AMENDAMENTE din 2 noiembrie 1994

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 517 din 30 august 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 17/02/1978 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 17/02/1978 ANEXA 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 17/02/1978 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 17/02/1978 ANEXA 2
ActulREFERIRE LACONVENTIE 02/11/1973
ActulREFERIRE LAORDONANTA 38 16/08/2001
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulACCEPTAT DEORDONANTA 38 16/08/2001
ActulCONTINUT DEORDONANTA 38 16/08/2001





Notă
Acceptate prin ORDONANȚA nr. 38 din 16 august 2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 517 din 30 august 2001.
*) Traducere.Amendamente la anexele nr. I și II la MARPOL 73/781.Se introduce următoarea nouă regulă 8A după regula 8 existentă din anexa nr. I. + 
REGULA 8AControlul statului portului asupra cerințelor operaționale(1)O navă care se găsește într-un port sau la un terminal din larg al unei alte părți este subiect al unei inspecții efectuate de către inspectori corespunzător autorizați de acea parte în ceea ce privește cerințele operaționale prevăzute în prezenta anexă, atunci când există motive întemeiate de a se considera că comandantul sau echipajul nu este familiarizat cu procedurile esențiale aplicate la bord privind prevenirea poluării cu substanțe dăunătoare.(2)În condițiile prevederilor paragrafului (1) al acestei reguli partea va lua măsurile necesare pentru a se asigura că nava nu va naviga până când situația existentă nu se va remedia în conformitate cu cerințele acestei anexe.(3)Procedurile referitoare la controlul statului portului, prevăzute la art. 5 din prezenta convenție, se vor aplica în cazul acestei reguli.(4)Nici o prevedere a prezentei reguli nu trebuie să fie interpretată ca limitând drepturile și obligațiile unei părți care efectuează controlul asupra cerințelor operaționale prevăzute în mod expres în prezenta convenție.
2.Se introduce următoarea nouă regulă 15 după regulile existente din anexa nr. II: + 
REGULA 15Controlul statului portului asupra cerințelor operaționale(1)O navă care se găsește într-un port al unei alte părți este subiect al unei inspecții efectuate de către inspectori corespunzător autorizați de acea parte în ceea ce privește cerințele operaționale prevăzute în prezenta anexă, atunci când există motive întemeiate de a se considera că comandantul sau echipajul nu este familiarizat cu procedurile esențiale aplicate la bord privind prevenirea poluării cu substanțe dăunătoare.(2)În condițiile prevederilor paragrafului (1) al acestei reguli partea va lua măsurile necesare pentru a se asigura că nava nu va naviga până când situația existentă nu se va remedia în conformitate cu cerințele acestei anexe.(3)Procedurile referitoare la controlul statului portului, prevăzute la art. 5 din prezenta convenție, se vor aplica în cazul acestei reguli.(4)Nici o prevedere a prezentei reguli nu trebuie să fie interpretată ca limitând drepturile și obligațiile unei părți care efectuează controlul asupra cerințelor operaționale prevăzute în mod expres în prezenta convenție.
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x