AMENDAMENT din 17 octombrie 2014

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 04/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 2 din 4 ianuarie 2016
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PELEGE 269 29/06/2006
ActulMODIFICA PELEGE 269 29/06/2006 CAP. 1
ActulMODIFICA PELEGE 269 29/06/2006 CAP. 3
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 26/09/1997
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 26/09/1997 CAP. 1
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 26/09/1997 CAP. 3
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PELEGE 269 29/06/2006
ActulMODIFICA PELEGE 269 29/06/2006 CAP. 1
ActulMODIFICA PELEGE 269 29/06/2006 CAP. 3
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 26/09/1997
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 26/09/1997 CAP. 1
ActulMODIFICA PEPROTOCOL 26/09/1997 CAP. 3
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulCONTINUT DEORDIN 1711 21/12/2015
ActulCONTINUT DEREZOLUŢIE 258 17/10/2014

la anexa VI la MARPOL (Amendamente la regulile 2 şi 13 şi la apendicele I)



Anexa VI la MARPOLReguli privind prevenirea poluării atmosferei de către naveCapitolul 1GeneralităţiRegula 2Definiţii1. Definiţia pentru "Combustibil lichid" din paragraful 9 este înlocuită de următoarea definiţie:"Combustibil lichid înseamnă orice fel de combustibil livrat unei nave şi destinat combustiei pentru propulsia navei sau pentru operarea acesteia, incluzând combustibili gazoşi, distilaţi şi reziduali."2. Definiţia pentru "Motor diesel naval" din paragraful 14 este înlocuită de următoarea definiţie:"Motor diesel naval înseamnă orice motor alternativ cu combustie internă, care funcţionează pe combustibil lichid sau mixt, căruia i se aplică regula 13 din prezenta anexă, inclusiv sistemele combinate şi de supraalimentare eventual utilizate. În plus, un motor care funcţionează pe gaz, instalat la bordul unei nave construite la 1 martie 2016 sau după această dată, sau un motor suplimentar care funcţionează pe gaz sau un motor de înlocuire care nu este identic, instalat la această dată sau după această dată, este, de asemenea, considerat ca un motor diesel naval."Capitolul 3Cerinţe privind controlul emisiilor provenite de la naveRegula 13Oxizi de azot [NO(x)]3. Textul paragrafului 7.3 este înlocuit de următorul:"7.3. În ceea ce priveşte un motor diesel naval cu o putere de ieşire mai mare de 5.000 kW şi cu o capacitate cilindrică egală cu 90 litri sau mai mare, montat la bordul unei nave construite la 1 ianuarie 1990 sau după această dată, dar înainte de 1 ianuarie 2000, Certificatul internaţional de prevenire a poluării atmosferei trebuie, pentru un motor diesel naval căruia i se aplică prevederile paragrafului 7.1 al prezentei reguli, să indice una dintre situaţiile următoare:.1 i s-a aplicat o metodă aprobată conform paragrafului 7.1.1 al prezentei reguli;.2 motorul a fost certificat în conformitate cu paragraful 7.1.2 al prezentei reguli;.3 o metodă aprobată încă nu este disponibilă în comerţ astfel cum este descris în paragraful 7.2 al prezentei reguli; sau.4 o metodă aprobată nu este aplicabilă." + 
Apendice IModel de Certificat internaţional de prevenire a poluării atmosferei (IAPP) (regula 8)Supliment la Certificatul internaţional de prevenire a poluării atmosferei (Certificat IAPP)4. Nota de subsol referitoare la paragraful 1.4 este înlocuită de următoarea notă de subsol:"# Se indică numai pentru navele construite la 1 ianuarie 2016 sau după această dată, care sunt proiectate în mod special şi sunt utilizate numai pentru scopuri recreative şi la care, în conformitate cu regula 13.5.2.1 sau regula 13.5.2.3, limita emisiei de NO(x), astfel cum este specificată la regula 13.5.1.1, nu se va aplica."5. Paragraful 2.2.1 este înlocuit de următorul paragraf:"2.2.1. Următoarele motoare diesel navale, instalate la bordul acestei nave, sunt în conformitate cu prevederile regulii 13, astfel cum este indicat:*Font 8*┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┐│ Regula din anexa VI la MARPOL aplicabilă │Motor│Motor│Motor│Motor│Motor│Motor││ (NTC = Codul tehnic NO(x) 2008) │nr. 1│nr. 2│nr. 3│nr. 4│nr. 5│nr. 6││ (AM = Metodă aprobată) │ │ │ │ │ │ │├───┬─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 1│Producător şi model │ │ │ │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 2│Numărul de serie │ │ │ │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 3│Utilizare (ciclul/urile aplicaţiei │ │ │ │ │ │ ││ │aplicabile – NTC 3.2) │ │ │ │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 4│Puterea nominală (kW) (NTC 1.3.11) │ │ │ │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 5│Turaţia nominală (rpm) (NTC 1.3.12) │ │ │ │ │ │ │├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 6│Motor identic instalat la 1/1/2000 sau după această dată, │ │ │ │ │ │ ││ │exceptat conform regulii 13.1.1.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 7│Data instalării unui motor identic (zz/ll/aaaa) conform │ │ │ │ │ │ ││ │regulii 13.1.1.2 │ │ │ │ │ │ │├───┼──────────────────────────────────────────┬──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 8a│Data transformării importante (zz/ll/aaaa)│13.2.1.1 şi 13.2.2│ │ │ │ │ │ │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 8b│ │13.2.1.2 şi 13.2.3│ │ │ │ │ │ │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 8c│ │13.2.1.3 şi 13.2.3│ │ │ │ │ │ │├───┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 9a│Nivelul I │13.3 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 9b│ │13.2.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 9c│ │13.2.3.1 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 9d│ │13.2.3.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 9e│ │13.7.1.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│10a│Nivelul II │13.4 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│10b│ │13.2.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│10c│ │13.2.2 (Nivelul │ │ │ │ │ │ ││ │ │III imposibil) │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│10d│ │13.2.3.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│10e│ │13.5.2 (Scutiri) │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│10f│ │13.7.1.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│11a│Nivelul III (numai în ECA-NO(x)) │13.5.1.1 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│11b│ │13.2.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│11c│ │13.2.3.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│11d│ │13.7.1.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┼────────┬─────────────────────────────────┴──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 12│ AM*) │Instalată │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 13│ │Nu este disponibilă în comerţ la momentul inspecţiei│ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │├───┤ ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤│ 14│ │Nu este aplicabilă. │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │└───┴────────┴────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┘–––    *) Se referă la Liniile directoare din 2014 privind procesul metodei aprobate       [Rezoluţia MEPC.243(66)]."6. Paragraful 2.5 este înlocuit cu următorul paragraf:"2.5. Incinerarea la bordul navei (regula 16)Nava are un incinerator:    .1 instalat la 1 ianuarie 2000 sau după această dată, care îndeplineşte       prevederile:    .1 Rezoluţiei MEPC.76(40), aşa cum a fost modificată*) []    .2 Rezoluţiei MEPC.244(66) []    .2 instalat înainte de 1 ianuarie 2000 care îndeplineşte prevederile:    .1 Rezoluţiei MEPC.59(33), aşa cum a fost modificată**) []    .2 Rezoluţiei MEPC.76(40), aşa cum a fost modificată*). []––––    *) Aşa cum a fost modificată de Rezoluţia MEPC.93(45).    **) Aşa cum a fost modificată de Rezoluţia MEPC.92(45)."
––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x