AMENDAMENT nr. 3 din 24 iulie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 929 din 18 octombrie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulCOMPLETEAZA PELEGE 154 16/04/2003 ANEXA 1
ActulMODIFICA PELEGE 154 16/04/2003 ART. 2
ActulMODIFICA PELEGE 154 16/04/2003 ART. 4
ActulMODIFICA PELEGE 154 16/04/2003 ANEXA 1
ActulCOMPLETEAZA PEMEMORANDUM 17/04/2002 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 17/04/2002 ART. 2
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 17/04/2002 ART. 4
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 17/04/2002 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCOMPLETEAZA PELEGE 154 16/04/2003 ANEXA 1
ActulMODIFICA PELEGE 154 16/04/2003 ART. 2
ActulMODIFICA PELEGE 154 16/04/2003 ART. 4
ActulMODIFICA PELEGE 154 16/04/2003 ANEXA 1
ActulCOMPLETEAZA PEMEMORANDUM 17/04/2002 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 17/04/2002 ART. 2
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 17/04/2002 ART. 4
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 17/04/2002 ANEXA 1
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 1518 10/10/2005

la Memorandumul de finanţare ISPA "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin – Lugoj a drumului naţional PN 6 (faza 2 a proiectului Craiova – Lugoj) România"



Memorandumul de finanţare ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 "Reabilitarea secţiunii Drobeta-Turnu Severin – Lugoj a drumului naţional DN 6 (faza 2 a proiectului Craiova – Lugoj), România", se modifică după cum urmează:Articolul 2: "Durata – Data de finalizare: 31 decembrie 2008".Articolul 4.3: "Măsura descrisă în anexa nr. I şi plăţile efectuate de autoritatea responsabilă cu implementarea acestei măsuri se vor încheia nu mai târziu de 31 decembrie 2008".Anexa nr. I se modifică şi se completează, după cum urmează:Următorul paragraf din Anexa nr. I, punctul 6, "Descriere":"repoziţionarea drumului existent în două zone deluroase deosebit de dificile: (i) Dealul Plugova (de la km 388+500 la km 397+450) şi (îi) Domaşnea (de la km 409+100 la km 412+700), unde viteza medie este în acest moment între 20 km/h şi 30 km/h. Aceste sectoare noi sunt proiectate, de asemenea, la o parte carosabilă cu două benzi, cu o lăţime a părţii carosabile de 7,0 m şi acostamente de 2,5 m (1,5 m asfalt) pe fiecare parte, adică clasa III, conform standardelor europene. Fiind aşezate în zone foarte deluroase, aceste sectoare includ benzi de urcare pe pantele cele mai abrupte."se înlocuieşte cu :"repoziţionarea drumului existent în două zone deluroase deosebit de dificile, unde viteza medie este în prezent numai între 20 km/h şi 30 km/h:(i) la Dealul Plugova (de la km 392+400 la km 397+450): acest sector nou este proiectat la o parte carosabilă de două benzi, cu o lăţime a părţii carosabile de 7,0 m şi acostamente de 2,5 m (1,5 m de asfalt) pe fiecare parte, încadrat în clasa III, conform standardelor europene şi include un nou tunel cu lungimea de 800 m care va fi, de ademenea, proiectat în conformitate cu standardele europene.(îi) la Domaşnea (de la km 409+100 la km 412+700): acest nou sector este de asemenea proiectat la o parte carosabilă de două benzi, cu o lăţime a părţii carosabile de 7,0 m şi acostamente de 2,5 m (1,5 m asfalt) pe fiecare parte, încadrat în clasa III conform standardelor europene. Fiind aşezate în zone foarte deluroase, aceste sectoare includ benzi de urcare pe pantele cele mai abrupte."Următorul paragraf din Anexa nr. I, punctul 6, "Descriere":"Nu este avută în vedere construirea de noi tunele. Lucrările la tunele se vor limita la reparaţii şi consolidare, de exemplu: colmatarea şi realinierea a două tunele între Drobeta-Turnu Severin şi Orşova."se înlocuieşte cu:"Un nou tunel va fi construit în zona Plugova şi aliniamentul prevăzut iniţial pentru varianta de ocolire Plugova se modifică corespunzător. Planul de localizare, care a fost ataşat ca appendix nr. 1 la propunerea pentru cel de-al doilea amendament la Memorandumul de finanţare, este inclus ca o parte din Anexa nr. 1. Lucrările efectuate la cele două tunele existente între Drobeta-Turnu Severin şi Orşova vor fi limitate la reparaţii şi consolidări de exemplu colmatare şi realiniere ".Anexa nr. I, se completează la punctul 6, "Descriere", cu următorul paragraf:"Localizarea variantei de ocolire Caransebeş este indicată ca variantă 3 pe harta (Schema generală) care a fost ataşată ca appendix nr. 2 la propunerea pentru cel de-al doilea amendament la Memorandumul de finanţare şi care este inclus în prezent, ca o parte din Anexa nr. I. Varianta 3, cu o lungime de 9+375 km, ocoleşte oraşul pe partea de est, de la DN 6 de la km 449+125 şi înapoi la km 457+600 ".Următorul paragraf din Anexa nr. I, punctul 6, "Descriere":"Caransebeş (de la km 449+175 la km 455+315) ".se înlocuieşte cu:"Caransebeş (de la km 449+125 la km 457+600)".Anexa nr. I, se completează la punctul 6, "Descriere", cu următorul paragraf:"În legătură cu tunelul Plugova şi respectiv, locaţia modificată a variantei de ocolire Caransebeş, proiectul include pregătirea studiilor de analiză a impactului asupra mediului, a detaliilor de execuţie şi a documentelor de licitaţie pentru lucrări aferente".Punctul 7 – Tabelul cu indicatori fizici, din Anexa nr. I, se modifică după cum urmează:┌─────────────────────────┬────────────┬─────────────────────────┐│ Indicatorii fizici │Unitatea de │ Cantitate ││ │măsură (de ├────────────┬────────────┼─────────────┐│ │exemplu mc, │Reabilitare │Variante de │ Total ││ │ ml, nr.) │şi realinia-│ ocolire │ ││ │ │ mente │ │ ││ │ │(132,625 km)│ (31,200 km)│ │├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤│Terasamente │ mc │ 551.077 │ 1.705.463 │ 2.256.540 │├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤│Strat de fundaţie din │ mc │ 259.278 │ 189.182 │ 448.460 ││balast │ │ │ │ │├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤│Balast stabilizat cu │ mc │ 186.522 │ 134.224 │ 320.746 ││ciment │ │ │ │ │├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤│Straturi de asfalt │ mc │ 189.813 │ 62.191 │ 252.004 │├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤│Poduri │ nr. │ 33.032 │ 1.472 │ 34.504 │├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤│Podeţe │ nr. │ 181 │ 61 │ 242 │├─────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤│Tunel la Plugova (-800m) │ nr. │ – │ – │ / │└─────────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴─────────────┘Punctul 8 – Programul de lucru, din Anexa nr. I, se modifică după cum urmează:a) "Reabilitarea drumului DN 6 existent de la Drobeta-Turnu Severin la Lugoj şi construcţia a trei variante de ocolire pentru localităţile: Drobeta-Turnu Severin, Mehadia şi Domaşnea (cinci loturi de lucrări):┌───────────────────────────┬───────────────┬─────────────────┬────────────────┐│ │ │Data intermediară│ ││ │ Data începerii│ a finalizării │Data de execuţie││ │ │ (numai DN6) │ │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Studiul de pre-fezabilitate│ │ │ 1996 ││Studiul de fezabilitate │ │ │ 1996 ││Studiul de fezabilitate │ │ │ 2000 ││(DN 56A) │ │ │ │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Stadiul de Fezabilitate │ 20 iulie 2001 │ 10 septembrie │ 21 octombrie ││revizuit (Faza 1) DN6 │ │ 2001 │ 2002 ││DN56 A │ │ │ │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Analiza cost/beneficiu │ 20 iulie 2001 │ 10 septembrie │ 21 octombrie ││ │ │ 2001 │ 2002 │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Analiza financiară │ 20 iulie 2001 │ 10 septembrie │ 21 octombrie ││ │ │ 2001 │ 2002 │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Studiul de impact asupra │ 20 iulie 2001 │ 10 septembrie │ 19 septembrie ││mediului (1) │ │ 2001 │ 2002 │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Consultări publice (numai │ martie 2002 │ │ aprilie 2002 ││pentru DN6) (1) │ │ │ │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Proiect tehnic detaliat │ aprilie 2002 │ │ 21 octombrie ││(Faza 2) numai pentru DN6 │ │ │ 2002 (2) │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Achiziţii terenuri │noiembrie 2002 │ │ iunie 2004 │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Documentaţie de licitaţie │ mai 2002 │ │ 30 septembrie ││ │ │ │ 2003 (3) │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Licitaţie/Evaluare/Adju- │ august 2003 │ │ iunie 2004 ││decare contract │ │ │ │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Execuţie lucrări │ 1 iulie 2004 │ │ 30 iunie 2007 │├───────────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼────────────────┤│Faza operaţională │ 1 iulie 2007 │ │ │└───────────────────────────┴───────────────┴─────────────────┴────────────────┘––-(1) Studiul de impact asupra mediului şi consultările publice se referă la întregul proiect de reabilitare a DN6 de la Drobeta-Turnu Severin la Lugoj, care include construcţia variantelor de ocolire Caransebeş şi Plugova ca alternative propuse în Aplicaţia ISPA.(2) Consultantul Louis Berger a finalizat proiectul tehnic detaliat şi documentaţia de licitaţie doar pentru cinci loturi, includerea reabilitării pentru drumul existent de la Drobeta-Turnu Severin la Lugoj şi construcţia noilor variante de ocolire pentru trei localităţi aflate de-a lungul drumului: Drobeta-Turnu Severin, Mehadia şi Domaşnea.(3) Proiectul documentaţiei de licitaţie pentru cele cinci loturi descrise mai sus a fost înaintată către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, în data de 22 aprilie 2003. Datorită faptului că Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a solicitat modificări majore ale proiectului tehnic, termenul limită pentru completarea documentaţiei de licitaţie este septembrie 2003. Mai mult, proiectul documentaţiei de licitaţie a fost înaintat către Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi Delegaţiei Comisiei Europene în România, pentru aprobare.b) Construcţia variantelor de ocolire Caransebeş şi Plugova:

Data începerii Data de execuţie
Studiul de impact asupra mediului februarie 2004 mai 2004
Consultări publice martie 2004 mai 2004
Proiect tehnic detaliat februarie 2004 iunie 2004
Documentaţie de licitaţie iunie 2004 septembrie 2004
Achiziţii terenuri iunie 2004 iunie 2005
Licitaţie/Evaluare/Adjudecare
contract
octombrie 2004

iunie 2005

Execuţie lucrări iulie 2005 februarie 2008
Faza operaţională martie 2008

Punctul 12 – Cost şi asistenţă, din Anexa nr. I, se modifică după cum urmează:

Componenta (numai cele amendate sunt
incluse mai Jos)
Realocarea

Costuri totale
eligibile amendate
Costuri de planificare / proiectare + 1.000.000 2.000.000
Lucrări principale + 5.500.000 140.864.500
Supervizarea în timpul implementării + 3.780.000 7.300.000
Cheltuieli neprevăzute – 5.835.000 5.415.000
Acţiuni de reducere a impactului
asupra mediului
– 8.095.000

4.060.000

Altele (realocarea serviciilor) + 3.650.000 5.300.000

Anexa nr. I.a. "Planul de achiziţii provizoriu", se modifică după cum urmează:

Oferta
Nr.

Descrierea lucrărilor şi
serviciilor care vor fi
licitate

Tipul
contractului
(lucrări,
achiziţii sau
servicii)

Luna
previzionată de
lansare a
licitaţiei
(lună/an)

Rata de
rambursare a
facturilor
privind
contractul
respectiv
1 Supervizarea lucrărilor servicii martie 2003 75%
2

Lucrări de drumuri pe
secţiunea Drobeta-Turnu
Severin – Bahna, km 332+
150 – Km 358+000, inclusiv
varianta de ocolire
Drobeta- Turnu Severin
lucrări(cartea
roşie)

august 2003

75%

3

Lucrări de drumuri pe
secţiunea Bahna – Mehadia
km 358+000 – km 388+000,
inclusiv varianta de
ocolire Mehadia
lucrări(cartea
roşie)

august 2003

75%

4

Lucrări de drumuri pe
secţiunea Mehadia –
Domaşnea, km 383+000 –
km 408+895
lucrări(cartea
roşie)

august 2003

75%

5

Lucrări de drumuri pe
secţiunea Domaşnea –
Caransebeş, km 408+895 –
km 449+960, inclusiv
varianta de ocolire
Domaşnea
lucrări(cartea
roşie)

august 2003

75%

6

Lucrări de drumuri pe
secţiunea Caransebeş –
Lugoj km 450+760 – km
494+500
lucrări(cartea
roşie)

august 2003

75%

7

Proiect tehnic detaliat şi
documentaţie de licitaţie
pentru varianta de ocolire
Plugova şi varianta de
ocolire Caransebeş de-a
lungul DN 6
servicii

noiembrie 2003

75%

8

Lucrări de drumuri:
construcţia variantei de
ocolire Caransebeş de-a
lungul DN 6
lucrări(cartea
roşie)

august 2004

75%

9

Lucrări de drumuri:
construcţia variantei de
ocolire Plugova de-a
lungul DN 6
lucrări(cartea
roşie)

august 2004

75%

––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x