AMENDAMENTE din 15 mai 2015

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 06/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 920 din 16 noiembrie 2016
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA INCEPAND CU...CONVENTIE 02/11/1973 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUREZOLUŢIE 266 15/05/2015
ActulMODIFICA INCEPAND CU...CONVENTIE 02/11/1973 ANEXA 1
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 1403 11/11/2016
ActulCONTINUT DEREZOLUŢIE 266 15/05/2015

la regula 12 din anexa I la MARPOL



Notă

──────────

Conţinute de Rezoluţia MEPC.266(68), publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 920 din 16 noiembrie 2016.

──────────
 + 
Capitolul 3Cerinţe pentru compartimentele de maşini ale tuturor navelor
 + 
Partea AConstrucţieRegula 12 – Tancuri pentru reziduuri de hidrocarburi (şlamuri de hidrocarburi)Paragrafele 1 până la 4 ale regulii 12 sunt înlocuite cu următoarele:"1. Cu excepţia cazului în care se indică altfel, prezenta regulă se aplică oricărei nave cu tonajul brut mai mare sau egal cu 400, cu excepţia paragrafului 3.5 al prezentei reguli care se aplică numai în măsura în care este rezonabil şi posibil în practică navelor livrate la 31 decembrie 1979 sau înainte de această dată, aşa cum s-a definit în regula 1.28.1.2. Reziduurile de hidrocarburi (şlamurile de hidrocarburi) pot fi evacuate direct din tancul/tancurile pentru reziduuri de hidrocarburi (şlamuri de hidrocarburi) la instalaţiile de primire prin intermediul racordului standard de evacuare prevăzut în regula 13 sau la oricare alt mijloc de evacuare aprobat pentru reziduurile de hidrocarburi (şlamurile de hidrocarburi), precum un incinerator, o caldarină auxiliară adecvată pentru arderea reziduurilor de hidrocarburi (şlamurilor de hidrocarburi) sau alte mijloace acceptabile care trebuie să fie menţionate în rubrica 3.2 a formularului modelului A sau B al Suplimentului la Certificatul IOPP.3. Trebuie să fie instalate unul sau mai multe tancuri pentru reziduuri de hidrocarburi (şlamuri de hidrocarburi) şi acesta sau acestea:.1 trebuie să aibă o capacitate suficientă ţinând seama de tipul maşinilor şi durata voiajului, pentru a prelua reziduurile de hidrocarburi (şlamurile de hidrocarburi), care nu pot fi tratate altfel respectând cerinţele prezentei anexe;.2 trebuie să fie prevăzut/e cu o pompă desemnată care este aptă să aspire conţinutul tancului/tancurilor pentru reziduuri de hidrocarburi (şlamuri de hidrocarburi) şi să evacueze reziduurile de hidrocarburi (şlamurile de hidrocarburi) prin mijloacele descrise în regula 12.2;.3 nu trebuie să aibă niciun racord de evacuare în sistemul instalaţiei de santină, în tancul sau tancurile de stocare a apelor de santină, în tancurile superioare de balast sau în separatoarele de ape cu hidrocarburi; totuşi:.1 tancul sau tancurile poate/pot fi echipat/e cu dispozitive de golire prevăzute cu supape cu operare manuală şi închidere automată şi cu dispozitive care permit o supraveghere vizuală ulterioară a apei stocate, care să fie racordate la un tanc de stocare a apelor de santină sau la un puţ de santină sau la un aranjament alternativ, cu condiţia ca un astfel de aranjament să nu fie conectat direct cu sistemul de tubulatură de evacuare a apelor de santină; şi.2 tubulatura de evacuare a tancului de şlamuri de hidrocarburi şi tubulatura de evacuare a apelor de santină pot fi conectate la o tubulatură comună care să conducă la racordul standard de evacuare prevăzut în regula 13; conectarea celor două sisteme la o posibilă tubulatură comună care să conducă la racordul standard de evacuare prevăzut în regula 13 nu trebuie să permită transferul şlamurilor de hidrocarburi către sistemul instalaţiei de santină;.4 nu trebuie să fie prevăzut cu niciun fel de tubulatură care să aibă un racord direct de evacuare în mare, altul decât racordul standard de evacuare prevăzut în regula 13; şi.5 trebuie să fie astfel proiectate şi construite în aşa fel încât să faciliteze curăţarea lor şi evacuarea reziduurilor la instalaţiile de primire.4. Navele construite înainte de 1 ianuarie 2017 trebuie să fie aduse în situaţia de a se conforma cerinţelor paragrafului 3.3 al prezentei reguli, nu mai târziu de prima inspecţie de reînnoire efectuată la 1 ianuarie 2017 sau după această dată.
–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x