AMENDAMENTE din 22 mai 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 804 din 29 noiembrie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEREZOLUTIE 335 22/05/2012
ActulCONTINUT DEORDIN 1679 20/11/2012

la Instrucţiunile din 2006 privind proiectarea şi construcţia navelor de aprovizionare în larg [REZOLUŢIA MSC.235(82)]



Secţiunea 1.2 – Definiţii1. În paragraful 1.2.4 cuvintele "lăţimea (B) a unei nave" se introduc după cuvintele "lungimea (L) a unei nave".Secţiunea 3.2 – Ipoteze de avarie2. Paragrafele 3.2.2 şi 3.2.3 se înlocuiesc după cum urmează:"3.2.2 Dimensiunile ipotetice ale avariei trebuie să fie următoarele:.1 extinderea longitudinală:.1 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie*) înainte de 22 noiembrie 2012: cu lungimea (L) de cel mult 43 m: 10% din L;şicu lungimea (L) mai mare de 43 m: 3 m plus 3% din L;––* Un stadiu similar de construcţie înseamnă stadiul în care:.1 construcţia începe să fie identificabilă cu o anumită navă; şi.2 a început asamblarea navei, incluzând cel puţin 50 tone sau 1% din masa estimată a întregului material de construcţie, luându-se în considerare valoarea mai mică dintre acestea..2 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie la 22 noiembrie 2012 sau după această dată:cu lungimea (L) de cel mult 43 m: 10% din L;şicu lungimea (L) mai mare de 43 m şi mai mică de 80 m:3 m plus 3% din L; şicu lungimea (L) de la 80 m la 100 m: 1/3L^(2/3) ;.2 extinderea transversală:.1 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie înainte de 22 noiembrie 2012: trebuie considerată la 760 mm, măsurată de la suprafaţa interioară a bordajului exterior, perpendicular pe planul diametral al navei la nivelul liniei de încărcare de vară;.2 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie la 22 noiembrie 2012 sau după această dată:cu lungimea (L) mai mică de 80 m: 760 mm; şicu lungimea (L) de la 80 m la 100 m: B/20, dar nu mai mică de 760 mm.Extinderea transversală a avariei trebuie măsurată de la suprafaţa interioară a bordajului exterior, perpendicular pe planul diametral al navei la nivelul liniei de încărcare de vară; şi.3 extinderea pe verticală:măsurată de la faţa inferioară a punţii de marfă sau a prelungirii sale pe toată înălţimea navei.3.2.3 În cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie:.1 înainte de 22 noiembrie 2012:Un perete transversal etanş la apă care se extinde de la bordul navei la o distanţă spre interior de 760 mm sau mai mult, la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie..2 la 22 noiembrie 2012 sau după această dată:În cazul unei nave cu lungimea (L) mai mică de 80 m, un perete transversal etanş la apă care se extinde de la bordul navei pe o distanţă spre interior de 760 mm sau mai mult, la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie. În cazul unei nave cu lungimea (L) de la 80 m la 100 m, un perete transversal etanş la apă care se extinde din bordul navei pe o distanţă spre interior de B/20 sau mai mult (dar nu mai puţin de 760 mm), la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi la apă, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie."––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x