AMENDAMENT nr. 2*) din 4 decembrie 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 19/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 343 din 22 aprilie 2005
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEOG 8 21/01/2000
ActulMODIFICA PEOG 8 21/01/2000 ART. 1
ActulMODIFICA PEOG 8 21/01/2000 ART. 6
ActulMODIFICA PEOG 8 21/01/2000 ART. 10
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/11/1999
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/11/1999 ART. 1
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/11/1999 ART. 6
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/11/1999 ART. 10
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEOG 8 21/01/2000
ActulMODIFICA PEOG 8 21/01/2000 ART. 1
ActulMODIFICA PEOG 8 21/01/2000 ART. 6
ActulMODIFICA PEOG 8 21/01/2000 ART. 10
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/11/1999
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/11/1999 ART. 1
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/11/1999 ART. 6
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/11/1999 ART. 10
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEHG 304 14/04/2005
ActulCONTINUT DEHG 304 14/04/2005

Subiect: România – Proiect autostrăzi (20.328) Contractul de finanţare dintre România şi Banca Europeană de Investiţii şi Compania Naţionala de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. [fosta Administraţia Naţionala a Drumurilor (AND)] (C.N.A.D.N.R.) (Contract de finanţare)



––-Notă *) Traducere.Prin fax şi curier Banca Europeană de InvestiţiiMinisterul Finanţelor PubliceStr. Apolodor nr. 17, sectorul 5Bucureşti 070741RomâniaÎn atenţia domnului Mihai Nicolae Tanasescu, ministrul finanţelor publiceCompania Naţionala de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A.Direcţia IFI şi credite comercialeStr. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1Bucureşti 010873RomâniaÎn atenţia domnului Mihail Basulescu, director generalLuxemburg, 3 noiembrie 2004 JU/Ops/CAJ/nd/s JUN. 2304Subiect: România – Proiect autostrăzi (20.328)Contractul de finanţare dintre România şi BancaEuropeană de Investiţii şi Compania Naţionala de Autostrăzişi Drumuri Naţionale din România – S.A. [fostaAdministraţia Naţionala a Drumurilor (AND)] (C.N.A.D.N.R.)(Contract de finanţare)Stimati domni,Referitor la solicitarile transmise de dumneavoastră în datele de 4 decembrie 2002 şi 20 august 2004 cu privire la revizuirea unor anumite clauze ale Contractului de finanţare, dorim sa raspundem cererii dumneavoastră de amendare a Contractului de finanţare, după cum urmează:1. Textul din cadrul punctului 6 din preambul se înlocuieşte cu următorul text:

       
  "Costul Proiectului urmează a se finanţa astfel:    
  contribuţia statului, fonduri proprii C.N.A.D.N.R. sau alte fonduri EUR 88.288.000
  fonduri ISPA (după cum sunt definite mai jos) EUR 71.712.000
  împrumut B.E.R.D. EUR 50.000.000
  împrumutul Băncii EUR 210.000.000
  Total: EUR 420.000.000"

2. În preambul se insereaza punctul 8, care se va citi: "Împrumutatul a solicitat o contribuţie cu fonduri din partea Uniunii Europene în cadrul programului ISPA (fonduri ISPA) pentru acoperirea unei sume de 71.712.000 EUR (şaptezeci şi unu milioane şapte sute douasprezece mii euro)", iar fostele puncte 8-14 din preambul se vor renumerotaîn consecinţa.3. În cadrul ultimului subparagraf 1.02 B, "30 noiembrie 2004" se înlocuieşte cu "30 septembrie 2005".4. În subparagraful 1.04 C, "3.000.000" se înlocuieşte cu "5.000.000".5. În cadrul subparagrafului 1.05, "31 martie 2005" se înlocuieşte cu "31 decembrie 2005".6. Textul cuprins în paragraful 6.04 se înlocuieşte cu următorul text:"Împrumutatul sau, după caz, C.N.A.D.N.R. se angajează sa procure bunuri, servicii şi alte lucrări pentru proiect, în măsura necesarului şi cu acordul Băncii, prin licitaţie internationala deschisă tuturor ţărilor, în condiţii de egalitate.Pentru contractele de lucrări cofinantate prin fonduri UE, oferta trebuie să fie conformă cu regulile şi procedurile corespunzătoare asupra cărora s-a convenit cu Uniunea Europeană."7. În subparagraful 10.01 A litera e), punctele "8 şi 9" sunt înlocuite cu punctele "9 şi 10".8. În subparagraful 10.01 A litera g) se insereaza "sau la fondul ISPA la care s-a făcut referire în pct. 8 din preambul" în continuarea cuvintelor "pct. 6 din preambul".9. În cadrul Descrierii tehnice, termenul estimat de finalizare a lucrărilor pentru Bucureşti-Fundulea, "2002", se înlocuieşte cu "2004".10. În cadrul Descrierii tehnice, termenul estimat de finalizare a lucrărilor pentru Fundulea-Lehliu, "2003", se înlocuieşte cu "2004".11. În cadrul Descrierii tehnice, în prezentarea aferentă tronsonului Lehliu-Drajna, "1×2" se înlocuieşte cu "2×2" şi se introduce ca un ultim alineat "cofinantarea prin fonduri ISPA", iar termenul estimat de finalizare "2003" se înlocuieşte cu "2005".12. În cadrul Descrierii tehnice, în prezentarea aferentă tronsonului Drajna-Fetesti, "1×2" se înlocuieşte cu "2×2", iar termenul estimat de finalizare "2003" se înlocuieşte cu "2007".13. În cadrul Descrierii tehnice, termenul estimat de finalizare "2001" se înlocuieşte cu "2004".14. În cadrul penultimului paragraf al Descrierii tehnice, cuvintele "a statiilor de taxare" se înlocuiesc cu "modernizarea statiei existente la Fetesti".15. În cadrul ultimului paragraf al Descrierii tehnice, "31 decembrie 2004" se înlocuieşte cu "31 decembrie 2007".În cazul în care se definesc altfel decât anterior, termenii definiţi vor avea aceeaşi semnificaţie atribuită lor în Contract.În scopul confirmării acordului dumneavoastră asupra celor de mai sus, va rugăm sa datati şi sa semnati în conformitate fiecare dintre cele patru exemplare originale ale acestei scrisori şi, ulterior, sa ne returnati doua exemplare originale în cel mai scurt timp posibil.Banca Europeană de InvestiţiiG. Hutz R. SaerbeckDe acord cu şi din partea RomânieiMihai Nicolae Tanasescu,ministrul finanţelor publiceDe acord cu şi din partea Companiei Naţionalede Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A.Mihail Basulescu,director general––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x