AMENDAMENTE din 4 decembrie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 806 din 2 decembrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETEAZA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 2
ActulCOMPLETEAZA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 6
ActulCOMPLETEAZA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 7
ActulMODIFICA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 2
ActulMODIFICA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 6
ActulMODIFICA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 7
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCOMPLETEAZA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 2
ActulCOMPLETEAZA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 6
ActulCOMPLETEAZA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 7
ActulMODIFICA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 2
ActulMODIFICA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 6
ActulMODIFICA PECONVENTIE 01/11/1974 CAP. 7
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 940 22/11/2010
ActulCONTINUT DEREZOLUTIE 269 04/12/2008

la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată



 + 
Capitolul II-2Construcţie – protecţia contra incendiului, detectarea şi stingerea incendiului
 + 
Partea AGeneralităţiRegula 1 – Aplicare1. După paragraful 2.3 existent se adaugă un nou paragraf, paragraful 2.4:"2.4 Următoarele nave, cu încăperi de marfă pentru transportul mărfurilor periculoase ambalate, trebuie să respecte prevederile regulii 19.3, cu excepţia cazului în care se transportă mărfuri periculoase din clasele 6.2 şi 7 şi mărfuri periculoase în cantităţile limitate*) şi cantităţile exceptate**) în conformitate cu tabelele 19.1 şi 19.3, nu mai târziu de data primei inspecţii de reînnoire efectuate la 1 ianuarie 2011 sau după această dată:________Notă *) Se face referire la cap. 3.4 din Codul IMDG.Notă **) Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG..1 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 septembrie 1984 sau după această dată, dar înainte de 1 ianuarie 2011; şi.2 navele de marfă cu un tonaj brut mai mic de 500 construite la 1 februarie 1992 sau după această dată, dar înainte de 1 ianuarie 2011,şi fără a aduce atingere acestor prevederi:.3 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 septembrie 1984 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 1986, nu trebuie să respecte prevederile regulii 19.3.3 cu condiţia ca acestea să respecte prevederile regulii 54.2.3, aşa cum s-au adoptat prin Rezoluţia MSC.1(XLV);.4 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 iulie 1986 sau după această dată, dar înainte de 1 februarie 1992, nu trebuie să respecte prevederile regulii 19.3.3, cu condiţia ca acestea să respecte prevederile regulii 54.2.3, aşa cum s-au adoptat prin Rezoluţia MSC.6(48);.5 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 septembrie 1984 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 1998, nu trebuie să respecte prevederile regulilor 19.3.10.1 şi 19.3.10.2; şi.6 navele de marfă cu un tonaj brut mai mic de 500 construite la 1 februarie 1992 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 1998, nu trebuie să respecte prevederile regulii 19.3.10.1 şi 19.3.10.2."
 + 
Partea ECerinţe funcţionaleRegula 16 – Operaţiuni2. În paragraful 2.1, referirea la "Codul de reguli practice pentru transportul în siguranţă al mărfurilor solide în vrac" se înlocuieşte cu referirea la "Codul maritim internaţional pentru mărfuri solide în vrac (Codul IMSBC)".
 + 
Partea GCerinţe specialeRegula 19 – Transportul mărfurilor periculoase3. Nota 1 de la tabelul 19.1 se înlocuieşte după cum urmează:"1 Nu se aplică containerelor închise care transportă mărfuri solide din clasele 4 şi 5.1. Pentru mărfurile din clasele 2, 3, 6.1 şi 8 care sunt transportate în containere închise, viteza ventilaţiei poate fi redusă până la cel puţin două schimburi de aer pe oră. Pentru lichidele din clasele 4 şi 5.1 care sunt transportate în containere închise, viteza ventilaţiei poate fi redusă până la cel puţin două schimburi de aer pe oră. În sensul acestei prevederi, prin tanc portabil se înţelege un container închis."4. La nota 10 de la tabelul 19.2, cuvintele "Codul de reguli practice pentru transportul în siguranţă al mărfurilor solide în vrac, adoptat prin Rezoluţia A.434(XI)" se înlocuiesc cu cuvintele "Codul maritim internaţional pentru mărfuri solide în vrac (Codul IMSBC)".5. Tabelul 19.3 existent se înlocuieşte după cum urmează:6. În paragraful 2.1, după cuvintele "cu excepţia cazului în care se transportă mărfuri periculoase în cantităţi limitate" se adaugă următoarele cuvinte: "şi cantităţile exceptate"*).________Notă *) Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.7. În paragraful 3.4, titlul existent se înlocuieşte după cum urmează: "3.4 Instalaţia de ventilaţie".8. Următorul text se adaugă la sfârşitul primei fraze din paragraful 3.6.1:"şi trebuie să fie selectate ţinând seama de pericolele asociate substanţelor chimice ce urmează a fi transportate, precum şi de standardele elaborate de Organizaţie conform categoriei din care fac parte şi stării lor fizice"*).__________Notă *) Pentru mărfurile solide în vrac, îmbrăcămintea de protecţie trebuie să respecte prevederile pentru echipament specificate în programele corespunzătoare din Codul IMSBC pentru anumite substanţe. Pentru mărfurile ambalate, îmbrăcămintea de protecţie trebuie să respecte prevederile pentru echipament specificate în procedurile de urgenţă (MmS) din Suplimentul la Codul IMDG pentru anumite substanţe."9. La sfârşitul paragrafului 4 se adaugă cuvintele "şi cantităţile exceptate". + 
Capitolul VITransportul de mărfuri
 + 
Partea APrevederi generale10. După regula 1 existentă se adaugă următoarele noi reguli, regulile 1-1 şi 1-2:"Regula 1-1DefiniţiiÎn sensul acestui capitol, în afară de cazul în care se prevede în mod expres altfel, se aplică următoarele definiţii:1. Codul IMSBC înseamnă Codul maritim internaţional pentru mărfuri solide în vrac (Codul ISMBC) adoptat de Comitetul securităţii maritime al Organizaţiei prin Rezoluţia MSC.268(85), aşa cum poate fi amendat de Organizaţie, cu condiţia ca aceste amendamente să fie adoptate, puse în vigoare şi să aibă efect în conformitate cu prevederile art. VIII din prezenta Convenţie privind procedurile de amendare aplicabile, cu excepţia prevederilor cap. 1 al acesteia.2. Marfa solidă în vrac înseamnă orice marfă, alta decât lichidele sau gazele, care se compune dintr-o combinaţie de particule, granule sau orice alte bucăţi mai mari de materie, în general cu o compoziţie uniformă, care se încarcă direct în spaţiile de marfă ale unei nave fără vreo altă formă intermediară de ambalare.Regula 1-2Cerinţele pentru transportul mărfurilor solide în vrac, altele decât cerealeleTransportul mărfurilor solide în vrac, altele decât cerealele, trebuie să respecte prevederile corespunzătoare din Codul IMSBC."Regula 2 – Informaţii asupra mărfii11. Alineatul .2 existent din paragraful 2 se înlocuieşte după cum urmează:".2 în cazul mărfii solide în vrac, informaţiile prevăzute la secţiunea 4 din Codul IMSBC."12. Paragraful 2.3 existent se elimină.Regula 3 – Echipamentul de detectare gaze şi analiză a oxigenului13. În paragraful 1, cuvântul "solide" se introduce în prima frază, după cuvintele "Atunci când transportul unei încărcături…".
 + 
Partea BPrevederi speciale pentru mărfurile în vrac, altele decât cerealele14. Titlul părţii B se înlocuieşte după cum urmează:"Prevederi speciale pentru mărfurile solide în vrac"Regula 6 – Condiţii de acceptare a mărfii pentru transport15. În paragraful 1 existent, cuvântul "solide" se introduce în prima frază, după cuvintele "Înainte de încărcarea unei mărfi".16. Paragrafele 2 şi 3 existente se elimină.Regula 7 – Încărcarea, descărcarea şi arimarea mărfurilor în vrac17. În titlul regulii se introduce cuvântul "solide" după cuvântul "mărfurilor".18. Paragrafele 4 şi 5 existente se elimină şi paragrafele ulterioare se renumerotează în mod corespunzător. + 
Capitolul VIITransportul mărfurilor periculoase
 + 
Partea A-1Transportul mărfurilor solide periculoase în vracRegula 7-1 – Aplicare19. În paragraful 3 din regulă, cuvintele "detaliate privind transportul în siguranţă al mărfurilor periculoase solide în vrac care trebuie să includă instrucţiunile" se elimină.20. După regula 7-4 se introduce o nouă regulă, regula 7-5:"Regula 7-5Cerinţe pentru transportul mărfurilor solide periculoase în vracTransportul mărfurilor solide periculoase în vrac trebuie să respecte prevederile corespunzătoare din Codul IMSBC, aşa cum s-au definit în regula VI/1-1.1."_________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x