AMENDAMENTE din 4 decembrie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 806 din 2 decembrie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEORDIN 1033 20/08/2008 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEORDIN 1033 20/08/2008 ANEXA 1
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 939 22/11/2010
ActulCONTINUT DEREZOLUTIE 271 04/12/2008

la Codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 2000)



 + 
Capitolul 7Protecţia contra incendiului1. La sfârşitul paragrafului 7.17.1 se adaugă o nouă frază:"Navele construite la 1 iulie 2002 sau după această dată, dar înainte de 1 ianuarie 2011, cu încăperi de marfă destinate transportului de mărfuri periculoase ambalate, trebuie să îndeplinească cerinţele de la 7.13.3, cu excepţia cazului în care se transportă mărfurile periculoase specificate la clasele 6.2 şi 7 şi mărfurile periculoase în cantităţi limitate*) şi cantităţile exceptate**) în conformitate cu tabelele 7.17-1 şi 7.17-3, nu mai târziu de data primei inspecţii de reînnoire la 1 ianuarie 2011 sau după această dată."________* Se face referire la cap. 3.4 din Codul IMDG.** Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.2. Nota 1 existentă la tabelul 7.17-1 se înlocuieşte după cum urmează:"1 Aceste cerinţe nu se aplică containerelor închise care transportă mărfuri solide din clasele 4 şi 5.1. Pentru mărfurile din clasele 2, 3, 6.1 şi 8, care sunt transportate în containere închise, rata de împrospătare a aerului poate fi redusă la cel puţin două schimburi de aer pe oră. Pentru mărfurile lichide din clasele 4 şi 5.1, care sunt transportate în containere închise, rata de împrospătare a aerului poate fi redusă la cel puţin două schimburi de aer pe oră. În sensul acestei cerinţe, un recipient mobil este un container închis."3. Tabelul 7.17-3 existent se înlocuieşte după cum urmează:Tabelul 7.17-3Aplicarea cerinţelor de la 7.17.3 la diferite clase de mărfuri periculoase, cu excepţia mărfurilor solide periculoase în vrac4. La paragraful 7.17.1, după cuvintele "cu excepţia cazului în care transportă mărfuri periculoase în cantităţi limitate" se adaugă următoarele cuvinte: "şi în cantităţile exceptate"*._________Notă *) Se face referire la cap. 3.5 din Codul IMDG.___________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x