AMENDAMENT nr. 2 din 2 august 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: PARLAMENTUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 296 din 5 mai 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PELEGE 382 10/07/2001
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 22/12/2000
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 22/12/2000 ART. 3
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 160 16/04/2003
ActulMODIFICA PELEGE 382 10/07/2001
ActulREFERIRE LAAMENDAMENT 1 14/08/2001
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 22/12/2000
ActulMODIFICA PEMEMORANDUM 22/12/2000 ART. 3
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DELEGE 159 16/04/2003
ActulRATIFICAT DELEGE 159 16/04/2003
ActulREFERIT DEDECRET 236 14/04/2003

la Memorandumul de finanţare convenit între Guvernul României şi Comisia Europeană privind asistenţa financiară nerambursabilă acordată prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru măsura "Lărgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România"*)



–––Notă *) Traducere.1. Având în vedere ca Memorandumul de finanţare pentru măsura "Lărgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România" a fost semnat de către Comisia Europeană în data de 23 octombrie 2000 şi de către Guvernul României în data de 22 decembrie 2000,2. având în vedere ca durata lui a fost extinsă până la 30 iunie 2006 prin schimb de scrisori datate 19 iulie şi 30 august 2001, formând Amendamentul nr. 1 la memorandumul de finanţare sus-menţionat,3. având în vedere ca Guvernul României a transmis Comisiei Europene pe data de 20 decembrie 2001 o cerere de extindere a scopului memorandumului de finanţare menţionat,4. având în vedere ca se accepta de către Comisia Europeană modificarea propusă a memorandumului de finanţare,Comisia Europeană, denumita în continuare Comisia, actionand pentru şi în numele Comunităţii Europene, denumita în continuare Comunitatea, reprezentată de domnul Michel Barnier, membru al Comisiei, pe de o parte, şi Guvernul României, reprezentat de doamna Hildegard Carola Puwak, ministrul integrării europene, denumit în continuare Beneficiarul, pe de altă parte,au convenit următoarele:1. Memorandumul de finanţare pentru măsura "Lărgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România" (măsura nr. 2000/RO/16/P/PT/002) se amendeaza astfel:Articolul 3AngajamentulParagrafele (1) şi (2) se modifica astfel:"(1) Cheltuiala eligibilă maxima publică sau echivalenta care poate fi luată în considerare pentru calcularea asistenţei financiare va fi de 65.810.032 euro.(2) Ponderea asistenţei acordate de Comunitate pentru această măsură este stabilită la 66% din totalul cheltuielilor publice sau echivalente, asa cum este prezentat în planul de finanţare din anexa nr. II."2. Plăţile în cadrul prezentului Amendament nr. 2 la memorandumul de finanţare sunt eligibile pentru asistenţa financiară acordată prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare, începând cu data de 3 ianuarie 2002, data la care solicitarea de amendare din partea Guvernului României a fost înregistrată de către Comisia Europeană.3. Textul original al acestui Amendament nr. 2 la memorandumul de finanţare îl constituie documentul de faţa, semnat după cum urmează, căruia i se ataşează o noua descriere a proiectului, prezentată în anexa nr. I, un nou plan de finanţare, prezentat în anexa nr. II, şi noi prevederi de implementare amendate în privinta participării ţărilor Cipru, Malta şi Turcia şi în privinta fişelor de monitorizare modificate, prevăzute în anexa nr. III. Toate celelalte prevederi ale memorandumului de finanţare iniţial rămân neschimbate.

     
  Semnat la Bucureşti la 2 august 2002. Semnat la Bruxelles la 11 aprilie 2002.
  Pentru Beneficiar, Pentru Comunitate,
  Hildegard Carola Puwak, Michel Barnier,
  ministrul integrării europene, membru al Comisiei Europene
  coordonatorul naţional ISPA

Lista anexelor la Amendamentul nr. 2Anexa nr. I "Descrierea măsurii" (conform amendamentului)Anexa nr. II "Planul de finanţare" (conform amendamentului)Anexa nr. III "Prevederi de implementare" (conform amendamentului referitor la participarea ţărilor Cipru, Malta şi Turcia la licitaţii şi referitor la fişele de monitorizare modificate) + 
Anexa 1––––la Amendamentul nr. 2–––––––(modificările de text sunt prezentate cu caractere cursive)DESCRIEREA MĂSURIIRezumatul măsurii nr. 2000/RO/16/P/PT/0021. Denumirea măsurii: Lărgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România2. Autoritatea care prezintă cererea (coordonatorul naţional ISPA)

     
  2.1. Numele: Hildegard Carola Puwak, ministrul integrării europene
  2.2. Adresa: Ministerul Integrării Europene
    Direcţia coordonarea programelor ISPA şi SAPARD
    Director: Eugen Teodorovici
    Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sectorul 5, Bucureşti
  Telefon: +40-1-301.16.23
  Fax: +40-1-301.16.26
  E-mail: eugen.teodorovici@mie.ro

3. Autoritatea responsabilă cu implementarea (astfel cum este definită la pct. 2 din secţiunea a II-a din anexa nr. III.2)3.1. Numele: Eugenia Dunca, directorAdministraţia Naţionala a Drumurilor3.2. Adresa: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, BucureştiE-mail: ispa@andnet.ro4. Beneficiarul final (în cazul în care acesta este alt organism decât autoritatea menţionată la pct. 3): ca mai sus5. Localizare5.1. Ţara beneficiara: România5.2. Regiunea: Judeţul Giurgiu6. DescriereaDrumul naţional DN 5, parte a Coridorului european de transport nr. IX, este amplasat în partea de sud a României şi este inclus în drumul care face legătură dintre Bucureşti şi Giurgiu şi mai departe cu Bulgaria, Turcia, Albania, Grecia.Lucrările de largire a drumului constau în:● Secţiunea 1: de la km 19 + 600 la km 23 + 200 (Adunatii Copaceni):a) construcţia variantei de ocolire cu 4 benzi a localităţii Adunatii Copaceni, cu doua cai de circulaţie separate de o zona mediana;b) lucrări de întreţinere a drumului existent în Adunatii Copaceni, incluzând asfaltarea drumului şi consolidarea acostamentelor (reabilitarea drumului existent), dar fără schimbarea traseului sau largirii.Necesitatea construirii variantei de ocolire este una dintre concluziile studiului de fezabilitate revizuit întocmit de firma Hyder Consulting Ltd. Decizia de construire a variantei de ocolire a apărut ca urmare a discuţiilor dintre reprezentanţii Comisiei Europene, Delegaţia Comisiei Europene în România, pe de o parte, şi Ministerul Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei şi Administraţia Naţionala a Drumurilor, pe de altă parte.Varianta de ocolire se desprinde din DN 5 la km 19+600 şi se termina la km 23+200, unde se integreaza în drumul naţional existent. Varianta de ocolire se va construi cu doua cai de circulaţie şi cu o viteză proiectata de 80 km/h.● Secţiunea 2: de la km 23+200 la km 59+100: modernizarea drumului existent şi lărgirea la 4 benzi (o singura cale de circulaţie), incluzând măsuri speciale de siguranţă a traficului, în special la traversarea localităţilor Calugareni, Uzunu, Daia şi Remus. Aceste măsuri de siguranţă a traficului sunt următoarele:– construcţia de pasarele pietonale;– treceri pietonale şi intersectii semaforizate care vor asigura fluenta traficului şi siguranţa pietonilor, a persoanelor cu handicap şi a ciclistilor;– parapete care vor fi montate de-a lungul zonei de siguranţă a drumului pentru a preveni traversarile ilegale.Lărgirea la 4 benzi va fi executată pe aliniamentul existent pe DN 5. Elementele geometrice ale aliniamentului vor fi executate pentru v = 80 km/h şi, dacă este cazul, v = 60 km/h.Pentru secţiunea de drum cu doua cai de circulaţie şi 4 benzi, deja existenta, vor fi proiectate numai lucrări de reabilitare.Principalele date tehnice ale investiţiei:    1. Secţiunea de drum

       
  Lungimea 39,4 km
  Partea carosabilă 14 m + acostament (inclusiv separarea localităţilor din afară)
  Platforma 17-19 m
  Sistemul de asfalt al drumului:
    beton asfaltic 5 cm
    liant 5 cm
    mixtură asfaltică 8 cm
    balast stabilizator 30 cm
    balast 25 cm
    strat de formă 15 cm

    2. Secţiunea variantei de ocolire

       
  Lungimea 4,25 km
  Partea carosabilă 2 căi de circulaţie de câte 7,00 m fiecare
  Viteza de proiectare 60-100 km/h
  Platforma 20 m
  Sistemul de asfalt al drumului:
    beton asfaltic 4 cm
    liant 4 cm
    mixtură asfaltică 10 cm
    balast stabilizator 30 cm
    balast 25 cm
    strat de formă 15 cm
  Acostamentele şi zona mediană vor avea următoarele caracteristici:
    beton asfaltic 4 cm
    balast stabilizator 16 cm
    balast  
    strat de formă 15 cm

Proiectarea ambelor structuri îndeplineşte cerinţele Directivei Comisiei Europene nr. 96/53 cu privire la greutăţi şi dimensiuni, permitand o sarcina pe osie de maximum 11,5 tone. În plus, proiectarea structurilor îndeplineşte standardele specifice ale Uniunii Europene.7. ObiectivePrincipalele obiective în politica de transport:● eliminarea şi prevenirea blocajelor de trafic. Se prevede că în condiţiile drumului existent blocajele fluxului de trafic vor aparea în anul 2005, în timp ce lărgirea la 4 benzi va întârzia apariţia acestora pentru perioada 2020-2025;● creşterea capacităţii de trafic şi a mediei de viteza. Viteza medie (la nivelul de trafic al anului 1995) este de 43,5 km/h în condiţiile existente şi va atinge aproximativ 63,2 km/h după largire. Media timpului economisit astfel este de 16 min./vehicul;● creşterea fluxului de trafic. Se prevede că traficul generat sa crească cu aproximativ 6,7% faţă de traficul "normal";● reducerea accidentelor şi îmbunătăţirea siguranţei traficului.În plus, acest proiect reprezintă una dintre priorităţile pe termen scurt pentru sectorul transporturilor, menţionate în Programul naţional de adoptare a acquisului comunitar, versiunea iunie 1999, pag. 176.În esenta, modernizarea drumului naţional Bucureşti-Giurgiu are un impact direct asupra traficului de frontieră (în conformitate cu statisticile de trafic pe anul 1995, traficul internaţional pe aceasta ruta reprezintă aproximativ 16% din traficul total şi 38% din cel pentru vehicule grele) şi este complementara cu o serie de măsuri promovate deja pentru îmbunătăţirea tranzitului la frontiera Giurgiu-Ruse, inclusiv un drum de ocolire şi un punct vamal pentru vehiculele grele. Acest punct este în prezent singura legătură fixa peste Dunăre între România şi Bulgaria. Acesta este şi motivul pentru care proiectul reprezintă o prioritate în cadrul pachetului de proiecte ale Pactului de stabilitate în Balcani.Indicatorii care se vor utiliza pentru monitorizarea progresului fizic la construcţia acestui proiect:

         
  Articol Lucrări U.M. Cantitatea estimată
  1. Terasamente: mii m3  
    ▪ tăierea vegetaţiei   207,25
    ▪ rambleu necesar   288,9
    ▪ săpare   667,8
  2. Strat de agregate naturale stabilizate cu 6% ciment mii m3 178,28
  3. Balast mii m3 274,93
  4. Mixtură asfaltică mii tone 142,52
  5. Liant mii tone 155,47
  6. Ciment asfaltic mii tone 68,03
  7. Rigole şi şanţuri mii ml 72,87
  8. Podeţe:    
    ▪ dale L = 2,00 m buc. 48
    ▪ dale L = 0,5 m buc. 1.110
  9. Solul de suprafaţă de la rambleu mii m3 58,9
  10. Demolare:    
    ▪ beton (podeţe, rigole, şanţuri, garduri, trotuare) mii m3 3,997
    ▪ beton armat (podeţe) mii m3 0,462
  11. Lucrări de pod buc./ml 4/199

    8. Planificarea lucrărilor

       
  Categoria de lucrări Începere Terminare
  Planificare şi proiectare1),2) aprilie 2000 decembrie 2001
  Achiziţii de terenuri aprilie 2001 iunie 2002
  Construcţie – Adunaţii Copăceni-Giurgiu iulie 2002 decembrie 2004
  Construcţie-variantă de ocolire Adunaţii Copăceni august 2002 decembrie 2004
  Exploatare – Adunaţii Copăceni-Giurgiu ianuarie 2005  
  Exploatare-variantă de ocolire Adunaţii Copăceni ianuarie 2005

––––*1) Studiul de fezabilitate, documentaţia de licitaţie şi proiectul tehnic pentru DN 5 Bucureşti-Giurgiu au fost întocmite de Hyder Consulting Ltd. şi finanţate în cadrul Programului PHARE.*2) Finalizarea detaliilor de execuţie şi a documentaţiei de licitaţie pentru proiectul drum expres Adunatii Copaceni-Giurgiu şi varianta de ocolire Adunatii Copaceni au fost întocmite de Hyder Consulting Ltd. şi finanţate în cadrul Facilitatii ISPA.9. Analiza cost-beneficiu economico-socialScenariul pesimist a fost folosit pentru rata de creştere în traficul total. Acesta a fost estimat pe baza statisticilor de trafic din 1995 realizate de Administraţia Naţionala a Drumurilor: numaratori manuale în 4 puncte de pe drumul naţional DN 5.

   
  – unităţi –
         
  Maşini Autobuze Camioane Total
  249.481 59.722 198.338 507.541

    Pe aceasta baza a fost evaluat traficul viitor pe tipuri de vehicule.

     
  Perioada Scenariul ratei de creştere anuale (trafic total)
  1995-2000 3,71%
  2000-2005 4,56%
  2005-2010 4,84%
  2010-2015 4,78%
  2015-2020 3,86%
  2020-2025 3,23%
  2025-2030 2,78%

Submodelul COV (cost operare/vehicul) al modelului HDM III al Băncii Mondiale a fost utilizat împreună cu relaţiile viteza-flux, în scopul calculării costurilor de operare/vehicul pe fiecare an:a) în cazul implementarii proiectului;b) în cazul în care proiectul nu este implementat.Diferenţa COV dintre cele doua tipuri de cazuri determina beneficiile nete.În tabelul de mai jos sunt prezentate principalele concluzii (rata rentabilitatii economice – %):

   
  – RRE (%) –
     
  Beneficii rezultate din:
  a) trafic normal 29,9
  b) trafic normal şi generat 31,2
  c) trafic normal şi generat + valoare reducere accidente 31,4
  d) trafic normal şi generat + valoare reducere accidente + economie de timp 33,6

10. Principalele elemente de analiza financiarăProiectul nu va genera venituri din taxe pe autostrada.11. Analiza impactului asupra mediului înconjurătorAcest proiect face parte din clasa de dezvoltare prevăzută în anexa I la Directiva C.E.E. nr. 85/337 (Directiva C.E. nr. 97/11).O evaluare a impactului asupra mediului a fost realizată de consultantul local Iptana Search, ca parte a studiului de fezabilitate existent. Aceasta evaluare va fi revizuită, extinsă pentru varianta de ocolire şi completată în conformitate cu procedurile Uniunii Europene de către un consultant internaţional, ca parte a revizuirii studiului de fezabilitate (finanţat prin PHARE) şi studiului tehnic. Revizuirea, EIA şi planul de atenuare a efectelor negative, inclusiv consultarea pe scara larga a publicului şi dezvoltarea măsurilor de siguranţă a circulaţiei, au fost finalizate în luna octombrie 2001 pentru sectorul de drum şi vor fi completate în ianuarie 2002 pentru varianta de ocolire.Până în prezent Agenţia de Protecţie a Mediului Giurgiu a fost consultata în timpul studiului de fezabilitate, iar un anunţ a fost publicat în ziarul naţional "Adevărul" la data de 10 decembrie 1998, invitand publicul să îşi exprime opinia.Consultarea altor autorităţi relevante a fost finalizată şi, în consecinţa, Ministerul Apelor şi Protecţiei Mediului a emis o autorizaţie pentru lucrări la data de 9 martie 2000, care a fost reînnoită la data de 14 august 2001.Cu toate ca proiectul nu implica legături directe cu Bulgaria, se intenţionează să se consulte autorităţile bulgare competente.În final documentaţia pentru licitaţie va cuprinde şi măsuri de protecţie a mediului, iar consultanţii pentru supervizare vor fi direct implicaţi în monitorizarea acestor măsuri.12. Costuri şi asistenţaDefalcarea costurilor

   
  – euro –
           
  Denumirea Costuri totale fără T.V.A. Costuri neeligibile Total costuri eligibile
  Cost de planificare/proiectare 1.808.216 567.2412) 1.240.975
  Achiziţii de terenuri1) 6.000.000 6.000.000  
  Pregătirea şantierului 300.000   300.000
  Organizarea şantierului 7.526.183   7.526.183
  Lucrări principale:      
    – Adunaţii Copăceni – Giurgiu 42.643.072   42.643.072
    – Adunaţii Copăceni – varianta de ocolire 7.631.943   7.631.943
  Asistenţă tehnică (instruire şi testare) 13.990   13.990
  Supervizare pe parcursul implementării 2.278.000   2.278.000
  Neprevăzute3) 2.538.985   2.538.985
  Taxe/impozite publice 2.099.870 2.099.8704)  
  Altele (mutarea serviciilor) 1.636.884   1.636.884
  TOTAL: 74.477.143 8.667.111 65.810.032

–––––*1) Costul pentru achiziţii de terenuri prezentat este fără nici o taxa.*2) Costuri efectuate înainte de întocmirea cererii (inclusiv verificarea finanţării prin PHARE a studiului de fezabilitate şi detaliile de proiectare).*3) Corect justificate şi aplicate numai la articolele de buget menţionate.*4) Alte costuri neeligibile (taxe şi impozite, exclusiv T.V.A.).

   
  – euro –
             
  Costuri totale Contribuţia sectorului privat Cheltuieli neeligibile Total cheltuieli eligibile Contribuţia ISPA Rata asistenţei (%)
  74.477.143 8.667.111 65.810.032 43.434.621 66

Rata asistenţei: 66%13. Implicarea instituţiilor financiare internaţionaleNu14. Condiţii specifice privind măsuraVezi memorandumul de finanţare. + 
Anexa 1a)–––Măsura ISPA nr. 2000/RO/16/P/PT/002Lărgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiuşi varianta de ocolire la Adunatii Copaceni                            PLANUL DE ACHIZIŢII

           
  Oferta nr. Descrierea lucrărilor şi serviciilor care vor fi licitate Tipul contractului (lucrări, achiziţii sau servicii) Luna prevăzută de lansare a licitaţiei (luna/an) Rata de rambursare a facturilor legate de specificul contractului
  1. Supervizare – Bucureşti-Giurgiu servicii*) iulie 2000 66%**)
  2. Lărgirea la 4 benzi a DN 5 Adunaţii Copăceni-Giurgiu lucrări decembrie 2001 66%**)
  3. Construcţia variantei de ocolire la Adunaţii Copăceni lucrări ianuarie 2002 66%**)
  4. Finalizarea proiectului tehnic şi a documentaţiei de licitaţie pentru Bucureşti-Giurgiu drum expres şi varianta de ocolire la Adunaţii Copăceni servicii***) 5 iulie 2001 semnat 66%**)

––––Notă *) Contract semnat pe data de 14 septembrie 2001 cu firma Hyder Consulting Ltd.Notă **) Descresterea ratei de asistenţa ISPA datorită amendării memorandumului de finanţare, în vederea includerii în scopul iniţial al proiectului a construcţiei variantei de ocolire la Adunatii Copaceni.Notă ***) Procedura de negociere cu firma Hyder Consulting Ltd.Termenii specifici de atribuire a contractelor vor fi disponibili în Jurnalul Oficial al Comunităţilor Europene şi/sau pe Internet. + 
Anexa 2––-la Amendamentul nr. 2–––––––PLANUL DE FINANŢARErevizuit (bazat pe sumele contractatede la bugetul Uniunii Europene)Titlul măsurii: Lărgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, RomâniaNr. ISPA: 2000/RO/16/P/PT/002

   
  – euro –
                       
  Anul Costul total Costurile neeligibile Costurile eligibile   Împrumut de le IFI*)
  Total ISPA Guvern
    1 = 2+3 2 3 = 5+7 4 = 3/1 (%) 5 6 = 5/3 (%) 7 11 12 = 11/1  (%)
  2000 52.648.025 52.648.025 34.747.696 66 17.900.329
  2001  
  2002  
  2003  
  2004 7.000.004 7.000.004 4.620.003 66 2.380.001  
  2005 6.162.003 6.162.003 4.066.922 66 2.095.081  
  2006  
  Neanualizate 8.667.111 8.667.111  
  Total: 21.829.118 8.667.111 65.810.032 88 43.434.621 66 22.375.411

–––Notă *) A se specifica. + 
Anexa 3––-la Amendamentul nr. 2–––––––IMPLEMENTAREAprevederilor amendateAnexa nr. III.1 "Prevederi financiare privind implementarea ISPA" + 
Secţiunea a XI-aTransparenta în adjudecarea contractelor● Paragraful (2) a) se modifica astfel:"(2) a) Participarea la procedurile licitaţiei va fi asigurata în aceiaşi termeni tuturor persoanelor fizice şi juridice în vederea aplicării tratatului pentru toate persoanele fizice şi juridice din ţările beneficiare ISPA şi din Cipru, Malta şi Turcia."Anexa nr. III.3 "Model de cerere de plată pentru raportarea progresului financiar şi fizic şi pentru solicitarea de modificări"● Anexa nr. III.3b)*) se modifica astfel:         MODEL CE VA FI TRANSMIS PENTRU COMITETUL DE MONITORIZARE DIN                                 ZIUA/LUNA/ANUL

FIŞA DE MONITORIZARE ISPA

Toate datele din acest raport trebuie actualizate la 30 iunie sau 31 decembrie

1A. IDENTIFICAREA MĂSURII
Numele măsurii:
Memorandumul de finanţare ISPA nr.:
Agenţia de Implementare:
Rata asistenţei ISPA:
Semnarea Memorandumului de Finanţare – Comisia
– Ţara

Numărul amendamentului – Comisia
– Ţara

1B. AGENŢIA DE IMPLEMENTARE (AI)
Numele:
Adresa:
Codul poştal: Localitatea:
Persoana de contact:
Telefon:
E-mail:

2. SCURTA DESCRIERE CRONOLOGICĂ A ACTIVITĂŢILOR/LUCRĂRILOR REALIZATE

3. CONDIŢII SPECIFICE REFERITOARE LA MĂSURA(ARTICOLUL 8 AL MEMORANDUMULUI
DE FINANŢARE MF)
Referiri la condiţiile specifice, dacă exista, şi precizarea modului în care
au fost îndeplinite, precum şi a datei îndeplinirii (nr. scrisorii Comisiei
prin care se aduce la cunoştinţa îndeplinirea condiţiilor respective)

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ 4. ACTUALIZAREA PLANULUI DE ACHIZIŢII │ ├─────────┬─────────┬─────────┬──────────────────┬────────┬─────────┬─────────┤ │Contract │ Data │ Tipul │ Data publicării │Costul │ Tipul │ Data │ │(Nr., │publică- │licitati-│ anunţului de │contrac-│ co- │semnării │ │ Tip │rii │ei │ licitaţie │tului/ │finanta- │şi numele│ │Descriere│anunţului│vizate**)├────────┬─────────┤costul │rii │câştiga- │ │ *)│ de │ │Dacă nu │Dacă s-a │estima- │ │torului/ │ │ │pre- │ │ s-a │publicat │tiv al │ │stadiu***│ │ │vizionare│ │publicat│ │contrac-│Combina- │ │ │ │ a │ ├────────┼─────────┤tului │ta/parale│ │ │ │licita- │ │ Data │Data, nr.│ │la │ │ │ │tiei │ │estimati│MO, │ MEURO │ │ │ │ │ │ │va │Internet │ │ │ │ ├───┬─────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┤ │Sem│ │ │ │ │ │ │ │ │ │nat│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├───┼─────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┤ │În │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pre│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ga-├─────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┤ │ti-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │re │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └───┴─────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴─────────┘(*) Specificati contractul principal.(**) Indicaţi dacă acordul contractual va fi conform Cărţii FIDIC Roşii, Galbene sau Argintii. Specificati dacă licitaţia este local, internationala sau restrânsă şi justificati procedura în cazul precalificarii.(***) Pentru contractele aflate în pregătire, oferiti câteva detalii despre stadiul pregătirii documentelor de licitaţie.┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ 5. PLANUL DE CHELTUIELI UM:EURO │├────┬─────────────┬───────────────┬──────────────┬────────────┬──────────────┤│ │Costul eligi-│ Plăţile │ Cheltuieli │Cheltuieli │ Diferenţa/ ││ │bil total │ efectuate │ viitoare │ totale │Cost total (%)││ │ │ │ estimative │ │(9)=((7)-2))/ ││ ├───────┬─────┼───────┬───────┼──────┬───────┼───────┬────┤ /total (2) ││ │Estima-│Esti-│(până │ (%) │(de la│ (%) │(7)= │(%) │ ││Anul│rea │marea│la data│(3)/(2)│data │(5)/(2)│(3)+(5)│(7)/│ ││ │iniţia-│accep│raporta│ │rapor-│ │ │(2) │ ││ │la*) │tata │rii) │ │tarii)│ │ │ │ ││ │ │curen│ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ta**)│ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ ├───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│ │ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5) │ (6) │ (7) │(8) │ (9) │├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│2000│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│2001│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│2002│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│2003│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│2004│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│2005│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│2006│ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤│To- │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││tal │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┴───────┴─────┴───────┴───────┴──────┴───────┴───────┴────┴──────────────┤│Propuneri de schimbare a Planului Financiar Da [] Nu [] ││Transmise la CE în data de: ││Vor fi transmise la CE în data de: ││ ││Vor fi prezentate în cadrul Comitetului de Monitorizare (atasati planul şi ││motivele schimbării) │└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘    *) La momentul semnării Memorandumului de Finanţare    **) Ultimul Comitet de Monitorizare┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ 6. FIŞA INFORMATIVA PRIVIND EXECUŢIA FIZICA ŞI FINANCIARĂ (*) │├─────┬────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤│Câte-│ Execuţia fizica │ Execuţia financiară ││gorii├────────────┬──────┬──────┬─────┼────────────┬──────┬─────┬──────┬─────┤│de │ Indicatori │Execu-│Execu-│ Rata│ Indicatori │Cheltu│Chel-│ Rata │Pro- ││chel-│ fizici(*) │tia │tia │execu│ financiari │ieli │tu- │execu-│gres ││tu- ├─────┬──────┤fizica│fizica│tiei ├──────┬─────┤de la │ieli │tiei │fizic││ieli │ UM │Canti-│de la │până │fizi-│Costul│ % │ulti- │până │finan-│ ││eligi│ │tate │ulti- │la │ce │eligi-│ din │mul │ la │ciare │ ││bile │ │ │mul │actua-│ (%) │bil │cost │Comi- │actu-│ (5) │ ││ (*) │ │ │Comi- │lul │ │esti- │ │tet de│alul │ │ ││ │ │ │tet de│Comi- │ │mat │ │Monito│Comi-│ │ ││ │ │ │Monito│tet de│ │(euro)│ │rizare│tet │ │ ││ │ │ │rizare│Monito│ │ │ │ │ de │ │ ││ │ │ │ │rizare│ │ │ │ │Moni-│ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │tori-│ │ ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │zare │ │ │├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│ │ │ (1) │ (2) │ (3) │4=(3)│ (5) │ (6) │ (7) │ (8) │9=8/5 │10=4*││ │ │ │ │ │/(1) │ │ │ │ │ │6/100│├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤│Total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Pro- │Pro- ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │gres │gres ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │finan-│fizic││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ciar │total││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │total │ │├─────┴─────┴──────┴──────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤│(*) Asa cum se arata în tabelul 15.1 al Cererii de finanţare pentru asistenţa││sau asa cum a fost modificat ulterior. În orice caz, ar trebui sa acopere ││100% costul eligibil. │└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ 7. CAUZA DIFERENŢELOR (DACĂ EXISTA) DINTRE EXECUŢIA FIZICA ŞI CEA │ │ FINANCIARĂ │ │ │ │ EXPLICAŢII PRIVIND ÎNTÂRZIERILE (DACĂ EXISTA) │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ 8. PROBLEME TEHNICE, FINANCIARE SAU LEGALE (ANEXA III.1 A MF) │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │ │ │Se va face referire la orice problema aparuta în implementarea măsurii, │ │incluzând, ca punct de plecare, planul financiar original şi se va explica │ │ce acţiuni au fost întreprinse pentru a fi corectate. │ │ │ │ │ │Se va face referire la orice suspendare, corectie financiară şi/sau │ │neregularitate. │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ 9. OBSERVAŢII ŞI RECOMANDĂRI ALE AUTORITĂŢILOR DE INSPECŢIE NAŢIONALE ŞI/ │ │ SAU COMUNITARE (ANEXA III.1 A MF) │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ │ │Se va prezenta, pe scurt, observaţiile sau recomandările, dacă exista, (cu │ │referire la sursa) şi se va declara modul prin care s-a răspuns la │ │acestea. │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ 10. MĂSURI ADOPTATE PENTRU PROMOVAREA ASISTENŢEI COMUNITARE (ANEXA III.6 │ │ A MF) │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │Panouri ridicate pe şantier?*) Da [] Nu [] │ │Mijloacele de comunicare utilizate pentru informarea publicului despre │ │măsura: │ │ Presa: [] Televiziune [] Radio [] │ │ Alte mijloace audio-vizuale [] │ │Tipul documentaţiei tipărite aflată la dispoziţia publicului: │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘  11. DATA PREVĂZUTĂ PENTRU FINALIZARE ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │În MF iniţial (data finala stabilită în MF iniţial) │ │ │ │În MF curent (data finala în MF modificat) │ │ │ │ │ │ │ │Data prevăzută pentru finalizare │ │Modificarea datei va fi propusă la CM: Da [] Nu [] │ │ │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘––––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x