Informatii Document
Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 698 din 16 octombrie 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Actiuni induse de acest act: | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
încheiat între Guvernul României, Banca Europeană de Investiţii şi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A., convenit prin scrisoarea semnată la Luxemburg la 12 martie 2009 şi la Bucureşti la 7 aprilie 2009 şi la 15 aprilie 2009, la Contractul de finanţare dintre România, reprezentată de Ministerul Finanţelor Publice, Banca Europeană de Investiţii şi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A., semnat la Bucureşti la 22 decembrie 2005 şi la Luxemburg la 27 decembrie 2005, pentru finanţarea Proiectului privind construcţia autostrăzii Cernavodă – Constanţa
Banca Europeana de Investiţii prin DHL Ministerul Finanţelor Publice Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, RO-70060 Bucureşti, România În atenţia domnului Bogdan Dragoi, secretar de stat Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, RO-77113 Bucureşti, România JUII/MA SEE/AIA nr. Luxemburg, 12 martie 2009 Subiect: Autostrada Cernavodă – Constanţa (Fl NO. 23.370) Contractul de finanţare semnat pe 22/27 decembrie 2005 cu amendamente (Contractul de finanţare) între România (Împrumutat), Banca Europeană de Investiţii (Banca) şi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. (CNADNR)Amendamentul nr. 2Stimaţi domni,Potrivit solicitării dumneavoastră pertinente acceptăm prin prezenta modificarea următoarelor prevederi din Contractul de finanţare, după cum urmează:a) articolul 1.02A se şterge şi se înlocuieşte cu un nou articol, articolul 1.02A: … "1.02 A TranşeBanca va plăti Creditul într-un numar de maximum 16 tranşe. Valoarea fiecărei tranşe, dacă nu reprezinta restul netras din Credit, va fi de minimum 15 milioane EUR sau echivalentul acestei sume şi nu va depăşi 50 milioane EUR. O tranşă cerută de Împrumutat potrivit art. 1.02B este denumită în cele ce urmează Tranşă."b) În primul alineat al art. 1.02B data de "30 noiembrie 2008" devine "24 aprilie 2011". … c) Ultimul alineat din anexa A.1 devine: … "CalendarProiectul se va finaliza până la data de 31 decembrie 2011."d) În alineatul 3 din anexa A.2, data de "31.03.2012" se şterge şi se va înlocui cu "15 luni de la finalizarea proiectului"; şi … e) În Anexa C, data de "30 noiembrie 2008" devine "24 aprilie 2011". … Toţi ceilalţi termeni şi condiţii ale Contractului de finanţare rămân neschimbaţi.Termenii definiţi în Contractul de finanţare vor avea acelaşi înţeles şi aici, dacă nu există altă precizare expresă.Pentru a confirma acordul dumneavoastră faţă de cele de mai sus, vă solicităm să iniţializaţi prima pagină a tuturor originalelor din această scrisoare şi să semnaţi toate cele trei (3) originale, indicând şi data semnării.Rugăm înaintaţi cele trei originale la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. spre aprobare şi contrasemnare.În final returnaţi-ne un exemplar original legal contrasemnat din această scrisoare.Ai dumneavoastră,BANCA EUROPEANĂ DE INVESTIŢIIC. Murphy F. Bruni RocciaConvenit şi acceptat pentru şi în numele României,Bogdan Alexandru Dragoi,secretar de stat(numele şi funcţia)Data:Convenit şi acceptat pentru şi în numele Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A.,Dorina Tiron(numele şi funcţia)Data: 15 aprilie 2009.–––––