ACORD din 23 februarie 2000

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 18/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 320 din 10 iulie 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ANEXA 1MODIFICAT DEOG 66 30/08/2001
ANEXA 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 08/06/2001
Nu exista actiuni induse de acest act
Nu exista acte referite de acest act
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEOUG 107 29/06/2000
ActulCONTINUT DEOUG 107 29/06/2000
ANEXA 1MODIFICAT DEOG 66 30/08/2001
ANEXA 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 08/06/2001

dintre Guvernul României şi Banca Internationala pentru Reconstructie şi Dezvoltare, actionand în numele Agentiei de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu, realizat prin Scrisoarea semnata la Washington la 9 februarie 2000 şi la Bucureşti la 23 februarie 2000



  BANCA MONDIALĂ 1818 H Street N.W.
  Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare Washington, D.C. 20433
  Asociaţia Internaţională pentru Dezvoltare S.U.A.
    (202) 477-1234
    Adresa prin cablu: INTBAFRAD
    Adresa prin cablu: INDEVAS
  Excelenţei sale, Decebal Traian Remeş 9 februarie 2000
  Ministrul finanţelor  
  Ministerul Finanţelor  
  Bucureşti, România

Referitor la: Donatia pentru pregătirea unui proiect privind controlul poluarii în agriculturaGEF-PPG TF023482Excelenta,Va scriu în numele Băncii Internationale pentru Reconstructie şi Dezvoltare (Banca) actionand ca Agentie de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu (GEF), pentru a va anunta acordul Băncii de a acorda Guvernului României (Beneficiarul) o donatie de până la 300.000 dolari S.U.A. (donatia). Donatia a fost acordată ca răspuns la cererea Beneficiarului pentru asistenţa financiară, pentru scopurile, în termenii, precum şi în condiţiile stabilite în anexa la acest acord. Beneficiarul, prin confirmarea acordului sau asupra celor ce urmeaza, este imputernicit sa contracteze şi să efectueze trageri din donatie, pentru scopurile, precum şi în termenii şi în condiţiile stabilite.Acordarea acestei donatii nu constituie şi nu implica vreun angajament din partea Băncii, fie ca Agentie de Implementare a GEF, fie în numele sau propriu, fie în numele Asociaţiei Internationale pentru Dezvoltare, de participare la finantarea vreunui proiect care ar rezultă din activităţile finantate din donatie.Va rog sa confirmati acordul dumneavoastra privind cele ce urmeaza, în numele Beneficiarului, prin semnarea, datarea şi returnarea copiei anexate de pe acest acord. După primirea de către Banca a unei copii de pe acest acord, contrasemnat de dumneavoastra, acesta va intra în vigoare la data contrasemnarii.Cu stima,BANCA INTERNATIONALA PENTRU RECONSTRUCTIE ŞI DEZVOLTAREactionand caAgentie de Implementare a Facilitatii Globale de MediuAndrew N. Vorkink,director de taraUnitatea pentru Bulgaria şi RomâniaRegiunea Europa şi Asia CentralaDe acord:GUVERNUL ROMÂNIEISS // Decebal Traian Remes,ministrul finanţelorreprezentant autorizatData: 23 februarie 2000 + 
AnexăSCOPURILE, TERMENII ŞI CONDIŢIILE DONATIEI1. Scopurile şi activităţile1.1. Scopul donatiei consta în sprijinirea pregatirii Proiectului privind controlul poluarii în agricultura, care are ca principal obiectiv reducerea poluarii agricole a Dunarii şi a Marii Negre printr-un management integrat al regiunii Calarasi (Proiectul).Activităţile Proiectului se vor dezvolta pornindu-se de la initiativele existente şi planificate ale Guvernului, organizaţiilor neguvernamentale şi ale organizaţiilor internationale şi vor include: a) promovarea unor practici agricole nedaunatoare pentru mediu; b) refacerea ecologica a zonei agricole Boianu-Sticleanu; c) dezvoltarea capacităţii politice şi de reglementare a Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protectiei Mediului (MAPPM) şi a Ministerului Agriculturii şi Alimentatiei (MAA); şi d) constientizarea publicului. Activităţile (activităţile) pentru care este acordată donatia sunt urmatoarele:(i) cercetarea de baza: sprijinirea cercetării necesare şi pregătirea unui raport care să descrie în mod sistematic, detaliat şi sintetizat informaţiile-cheie din sectorul vizat (descrierea modului de utilizare a terenurilor în prezent, evaluari economice, situaţia biodiversitatii, problemele, cauzele, aranjamentele instituţionale, evaluarea sociala, practicile agricole etc.). Aceasta ar putea furniza informaţiile de baza necesare în realizarea Proiectului; şi(îi) dezvoltarea capacităţii şi abordarea intr-o maniera participativa pentru realizarea conceptului detaliat al Proiectului şi a planului de implementare a Proiectului: dezvoltarea (intr-o maniera participativa cu echipa de pregatire a României) componentelor Proiectului şi a subcomponentelor acestuia, precum şi a unei secvente de activităţi detaliate, a planului de implementare şi a nevoilor de investitii, inclusiv a termenilor de referinţa pentru orice contracte majore care vor fi implementate în cadrul Proiectului. Scopul va consta în crearea la nivel naţional a capacităţii de dezvoltare a conceptului Proiectului şi de implementare a acestuia după intrarea sa în vigoare.2. Implementarea generală2.1. Beneficiarul:a) va îndeplini activităţile cu eficienta şi seriozitate;b) va furniza cu promptitudine fondurile, facilitatile, serviciile şi alte resurse necesare pentru indeplinirea scopurilor Proiectului;c) va furniza toate informaţiile privind activităţile şi utilizarea sumelor donatiei, asa cum Banca solicita în mod rezonabil;d) va schimba din când în când puncte de vedere cu reprezentantii Băncii privind progresul şi rezultatele activităţilor;e) va lua toate masurile necesare pentru a permite Băncii sa viziteze teritoriul României pentru scopurile privind donatia. Fără limitarile prevăzute anterior, Beneficiarul va pregati, dacă Banca va solicita astfel, şi va furniza Băncii cu promptitudine, imediat după terminarea activităţilor, un raport privind rezultatele şi impactul activităţilor, intr-o formă acceptabila Băncii.3. Achiziţiile3.1. Cu excepţia cazului în care Banca va conveni altfel, achizitionarea serviciilor de consultanţă şi a bunurilor necesare pentru indeplinirea activităţilor, care vor fi finantate din sumele donatiei, se va face în conformitate cu prevederile anexei nr. I.3.2. Beneficiarul va asigura ca toate bunurile importate, care vor fi finantate din sumele donatiei, vor fi asigurate împotriva accidentelor neprevazute în timpul achizitiei, transportului şi livrarii acestora la locul utilizarii sau instalarii şi ca orice suma primita ca urmare a unei astfel de asigurări este platibila intr-o moneda liber convertibila, pentru a permite repararea sau inlocuirea unor astfel de bunuri. Beneficiarul va asigura ca orice facilităţi relevante privind activităţile vor fi operationale şi mentinute tot timpul, în conformitate cu practicile corespunzătoare, şi ca orice modificare sau reinnoire a unor astfel de facilităţi va fi facuta cu promptitudinea care se impune.4. Trageri din donatie4.1. Suma donatiei va fi creditata într-un cont deschis de Banca în numele Beneficiarului (contul donatiei) şi pot fi efectuate trageri din acesta de către beneficiar, în conformitate cu clauzele secţiunii a 4-a, pentru cheltuielile privind costurile rezonabile ale bunurilor şi serviciilor necesare activităţilor şi care sunt finantate din donatie.4.2. Cheltuielile pentru articolele prezentate mai jos pot fi finantate din sumele donatiei şi pot fi utilizate exclusiv pentru indeplinirea activităţilor:

  Articolul Suma alocată din donaţie (dolari S.U.A.) % din cheltuieli care vor fi finanţate
  Servicii de consultanţă şi instruire 164.000  100%
  Bunuri 56.000  85% din cheltuielile locale
  Costuri operaţionale suplimentare 80.000  85%
  TOTAL: 300.000 

Termenul cheltuieli locale înseamnă cheltuielile exprimate în moneda tarii Beneficiarului sau pentru plata bunurilor furnizate de pe teritoriul tarii Beneficiarului.Termenul cheltuieli operationale suplimentare înseamnă cheltuieli recurente impuse de Facilitatea de Pregatire a Proiectului pentru coordonarea activităţilor Proiectului, inclusiv calatoriile în zonele Proiectului, cheltuielile cu diurna, combustibilul, soferul, întreţinerea vehiculului, traduceri, comunicatii (e-mail, telefon, fax), utilitati (energie, apa, salubritate), asistentul de proiect, cheltuieli cu renovarea birourilor (zugravire, închiriere mobila de birou, instalaţii electrice) şi cu alte bunuri necesare pentru dotarea birourilor.4.3. Prin derogare de la clauzele paragrafului 4.2:a) nu poate fi facuta nici o tragere: (i) pentru plata cheltuielilor facute anterior datei acestui acord; (îi) în contul plăţilor pentru orice taxa perceputa de către sau pe teritoriul Beneficiarului; (iii) în contul cheltuielilor facute pe teritoriul oricarei tari care nu este membra a Băncii sau pentru bunuri produse în sau servicii furnizate din astfel de teritorii; (iv) pentru scopul oricarei plati către persoane sau entităţi ori pentru orice import de bunuri, dacă astfel de plati sau importuri sunt interzise, prin instiintarea Băncii, printr-o decizie a Consiliului de Securitate al Natiunilor Unite prevăzută în cap. VII al Cartei Natiunilor Unite; sau (v) după 30 iunie 2001 sau o dată ulterioară, asa cum Banca va stabili prin instiintare scrisa a Beneficiarului (data inchiderii), cu excepţia faptului ca se pot face trageri pentru cheltuielile angajate anterior datei inchiderii şi primite de Banca în termen de 4 luni de la data inchiderii, după care orice suma a donatiei rămasă netrasa din contul donatiei va fi anulata; şib) dacă, în opinia Băncii, o sumă a donatiei alocata oricărui articol din tabelul de la paragraful 4.2 va fi insuficienta pentru acoperirea cheltuielilor pentru un astfel de articol, aceasta poate, prin instiintarea scrisa a Beneficiarului, sa realoce pentru acel articol o sumă a donatiei care era alocata altui articol care, în opinia sa, nu va mai implica alte cheltuieli.4.4. Când Beneficiarul va dori sa traga orice suma din contul donatiei, el va expedia Băncii o cerere de tragere pentru o astfel de suma, intr-o formă specificata de Banca. Cererile de tragere vor fi:a) semnate în numele Beneficiarului de o persoană oficiala imputernicita sau de o altă persoană, după cum a fost imputernicita în scris; şib) insotite de astfel de evidente în sprijinul cererii, asa cum Banca va solicita în mod rezonabil. Specimenele de semnatura autentificate ale persoanelor imputernicite să semneze cererile de tragere vor fi furnizate cu prima cerere conţinând semnatura respectiva. Fiecare cerere de tragere pentru o sumă din donatie şi evidentele în sprijinul acesteia trebuie să fie corespunzătoare ca forma şi continut pentru ca Banca sa considere ca Beneficiarul este imputernicit sa traga suma respectiva din contul donatiei şi ca această sumă este utilizata pentru realizarea activităţilor. Banca va plati sumele trase de Beneficiar din contul donatiei numai către sau la cererea Beneficiarului.4.5. Banca poate solicita ca tragerile din contul donatiei să fie facute pe baza declaratiilor de cheltuieli pentru:a) serviciile consultantilor individuali costand mai puţin de 10.000 dolari S.U.A. echivalent;b) bunurile; şic) costurile operationale suplimentare, toate în cadrul termenilor şi condiţiilor specificate de Banca prin instiintarea Beneficiarului.4.6. Tragerile din sumele donatiei vor fi facute în valută donatiei. Banca, la cererea Beneficiarului şi actionand ca agent al Beneficiarului, va achizitiona cu valută donatiei trasa din contul donatiei acele valute care vor fi solicitate pentru plata cheltuielilor ce urmeaza să fie finantate din donatie. Ori de cate ori va fi necesar, pentru scopurile acestui acord, pentru a determina valoarea unei valute exprimata în alta valuta, aceasta valoare va fi determinata în mod rezonabil de Banca.4.7. Pentru a facilita realizarea activităţilor Beneficiarul poate deschide şi menţine un cont special de depozit în dolari S.U.A. (cont special) la o banca comerciala, în termenii şi în condiţiile acceptabile Băncii, incluzând protectia corespunzătoare împotriva compensarii, confiscarii sau sechestrului. Depozitele în sau plăţile din contul special vor fi facute în conformitate cu clauzele anexei nr. II la aceasta anexa.5. Conturile şi auditul5.1. a) Beneficiarul va menţine sau va determina menţinerea unui sistem de management financiar, incluzând inregistrarile şi conturile, şi va pregati situaţiile financiare intr-o formă acceptabila Băncii, adecvate, care să reflecte, în conformitate cu practicile contabile recunoscute, operaţiunile, resursele şi cheltuielile privind activităţile.b) Beneficiarul: (i) va avea inregistrarile, conturile şi situaţiile financiare la care s-a facut referire în subparagraful a) de mai sus şi inregistrarile şi conturile privind contul special pentru fiecare an fiscal auditat, în conformitate cu standardele de auditare acceptabile Băncii, aplicate în mod consecvent de către auditori independenti care intrunesc calificarile, experienta şi termenii de referinţa acceptabili Băncii; (îi) va furniza Băncii, cat de curand posibil, dar nu mai tarziu de 3 luni după sfârşitul fiecarui astfel de an: a) o copie de pe situaţiile financiare la care se face referire în subparagraful a) al acestei secţiuni, pentru un astfel de an auditat; şi b) o opinie privind aceste situaţii, înregistrări şi conturi, precum şi raportul acestui audit efectuat de auditorii mai sus menţionaţi, în scopul şi cu detaliile solicitate în mod rezonabil de Banca; şi (iii) va furniza Băncii alte informaţii privind inregistrarile şi conturile mai sus menţionate şi auditul, precum şi privind auditorii mai sus menţionaţi, asa cum Banca va solicita din când în când.c) Pentru toate cheltuielile pentru care au fost facute trageri din contul donatiei, pe baza declaratiilor de cheltuieli, Beneficiarul: (i) va menţine sau va determina menţinerea, în conformitate cu subparagraful a) de mai sus, înregistrărilor şi conturilor care reflecta aceste cheltuieli; (îi) va menţine, cel puţin un an după ce Banca a primit raportul de audit pentru anul fiscal în care a fost facuta ultima tragere din contul donatiei, toate inregistrarile (contracte, comenzi, facturi, note de plată, chitante şi alte documente) care evidentiaza cheltuielile; (iii) va permite reprezentantilor Băncii sa examineze aceste înregistrări; şi (iv) va asigura ca aceste înregistrări şi conturi sunt incluse în auditul anual la care s-a facut referire în subparagraful b) de mai sus şi ca raportul acestui audit contine o opinie separata a auditorilor menţionaţi conform careia declaratiile de cheltuieli prezentate pe parcursul anului fiscal respectiv, împreună cu procedurile şi controlul intern implicate în pregătirea lor, pot fi de incredere pentru susţinerea tragerilor menţionate.6. Suspendarea şi anularea6.1. Banca poate oricand, prin instiintarea Beneficiarului, sa suspende dreptul acestuia de a face trageri în continuare din contul donatiei dacă oricare dintre urmatoarele evenimente s-a produs şi continua să se produca:a) Beneficiarul nu s-a conformat cu oricare dintre oblibaţiile sale specificate în prezentul acord; saub) va fi suspendat dreptul Beneficiarului sau al oricarei alte entităţi, careia Banca i-a acordat un împrumut garantat de Guvernul României, de a face trageri în cadrul oricărui acord de împrumut cu Banca sau al oricărui acord de credit pentru dezvoltare cu Asociaţia Internationala pentru Dezvoltare.6.2. Banca, prin instiintarea scrisa a Beneficiarului, poate anula dreptul acestuia de a face trageri în continuare din contul donatiei:a) oricand după ce dreptul Beneficiarului de a face trageri din contul donatiei va fi fost suspendat ca urmare a clauzelor menţionate la paragraful 6.1 de mai sus; saub) dacă Beneficiarul nu a reusit sa actioneze în mod acceptabil pentru Banca, în vederea indeplinirii activităţilor, în decurs de 90 de zile după data intrarii în vigoare a acestui acord; sauc) dacă Banca a decis, oricand după consultarea cu Beneficiarul, sa retraga sprijinul sau pentru Proiect; saud) dacă Beneficiarul a retras cererea sa către Banca privind solicitarea de asistenţa financiară pentru Proiect. + 
Anexa 1ACHIZITII + 
Secţiunea IServicii de consultanţăPartea A: GeneralitatiServiciile de consultanţă vor fi contractate în conformitate cu clauzele prevăzute în introducere şi în secţiunea a IV-a din ghidul "Selectarea şi angajarea consultantilor de către Imprumutatii Băncii Mondiale", publicat de Banca în ianuarie 1997 şi revizuit în septembrie 1997 şi în ianuarie 1999 (Ghidul de consultanţă) şi cu urmatoarele clauze ale acestei secţiuni.Partea B: Selecţia pe bază de calitate şi costuriCu excepţia altor cazuri prevăzute în partea C a acestei secţiuni, serviciile de consultanţă vor fi contractate prin contracte incheiate în conformitate cu prevederile secţiunii a II-a a Ghidului de consultanţă, ale paragrafului 3 al anexei nr. 1 la acesta, ale anexei nr. 2 la acesta şi cu clauzele paragrafelor 3.13-3.18 din acesta, aplicabile selectării consultantilor pe baza calităţii şi costurilor.Partea C: Alte proceduri pentru selectarea consultantilorConsultantii individualiServiciile pentru sarcinile care intrunesc cerinţele stabilite în paragraful 5.1 din Ghidul de consultanţă vor fi achiziţionate prin contracte incheiate cu consultantii individuali în conformitate cu clauzele paragrafelor 5.1-5.3 din Ghidul de consultanţă.Partea D: Analiza de către Banca a selectării consultantilor1. Planificarea selectăriiAnterior emiterii către consultanti a oricarei cereri pentru propuneri, planul propus pentru selectarea consultantilor în cadrul activităţilor va fi furnizat Băncii spre analiza şi aprobare, în conformitate cu clauzele paragrafului 1 al anexei nr. 1 la Ghidul de consultanţă. Selectarea tuturor serviciilor de consultanţă va fi realizata în conformitate cu planul respectiv de selectare, asa cum a fost aprobat de Banca, şi cu clauzele paragrafului 1 mentionat.2. Analiza anterioara(a) La contractele pentru angajarea consultantilor individuali, estimate la un cost de 10.000 dolari S.U.A. echivalent sau mai mult, calificarile, experienta, termenii de referinţa şi termenii de angajare a consultantilor vor fi furnizate Băncii spre aprobare. Contractul va fi incheiat numai după ce a fost data aprobarea mentionata.3. Analiza ulterioarăPentru fiecare contract neacoperit de paragraful 2 al acestei părţi se vor aplica procedurile stabilite în paragraful 4 al anexei nr. 1 la Ghidul de consultanţă.
 + 
Secţiunea a II-aAchizitionarea bunurilorBunurile vor fi achiziţionate: a) în conformitate cu clauzele secţiunii I a "Ghidului de achizitii în cadrul imprumuturilor B.I.R.D. şi creditelor AID", publicat de Banca în ianuarie 1995 şi revizuit în ianuarie şi august 1996, în septembrie 1997 şi în ianuarie 1999 (Ghidul); şi b) în cadrul contractelor incheiate pe baza procedurilor de cumparare, în conformitate cu clauzele paragrafelor 3.5 şi 3.6 din Ghid. Procedura de analiza descrisa în paragraful 4 al anexei nr. I la Ghid se va aplica acelor contracte, cu condiţia ca termenul "oferta" în acel paragraf 4 să fie citit "cotatie".
 + 
Anexa 2CONTUL SPECIAL1. Pentru scopurile acestei anexe:a) termenul articol eligibil înseamnă acel articol stabilit în tabelul din paragraful 4.2 din anexa la acest acord;b) termenul cheltuieli eligibile înseamnă cheltuieli efectuate pentru acoperirea costurilor rezonabile ale bunurilor şi serviciilor necesare activităţilor şi care vor fi finantate din sumele donatiei; şic) termenul alocatii autorizate înseamnă o sumă de până la 150.000 dolari S.U.A. echivalent care va fi trasa din contul donatiei şi depozitata în contul special, potrivit paragrafului 3 a) din aceasta anexa.2. Plăţile din contul special vor fi facute exclusiv pentru cheltuieli eligibile în conformitate cu clauzele acestei anexe.3. După ce Banca a primit evidenta acceptabila prin care contul special a fost deschis în mod corespunzător, tragerile alocatiei autorizate şi tragerile ulterioare care vor alimenta contul special vor fi facute după cum urmeaza:a) Beneficiarul va transmite Băncii o cerere sau cereri pentru depozitarea în contul special a unei sume sau a unor sume care nu vor depăşi suma cumulata a alocatiei autorizate. Pe baza acestei cereri sau a acestor cereri Banca va efectua, în numele Beneficiarului, trageri din contul donatiei şi va depozita în contul special o sumă sau sumele, după cum a solicitat Beneficiarul.b) (i) Pentru alimentarea contului special Beneficiarul va furniza Băncii cereri pentru depozite în contul special la intervalele pe care le va specifică Banca.(îi) Anterior sau la data fiecarei astfel de cereri Beneficiarul va furniza Băncii documentele şi alte evidente solicitate ca urmare a paragrafului 4 din aceasta anexa pentru plata sau plăţile pentru care este solicitata alimentarea. Toate depozitele vor fi trase de Banca din contul donatiei în cadrul articolului (articolelor) eligibil (eligibile) şi în sumele echivalente respective, asa cum va fi fost justificat de documentele menţionate şi de alte evidente.4. Pentru fiecare plata facuta de Beneficiar din contul special Beneficiarul va furniza Băncii, ori de cate ori aceasta solicita în mod rezonabil, documentele şi alte evidente care să indice ca aceste plati au fost facute exclusiv pentru cheltuieli eligibile.5. Prin derogare de la clauzele paragrafului 3 din aceasta anexa, Băncii nu i se va solicita sa faca depozite în contul special:a) dacă oricand Banca va fi determinat ca toate tragerile urmatoare ar trebui facute de Beneficiar direct din donatie;b) dacă Beneficiarul nu a reusit sa furnizeze Băncii, în cadrul unei perioade specificate în paragraful 5.1 b) (îi) din anexa la acest acord, orice rapoarte de audit solicitate să fie furnizate Băncii ca urmare a clauzelor paragrafului amintit pentru auditarea înregistrărilor şi conturilor pentru contul special;c) dacă oricand Banca va instiinta Beneficiarul despre intentiile sale de a suspenda în intregime sau în parte dreptul Beneficiarului de a face trageri din contul donatiei ca urmare a clauzelor paragrafului 6.1 din anexa la acest acord;d) o dată ce suma totala trasa din donatie va egala echivalentul a de doua ori suma alocatiei autorizate.Tragerile din contul donatiei ale sumelor rămase netrase din donatie vor urma procedurile specificate de Banca prin instiintarea Beneficiarului. Aceste trageri vor fi facute numai după şi în măsura în care Banca a fost satisfacuta ca toate aceste sume rămase în depozit în contul special la data acestei instiintari vor fi utilizate pentru plata cheltuielilor eligibile.6. a) Dacă oricand Banca a determinat ca orice plata din contul special: (i) a fost facuta pentru o cheltuiala sau intr-o sumă neeligibila, potrivit paragrafului 2 din aceasta anexa; sau (îi) nu a fost justificata de evidentele furnizate Băncii, Beneficiarul, după instiintarea prompta primita de la Banca: A. va furniza evidentele suplimentare solicitate de Banca; sau B. va depozita în contul special (sau, dacă Banca va solicita astfel, va rambursa către Banca) o sumă egala cu suma unei astfel de plati sau a unei părţi din aceasta, nu neaparat eligibila sau justificata. În afară de cazul în care Banca va hotari altfel, nu va mai fi facut în continuare nici un depozit de către Banca în contul special până când Beneficiarul nu va fi furnizat astfel de evidente sau nu va fi facut un astfel de depozit sau de rambursare, după cum va fi cazul.b) Dacă oricand Banca va fi determinat ca orice suma neutilizata din contul special nu va fi solicitata sa acopere plăţile urmatoare pentru cheltuielile eligibile, Beneficiarul va rambursa cu promptitudine Băncii această sumă neutilizata, după instiintarea primita din partea Băncii.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x