Informatii Document
Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 514 din 29 august 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Actiuni induse de acest act: | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
la Codul international pentru aplicarea metodelor de incercare la foc, adoptate prin Rezolutia MSC.101(73) a Comitetului Securitatii Maritime al Organizaţiei Maritime Internationale la Londra la 5 decembrie 2000
1. La secţiunea 9 "Lista de referinţe" urmatoarele alineate 12 şi 13 sunt introduse după alineatul 11:"12. Rezolutia MSC.40(64), astfel cum a fost amendata prin Rezolutia MSC.90(71) – Standard pentru clasificarea ca materiale pentru limitarea incendiului a materialelor pentru constructii navale folosite la ambarcatiuni de mare viteza;13. Rezolutia MSC.45(65) – Metode de incercare pentru constructii rezistente la foc ale ambarcatiunilor de mare viteza."2. În anexa nr. 1 "Metode de incercare la foc" se introduc urmatoarele noi părţi 10 şi 11:"PARTEA a 10-aÎncercarea materialelor pentru limitarea incendiului pentru ambarcatiuni de mare viteza1. AplicareÎn cazul în care se cere ca materialele utilizate la ambarcatiuni de mare viteza să fie materiale pentru limitarea incendiului ele vor corespunde cerințelor prezentei părţi.2. Metoda de incercare la focMaterialele utilizate pentru suprafetele peretilor, captuselile peretilor şi plafoanelor, inclusiv structura lor de rezistenta, mobilierul şi alte componente de construcţie sau elemente interioare care sunt cerute să fie materiale pentru limitarea incendiului, vor fi incercate şi evaluate în conformitate cu metodele de incercare la foc descrise în Rezolutia MSC.40(64), astfel cum a fost amendata prin Rezolutia MSC.90(71).Partea a 11-a Încercarea construcţiilor rezistente la foc ale ambarcaţiunilor de mare viteză1. AplicareDacă constructiile destinate utilizarii la ambarcatiunile de mare viteza trebuie să aibă caracteristici de rezistenta la foc, ele vor corespunde prevederilor acestei părţi. Aceste constructii includ pereti, punti, plafoane, captuseli şi uşi care trebuie să fie rezistente la foc.2. Metoda de incercare la focConstructiile rezistente la foc ale ambarcatiunilor de mare viteza vor fi incercate şi evaluate în conformitate cu metodele de incercare la foc descrise în Rezolutia MSC.45(65).3. Cerinţe suplimentare3.1. Materialele utilizate la constructiile rezistente la foc vor fi materiale incombustibile sau materiale pentru limitarea incendiului, astfel cum s-a verificat în conformitate cu partea 1 sau partea a 10-a din aceasta anexa.3.2. Partea a 3-a din aceasta anexa se aplică, de asemenea, anumitor constructii, cum ar fi: ferestre, clapete antifoc, treceri de tubulaturi şi de cabluri.3.3. Partea a 4-a din aceasta anexa se aplică, de asemenea, dacă se cere ca un dispozitiv de comanda a usilor de incendiu să poată functiona în cazul unui incendiu.3.4. Dacă la constructiile rezistente la foc se permite montarea furnirurilor combustibile împreună cu straturi incombustibile, caracteristicile de propagare lenta a flacarii ale acestor furniruri, dacă se cere, trebuie să fie verificate în conformitate cu partea a 5-a din aceasta anexa."3. În anexa nr. 2 "Produse care pot fi instalate fără incercare şi/sau fără aprobare" urmatorul nou paragraf 2.3 se introduce după paragraful 2.2 existent:"2.3. La ambarcatiunile de mare viteza se considera ca materialele pentru limitarea incendiului corespund cerințelor părţii a 2-a din anexa nr. 1, fără a mai fi supuse unei încercări ulterioare."4. În anexa nr. 2 "Produse care pot fi instalate fără incercare şi/sau fără aprobare" urmatorul nou paragraf 5.3 se introduce după paragraful 5.2 existent:"5.3. La ambarcatiunile de mare viteza se considera ca suprafetele şi materialele clasificate ca materiale pentru limitarea incendiului corespund cerințelor părţii a 5-a a anexei nr. 1, fără a mai fi supuse unei încercări ulterioare."––––-