AMENDAMENT nr. 1 din 21 noiembrie 2006

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 382 din 6 iunie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEOUG 122 01/09/2005 ART. 2
ActulMODIFICA PEOUG 122 01/09/2005 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEOUG 122 01/09/2005 ANEXA 5
ActulMODIFICA PEACORD 28/07/2005 ART. 2
ActulMODIFICA PEACORD 28/07/2005 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEACORD 28/07/2005 ANEXA 5
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEOUG 122 01/09/2005 ART. 2
ActulMODIFICA PEOUG 122 01/09/2005 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEOUG 122 01/09/2005 ANEXA 5
ActulMODIFICA PEACORD 28/07/2005 ART. 2
ActulMODIFICA PEACORD 28/07/2005 ANEXA 1
ActulMODIFICA PEACORD 28/07/2005 ANEXA 5
ActulREFERIRE LAACORD 28/07/2005
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEHG 295 21/03/2007
ActulCONTINUT DEHG 295 21/03/2007

la Acordul-cadru de împrumut, datat 1 august 2005, referitor la Proiectul F/P 1524 (2005) de reabilitare a drumurilor şi căilor ferate – România



BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEIF/P 1524 (2005)Între Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, denumită în continuare BDCE, şi România, reprezentată prin Ministerul Finanţelor Publice, denumit în continuare Împrumutatul.Prezentul amendament la acordul-cadru de împrumut datat 1 august 2005 modifică art. 2 "Proiectul", anexa nr. 1 "Descrierea Proiectului" şi anexa nr. 5 "Stadiul de dezvoltare a Proiectului" aferente acordului-cadru de împrumut mai sus menţionat, după cum urmează:1. Articolul 2 "Proiectul" paragraful 1 se amendează şi se citeşte după cum urmează:"BDCE acordă Împrumutatului, care acceptă, un împrumut pentru finanţarea parţială a Proiectului F/P 1524 (2005), aprobat de Consiliul de administraţie al BDCE în 17-18 iunie 2005 şi revizuit potrivit Comunicării Guvernatorului la Consiliul de administraţie al BDCE din 16 iunie 2006, referitor la reabilitarea porţiunilor din reţeaua rutieră şi feroviară deteriorate de inundaţiile din primăvara anului 2005 din România."Paragrafele 2 şi 3 ale art. 2 rămân neschimbate.2. Ca urmare a informaţiilor primite de la Împrumutat, anexa nr. 1 "Descrierea Proiectului" se amendează după cum urmează:

"I. F/P: 1524 (2005)
Împrumutat: România
Aprobarea Consiliului
de administraţie:
16-17 iunie 2005
CA/PV/237/2005
Suma aprobată: 51.200.000 euro
II. Zone de intervenţie: Modernizare rurală
Lucrări planificate:

Proiectul are ca scop reabilitarea porţiunilor
din reţeaua rutieră şi feroviară deteriorate de
inundaţiile din primăvara anului 2005 pe tot
cuprinsul ţării
Localizare: Pe tot cuprinsul României
Costul total al
Proiectului:

64.000.000 euro, din care aproximativ 42% pentru
componenta feroviară şi aproximativ 58% pentru
componenta rutieră
Cost distribuit pe
articole:

Componenta drumuri: 36.900.000

Componenta cale ferată: 27.100.000

Total: 64.000.000

Plan de finanţare:

51.200.000 euro BDCE 80%

12.800.000 euro bugetul statului 20%

Stadiul lucrărilor
la data prezentării
cererii:
0%

Programarea lucrărilor: 2005-2008
Condiţii specifice:

Pentru coordonarea şi supervizarea zilnică a
activităţilor de implementare a Proiectului va
fi constituită, în cadrul fiecărei agenţii de
implementare, o unitate de implementare a
Proiectului (UIT), înaintea primei trageri din
împrumutul BDCE.

Costurile detaliate pentru fiecare subproiect
vor fi comunicate BDCE, odată ce au
fost atribuite contractele de lucrări.

III.

Criterii de eligibilitate:
(pe zone de intervenţie)

Proiectul se conformează criteriilor de
eligibilitate stabilite în Rezoluţia 1480
(2004) şi contribuie astfel la coeziunea
socială în ţară.
IV.

Efecte sociale:
(pe zone de intervenţie)

În conformitate cu zonele prioritare de
intervenţie ale BDCE, Proiectul va avea un
impact pozitiv major asupra populaţiei locale,
permiţând reluarea activităţilor sociale
şi economice prin restabilirea traficului şi
condiţiilor de siguranţă pe reţelele rutiere
şi feroviare, contribuind astfel la evitarea
izolării populaţiei locale afectate de
inundaţii."

3. Anexa nr. 5 "Stadiul de dezvoltare a Proiectului" este amendată şi se citeşte după cum urmează (anexele 5a) şi 5b) ataşate).4. Aceste modificări vor intra în vigoare în urma primirii confirmării scrise în acest sens de către BDCE din partea Împrumutatului. Toate celelalte condiţii ale acordului-cadru de împrumut rămân neschimbate.Bucureşti, 21 noiembrie 2006, Paris, 30 noiembrie 2006,Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu, Apolonio Ruiz Ligero,ministrul finanţelor publice viceguvernator"ANEXA Nr. 5a)TARA: ROMÂNIAPROIECT/FP 1524 – REABILITAREA RETELEI DE DRUMURI/CAI FERATEComponenta[Drumuri] sau [Cai ferate]STUDIU DE DEZVOLTARE A PROIECTULUI Nr….conform:(data raportarii)

Cod* N Sec Zona/ Proce Date ptr. Platit
R ti Loca Total cost fonduri duri Faza incep. şi Con în per. Total
une lita investiţie BDCE de de sfârşitul trac de ra- platit
te lici im lucrării tor portare
tatie ple
plani efec pla e (I,O, men ince sfar RON EUR RON EUR
ficat tiv ni fec L,C,N tare put sit
fi tiv R,C)
cat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

 Directia regionala…..┌────┬─┬───┬─────┬─────┬────┬───┬───┬─────┬────┬────┬─────┬────┬───┬───┬───┬───┐│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤├────┴─┴───┴─────┴─────┴────┴───┴───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤│Sub-Total Direcţie Regionala….. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │└───────────────────────────────────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴───┴───┴───┴───┘………………

TOTAL [CNADNR SA] sau [CFR – SA]

Cod* Pentru a realiza o identificare unica pentru scheme, codul trebuie să fie alfa – numeric, ex. BBB-RR-SSS unde BBB este banca (BDCE), RR este directia regionala, SSS Numărul schemei în lista directiei regionale.Ex. BDCE-BU-00 înseamnă schema nr. 1 în teritoriul directiei regionale Bucureşti finanţat prin împrumutul BDCE F/P/15241. Total cost care include contribuţii BDCE şi alte contribuţii financiare (Guvernul României) referitoare la evaluarea initiala şi exclude orice cost neeligibil.2. Total cost care include contribuţii BDCE şi alte contribuţii financiare (Guvernul României) referitoare la valoarea reala (de ex.: calculată în studii de fezabilitate/proiectare detaliata/contract inclusiv contingente) şi exclude orice cost neeligibil.3. Finanţare BDCE la momentul evaluării initiale.4. Finanţare reala BDCE. În orice caz finantarea BDCE totala a intregului proiect nu poate depăşi 80% din costul eligibil şi nici 51.200.000 EUR.5. I = Licitate competitiva internationala; O = Licitaţie deschisa; L = Licitaţie restransa; C = Dialog Competitiv; N = Negociere; R = Cerere de oferta; C = Concurs de solutii.6. Definiti care este faza de implementare; analiza preliminara a proiectului, de definitivare sau de excepţie.7. Data de incepere a contractului de lucrari.8. Data receptiei preliminare a lucrărilor.9. Denumirea completa şi tara de rezidenta a contractorului.10. Suma plătită fără taxe în cadrul contractelor în decursul perioadei de raportare.12. Total sume platite fără taxe în cadrul contractelor inclusiv plăţile executate în decursul perioadei de raportare.""ANEXA Nr. 5b)

                     FORMULAR DE RAPORTARE FINALĂ
ROMÂNIA
F/P 1524 (2005) – Reabilitare reţea drumuri/căi ferate
Stadiul final al Proiectului
Cost Proiect:
euro M
Valoare împrumut:
euro M
Cofinanţare:
euro M
(banca)
Obiective:

Data efectivă:

Data de încheiere:

Agenţia de implementare:

Componente Proiect:

% Tras (data)

Tragere medie %
pe an: %

Istoric trageri (sfârşit de perioadă)

Efectiv (perioada) euro M
Estimat (perioada) euro M

Informaţii actualizate privind tragerile

Cotare obiectiv:
Anterioară ( ):
Curentă ( ):
Argumentaţie pentru obiective

Stadiul final al Proiectului:
Stadiul final al implementării, după cum urmează:
1. Componenta 1 – reabilitarea reţelei de drumuri:
– repararea apărărilor de mal şi a zidurilor de sprijin
– lucrări de reabilitare ca urmare a alunecărilor de versant
– repararea carosabilului şi a fundaţiei
– repararea şi reconstruirea podurilor şi a podeţelor
– curăţarea canalelor de drenare
2. Componenta 2 – reabilitarea reţelei de cale ferată:
– reabilitarea terasamentului căii ferate
– reabilitarea podurilor de cale ferată
– repararea cămăşilor de tunel deteriorate de infiltraţiile de apă
3. Înregistrări şi evidenţa înregistrărilor
4. Administrarea Proiectului
5. Costul şi finanţarea Proiectului
– lista tragerilor
– fluxul fondurilor după sursa de finanţare
– lista actualizată a cheltuielilor efectuate şi plătite
6. Întreţinere
7. Servicii de supervizare a lucrărilor
8. Aspecte legate de monitorizare şi evaluare
9. Activităţi de achiziţie
10. Aspecte specifice legate de Proiect
11. Aspecte legate de personal
Semnătură:"

––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x