Informatii Document
Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 929 din 18 octombrie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Actiuni induse de acest act: | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
la Memorandumul de finanţare ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin-Lugoj a drumului naţional DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova-Lugoj), România"
Memorandumul de finanţare ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin-Lugoj a drumului naţional DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova-Lugoj), România" se modifică după cum urmează:– Articolul 8 pct. 3 va avea următorul cuprins:"Condiţii privind plata în avans:A doua tranşă a plăţii în avans este condiţionată de:a) numirea unui manager de proiect în cadrul unităţii responsabile pentru managementul proiectului din Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România; … b) prezentarea de către Beneficiar a unui plan de achiziţie final, care trebuie să fie aprobat de Comisie; … c) prezentarea unei evaluări complete a impactului asupra mediului, inclusiv transmiterea documentaţiei relevante, care să dovedească şi să descrie modul cum: … (i) a fost consultat publicul;(îi) au fost consultate şi/sau informate alte organisme competente;(iii) au fost luate în considerare rezultatele consultaţiilor menţionate mai sus;(iv) nu vor fi afectate de proiect zonele sensibile;d) transmiterea unui rezumat netehnic al versiunii finale revizuite a studiului de impact asupra mediului, menţionat mai sus; … e) un angajament al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România privind luarea de măsuri de corecţie necesare pentru atenuarea impactului proiectului asupra mediului; acest document va conţine o descriere detaliată a măsurilor de atenuare prevăzute şi a modului cum ele vor fi puse în aplicare; … f) transmiterea şi publicarea unei autorizaţii de mediu emise de Ministerul Mediului şi Gospodăririi Apelor pe baza evaluării impactului asupra mediului, menţionată mai sus. … Literele c), d), e) şi f) se referă la măsură, aşa cum este ea definită în memorandumul de finanţare iniţial, şi nu include tunelul Plugova şi varianta de ocolire Caransebeş, care au fost incluse într-un amendament anterior."– Articolul 8 se completează cu punctul 7, cu următorul cuprins:"7. Condiţii referitoare la plăţile intermediare:Cererea pentru plata intermediară iniţială primită de Comisia Europeană după data de 31 decembrie 2005 (sau plata finală, dacă nu vor fi primite cereri intermediare după această dată) este subiectul următoarelor condiţii, care se referă la tunelul Plugova şi la varianta de ocolire Caransebeş:a) prezentarea unei evaluări complete a impactului asupra mediului, inclusiv transmiterea documentaţiei relevante care să dovedească şi să descrie modul cum: … (i) a fost consultat publicul;(îi) au fost consultate şi/sau informate alte organisme competente;(iii) au fost luate în considerare rezultatele consultaţiilor menţionate mai sus;(iv) nu vor fi afectate de proiect zonele sensibile;b) transmiterea unui rezumat netehnic al versiunii finale revizuite a studiului de impact asupra mediului, menţionat mai sus; … c) un angajament al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România privind luarea de măsuri de corecţie necesare pentru atenuarea impactului proiectului asupra mediului; acest document va conţine o descriere detaliată a măsurilor de atenuare prevăzute şi a modului cum ele vor fi puse în aplicare; … d) transmiterea şi publicarea unei autorizaţii de mediu emise de Ministerul Mediului şi Gospodăririi Apelor pe baza evaluării impactului asupra mediului, menţionată mai sus." … –––