AMENDAMENT nr. 3 din 26 septembrie 2005

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 20/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 126 din 9 februarie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PELEGE 418 20/10/2003 ART. 8
ActulMODIFICA PELEGE 418 20/10/2003 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 31/03/2003 ART. 8
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 31/03/2003 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PELEGE 418 20/10/2003 ART. 8
ActulMODIFICA PELEGE 418 20/10/2003 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 31/03/2003 ART. 8
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 31/03/2003 ANEXA 1
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 78 20/01/2006
ActulREFERIT DEORDIN 78 20/01/2006

la Memorandumul de finanţare convenit între Guvernul României şi Comisia Europeană privind asistenţa financiară nerambursabilă acordată prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru măsura "Îmbunătăţirea sistemelor de alimentare cu apă potabilă, canalizare şi a staţiei de epurare în municipiul Piatra-Neamţ, România"



Memorandumul de finanţare ISPA 2002/RO/16/P/PE/023 – "Îmbunătăţirea sistemelor de alimentare cu apă potabilă, canalizare şi a staţiei de epurare în municipiul Piatra-Neamţ, România" se modifică după cum urmează:La articolul 8, "Condiţii referitoare la măsură", paragraful 4.b): "Realizarea de situaţii contabile anuale auditate de către experţi internaţionali recunoscuţi, din care să reiasă că sistemele contabile pentru serviciile de apă şi canalizare se ţin separat de serviciile de termoficare ale oraşului şi că nu există subvenţii încrucişate între cele două servicii; acestea trebuie prezentate Comisiei şi BEI la sfârşitul fiecărui an calendaristic, până la data de 31 decembrie 2007," se elimină.În Anexa nr. I, "Descrierea, măsurii"– punctul 2 se modifică astfel:"Autoritatea care prezintă cererea (Coordonatorul Naţional ISPA)2.1. Denumirea: Ministerul Finanţelor Publice2.2. Adresa: Strada Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, România"– punctul 3 se modifică astfel:"Autoritatea responsabilă cu implementarea (aşa cum este definită la punctul 2, secţiunea a II-a din anexa nr. III.2):3.1. Denumirea: Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE, Ministerul Finanţelor Publice3.2. Adresa: Bulevardul Mircea Vodă nr. 44, Intrarea B, sector 3, cod poştal 030669, Bucureşti, România"– punctul 4 se modifică astfel:"Beneficiarul final (în cazul în care este vorba de un alt organism decât autoritatea menţionată la punctul 3):4.1. Numele: C.J. APA SERV S.A.– la punctul 6, "Descrierea", ultimele două fraze din primul paragraf se modifică astfel:"Managementul serviciilor de apă şi apă uzată reprezintă responsabilitatea C.J. APA SERV S.A., care succede în drepturi şi obligaţii S.C. AQUA CALOR S.A, în ceea ce priveşte obiectul de activitate al companiei: captarea, tratarea şi distribuţia apei, colectarea, transportul şi tratarea apelor uzate. C.J. APA SERV S.A., este licenţiată ca operator şi a fost înfiinţată în baza deciziei celor cinci instituţii constituite ca acţionari legali: Consiliul Judeţean Neamţ, Consiliul Municipal Piatra-Neamţ şi Consiliile locale ale comunelor Săvineşti, Roznov şi Alexandru cel Bun."– în cadrul punctului 7, "Obiective", ultimul punct din enumerare se modifică astfel:"Îmbunătăţirea calităţii serviciilor furnizate şi a performanţelor de exploatare ale operatorului de apă."– la punctul 9, "Analiza cost-beneficiu din punct de vedere economic şi social" paragraful 2 se modifică astfel: "Poluarea mediului acvatic – (i) îmbunătăţirea calitativă a râului Bistriţa şi a mediului înconjurător; (îi) evaluarea penalităţilor pentru descărcări pentru a evita plătirea acestora de către operatorul de apă;"– la punctul 10.1, "Principiul poluatorul plăteşte" al doilea paragraf se modifică astfel:"Deversările de poluanţi peste limitele admisibile sunt penalizate. Dacă deversările ce provin de la agenţii industriali ajung direct într-un curs de apă, operatorul de apă este pasibil la plata penalităţii, urmând ca penalităţile să se recupereze de la unitatea industrială în cauză. Penalităţile curente sunt stabilite prin adăugarea unui procentaj la tariful obişnuit, în cazul în care concentraţia este în exces, compania vinovată trebuie să plătească noul tarif pentru întreaga lună, chiar dacă limitele de încărcare au fost depăşite chiar şi numai o zi."iar ultimul paragraf se modifică astfel:"În plus, operatorul plăteşte tarife Administraţiei Naţionale Apele Române pentru extragerea apei brute şi plăteşte, în acest mod, o sumă pentru poluarea mediului autorităţilor însărcinate cu protejarea calităţii apei. Operatorul este obligat să plătească taxe pentru descărcarea în râul Bistriţa a apelor care depăşesc anumite standarde de poluare către aceleaşi autorităţi."_________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x