţionare cerere de
rectificare/contestaţie
SOLUTIONDATE
DateTime
Data proces verbal de soluţionare cerere de
rectificare/contestaţie
ContestedxEntity
CONTESTEDXENTITYID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al legăturii dintre contestaţie şi entitate
CONTESTEDID
Int32
Identificatorul contestaţiei
LANDID
Int32
Identificatorul terenului la care se refera contestaţia
BUILDINGID
Int32
Identificatorul construcţiei de care aparţine partea comună
IUID
Int32
Identificatorul unităţii individuale la care se refera contestaţia
NOTES
String
4000
Observaţii
39
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
Deed
DEEDID
Int32
TRUE
Identificator unic al actului/documentului
DEEDNUMBER
String
50
Numărul actului/documentului
DEEDDATE
DateTime
Data actului/documentului
DEEDTYPE
String
50
Tipul actului/documentului (Dicţionar)
AUTHORITY
String
50
Autoritatea emitentă
NOTES
String
4000
Descriere suplimentară act/document
FILEID
Int32
Identificatorul descrierii fişierului de care se leagă
actul/documentul
VALUECURRENCY
String
50
Tip monedă valoare act/document
VALUEAMOUNT
String
200
Valoare act/document
FileDescription
FILENAME
String
50
Denumirea fişierul CGXML
EXPORTDATE
DateTime
Data exportului fişierului din sistemul ETERRA
FILEVERSION
String
50
Versiunea fişierului CG/aplicaţiei Generare CG cu care a fost
generat
OPERATIONTYPE
String
50
Tip operaţiune cadastrală (Dicţionar)
LICENSEDNAME
String
255
Denumire/Nume autorizat
LICENSENUMBER
String
50
Serie licenţă autorizat
40
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
FILEID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al descrierii fişierului
Land
LANDID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al terenului
CADSECTOR
String
200
Sectorul cadastral în care se află terenul
ADDRESSID
Int32
Identificatorul adresei terenului
MEASUREDAREA
Double
Suprafaţa măsurată teren
PARCELLEGALAREA
Double
Suprafaţa totală din acte teren
ISNEW
Boolean
Valoare booleană tip teren nou
FILEID
Int32
Identificatorul descrierii fişierului CG de care se leagă terenul
BUILDINGLEGALAREA
Double
Suprafaţa totală din acte construcţii
TAXVALUE
Double
Valoare de impozitare
NOTES
String
2000
Comentarii/Menţiuni teren
ENCLOSED
Boolean
Valoare booleană împrejmuit (TRUE), neîmprejmuit
(FALSE)
COAREA
Boolean
Valoare booleană zona cooperativizată (TRUE),
necooperativizată (FALSE)
E2IDENTIFIER
String
200
Identificatorul electronic aparţinând sistemului ETERRA
PAPERCADNO
String
200
Număr cadastral hârtie
PAPERLBNO
String
200
Număr carte funciară hârtie
41
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
TOPONO
String
200
Număr topografic
CADGENNO
String
200
Identificator înregistrare sistematică
IU
IUID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al unităţii individuale
BUILDINGID
Int32
Identificatorul construcţiei de care aparţine unitatea
individuală
IDENTIFIER
String
50
Identificator apartament
SECTION
String
50
Tronsonul blocului de care aparţine unitatea individuală
APNO
String
50
Număr apartament/denumire a unităţii individuale
ENTRY
String
50
Scara blocului
MEASUREDAREA
Double
Suprafaţa măsurată
TOTALAREA
Double
Suprafaţa utilă
LANDINDIVISIONAREA
String
Valoare cotă teren indiviză (fracţie)
COMMONPARTSAREA
String
Valoare cotă părţi comune (fracţie)
NOTES
String
2000
Comentarii/Menţiuni unitate individuală
FLOOR
String
50
Etaj
LANDDIVISIONTYPE
String
Tip cotă teren indiviză (Dicţionar)
COMMONPARTSTYPE
String
Tip cotă părţi comune (Dicţionar)
ROOMNO
Int16
Număr camere
42
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
E2IDENTIFIER
String
200
Identificatorul electronic aparţinând sistemului ETERRA
PAPERCADNO
String
200
Număr cadastral hârtie
PAPERLBNO
String
200
Număr carte funciară hârtie
TOPONO
String
200
Număr topografic
CADGENNO
String
200
Identificator înregistrare sistematică
Parcel
PARCELID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al parcelei
LANDID
Int32
Identificatorul terenului de care aparţine parcela
NUMBER
Int32
Număr parcelă
MEASUREDAREA
Double
Suprafaţa măsurată parcelă
USECATEGORY
String
50
Tip categorie folosinţă (Dicţionar)
INTRAVILAN
Boolean
Valoare booleană intravilan
TAXVALUE
Double
Valoare taxă de impozitare
TITLENO
String
50
Număr titlu de proprietate
LANDPLOTNO
String
50
Număr tarla
PARCELNO
String
50
Numărul parcelei din tarla
NOTES
String
2000
Comentarii/Menţiuni parcelă
E2IDENTIFIER
String
200
Identificatorul electronic aparţinând sistemului ETERRA
PAPERCADNO
String
200
Număr cadastral hârtie
43
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
PAPERLBNO
String
200
Număr carte funciară hârtie
TOPONO
String
200
Număr topografic parcelă
CADGENNO
String
200
Identificator înregistrare sistematică
Person
PERSONID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al persoanei
ADDRESSID
Int32
Identificatorul adresei persoanei
FIRSTNAME
String
255
Prenume persoană fizică
ISPHYSICAL
Boolean
Valoare booleană persoană fizică (TRUE), juridică (FALSE)
LASTNAME
String
255
Nume/Denumire persoană
DEFUNCT
Boolean
Valoare booleană decedat (TRUE), viu/stare nedeterminată
(FALSE)
IDENTIFIED
Boolean
Valoare booleană proprietar identificat (TRUE), neidentificat
(FALSE)
IDCODE
String
50
Cod CNP/CUI
PREVIOUSLASTNAME
String
50
Nume anterior persoană
FATHERINITIAL
String
50
Iniţiala tatălui
CITIZENSHIPCOUNTRY
String
50
Cetăţenie (Dicţionar)
IDCARDTYPE
String
50
Tip act de identitate (Dicţionar)
IDCARDSERIALNO
String
50
Serie act de identitate
44
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
IDCARDNUMBER
String
Număr act de identitate
NOTES
String
2000
Comentarii/Menţiuni
PHONE
String
Telefon
EMAIL
String
Email
FILEID
Int32
Identificatorul descrierii fişierului
REGISTRATIONID
Int32
Identificatorul înregistrării
Points
POINTID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al punctului
IMMOVABLEID
Int32
Identificatorul terenului de care aparţine punctul
BUILDINGID
Int32
Identificatorul construcţiei de care aparţine punctul
NO
String
50
Număr punct
X
Double
Coordonata X a punctului
Y
Double
Coordonata Y a punctului
Registration
REGISTRATIONID
Int32
TRUE
Identificatorul unic al înscrierii
REGISTRATIONTYPE
String
Tip înscriere (Dicţionar)
RIGHTTYPE
String
50
Tip drept (Dicţionar)
RIGHTCOMMENT
String
2000
Detalii suplimentare legate de înscrierea unui drept
NOTES
String
4000
Textul notei în cazul în care tipul înscrierii este notă
45
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
DEEDID
Int32
Identificatorul actului în baza căruia se face înscrierea
TITLE
String
50
Mod dobândire al dreptului (Dicţionar)
QUOTATYPE
String
50
Tip cotă
INITIALQUOTA
String
10
Cota iniţială (fracţie)
ACTUALQUOTA
String
50
Cota actuală (fracţie)
VALUECURRENCY
String
50
Tip monedă
VALUEAMOUNT
String
50
Valoare în monedă
COMMENTS
String
2000
Observaţii
LBPARTNO
Int32
Partea cărţii funciare în care se va face înscrierea (2 sau 3)
POSITION
Int32
Număr poziţie din partea cărţii funciare în care se va face
înscrierea
APPNO
Int32
Numărul cererii în baza căreia s-a făcut înscrierea
APPDATE
DateTime
Data cererii în baza căreia s-a făcut înscrierea
RegistrationXEntity
REGISTRATIONXENTITYID
String
TRUE
Identificatorul unic al legăturii dintre înregistrare şi entitate
REGISTRATIONID
Int32
Identificatorul înregistrării
LANDID
Int32
Identificatorul terenului la care se referă înregistrarea
BUILDINGID
Int32
Identificatorul construcţiei la care se referă înregistrarea
IUID
Int32
Identificatorul unităţii individuale la care se referă
46
STRUCTURA ŞI DESCRIEREA CÂMPURILOR FIŞIERULUI CGXML
Tabela
Coloana
Tip Date
Lungime
coloană
PK
Note/Observaţii
înregistrarea
47
Denumire Relaţie
Tabel Părinte
Coloana Părinte
Tabel Copil
Coloana Copil
FK_Building_IndividualUnit
Building
BUILDINGID
IU
BUILDINGID
FK_Building_BuildingCommonParts
Building
BUILDINGID
BuildingCommonParts
BUILDINGID
FK_Immovable_Building
Land
LANDID
Building
LANDID
FK_FileDescription_Land
FileDescription
FILEID
Land
FILEID
FK_Address_Building
Address
ADDRESSID
Building
ADDRESSID
FK_Building_Points
Building
BUILDINGID
Points
BUILDINGID
FK_Immovable_Points
Land
LANDID
Points
IMMOVABLEID
FK_Address_Immovable
Address
ADDRESSID
Land
ADDRESSID
FK_Immovable_Parcel
Land
LANDID
Parcel
LANDID
FK_Person_FileDescription
FileDescription
FILEID
Person
FILEID
FK_Address_Person
Address
ADDRESSID
Person
ADDRESSID
FK_Deed_FileDescription
FileDescription
FILEID
Deed
FILEID
FK_Land_RegistrationXEntity
Land
LANDID
RegistrationXEntity
LANDID
FK_Building_InscrierexEntitate
Building
BUILDINGID
RegistrationXEntity
BUILDINGID
FK_IU_RegistrationXEntity
IU
IUID
RegistrationXEntity
IUID
FK_Registration_RegistrationXEntity
Registration
REGISTRATIONID
RegistrationXEntity
REGISTRATIONID
FK_Land_ContestedxEntity
Land
LANDID
ContestedxEntity
LANDID
FK_Building_ContestedxEntity
Building
BUILDINGID
ContestedxEntity
BUILDINGID
FK_IU_ContestedxEntity
IU
IUID
ContestedxEntity
IUID
FK_Contested_ContestedxEntity
Contested
CONTESTEDID
ContestedxEntity
CONTESTEDID
FK_Deed_Registration
Deed
DEEDID
Registration
DEEDID
48
Denumire Relaţie
Tabel Părinte
Coloana Părinte
Tabel Copil
Coloana Copil
FK_Registration_Person
Registration
REGISTRATIONID
Person
REGISTRATIONID
49
Notă: În cazul în care structura fişierului cgxml va suferi modificări, acestea vor fi aduse la cunoştinţa Prestatorului
-
32. Anexa nr. 10 – GRAFICUL DE ACTIVITĂŢI se modifică şi va avea următorul cuprins:
Anexa nr.10 – GRAFICUL DE ACTIVITĂŢI
Nr. crt.
Descriere activitate
Responsabil de activitate
Durata estimată a activităţii
(săptămâni)
1
Analiză date, recunoaştere teren, stabilire soluţie
tehnică de realizare a lucrărilor
Prestator
1
2
Derularea lucrărilor de specialitate
Prestator
5 – 10 1)
3
Verificarea şi recepţia livrării "Documentele
tehnice ale cadastrului – copie spre publicare"
OCPI,
2
4
Publicarea documentelor tehnice ale cadastrului şi
primirea cererilor de rectificare inclusiv pregătirea publicării
Primărie, OCPI,
9
5
Soluţionarea cererilor de rectificare
OCPI cu sprijinul Prestatorului, reprezentantului
UAT,
2
6
Actualizarea documentelor tehnice în urma soluţionării cererilor de rectificare şi întocmirea Documentelor tehnice ale cadastrului – copie
finală"
OCPI, Prestator
4
7
Deschiderea cărţilor funciare
OCPI
–
1)Perioada specifică pentru fiecare sector cadastral este prevăzută în programul de livrări al Contractului
-
33. După Anexa nr. 13 se introduc trei noi anexe, Anexele nr. 14, 15, şi 16 având următorul conţinut:
Anexa nr. 14
MODEL PROCES VERBAL DE PREDARE PRIMIRE
OCPI Nr. Data
PROCES – VERBAL DE PREDARE – PRIMIRE LIVRABILE
în cadrul lucrărilor de înregistrare sistematică finanţate de ANCPI pe sectoare cadastrale
Livrarea nr. (denumirea livrării conform specificaţiilor tehnice)
Etapa nr. (denumirea etapei conform specificaţiilor tehnice)
Refacerea nr. (0, 1 sau 2)
UAT , Judeţul…….. SECTOR CADASTRAL nr …….
Lucrările de înregistrare sistematică se desfăşoară în baza contractului de prestări servicii nr.
/ (data) încheiat între UAT şi (denumirea contractantului)
Subsemnatul/Subscrisa (denumirea contractantului), în calitate de Prestator pentru sectorul cadastral nr…….din UAT……….., judeţul am predat la OCPI ……… Livrarea nr.
– (denumirea livrării conform specificaţiilor tehnice), Etapa nr. – (denumirea etapei conformspecificaţiilor tehnice), Refacerea nr. – (0,1 sau 2).
Comisia de recepţie din cadrul OCPI a constatat că au fost predate de către (denumireacontractantului)……………, prin reprezentant (numele şi prenumele reprezentantului), în baza împuternicirii (nr./data), următoarele livrabile:
(se alege tabelul corespunzător în funcţie de livrare/etapă/refacere)
Livrarea 1- Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare – Etapa 1
Nr. crt. |
Livrabilul |
Format/nr. Exemplare |
|
Format digital |
Nr. fişiere |
||
1 |
Memoriu tehnic cu descrierea lucrărilor efectuate |
|
|
2 |
Fişele de date ale imobilelor, actele colectate în cadrul lucrărilor sistematice de cadastru |
|
|
3 |
Releveele unităţilor individuale din construcţiile condominiu |
.jpg |
|
4 |
Fişierele .cgxml |
.xml |
|
5 |
Registrul cadastral al imobilelor (inclusiv releveele UI formatate pentru publicare) |
.doc/.txt şi .pdf (fişierele .doc/.txt nu includ releveele UI) |
|
6 |
Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători |
.doc/.txt şi .pdf |
|
7 |
Planurile cadastrale |
.tiff georeferenţiat, .shp/.dxf şi .pdf |
|
Livrarea 1- Documentele tehnice ale cadastrului – copie spre publicare – Etapa 2
Nr. Crt. |
Livrabilul |
Format/nr. Exemplare |
|
Format hârtie |
Cantităţi |
||
1 |
Memoriu tehnic cu descrierea lucrărilor efectuate |
da, 1 ex. |
nr. dosare nr. pagini |
2 |
Fişele de date ale imobilelor, actele colectate în cadrul lucrărilor sistematice de cadastru |
da, 1 ex. |
nr. dosare nr. pagini |
3 |
Releveele unităţilor individuale din construcţiile condominiu |
da, inclus la nr. ctr. 4 |
nr. dosare nr. pagini |
4 |
Registrul cadastral al imobilelor (inclusiv releveele UI formatate pentru publicare) |
da, 1 ex. |
nr. dosare nr. pagini |
5 |
Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători |
da, 1 ex. |
nr. dosare nr. pagini |
6 |
Planurile cadastrale |
da, 1 ex. |
nr. planşe format |
Livrarea 2- Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală – Etapa 1
Nr. Crt. |
Livrabilul |
Format I nr. Exemplare |
|
Format digital |
Nr. Fişiere |
||
1 |
Cereri de rectificare, contestaţii, acte, procese verbale, etc. |
|
|
2 |
Releveele unităţilor individuale din construcţiile condominiu |
.jpg |
|
3 |
Fişierele .cgxml |
.xml |
|
4 |
Registrul cadastral al imobilelor (inclusiv releveele UI formatate pentru publicare) |
.doc/.txt şi .pdf (fişierele .doc/.txt nu includ releveele UI) |
|
5 |
Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători |
.doc/.txt şi .pdf |
|
6 |
Planurile cadastrale |
.tiff georeferenţiat, .shp/.dxf şi |
|
Livrarea 2- Documentele tehnice ale cadastrului – copie finală – Etapa 2
Nr. Crt. |
Livrabilul |
Format I nr. Exemplare |
|
Format hârtie |
Cantităţi |
||
1 |
Releveele unităţilor individuale din construcţiile condominiu |
da, inclus la nr. ctr.4 |
nr. dosare nr. pagini |
2 |
Registrul cadastral al imobilelor (inclusiv releveele UI formatate pentru publicare) |
da, 2 ex. |
nr. dosare nr. pagini |
3 |
Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători |
da, 2 ex. |
nr. dosare nr. pagini |
4 |
Planurile cadastrale |
da, 2 ex. |
nr. planşe format |
Prezentul Proces-verbal de predare-primire a fost întocmit în 3 exemplare, unul pentru Prestator, unul pentru Achizitor (UAT) şi unul pentru OCPI.
Am primit,
Comisia de recepţie din cadrul OCPI:
Nume prenume, funcţie, serviciu, semnătura Nume prenume, funcţie, serviciu, semnătura
……………….
Am predat,
Reprezentantul prestatorului,
Nume prenume, funcţie, semnătura
Anexa nr. 15
MODEL NOTIFICARE
OCPI Nr. Data
NOTIFICARE
Livrarea (1 sau 2) Documentele tehnice ale cadastrului – (copie spre publicare/finală)
UAT , JUDEŢUL ……. SECTOR CADASTRAL
ETAPA 1 – Livrare documente în format digital
Contractul de prestări servicii nr. / (data) încheiat între UAT şi (denumireacontractantului)
(se alege varianta corespunzătoare în funcţie de livrare
Comisia de recepţie a lucrărilor de înregistrare sistematică constituită prin Decizia Directorului Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (judeţul) nr. / (data) , a verificat documentaţia depusă de (denumirea contractantului)pentru sectorul cadastral nr din UAT
privind Livrarea (1 sau 2): Documentele tehnice ale cadastrului – (copie spre publicare/finală)…., etapa 1 – documente în format digital, predate conform Procesului-verbal de predare-primire nr. / (data) .
Documentele predate nu au avut nevoie de refaceri.
Sau
(dacă este cazul – refacerea 1)
În baza Procesului-verbal de constatare nr. / (data) emis de Comisia de recepţie, Prestatorul a corectat şi a efectuat redepunerea în termen de zile de la comunicare.
(dacă este cazul – refacerea 2)
În baza Procesului-verbal de constatare nr. / (data) emis de Comisia de recepţie, Prestatorul a corectat şi a efectuat redepunerea în termen de zile de la comunicare.
Comisia de recepţie constată că Livrarea 1 sau 2- Documentele tehnice ale cadastrului –
……(.copia spre publicare/finală), etapa 1 – documente în format … digital .., pentru sectorul
cadastral …. UAT , îndeplineşte cerinţele prevăzute în specificaţiile tehnice şi în celelalte documente ale contractului şi recepţionează livrarea.
Prestatorul va preda restul livrabilelor în format analogic în termen de 5 zile.
Comisia de recepţie din cadrul OCPI (judeţul) a Documentelor tehnice ale cadastrului în cadrul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară:
Membri:
Nume prenume, funcţie, semnătura Nume prenume, funcţie, semnătura
Anexa nr. 16 PROCES VERBAL DE RECEPŢIE CANTITATIVĂ ŞI CALITATIVĂ
OCPI Nr. Data
PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE CANTITATIVĂ ŞI CALITATIVĂ
în cadrul lucrărilor de înregistrare sistematică finanţate de ANCPI pe sectoare cadastrale Livrarea (1 sau 2):Documentele tehnice ale cadastrului – copia (spre publicare sau finală)
UAT
SECTOR CADASTRAL
Lucrările de înregistrare sistematică se desfăşoară în baza Contractului de prestări servicii nr.
/ (data) încheiat între UAT şi (denumirea contractantului)
Comisia de recepţie a lucrărilor de înregistrare sistematică demarate în cadrul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară, constituită prin Decizia Directorului Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (judeţul) nr. / (data) , a verificat documentaţia depusă de (denumirea contractantului) în calitate de Prestator pentru sectorul cadastral UAT
privind Livrarea (1 sau 2): Documentele tehnice ale cadastrului – copia (spre publicaresau finală) aferente sectorului cadastral ….. din UAT .
Comisia de recepţie a verificat datele şi documentele furnizate, pentru cele două etape, de către Prestator prin Procesele-verbale de predare-primire.
Comisia de recepţie confirmă numărul imobilelor şi hectarelor recepţionate:
|
Nr. imobile recepţionate |
Suprafaţa aferentă imobilelor recepţionate (ha) |
|||||
TOTAL IMOBILE/ CĂRŢI FUNCIARE |
|
|
|||||
din care: |
|
|
|||||
Imobile funciare |
recepţionate |
în |
vederea |
deschiderii |
cărţilor |
|
|
Imobile pentru care au existat cărţi funciare care au geometrie asociată, înregistrate în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară până la data la care executantul primeşte dreptul de acces la baza de date e-Terra |
|
|
Imobilele care sunt cuprinse în planurile parcelare realizate în baza unor contracte de finanţare din fonduri publice. |
|
|
Cărţi funciare individuale derivate |
|
|
Anexe: (se vor enumera documentele importante, cum ar fi cele de mai jos)
-
– Procese-verbale de predare-primire;
-
– Notificare etapa 1;
-
– Procese-verbale de refacere;
-
– Alte documente, după caz.
Comisia de recepţie constată că Livrarea (1 sau 2)– Documentele tehnice ale cadastrului – copia (spre publicare sau finală)pentru sectorul cadastral …. UAT îndeplineşte cerinţele prevăzute în specificaţiile tehnice şi în celelalte documente ale contractului şi recepţionează livrarea (1 sau 2).
Prezentul Proces – verbal de recepţie a fost întocmit în 3 exemplare, unul pentru Prestator, unul pentru Achizitor (UAT) şi unul pentru OCPI.
Comisia de recepţie a Documentelor tehnice ale cadastrului în cadrul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară:
Membri:
Nume prenume, funcţie, serviciu, semnătura Nume prenume, funcţie, serviciu, semnătura
……………….