AMENDAMENT nr. 1 din 13 ianuarie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 17 august 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEACORD 06/11/2000
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEACORD 06/11/2000
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEHG 1237 05/08/2004
ActulCONTINUT DEHG 1237 05/08/2004

prin schimbul de scrisori la Acordul de împrumut dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" – S.A. privind finanţarea Proiectului de modernizare a Metroului Bucureşti, etapa a II-a



Banca Europeană de InvestiţiiSocietatea Comercială de Transport cu MetroulBucureşti – "Metrorex" – S.A.Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 179917 BucureştiRomâniaÎn atenţia domnului Marius Lăpădat, director generala fi succesiv remisăMinisterului Finanţelor PubliceStr. Apolodor nr. 17, sectorul 570060 BucureştiRomâniaÎn atenţia domnului Mihai Nicolae Tănăsescu,ministrul finanţelor publiceLuxemburg, 5 noiembrie 2002. JU/OPS/KM/GDS/cr JU Nr. 1985Prin poştăSubiect: România – Proiectul de modernizare a Metroului Bucureşti, etapa a II-a (FI Nr. 20.780)Contractul de finanţare dintre România, Banca Europeană de Investiţii şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti – "Metrorex" – S.A., datat 6 noiembrie 2000 (denumit în continuare Contractul de finanţare)Stimaţi domni,Cu privire la cererea dumneavoastră datată 12 august 2002, prin prezenta acceptăm amendarea susmenţionatului Contract de finanţare în ceea ce priveşte modificarea definiţiei componentei materialului rulant din Proiect. Termenii definiţi în Contractul de finanţare vor avea acelaşi conţinut ca şi până acum.În consecinţă, Contractul de finanţare va fi amendat după cum urmează:Anexa A – Descrierea tehnică va fi înlocuită cu anexa la această scrisoare.Bd. Konrad Adenauer nr. 100, L-2950 Luxembourgtel. (+352) 4379-1 fax (+352) 437704Tx (+) 3530 bnkeu lu Videoconferinţă (+352) 439367Internet www.bei.org alias www.eib.orgToţi ceilalţi termeni şi condiţii din Contractul de finanţare vor rămâne neschimbate.Vă rugăm să aveţi amabilitatea să semnaţi acest amendament prin iniţializarea fiecărei pagini (inclusiv a anexei A) şi prin contrasemnarea şi datarea fiecărui exemplar original al acestei scrisori în locurile indicate mai jos. De asemenea, vă rugăm să aveţi amabilitatea să faceţi demersurile necesare, astfel încât Ministerul Finanţelor Publice să consimtă asupra modificărilor prin iniţializarea şi semnarea în punctele indicate, inserând data semnării, şi apoi să ne transmiteţi o copie prin fax, iar cele două originale ale scrisorii să fie trimise prin curier.Cu stimă,Banca Europeană de InvestiţiiR. Saerbeck G. D. SpotaDe acord,În numele "Metrorex" – S.A.Marius Ionel Lăpădat, director generalBucureşti, 5 decembrie 2002.De acord,în numele RomânieiMihai Nicolae Tănăsescu,ministrul finanţelor publiceBucureşti, 13 ianuarie 2003. + 
Anexa ADESCRIERE TEHNICĂRomânia – Proiect de modernizare a Metroului Bucureşti, etapa a II-aProiectul constă în conservarea infrastructurii unei extensii a unei linii de metrou şi în modernizarea a 40 de trenuri de metrou existente. Principalele caracteristici ale fiecărei componente sunt:Componenta A: Finalizarea lucrărilor de construcţie pentru conservarea infrastructurii existente de la staţia Nicolae Grigorescu la Linia de CenturăObservaţie:Înainte de începerea lucrărilor şi datorită stadiului actual al infrastructurii, este necesară elaborarea unui raport tehnic cu privire la actualul stadiu al tunelelor. Raportul trebuie întocmit de un expert internaţional recunoscut în domeniul tunelelor şi problemelor geotehnice şi trebuie să includă o revizuire a costului estimativ şi un plan de lucru detaliat.Infrastructura cuprinde 4 staţii: Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918, Policolor şi Linia de Centură, iar caracteristicile de bază ale tunelului sunt:

  Tunel Tip Lungime (m) Finalizare*)
  Legătura cu reţeaua existentă Rectangular 448 50%
  Nicolae Grigorescu Staţie 255 0%
  Trecere Rectangular 80 0%
  Nicolae Grigorescu-1 Decembrie 1918 Circular 935 100%
  1 Decembrie 1918 Staţie 168 80%
  Trecere Circular 289 100%
  1 Decembrie 1918-I.O.R. Rectangular 812 100%
  I.O.R.-Policolor Circular 407 100%
  Policolor Staţie 168 35%
  Trecere Circular 391 100%
  Policolor-Linia de Centură Rectangular 400 40%
  Policolor Staţie + Capăt 400 100%

––––Notă *) Finalizarea se referă la starea infrastructurii în momentul abandonării lucrărilor în anul 1993. Deteriorarea survenită de la această dată nu este evaluată.Lungimea totală a infrastructurii este de 4.753 m şi lucrările neefectuate de conservare constau, în principal, în:● Lucrări pregătitoare:– pomparea apei şi curăţarea infrastructurii existente;– aspecte/măsuri de siguranţă legate de acestea.● Lucrări civile:– construcţia pereţilor turnaţi;– excavări;– clădirea structurilor din beton;– tencuire iniţială;– refacerea suprafeţei de rulare în vederea furnizării condiţiilor standard pentru traficul obişnuit, de tramvaie şi de călători*1).–––-*1) Aceste lucrări vor fi efectuate în colaborare cu Primăria Municipiului Bucureşti.● Echipament:– sistem de pompare a apei;– alimentare cu energie;– sistem de ventilaţie.Componenta B: Modernizarea a 40 de trenuri (240 de vagoane în total) din parcul existent de material rulant şi modernizarea sistemului de semnalizare şi control al circulaţiei trenurilorPrincipalele lucrări ce vor fi efectuate fiecărui vagon constau în:– fiabilizarea boghiului, incluzând motoare de tracţiune noi asincrone, de curent alternativ;– înlocuirea acţionării clasice cu acţionare în curent alternativ, incluzând canale de cabluri şi cablaje conexiuni noi, îmbunătăţirea componentelor de siguranţă şi control;– modernizarea serviciilor auxiliare, incluzând un nou convertizor static, înlocuirea instalaţiilor de acţionare a uşilor de acces pentru pasageri, înlocuirea sistemului de producere a aerului comprimat, echipament de aer condiţionat în cabina de conducere;– îmbunătăţirea generală a sistemului de frânare, incluzând sisteme de control şi securitate;– înlocuirea dispozitivelor de siguranţă a traficului cu un sistem automat de protecţie a trenului (ATP-ATO), în scopul alinierii la cele mai înalte criterii internaţionale privind sistemul de control al siguranţei trenului;– efectuarea de lucrări de modernizare în salonul pasagerilor, incluzând sistem de protecţie incendiu, ventilaţie forţată şi alte componente, în scopul asigurării unor standarde ridicate de confort al călătorilor.Alte lucrări ce vor fi efectuate la nivelul infrastructurii sunt următoarele:– modernizarea echipamentului electric şi electronic instalat pe magistralele 1 şi 3 pentru asigurarea compatibilităţii depline între materialul rulant modernizat şi noul sistem ATP-ATO;– modernizarea atelierelor existente pentru asigurarea tuturor activităţilor standard de întreţinere în conformitate cu noile cerinţe ale trenurilor.Proiectul va fi finalizat şi pus integral în funcţiune conform următorului calendar:– lucrările de conservare a infrastructurii, în prima jumătate a anului 2004;– lucrările de modernizare a materialului rulant, înainte de finele anului 2006.–––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x