Notă … Aprobate de Ordinul nr. 302 din 7 martie 2017, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 212 din 28 martie 2017. + Amendamente la Convenţia internaţională din 1978 privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart (STCW), aşa cum a fost amendată + Capitolul I – PREVEDERI GENERALERegula I/1 – Definiţii şi clarificări1. În paragraful 1, după subparagraful existent .40, se adaugă următoarea nouă definiţie:.41 Codul IGF înseamnă Codul internaţional privind siguranţa navelor care utilizează gaze sau alţi combustibili cu punct de aprindere scăzut, aşa cum a fost definit în regula II-1/2.29 din SOLAS. … + Regula I/11 – Reconfirmarea certificatelor2. Paragraful existent 1 se modifică şi se va citi:1 Fiecare comandant, ofiţer şi operator radio care deţine un certificat emis sau recunoscut în conformitate cu oricare capitol din Convenţie, altul decât regula V/3 sau capitolul VI, şi care execută serviciul pe mare sau intenţionează să revină în serviciu pe mare după o perioadă petrecută la uscat, pentru a-şi menţine dreptul de a efectua serviciul pe mare, va trebui ca, la intervale de cel mult cinci ani:.1 să îndeplinească standardele privind starea de sănătate prescrise prin regula I/9; şi.2 să dovedească continuitatea competenţei profesionale în conformitate cu secţiunea A-1/11 din Codul STCW. … + Capitolul V – CERINŢE SPECIALE DE INSTRUIRE PENTRU PERSONALUL DE PE ANUMITE TIPURI DE NAVE3.După regula existentă V/2 se adaugă următoarea nouă regulă V/3: + Regula V/3Cerinţe minime obligatorii pentru instruirea şi calificarea comandanţilor, ofiţerilor, personalului nebrevetat şi a altor categorii de personal de pe navele care fac obiectul Codului IGF1. Această regulă se aplică comandanţilor, ofiţerilor, personalului nebrevetat şi altor categorii de personal care execută serviciul la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF. … 2. Înainte de a li se repartiza sarcini la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF, navigatorii trebuie să fi terminat pregătirea cerută prin paragrafele de la 4 la 9 de mai jos, în conformitate cu funcţia, sarcinile şi responsabilităţile lor. … 3. Toţi navigatorii care execută serviciul la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF trebuie, înainte de a li se repartiza sarcini la bordul navei, să beneficieze de o familiarizare corespunzătoare cu nava şi cu echipamentul specific, astfel cum este specificat în paragraful 1.5 din regula I/14. … 4. Navigatorii responsabili cu sarcini specifice legate de siguranţă, asociate cu măsurile de precauţie privind utilizarea sau ca răspuns în caz de urgenţă în ceea ce priveşte combustibilul de la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF, trebuie să deţină un certificat de pregătire de bază pentru serviciul pe navele care fac obiectul Codului IGF. … 5. Fiecare candidat pentru un certificat de pregătire de bază pentru serviciu pe navele care fac obiectul Codului IGF trebuie să fi terminat pregătirea de bază în conformitate cu paragraful 1 din secţiunea A-V/3 din Codul STCW. … 6. Navigatorii responsabili cu sarcini specifice legate de siguranţă asociate cu măsurile de precauţie privind utilizarea sau ca răspuns în caz de urgenţă în ceea ce priveşte combustibilul de la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF, care au fost calificaţi şi certificaţi în conformitate cu paragrafele 2 şi 5 din regula V/1-2 sau paragrafele 4 şi 5 din regula V/1-2 pe navele care transportă gaze lichefiate, se consideră că au îndeplinit cerinţele enunţate în paragraful 1 din secţiunea A-V/3 pentru pregătirea de bază pentru serviciul pe navele care fac obiectul Codului IGF. … 7. Comandanţii, ofiţerii mecanici şi tot personalul cu responsabilităţi directe privind măsurile de precauţie şi utilizare a combustibililor şi a instalaţiilor de combustibil de pe navele care fac obiectul Codului IGF trebuie să deţină un certificat de pregătire de nivel avansat pentru serviciul pe navele care fac obiectul Codului IGF. … 8. Fiecare candidat pentru obţinerea unui certificat de pregătire de nivel avansat pentru serviciul pe navele care fac obiectul Codului IGF trebuie, în timp ce deţine certificatul de aptitudini descris la paragraful 4:.1 să fi terminat forma de pregătire aprobată de nivel avansat pe navele care fac obiectul Codului IGF şi să îndeplinească standardele de competenţă specificate în paragraful 2 din secţiunea A-V/3 din Codul STCW; şi.2 să fi efectuat cel puţin o lună de stagiu de îmbarcare aprobat care include cel puţin trei operaţiuni de buncherare, la bordul navelor maritime care fac obiectul Codului IGF. Două dintre cele trei operaţiuni de buncherare pot fi înlocuite printr-o pregătire aprobată pe simulator privind operaţiunile de buncherare, ca parte a pregătirii din paragraful 8.1 de mai sus. … 9. Comandanţii, ofiţerii mecanici şi orice persoană cu responsabilităţi directe privind măsurile de precauţie şi utilizare a combustibililor pe navele care fac obiectul Codului IGF, care au fost calificaţi şi certificaţi în conformitate cu standardele de competenţă specificate în paragraful 2 din secţiunea A-V/1-2 pentru serviciul pe navele care transportă gaze lichefiate, se consideră că au îndeplinit cerinţele enunţate în paragraful 2 din secţiunea A-V/3 pentru pregătirea de nivel avansat pentru navele care fac obiectul Codului IGF, cu condiţia ca aceştia să aibă de asemenea:.1 îndeplinite cerinţele de la paragraful 6; şi.2 îndeplinite cerinţele de la paragraful 8.2 privind buncherarea sau au participat la efectuarea a trei operări de marfă la bordul unui nave care transportă gaze lichefiate; şi.3 efectuat stagiu de îmbarcare de trei luni la bordul navelor maritime, în cursul ultimilor cinci ani de serviciu la bordul:.1 navelor care fac obiectul Codului IGF;.2 navelor care transportă ca marfă combustibili care fac obiectul Codului IGF; sau.3 navelor care utilizează gaze sau combustibili cu punct de aprindere scăzut drept combustibil. … 10. Fiecare parte va compara standardele de competenţă cerute de aceasta personalului care execută serviciu pe navele care utilizează gaz drept combustibil înainte de 1 ianuarie 2017 cu standardele de competenţă din secţiunea A-V/3 din Codul STCW şi va stabili necesitatea, dacă este cazul, de a solicita acestor persoane să îşi actualizeze calificarea. … 11. Administraţiile se vor asigura că un certificat de aptitudini este emis navigatorilor care sunt calificaţi în conformitate cu paragraful 4 sau 7, după caz. … 12. Navigatorii care deţin certificate de aptitudini în conformitate cu paragraful 4 sau 7 de mai sus trebuie, la intervale care nu depăşesc cinci ani, să efectueze un curs de perfecţionare corespunzător sau să dovedească faptul că au atins standardul de competenţă necesar în cursul ultimilor cinci ani. … …
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
la Convenţia internaţională privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart, adoptată la Londra la 7 iulie 1978 (STCW 1978), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.396(95) a Comitetului de siguranţă maritimă din 11 iunie 2015
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.