AMENDAMENT nr. 1 din 25 februarie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 175 din 20 martie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PELEGE 489 01/10/2001
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000 ART. 1
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000 ART. 6
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000 ART. 8
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000 ART. 10
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PELEGE 489 01/10/2001
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000 ART. 1
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000 ART. 6
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000 ART. 8
ActulMODIFICA PECONTRACT 19/12/2000 ART. 10
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEOUG 13 13/03/2003
ActulRATIFICAT DEOUG 13 13/03/2003
ActulREFERIT DELEGE 224 23/05/2003
ActulREFERIT DEDECRET 322 22/05/2003

la Contractul de finanţare dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti pentru finanţarea Proiectului privind infrastructura urbana în Bucureşti



–––Notă *) Traducere.Stimati domni,Referitor la solicitarea Împrumutatului din data de 27 noiembrie 2000, urmată de corespondenta ulterioară şi de negocierile dintre noi, acceptam prin prezenta solicitarea dumneavoastră de amendare a contractului de finanţare anterior menţionat.Termenii folosiţi sau definiţi în contractul de finanţare au aceeaşi semnificaţie în cadrul acestei scrisori.1. Contractul de finanţare va fi amendat după cum urmează:1.1. În preambul la punctul 5, referirea la "operatorul de transport public urban (RATB)" va fi eliminata şi se va citi după cum urmează:"Consiliul General al Municipiului Bucureşti va fi responsabil pentru coordonarea tuturor activităţilor Proiectului şi pentru execuţia Proiectului prin Direcţia generală pentru transport şi drumuri din cadrul sau şi prin operatorul de distribuţie a energiei termice (denumit în continuare RADET)."În mod corespunzător, în tot cuprinsul paragrafelor 6.08B, 6.09, 6.10A, 6.12, 6.13B, 8.03B şi 10.01A referirile la RATB vor fi eliminate.1.2. În preambul la punctul 6, suma "220.000.000 EUR (doua sute douăzeci milioane euro)" va fi înlocuită cu "82.900.000 EUR (optzeci şi doua milioane noua sute mii euro)".1.3. În preambul, punctul 7 va fi înlocuit cu următorul text:"Costul Proiectului va fi finanţat după cum urmează:

       
  Contribuţia de la bugetul de stat şi alte fonduri 41.450.000 EUR
  Împrumutul Băncii 41.450.000 EUR
  TOTAL: 82.900.000 EUR"

1.4. În preambul la punctele 8 şi 11 şi în paragraful 1.01, suma "110.000.000 EUR (o suta zece milioane euro)" se va înlocui cu "41.450.000 EUR (patruzeci şi unu milioane patru sute cincizeci mii euro)".1.5. În subparagraful 1.02A, formularea "în cel mult 20 de transe" se va înlocui cu "în cel mult 8 transe".1.6. Subparagraful 6.10B se elimina.1.7. Subparagrafele 6.11B şi C se elimina.1.8. Anexa A la contractul de finanţare se înlocuieşte cu Descrierea tehnica prezentată în anexa A la prezenta scrisoare de amendament.Toţi ceilalţi termeni şi condiţii ai contractului de finanţare vor rămâne nemodificati.2. Condiţii preliminareAcest amendament va intră în efectivitate doar după ce fiecare dintre următoarele documente va fi furnizat Băncii în limba engleza sau va fi însoţit de traducerea în limba engleza, în forma şi în conţinutul satisfăcătoare Băncii:a) împuternicirea de semnare pentru Împrumutat şi pentru Municipalitate;b) un aviz juridic emis de un consilier juridic al Împrumutatului, care precizează inter alia faptul ca aceasta scrisoare de amendament, precum şi executarea sa şi fiecare dintre prevederile acesteia sunt în deplina forta şi efect şi sunt valide şi produc efecte legale în conformitate cu termenii lor respectivi în România; şic) un aviz juridic emis de un consilier juridic al Consiliului General al Municipiului Bucureşti, care precizează inter alia faptul ca aceasta scrisoare de amendament, precum şi executarea sa şi fiecare dintre prevederile acesteia sunt în deplina forta şi efect şi sunt valide şi produc efecte legale în conformitate cu termenii lor respectivi în România.3. AnexaUrmătoarea anexa va face parte integrantă din aceasta scrisoare de amendament: anexa A "Descrierea tehnica".Împrumutatul va plati Băncii un comision de restructurare în valoare de 50.000 EUR (cincizeci mii euro). Plata va fi efectuată într-un cont care va fi comunicat de Banca Împrumutatului.Pentru a confirma acordul dumneavoastră cu cele menţionate anterior, va rugăm sa aveti amabilitatea de a semna cu initialele dumneavoastră, de a data şi de a semna în mod corespunzător fiecare dintre cele patru originale ale acestei scrisori şi de a ne returna ulterior doua originale prin posta cat mai curând posibil pentru dumneavoastră.Cu stima,Banca Europeană de InvestiţiiR. Saerbeck G.D. SpotaConvenitPentru şi în numele RomânieiDataConvenitPentru şi în numele Consiliului General al Municipiului BucureştiData + 
Anexa ADESCRIEREA TEHNICARomânia – Proiectul privind infrastructura urbana în Bucureşti1. Scopul lucrărilorProiectul cuprinde doua componente, după cum urmează:A. Reabilitarea drumurilor urbaneConsiliul General al Municipiului Bucureşti operează şi întreţine un total de circa 2.000 km drumuri. Ramanerile în urma în ceea ce priveşte întreţinerea au condus la crearea unei situaţii în care cea mai mare parte a reţelei drumurilor este în stare proasta şi necesita reabilitare. În acest context Proiectul consta în reabilitarea a circa 60 de secţiuni de drumuri selectate din oraş, în concordanta cu planurile municipale pentru anii 2001, 2002 şi 2003. În concordanta cu programul de întreţinere a drumurilor, elaborat pentru municipiul Bucureşti în cadrul acestui contract de finanţare, se acordă prioritate secţiunilor de reţele de baza, aflate în stare foarte proasta sau de-a lungul liniilor de tramvai.B. Contorizarea vânzării de căldură şi apa potabilăDe asemenea, Proiectul include achiziţia şi instalarea a doua contoare şi 4 valve pentru fiecare dintre cele circa 15.000 de scări din 6.000 de blocuri cu apartamente. Contoarele urmează să fie legate în linie cu centrele de expediere şi departamentul de facturare al operatorului de energie termica. Scheme de stimulare, ca împrumuturi cu dobânzi mici sau stimulente legate de taxe, vor trebui încurajate pentru proprietari pentru a finanta investiţii mici destinate conservării energiei termice şi apei potabile.2. Costul ProiectuluiCostul total al investiţiei Proiectului este estimat la 82,9 milioane euro, din care aproximativ 41% destinat componentei de "reabilitare a drumurilor urbane", iar restul, componentei "contorizarea vânzării de căldură şi apa potabilă".3. Finalizarea ProiectuluiSe prevede că Proiectul să fie finalizat şi să fie în întregime operational înainte de sfârşitul anului 2004.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x