Informatii Document
Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 779 din 20 octombrie 2015
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Actiuni induse de acest act: | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
la partea B din Codul internaţional din 2008 privind stabilitatea navei în starea intactă (Codul IS din 2008)
+
Partea BRecomandări pentru anumite tipuri de nave şi instrucţiuni suplimentare +
Capitolul 6Consideraţii cu privire la acoperirea cu gheaţă6.2 Nave de marfă care transportă cherestea pe punte1 După paragraful existent 6.2.2 se adaugă un nou paragraf 6.2.3, după cum urmează:"6.2.3 Corecţii pentru acumularea de gheaţă.1 Greutatea gheţii acumulate, w (kg/mp), poate fi calculată după cum urmează:unde: 2,3(15,2L – 351,8) l(bow) w = 30 * ────────────────── * f(tl)* ────── l(FB) 0,16 Lf(tl) = factorul pentru a ţine cont de lemn şi de amarare = 1,2;L = lungimea navei în m;l(FB) = înălţimea bordului liber în mm;l(bow) = lungimea regiunii de evazare a provei în m va fi luată ca fiind distanţa de la poziţia longitudinală la care apare lăţimea maximă pe o linie de plutire situată la 0,5 metri sub puntea de bord liber în bord până la cel mai din faţă punct al provei situat pe acea linie de plutire..2 Greutatea gheţii acumulate, w (kg/mp), pe regiunea de punte ocupată cu încărcătură de lemn trebuie să fie aplicată la fiecare din cazurile de încărcare ilustrate în figura 1*):Figura 1 – Cazurile de încărcare ca urmare a acumulării de gheaţă pentru încărcătura de lemn pe punte
––