Informatii Document
Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 871 din 15 octombrie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
Notă …
Conținute de Rezoluția MEPC. 286(71) din 7 iulie 2017, publicată prin Ordinul nr. 1.488 din 26 septembrie 2018, în Monitorul Oficial Partea I, nr. 871 din 15 octombrie 2018.Anexa VI Reguli privind prevenirea poluării atmosferei de către nave +
Regula 13Oxizi de azot (NO_x)1.În paragraful 5.1, după cuvintele „o zonă de control al emisiilor desemnată pentru nivelul III de NO_x în conformitate cu prevederile paragrafului 6 al prezentei reguli“, se introduc cuvintele „(zonă de control al emisiilor de NO_x de nivel III)“. … 2.Textul existent al paragrafului 5.1.2 se înlocuiește cu următorul:.2această navă este construită la sau după data de:.11 ianuarie 2016 și este operată în Zona de control al emisiilor din America de Nord sau în Zona de control al emisiilor din zona Mării Caraibilor a Statelor Unite; … .21 ianuarie 2021 și este operată în Zona de control al emisiilor Marea Baltică și Zona de control al emisiilor Marea Nordului; … … … 3.Cuvintele „atunci când“ dintre paragrafele 5.1.2 și 5.1.3 se șterg. … 4.În paragraful 5.1.3 cuvintele „zonă de control al emisiilor, desemnată pentru nivelul III de NO_x în conformitate cu prevederile paragrafului 6 al prezentei reguli“ se înlocuiesc cu „zonă de control al emisiilor de NO_x de nivel III“. … 5.În paragraful 5.2.3 cuvântul „convenție“ se înlocuiește cu „Convenție“, iar expresia „24 m“ se înlocuiește cu „24 metri“. … 6.Se introduc paragrafele noi 5.4 și 5.5, după cum urmează:5.4Emisiile de oxizi de azot provenind de la un motor diesel naval supus prevederilor paragrafului 5.1 din prezenta regulă, care apar imediat după construirea și probele pe mare ale unei nave nou-construite sau înainte și după conversia, repararea și/sau întreținerea navei sau întreținerea sau repararea unui motor corespunzător nivelului II sau a unui motor pe combustibil mixt atunci când nava nu trebuie să aibă la bord combustibil gazos sau încărcătură gazoasă din cauza cerințelor de siguranță și când activitățile în cauză au loc într-un șantier naval sau în altă unitate de reparații situată într-o zonă de control al emisiilor de NO_x de nivel III, sunt exceptate temporar dacă sunt îndeplinite următoarele condiții: .1motorul respectă limitele emisiilor de NO_x de nivel II; și … .2nava navighează direct către sau dinspre un șantier naval sau altă unitate de reparații, nu încarcă sau descarcă marfă pe durata exceptării și respectă orice cerințe suplimentare specifice privind itinerariul de urmat indicat de către statul portului în care se află șantierul naval sau unitatea de reparații, după caz. … … 5.5Exceptarea descrisă în paragraful 5.4 din prezenta regulă se aplică numai pentru următoarea perioadă:.1pentru o navă nou-construită, perioada începe în momentul în care șantierul naval livrează nava, incluzând probele pe mare, și se termină în momentul în care nava iese direct din zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III sau, în ceea ce privește o navă echipată cu un motor cu combustibil mixt, nava iese direct din zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III sau merge direct către cea mai apropiată instalație de alimentare cu combustibil gazos, adecvată navei, situată în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III; … .2în cazul unei nave cu motor de nivel II care face obiectul unei conversii, întrețineri sau reparații, perioada începe când nava intră în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III și merge direct la șantierul naval sau la altă unitate de reparații și se termină atunci când nava părăsește șantierul naval sau altă unitate de reparații și iese direct din zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III după efectuarea probelor pe mare, dacă este cazul; sau … .3în cazul unei nave cu motor cu combustibil mixt care face obiectul unei conversii, întrețineri sau reparații, atunci când nava nu trebuie să aibă la bord combustibil gazos sau încărcătură gazoasă din cauza cerințelor de siguranță, perioada începe în momentul în care nava intră în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III sau când este degazată în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III și merge direct la șantierul naval sau la o altă unitate de reparații și se termină în momentul în care nava părăsește șantierul naval sau altă unitate de reparații și iese direct din zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III sau merge direct către cea mai apropiată instalație de alimentare cu combustibil gazos, adecvată navei, situată în zona (zonele) de control al emisiilor de NO_x de nivel III. … … … 7.Textul existent al paragrafului 6 se înlocuiește cu următorul:6.În sensul prezentei reguli, o zonă de control al emisiilor de NO_x de nivel III este orice zonă maritimă, inclusiv orice zonă portuară, desemnată de Organizație în conformitate cu criteriile și procedurile stabilite în apendicele III la prezenta anexă. Zonele de control al emisiilor de NO_x de nivel III sunt:.1Zona de control al emisiilor din America de Nord, care înseamnă zona descrisă de coordonatele prevăzute în apendicele VII la prezenta anexă; … .2Zona de control al emisiilor din zona Mării Caraibilor a Statelor Unite, care înseamnă zona descrisă de coordonatele prevăzute în apendicele VII la prezenta anexă; … .3Zona de control al emisiilor Marea Baltică așa cum este definită în regula 1.11.2 din anexa I la prezenta Convenție; și … .4Zona de control al emisiilor Marea Nordului așa cum este definită în regula 1.14.6 din anexa V la prezenta Convenție. … … … +
APENDICE VInformații care trebuie incluse în nota de livrare a buncherului (regula 18.5)8.Elementele enumerate în apendice se numerotează de la 1 la 9. … 9.La punctul 7, expresia „(kg/mc)“ se înlocuiește cu „(kg/mc)“. … 10.Punctul 9 se înlocuiește cu următorul:O declarație semnată și certificată de către reprezentantul furnizorului de combustibil lichid atestând că combustibilul lichid livrat este în conformitate cu regula 18.3 din prezenta anexă și că conținutul de sulf al combustibilului lichid livrat nu depășește:[]valoarea-limită indicată la regula 14.1 din prezenta anexă;[] valoarea-limită indicată la regula 14.4 din prezenta anexă; sau[] valoarea-limită indicată de cumpărător de ……. (% m/m), așa cum a fost completată de reprezentantul furnizorului de combustibil lichid și pe baza notificării cumpărătorului conform căreia combustibilul lichid:.1urmează să fie utilizat în combinație cu un mijloc echivalent prin care să se asigure respectarea prevederilor din regula 4 din prezenta anexă; sau … .2face obiectul unei scutiri corespunzătoare acordate unei nave pentru a permite acesteia să efectueze încercări pentru cercetări privind tehnicile de reducere și de control al emisiilor de oxizi de sulf, în conformitate cu dispozițiile din regula 3.2 din prezenta anexă. … Declarația trebuie să fie completată de către reprezentantul furnizorului de combustibil lichid prin marcarea casetei (casetelor) corespunzătoare cu o cruce (x). …