Informatii Document
Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 510 din 28 august 2001
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Actiuni induse de acest act: | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
la Convenţia referitoare la Regulamentul international din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare, incheiata la Londra la 20 octombrie 1972, adoptate de Organizaţia Maritima Internationala prin Rezolutia Adunarii generale A.736(18) la Londra la 4 noiembrie 1993*)
────────────Notă …
*) Traducere.1. La regula 26 paragraful b) i) se elimina cuvintele "o nava cu o lungime mai mica de 20 metri poate purta în locul acestui semn un cos (paner)".2. La regula 26 paragraful c) i) se elimina cuvintele "o nava cu o lungime mai mica de 20 metri, în locul acestui semn, poate să poarte un cos".3. La regula 26 paragraful d) se modifica astfel:"d) Semnalele suplimentare descrise în anexa II la prezentul regulament se aplică unei nave care pescuieste în apropierea altor nave care pescuiesc."4. În anexa I, la secţiunea 3 se introduce paragraful d) cu urmatorul cuprins:"d) Dacă pentru o nava cu propulsie mecanica se prevede doar o lumina de catarg, aceasta lumina trebuie purtata la prova în linia mediana a navei; se face excepţie pentru o nava cu lungime mai mica de 20 metri, care nu trebuie să poarte aceasta lumina la prova pe linia mediana a navei, dar o va purta cat mai în prova posibil."5. În anexa I secţiunea 9 paragraful existent b) se renumeroteaza ca "b) i)" şi se introduce paragraful b) îi) cu urmatorul cuprins:"b) îi) Dacă este imposibil să se respecte prevederile paragrafului b) i) din aceasta secţiune prin purtarea doar a unei singure lumini vizibile pe intreg orizontul, trebuie utilizate doua lumini vizibile pe intreg orizontul, amplasate în mod corespunzător sau protejate astfel încât la o distanta de o mila să apară pe cat posibil ca o singura lumina."6. În anexa I secţiunea 13 devine secţiunea "14. Aprobare" şi se introduce o noua secţiune 13 cu urmatorul cuprins:"13. Ambarcatiuni de mare vitezaLumina de catarg a ambarcatiunii de mare viteza, cu raportul dintre lungime şi latime mai mic de 3, poate fi amplasata la o înălţime care, raportata la latimea ambarcatiunii, este mai mica decat cea prevăzută la secţiunea 2 a) i) din aceasta anexa, cu condiţia ca unghiul de baza al triunghiurilor isoscele formate de luminile din borduri şi lumina catargului, când sunt vazute la elevatie maxima, sa nu fie mai mic de 27°."7. În anexa II secţiunea 2 se modifica astfel:– fraza introductiva a paragrafului a) va avea urmatorul cuprins:"a) Navele cu o lungime mai mare sau egala cu 20 metri când trauleaza, dacă folosesc instalatie de pescuit, de fund sau pelagic, vor purta:"– fraza introductiva a paragrafului b) va avea urmatorul cuprins:"b) Fiecare nava cu o lungime mai mare sau egala cu 20 metri care trauleaza în pereche va purta:"– se introduce paragraful c) cu urmatorul cuprins:"c) O nava care trauleaza, având o lungime mai mica de 20 metri, dacă foloseşte instalatie de pescuit, de fund sau pelagic, ori o nava care trauleaza în pereche poate purta, după caz, luminile prescrise la paragrafele a) sau b) din aceasta secţiune."8. În anexa IV paragraful o) al alineatului 1 se modifica astfel:"o) semnalele aprobate transmise prin sisteme de radiocomunicatii, inclusiv transponderele radar pentru ambarcatiunile de salvare."──────────────