AMENDAMENTE din 10 ianuarie 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 296 din 4 mai 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETEAZA PEOG 58 24/08/1999 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEOG 58 24/08/1999 ANEXA 1
ActulCOMPLETEAZA PECONVENTIE 09/04/1965 ANEXA 1
ActulMODIFICA PECONVENTIE 09/04/1965 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCOMPLETEAZA PEOG 58 24/08/1999 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEOG 58 24/08/1999 ANEXA 1
ActulCOMPLETEAZA PECONVENTIE 09/04/1965 ANEXA 1
ActulMODIFICA PECONVENTIE 09/04/1965 ANEXA 1
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulACCEPTAT DELEGE 86 03/04/2007
ActulCONTINUT DELEGE 86 03/04/2007
ActulREFERIT DEDECRET 374 02/04/2007
ActulCONTINUT DEREZOLUTIE 7 10/01/2002

la anexa la Convenţia FAL, astfel cum a fost amendata



 + 
Secţiunea 1Definitii şi prevederi generaleA. Definitii1. Se introduc urmatoarele definitii:"posibil pasager clandestin – o persoană care este ascunsa la bordul unei nave sau în marfa care este ulterior incarcata pe nava, fără consimtamantul armatorului, al comandantului navei sau al altei persoane responsabile şi care este descoperita la bordul navei înainte de plecarea acesteia din port;port – orice port, terminal, terminal din larg, nava şi santier de reparatii ori rada care în mod normal este utilizata pentru încărcarea, descarcarea, repararea şi ancorarea navelor sau orice alt loc în care nava poate acosta;pasager clandestin – o persoană care este ascunsa la bordul unei nave sau în marfa care este ulterior incarcata pe nava, fără consimtamantul armatorului, al comandantului navei sau al altei persoane responsabile şi care este descoperita la bordul navei după plecarea acesteia din port sau în marfa în timpul descarcarii în portul de sosire şi care este declarata de către comandant autorităţilor competente ca pasager clandestin."
 + 
Secţiunea a 2-aIntrarea, staţionarea şi plecarea navei2. La Standardul 2.1 se introduce urmatoarea notă:"NOTĂ: Au fost elaborate urmatoarele formulare FAL, astfel cum sunt prevăzute în apendicele 1:– declaratia generală – FAL form 1– declaratia de marfa – FAL form 2– declaratia privind proviziile navei – FAL form 3– declaratia privind efectele şi marfurile echipajului – FAL form 4– lista cuprinzand echipajul – FAL form 5– lista cuprinzand pasagerii – FAL form 6– manifestul privind marfurile periculoase – FAL form 7."3. După paragraful 2.7.5 existent se introduc doua noi paragrafe, numerotate după cum urmeaza:"2.8. Manifestul privind marfurile periculoase este documentul de baza care furnizeaza autorităţilor publice informaţii privind marfurile periculoase.2.8.1. În manifestul privind marfurile periculoase, autorităţile publice nu trebuie să ceara mai mult decat urmatoarele informaţii:* numele navei;* numărul IMO;* naţionalitatea navei;* numele comandantului;* menţiune voiaj;* portul de încărcare;* portul de descarcare;* agentul maritim;* numărul de rezervare/referinţa;* marcaje şi numere:– numărul de identificare container(e);– numărul de inmatriculare vehicul(e);* numărul şi tipul ambalajului;* denumirea oficiala de transport;* clasa;* numărul ONU;* grupa de ambalare;* pericol(e) auxiliar(e);* punctul de aprindere (în °C, c.c);* poluanti marini;* masa (kg) – brut/net;* fisa de securitate;* pozitia de arimare la bordul navei."4. Paragrafele existente numerotate de la 2.8 până la 2.26 se renumeroteaza corespunzător, respectiv de la 2.9 până la 2.27, şi se amendeaza nota de subsol corespunzătoare paragrafului 2.13.5. Se elimina paragrafele 2.7.6 şi 2.7.6.1 împreună cu notele corespunzătoare.6. În paragraful renumerotat 2.11 Standard se introduce un nou punct după cum urmeaza:"* 1 exemplar al manifestului privind marfurile periculoase"7. În paragraful renumerotat 2.12. Standard se introduce un nou punct după cum urmeaza:"* 1 exemplar al manifestului privind marfurile periculoase"8. La nota de subsol corespunzătoare paragrafului 3.3.1 se inlocuiesc cuvintele apendice 4 cu apendice 2.9. Noua secţiune a 4-a se introduce după cum urmeaza:"SECŢIUNEA a 4-aPasageri clandestiniA. Principii generale4.1. Standard. Prevederile din prezenta secţiune trebuie să se aplice în conformitate cu principiile internationale de protecţie menţionate în instrumentele internationale, ca de exemplu Convenţia Natiunilor Unite privind statutul refugiatilor, adoptata la 28 iulie 1951, şi Protocolul Natiunilor Unite privind statutul refugiatilor, adoptat la 31 ianuarie 1967, precum şi în legislatia naţionala relevanta*).––-Notă *) Suplimentar, autorităţile publice pot lua în considerare concluzia neobligatorie a Comitetului Executiv UNHCR cu privire la pasagerii clandestini solicitanţi de azil. [1988, nr. 53 (XXXIX)].4.2. Standard. Autorităţile publice, autorităţile portuare, armatorii şi reprezentantii lor, precum şi comandantii de nava trebuie să coopereze maximum posibil pentru a preveni şi rezolva rapid cazurile de îmbarcare clandestina şi a se asigura ca returnarea sau repatrierea pasagerilor clandestini va avea loc imediat. Toate masurile corespunzătoare trebuie luate pentru a se evita situaţiile în care pasagerii clandestini trebuie să stea la bordul navelor pe termen nedefinit.B. Măsuri preventive4.3. Măsuri preventive la bordul navei/în port4.3.1. Autorităţi portuare/terminal4.3.1.1. Standard. Guvernele contractante trebuie să se asigure ca infrastructura şi masurile operationale şi de securitate necesare în scopul prevenirii persoanelor de a incerca să se ascunda pentru a calatori clandestin la bordul unei nave şi de a avea acces la instalatiile portuare şi la nave sunt stabilite în toate porturile lor, luandu-se în considerare marimea portului şi tipul de marfa expediata din port. Acestea ar trebui realizate în stransa cooperare cu autorităţile publice competente, armatorii şi entitatile de la uscat, având drept scop impiedicarea imbarcarii clandestine în fiecare port.4.3.1.2. Practica recomandata. Masurile operationale şi/sau planurile de securitate trebuie, printre altele, sa cuprindă urmatoarele elemente, după caz:a) patrularea regulata în zonele portuare;b) amplasarea de instalaţii speciale de depozitare pentru marfurile la care pasagerii clandestini pot ajunge usor şi monitorizarea continua a persoanelor şi marfurilor care intră în aceste zone;c) inspectarea magaziilor şi a zonelor de depozitare marfa;d) verificarea marfurilor atunci când exista indicii clare cu privire la prezenta pasagerilor clandestini;e) cooperarea între autorităţile publice, armatorii, comandantii de nava şi entitatile corespunzătoare de la uscat în ceea ce priveste punerea la punct a masurilor operationale;f) cooperarea între autorităţile portuare şi alte autorităţi competente, cum ar fi: politie, vama, imigrare, pentru a se preveni actiunile de contrabanda cu persoane;g) elaborarea şi implementarea acordurilor cu docherii şi alte entităţi de la uscat care îşi desfăşoară activitatea în porturile naţionale pentru a se asigura ca numai personalul autorizat de către aceste entităţi participa la stivuire/destivuire sau încărcare/descarcare nave sau la alte operaţiuni legate de staţionarea navelor în port;h) elaborarea şi implementarea acordurilor cu docherii şi alte entităţi de la uscat pentru a se asigura ca personalul lor care are acces la nava este usor de identificat şi ca exista o lista cu numele persoanelor care pentru indeplinirea sarcinilor lor este posibil sa urce la bordul navei; şii) incurajarea docherilor şi a altor persoane care lucreaza în zona portuara să raporteze autorităţilor portuare prezenta oricăror persoane care aparent nu sunt autorizate să se afle în zona portuara.4.3.2. Armator/Comandantul navei4.3.2.1. Standard. Guvernele contractante trebuie să solicite armatorilor şi reprezentantilor lor în port, comandantilor de nava, precum şi altor persoane responsabile să aibă puse în aplicare măsuri de securitate care, pe cat posibil, sa impiedice urcarea la bordul navei a celor care intenţionează să se imbarce clandestin şi, dacă nu s-au realizat, să permită, în măsura în care este posibil, descoperirea acestora inaintea plecarii navei din port.4.3.2.2. Practica recomandata. Dacă în timpul escalei sau stationarii în porturi exista riscul imbarcarii clandestine, masurile de securitate trebuie să conţină cel puţin urmatoarele măsuri preventive:– toate usile, gurile de magazie şi mijloacele de acces la magazii sau depozite care nu se utilizeaza în timpul stationarii navei în port trebuie să fie închise;– punctele de acces la nava trebuie să fie limitate la un numar minim şi să fie în mod corespunzător pazite;– zonele dinspre larg ale navei trebuie să fie în mod corespunzător pazite;– trebuie asigurat un cart de punte corespunzător;– membrii echipajului sau, cu acordul comandantului navei, alte persoane trebuie, în măsura în care este posibil, sa intocmeasca o lista cu persoanele care se imbarca sau se debarca;– trebuie să fie asigurate mijloace corespunzătoare de comunicare; şi– în timpul noptii, trebuie să existe o iluminare corespunzătoare atât în interiorul navei, cat şi de-a lungul corpului sau.4.3.2.3. Standard. Guvernele contractante trebuie să solicite navelor autorizate sa arboreze pavilionul lor, cu excepţia navelor de pasageri, ca, atunci când pleaca dintr-un port în care exista riscul imbarcarii pasagerilor clandestini, să efectueze o cautare amanuntita în conformitate cu un anumit plan sau program şi cu prioritatile acordate locurilor în care s-ar putea ascunde pasageri clandestini. Nu trebuie să fie utilizate metode de cautare care ar putea face rau pasagerilor clandestini ascunsi.4.3.2.4. Standard. Guvernele contractante trebuie să solicite navelor autorizate sa arboreze pavilionul lor pentru ca astfel dezinfectia prin fumigatie sau închiderea ermetica sa nu se efectueze până când o inspecţie pe cat posibil de amanuntita a zonelor ce urmeaza a fi fumigate sau ermetizate nu va avea loc în scopul asigurarii ca niciun pasager clandestin nu se afla în aceste zone.4.3.3. Sancţiuni naţionale4.3.3.1. Standard. Guvernele contractante trebuie, după caz, conform legislaţiei lor naţionale, sa urmareasca în justiţie pasagerii clandestini, posibilii pasageri clandestini şi persoanele implicate în mijlocirea accesului pasagerilor clandestini la nava.C. Tratamentul pasagerilor clandestini la bordul navei4.4. Principii generale – Tratament umanitar4.4.1. Standard. Cazurile de îmbarcare clandestina trebuie să fie tratate conform principiilor umanitare, inclusiv cele menţionate în standardul 4.1. O atenţie deosebită trebuie intotdeauna acordată sigurantei în exploatarea navei, precum şi sigurantei şi bunei tratari a pasagerului clandestin.4.4.2. Standard. Guvernele contractante trebuie să solicite comandantilor de nava care exploateaza navele autorizate sa arboreze pavilionul lor, sa ia masurile necesare pentru asigurarea securitatii, sănătăţii generale, a bunastarii şi sigurantei pasagerului clandestin pe perioada sederii sale la bord, inclusiv asigurarea proviziilor, cazarii, asistentei medicale corespunzătoare şi a facilitatilor sanitare.4.5. Munca la bord4.5.1. Standard. Pasagerilor clandestini nu trebuie să li se solicite sa munceasca la bordul navei, cu excepţia situaţiilor de urgenta sau în legătură cu cazarea lor la bord.4.6. Chestionarea şi notificarea de către comandantul navei4.6.1. Standard. Guvernele contractante trebuie să solicite comandantilor de nava să depună toate eforturile pentru a stabili identitatea, inclusiv naţionalitatea/cetatenia pasagerului clandestin, precum şi portul de îmbarcare a acestuia şi sa notifice existenta pasagerului clandestin, împreună cu informaţiile corespunzătoare, autorităţilor publice din primul port de escala. De asemenea, aceste informaţii trebuie să fie comunicate armatorului, autorităţilor publice din portul de îmbarcare, statului pavilionului şi tuturor porturilor ulterioare de escala dacă acest lucru este relevant.4.6.2. Practica recomandata. În cazul în care se aduna informaţii relevante pentru notificare, comandantul navei trebuie să utilizeze formularul prevăzut în apendicele 3.4.6.3. Standard. Guvernele contractante trebuie să dea instrucţiuni comandantilor de nava care exploateaza nave autorizate sa arboreze pavilionul lor, pentru ca atunci când un pasager clandestin declara ca este refugiat, aceste informaţii să fie considerate drept confidentiale în măsura în care este necesar pentru securitatea pasagerului clandestin.4.7. Notificarea Organizaţiei Maritime Internationale4.7.1. Practica recomandata. Autorităţile publice trebuie să notifice secretarului general al Organizaţiei Maritime Internationale toate cazurile de îmbarcare clandestina.D. Devierea de la ruta planificata4.8. Standard. Autorităţile publice trebuie să solicite insistent tuturor armatorilor ale caror nave sunt autorizate sa arboreze pavilionul lor sa dea instrucţiuni comandantilor lor de a nu devia de la voiajul planificat pentru a debarca pasagerii clandestini descoperiti la bordul navei după ce nava a parasit apele teritoriale ale statului în care s-au imbarcat pasagerii clandestini, în afară de cazul în care:– autorităţile publice ale statului în al cărui port deviaza nava au permis debarcarea pasagerului clandestin; sau– repatrierea a fost stabilita în alt loc, fiind asigurate documentele corespunzătoare şi autorizatia de debarcare; şi– exista motive excepţionale justificate de securitate, sănătate sau umanitare.E. Debarcarea şi returnarea unui pasager clandestin4.9. Statul primului port de escala, conform planificarii voiajului4.9.1. Standard. Autorităţile publice ale statului primului port de escala a navei, conform planificarii voiajului, după descoperirea unui pasager clandestin, trebuie să decida în conformitate cu legislatia naţionala dacă pasagerul clandestin este admisibil în acel stat.4.9.2. Standard. Autorităţile publice ale statului primului port de escala a navei, conform planificarii voiajului, după descoperirea unui pasager clandestin, trebuie să permită debarcarea pasagerului clandestin în cazul în care acesta se afla în posesia documentelor valabile de calatorie în vederea returnarii sale şi dacă considera ca au fost luate din timp măsuri sau se vor lua în vederea repatrierii sale şi ca sunt indeplinite toate condiţiile cerute pentru tranzit.4.9.3. Standard. Autorităţile publice ale statului primului port de escala a navei, conform planificarii voiajului, după descoperirea unui pasager clandestin, după caz, şi în conformitate cu legislatia naţionala, trebuie să autorizeze debarcarea pasagerului clandestin în situaţia în care considera ca ele sau armatorul vor obtine documentele valabile de calatorie, ca s-au luat din timp masurile pentru repatrierea pasagerului clandestin şi ca sunt indeplinite toate condiţiile pentru tranzit. În plus, autorităţile publice trebuie să considere oportuna autorizarea debarcarii pasagerului clandestin atunci când este imposibila indepartarea pasagerului clandestin de la bord la sosirea navei sau dacă exista alti factori care ar împiedica indepartarea lui de la bord. Acesti factori pot include urmatoarele situaţii, dar fără a se limita la acestea:– cazul nu este rezolvat în timpul navigatiei navei; sau– prezenta la bord a pasagerului clandestin ar putea pune în pericol exploatarea în siguranţa a navei, sănătatea echipajului sau a pasagerului clandestin.4.10. Porturile de escala ulterioare4.10.1. Standard. Dacă nu s-a reusit debarcarea unui pasager clandestin în primul port de escala, conform planificarii voiajului, după descoperirea acestuia la bord, autorităţile publice din porturile de escala ulterioare trebuie să aibă în vedere debarcarea pasagerului clandestin conform standardelor 4.9.1, 4.9.2 şi 4.9.3.4.11. Statul de naţionalitate sau dreptul de rezidenta4.11.1. Standard. În conformitate cu legislatia internationala, autorităţile publice trebuie să accepte returnarea pasagerilor clandestini cu statut deplin de naţionalitate/cetatenie sau sa accepte returnarea pasagerilor clandestini care, în conformitate cu legislatia lor naţionala, au drept de rezidenta în statul lor.4.11.2. Standard. Autorităţile publice trebuie, dacă este posibil, sa sprijine stabilirea identităţii şi naţionalitatii/cetateniei pasagerilor clandestini care revendica naţionalitatea statului lor sau dreptul de rezidenta în statul lor.4.12. Statul de îmbarcare4.12.1. Standard. Dacă s-a stabilit, într-un mod considerat satisfacator de către autorităţile publice, ca pasagerii clandestini s-au imbarcat pe o nava într-un port din statul lor, aceste autorităţi trebuie să accepte la verificare pe acesti pasageri clandestini care sunt returnati din punctul lor de debarcare după ce acolo au fost calificati drept persoane neadmisibile. Autorităţile publice ale statului de îmbarcare nu trebuie să returneze acesti pasageri clandestini în statul în care au fost anterior calificati drept persoane neadmisibile.4.12.2. Standard. Dacă s-a stabilit, într-un mod considerat satisfacator de către autorităţile publice, ca posibili pasageri clandestini s-au imbarcat pe o nava într-un port din statul lor, aceste autorităţi trebuie să accepte debarcarea posibililor pasageri clandestini şi a pasagerilor clandestini descoperiti la bordul navei în timp ce aceasta se afla inca în apele teritoriale sau dacă, în conformitate cu legislatia naţionala a acestui stat, aceasta se afla în zona de jurisdictie a serviciilor de imigrare a acestui stat. Nicio sanctiune sau taxa nu trebuie impusa armatorului în ceea ce priveste costurile de retinere sau returnare.4.12.3. Standard. Dacă un posibil pasager clandestin nu a fost debarcat în portul de îmbarcare, el/ea este considerat/a drept pasager clandestin în conformitate cu reglementarea din prezenta secţiune.4.13. Statul pavilionului4.13.1. Standard. Autorităţile publice ale statului pavilionului navei trebuie să sprijine şi sa coopereze cu comandantul navei/armatorul sau cu autorităţile publice competente din porturile de escala în ceea ce priveste:– identificarea pasagerului clandestin şi stabilirea naţionalitatii lui/ei;– interventia la autorităţile publice competente pentru acordarea sprijinului în debarcarea pasagerului clandestin cu prima ocazie; şi– luarea masurilor necesare pentru returnarea sau repatrierea pasagerului clandestin.4.14. Returnarea pasagerilor clandestini4.14.1. Practica recomandata. Dacă un pasager clandestin are documente necorespunzatoare, autorităţile publice trebuie, în măsura în care acest lucru este posibil şi în măsura compatibilitatii cu legislatia naţionala şi cerinţele de securitate, sa elibereze o scrisoare explicativa cu o fotografie a pasagerului clandestin şi orice alte informaţii importante. Scrisoarea, care autorizeaza returnarea pasagerului clandestin fie în statul lui/ei de origine, fie în punctul în care pasagerul clandestin şi-a inceput calatoria, după caz, prin orice mijloace de transport şi care specifică orice condiţii impuse de către autorităţi, trebuie să fie transmisa operatorului care efectueaza returnarea pasagerului clandestin. Aceasta scrisoare va include informaţiile cerute de către autorităţi la punctele de tranzit şi/sau punctul de debarcare.4.14.2. Practica recomandata. Autorităţile publice ale statului în care a fost debarcat pasagerul clandestin trebuie să contacteze autorităţile publice competente din punctele de tranzit în timpul returnarii unui pasager clandestin pentru a le informa cu privire la situaţia acestuia. Suplimentar, autorităţile publice din statele tranzitate pe perioada returnarii oricărui pasager clandestin trebuie să permită, sub rezerva cerințelor normale de viza şi a prevederilor naţionale de securitate, tranzitul prin porturile şi aeroporturile lor al pasagerilor clandestini care calatoresc potrivit instructiunilor sau ordinelor de returnare ale autorităţilor publice din statul portului de debarcare.4.14.3. Practica recomandata. Dacă statul unui port a refuzat debarcarea unui pasager clandestin, acest stat trebuie să notifice fără intarziere statului pavilionului navei la bordul careia se afla pasagerul clandestin motivele de refuz al debarcarii.4.15. Costul returnarii şi intretinerii pasagerilor clandestini4.15.1. Practica recomandata. Autorităţile publice ale statului în care un pasager clandestin a fost debarcat trebuie în general sa informeze armatorul pe a cărui nava a fost descoperit pasagerul clandestin sau pe reprezentantul sau, în măsura în care este posibil, cu privire la costurile de retinere şi returnare a pasagerului clandestin, dacă armatorul urmeaza sa acopere aceste costuri. În plus, autorităţile publice trebuie să menţină aceste costuri la nivel minim, în măsura în care este posibil şi în conformitate cu legislatia naţionala, dacă ele urmeaza să fie acoperite de către proprietarul navei.4.15.2. Practica recomandata. Perioada în care armatorii sunt pasibili de plată costurilor intretinerii unui pasager clandestin, efectuata de către autorităţile publice ale statului în care pasagerul clandestin a fost debarcat, trebuie să fie cat mai mica posibil.4.15.3. Standard. Autorităţile publice trebuie, conform legislaţiei naţionale, sa examineze reducerea penalitatilor impuse navelor în cazul în care comandantul navei a declarat în mod corespunzător existenta unui pasager clandestin autorităţilor competente din portul de sosire şi dacă a dovedit ca au fost luate toate masurile preventive rezonabile pentru impiedicarea accesului pasagerului clandestin pe nava.4.15.4. Practica recomandata. Autorităţile publice trebuie, conform legislaţiei naţionale, sa examineze reducerea altor cheltuieli ce ar putea fi aplicate, atunci când armatorii au cooperat într-un mod corespunzător cu autorităţile de control în vederea luării masurilor pentru prevenirea transportarii pasagerilor clandestini."10. Secţiunile 4, 5 şi 6, precum şi paragrafele corespunzătoare, trebuie să fie renumerotate, devenind secţiunile 5, 6 şi 7.11. La renumerotarea paragrafelor 5.16, 5.17 şi 5.18, Standardul 4.8 devine Standardul 5.15.12. La renumerotarea paragrafului 7.5, Standardul 6.2 devine Standardul 7.2.13. La renumerotarea paragrafului 7.9, Standardul 6.2 devine Standardul 7.8.14. Apendicii se renumeroteaza după cum urmeaza:1. apendicele 1 rămâne apendicele 1;2. apendicele 2 devine apendicele 6;3. apendicele 3 devine apendicele 4;4. apendicele 4 devine apendicele 2;5. apendicele 5 rămâne apendicele 5; şi6. apendicele 6 devine apendicele 7.15. Se adauga urmatorul nou apendice 3 – Formular mentionat în Practica recomandata 4.6.2:"APENDICE 3Formular cu privire la solicitarea informaţiilorreferitoare la pasagerii clandestini, astfel cum este prevăzutîn Practica recomandata 4.6.2

SHIP DETAILS
INFORMATII PRIVIND NAVA

Name of ship:
Nume nava:
IMO number:
Numar IMO:
Flag:
Pavilion:
Company:
Compania:
Company address:
Adresa companiei:

Agent în next port:
Agentul din urmatorul port:
Agent address:
Adresa agentului:

IRCS:
IRCS:
INMARSAT number:
Numărul INMARSAT:
Port of registry:
Portul de inmatriculare:
Name of the master:
Numele comandantului:

STOWAWAY DETAILS
INFORMATII PRIVIND PASAGERUL
CLANDESTIN

Date/time found on board:
Data/ora descoperirii la bord:
Place of boarding:
Locul de îmbarcare:
Country of boarding:
Statul în care s-a imbarcat:
Date/time of boarding:
Data/ora la care s-a imbarcat:
Intended final destinations:
Destinaţia finala intentionata:
Stated reasons for boarding the ship*:
Motivele pentru care s-a imbarcat*:

Surname:
Nume:
Given name:
Prenume:
Name by which known:
Numele sub care este cunoscut:
Gender:
Sex:

ID – document type, e.g. / Tipul
documentului de identitate, de ex.
Passport No./Pasaport nr.
ID Card No./CI nr. or/sau Seaman's
book No./
Carnet de marinar nr.
If yes,
Dacă da,
When issued:
Data emiterii:
Where issued:
Locul emiterii:
Date of expiry:
data expirarii:
Issued by:
Eliberat de:
Photograph of the stowaway:
Fotografia pasagerului clandestin:

General physical description of the
stowaway:
Descrierea fizica generală a
pasagerului clandestin:

––-    * If the stowaway declares himself to be a refugee or an asylum seeker,this information shall be treated as confidential to the extend necessary tothe security of the stowaway.    * Dacă pasagerul clandestin declara ca este un refugiat sau un solicitant deazil, aceasta informatie se va considera confidentiala în măsura în care acestlucru este necesar pentru securitatea pasagerului clandestin.

Date of birth:
Data nasterii:
Place of birth:
Locul nasterii:
Claimed naţionality:
Naţionalitatea pretinsa:
Home address:
Adresa de domiciliu:

Country of domicile:
Statul de domiciliu:

First language:
Prima limba:
Spoken/Vorbit:
Read/Citit:
Written/Scris:
Other languages:
Alte limbi:
Spoken/Vorbit:
Read/Citit:
Written/Scris:

Other details:/Alte informaţii:1) Method of boarding, including other persons involved (e.g. crew, port workers etc.), and whether the Stowaway was secreted în cargo/container or hidden în the ship:Metoda de îmbarcare, inclusiv alte persoane implicate (de ex. membrii de echipaj, angajaţi din port etc.) şi dacă pasagerul clandestin a fost ascuns în incarcatura/container sau la bordul navei:2) Inventory of the Stowawayos possessions:/Inventarul bunurilor pasagerului clandestin:3) Statement made by the Stowaway:/Declaratia facuta de către pasagerul clandestin:4) Statement made by the Master (including any observations on the credibility of the information provided by the Stowaway)/Declaratia facuta de către comandant (inclusiv orice observatii cu privire la credibilitatea informaţiilor furnizate de către pasagerul clandestin).Date(s) of Interview(s):/Datele interviului:Stowaway's signature: Master's signature:Semnatura pasagerului clandestin: Semnatura comandantului:Date:/Data: Date:/Data:"16. La sfârşitul lui FAL form 6 din apendicele 1 se elimina intregul text, începând cu "Modelul de formular…".––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x