ACORD – CADRU DE ÎMPRUMUT din 2 februarie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 07/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 26 iulie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEACORD 02/02/2007
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulFA IN LUCRUAMENDAMENT 06/04/2023
ActulREFERIT DEHOTARARE 887 20/09/2023
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 06/04/2023
ActulFA IN LUCRUAMENDAMENT 30/06/2022
ActulREFERIT DEHOTARARE 1327 28/10/2022
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 30/06/2022
ActulREFERIT DEHOTARARE 1096 06/10/2021
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 22/07/2021
ActulFA IN LUCRUAMENDAMENT 11/09/2020
ActulREFERIT DEHOTARARE 1055 04/12/2020
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 11/09/2020
ActulFA IN LUCRUAMENDAMENT 30/08/2019
ActulREFERIT DEHOTARARE 806 04/11/2019
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 30/08/2019
ActulREFERIT DEORDIN 5341 20/07/2018
ActulREFERIT DEHOTARARE 755 20/09/2018
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 07/06/2018
ActulREFERIT DEHOTARARE 716 05/10/2017
ART. 3REFERIT DEAMENDAMENT 07/06/2018
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 06/04/2023
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 30/06/2022
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 22/07/2021
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 11/09/2020
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 30/08/2019
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 07/06/2018





Notă
*) Ratificat prin LEGEA nr. 224 din 4 iulie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 26 iulie 2007.
_________**) Traducere.România, prin Ministerul Finanțelor Publice, București, România (denumită în continuare Împrumutat), pe de o parte, și Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, organizație internațională, Paris (denumită în continuare BDCE), pe de altă parte,având în vedere solicitarea transmisă de un membru al Guvernului României din data de 18 mai 2006,având în vedere Rezoluția Consiliului de administrație al BDCE nr. 1.480 (2004),având în vedere cel de-al Treilea Protocol la Acordul general pentru privilegii și imunități al Consiliului Europei,având în vedere articolele Normelor de împrumut ale BDCE din octombrie 1970,au convenit următoarele: + 
Articolul 1Condiții generaleAcest împrumut este acordat în cadrul condițiilor generale ale actualelor Norme de împrumut ale BDCE și în cadrul condițiilor speciale stabilite prin prezentul acord-cadru de împrumut (denumit în continuare acordul), anexele acestuia și scrisorile sale suplimentare (denumite în continuare scrisori suplimentare).
 + 
Articolul 2ProiectulBDCE acordă Împrumutatului, care acceptă, un împrumut pentru finanțarea parțială a F/P 1568 (2006), aprobat de Consiliul de administrație al BDCE în 16 iunie 2006, referitor la reabilitarea rețelelor de apă potabilă și de apă uzată menajeră și a facilităților de tratare din localitățile cu mai puțin de 50.000 de locuitori din România.Acest împrumut este acordat de BDCE luând în considerare angajamentul asumat de Împrumutat de a utiliza acest împrumut exclusiv pentru finanțarea proiectului sectorial descris în anexa nr. 1 la prezentul acord (denumit în continuare Proiectul), care corespunde primei faze a planului de investiții multianual, și de a realiza acest proiect, prin Compania Națională de Investiții (CNI), entitate aflată în subordinea Ministerului Transporturilor, Construcțiilor și Turismului (MTCT), în condițiile care sunt detaliate în anexa menționată.Orice schimbare a modului în care împrumutul este aplicat, care nu a primit aprobarea BDCE, poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului, conform termenilor art. 13 din Normele de împrumut ale BDCE.
 + 
Articolul 3Împrumutul3.1.Condiții financiareValoarea împrumutului acordat este de 160.100.000 EUR (o sută șaizeci de milioane una sută de mii de euro).Acesta va fi disponibilizat în tranșe. Fiecare tranșă a împrumutului va fi pentru o perioadă care nu va depăși 20 de ani, incluzând o perioadă de grație de 5 ani.Pentru fiecare tranșă, valoarea, rata dobânzii, valuta, data de disponibilizare, perioada de rambursare și conturile de remitere a fiecărei părți vor fi stabilite de comun acord, prin fax, de către Împrumutat și BDCE.O scrisoare suplimentară la prezentul acord, precizând condițiile pentru fiecare tranșă, va fi întocmită la momentul tragerii, în formatul stabilit în anexa nr. 2 la prezentul acord.3.2.TrageriTragerea sumelor împrumutului în mai multe tranșe se va efectua în conformitate cu stadiul implementării Proiectului, dacă au fost îndeplinite condițiile specifice enumerate în anexa nr. 1 la prezentul acord.O tranșă de avans de cel mult 20% din suma aprobată a împrumutului va fi vărsată într-un cont înregistrat, ce poate fi supus auditului BDCE.Tragerile ulterioare vor fi efectuate pe baza declarațiilor Împrumutatului, prin CNI, referitoare la stadiul implementării Proiectului (și previziunile privind stadiul lucrărilor în anul curent).Tranșele ulterioare vor fi disponibilizate odată ce 90% din tranșa precedentă au fost utilizate.3.3.MobilizareÎn scopul mobilizării tranșelor împrumutului, Împrumutatul va transmite BDCE înaintea efectuării fiecărei trageri angajamentul de plată anexat (anexa nr. 3 la prezentul acord) pentru fiecare tranșă.Angajamentul de plată este întocmit și plătibil în valută în care tranșa a fost disponibilizată.3.4.DomiciliuToate sumele datorate de Împrumutat în cadrul acestui împrumut sunt plătibile în valută fiecărei tranșe, în contul cu numărul comunicat de BDCE Împrumutatului la momentul plății, prin fax, care va fi trimisă BDCE de banca însărcinată de către Împrumutat cu efectuarea plății, cu cel puțin 5 zile lucrătoare înaintea fiecărei plăți.3.5.DatePrevederile prezentului articol 3 fac obiectul Convenției privind ziua lucrătoare următoare modificată. Convenția privind ziua lucrătoare următoare modificată înseamnă o convenție prin care dacă data specificată va cădea într-o zi care nu este o zi lucrătoare [zi lucrătoare înseamnă o zi în care sistemul TARGET (Sistemul de transfer rapid automat transeuropean cu privire la decontările brute în timp real) funcționează], acea dată va fi prima zi care urmează acelei zile, care este zi lucrătoare, cu condiția ca acea zi să nu cadă în următoarea lună calendaristică, caz în care acea dată va fi prima zi care precedă acea zi, care este zi lucrătoare.
 + 
Articolul 4Monitorizarea împrumutului și Proiectului4.1.Utilizarea împrumutului4.1.1.PerioadaSumele împrumutului pentru fiecare tranșă trebuie să fie utilizate de Împrumutat pentru finanțarea Proiectului în termen de 12 luni de la disponibilizarea acestora de către BDCE.4.1.2.Implementarea ProiectuluiPentru implementarea Proiectului Împrumutatul desemnează CNI ca agenție de implementare, sub autoritatea MTCT. CNI va înființa o unitate de management al Proiectului (UMP) dedicată implementării și monitorizării Proiectului. CNI va fi coordonată și supervizată de Unitatea de coordonare a Proiectului (UCP), ce funcționează în cadrul MTCT și este dedicată acestui scop.Împrumutatul, prin MTCT și CNI, va depune toate eforturile și diligențele și va exercita toate mijloacele utilizate în mod curent, în special mijloace financiare, tehnice, sociale și manageriale, precum și cele referitoare la protecția mediului înconjurător, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzătoare a Proiectului.În cazul în care costurile Proiectului, prevăzute în anexa nr. 1 la prezentul acord, se majorează sau vor fi revizuite din orice motive, Împrumutatul se va asigura că sunt disponibile resurse financiare suplimentare pentru finalizarea Proiectului.În plus, Împrumutatul, prin MTCT și CNI, se angajează că:– Proiectul corespunde prevederilor convențiilor relevante în materie ale Consiliului Europei;– Proiectul respectă mediul înconjurător, potrivit cadrului legal în materie din România;– Proiectul corespunde criteriilor de eligibilitate prevăzute în anexa nr. 1 la prezentul acord;– finanțarea parțială acordată de BDCE nu depășește 77% din costul total al Proiectului, excluzând dobânda și comisioanele financiare, conform anexei nr. 1 la prezentul acord.4.1.3.AchizițiiAchizițiile se vor efectua în conformitate cu legea română, în prezent Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări prin Legea nr. 337/2006, conformă cu directivele UE în vigoare (2004/17/CE și 2004/18/CE) și care nu intră deci în niciun fel de contradicție cu Liniile directoare privind achizițiile ale BDCE sau în conformitate cu ultima variantă amendată a legii naționale privind achizițiile publice în vigoare la data lansării licitațiilor.În oricare dintre situații, responsabilitatea pentru implementarea Proiectului și, ca urmare, responsabilitatea pentru adjudecarea și administrarea contractelor în cadrul Proiectului, revine Împrumutatului, prin MTCT și CNI. Contractele în derulare, adjudecate înainte de aprobarea Proiectului, vor fi transmise în copie la BDCE împreună cu toată documentația necesară ce demonstrează că respectivele contracte au fost încredințate în conformitate cu legea și reglementările naționale privind achizițiile publice în vigoare la data lansării procesului de achiziție.BDCE nu va emite "fără comentarii" pentru aranjamentele de achiziții propuse de Împrumutat, prin MTCT sau CNI, inclusiv gruparea contractelor, procedurile aplicabile, dar își va rezerva dreptul de a proceda la o analiză anterioară sau ulterioară, efectuată prin sondaj, a documentației de achiziții, pentru a verifica dacă acestea sunt în conformitate cu legislația națională privind achizițiile publice.Dacă, la orice moment, BDCE constată că o achiziție efectuată în cadrul acestui proiect nu este în conformitate cu prevederile menționate anterior, își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 13 din Normele de împrumut ale BDCE.4.2.Raportările Împrumutatului4.2.1.Raportările privind stadiul ProiectuluiLa fiecare 6 luni de la tragerea primei tranșe din împrumut până la finalizarea întregului Proiect, Împrumutatul, prin CNI, va transmite BDCE un raport vizat de UCP, în care se detaliază:– situația utilizării împrumutului;– stadiul planului financiar al Proiectului;– stadiul Proiectului;– detalii privind managementul Proiectului.În anexa nr. 4 la prezentul acord este inclus formatul în care se menționează informațiile minimale solicitate de BDCE pentru aceste rapoarte privind stadiul Proiectului. Pot fi utilizate și formate alternative ce conțin aceleași informații.4.2.2.Raportul privind finalizarea ProiectuluiLa finalizarea întregului Proiect, Împrumutatul, prin CNI, va prezenta un raport final vizat de UCP, conținând evaluarea efectelor economice, financiare, sociale și a efectelor asupra mediului înconjurător pe care le-a avut Proiectul.4.3.Furnizarea de informații către BDCEÎmprumutatul, prin CNI, va ține evidențe contabile privind Proiectul, care vor fi în conformitate cu standardele internaționale, care vor reflecta în orice moment stadiul Proiectului și în care se vor înregistra toate operațiunile efectuate și vor identifica activele și serviciile finanțate cu ajutorul prezentului împrumut.Împrumutatul, prin MTCT și CNI, se angajează să primească favorabil orice misiune de informare efectuată de către salariații BDCE sau de consultanți externi angajați de BDCE și să asigure cooperarea necesară pentru această misiune de informare, prin facilitarea oricărei vizite posibile la amplasamentul Proiectului. În special, BDCE poate efectua la fața locului un audit al contabilității Proiectului, realizat de unul sau mai mulți consultanți la alegerea acesteia, pe cheltuiala Împrumutatului, în cazul neonorării la scadență de către Împrumutat a oricărei obligații asumate în cadrul prezentului împrumut.Împrumutatul, prin MTCT și CNI, se angajează să răspundă într-o perioadă de timp rezonabilă oricărei solicitări de informații din partea BDCE și să furnizeze orice documentație pe care BDCE o poate considera necesară și o poate solicita rezonabil, pentru implementarea corespunzătoare a prezentului acord, în special în ceea ce privește monitorizarea Proiectului și utilizarea împrumutului.Împrumutatul și/sau MTCT vor informa BDCE imediat despre orice modificare a legislației sau a normelor, în sectorul economic relevant pentru Proiect, și în sens general, despre orice eveniment care poate influența îndeplinirea obligațiilor sale asumate în cadrul prezentului acord. Orice modificare a legislației sau a normelor, în sectorul economic relevant pentru Proiect, constituie unul dintre evenimentele precizate în art. 13 lit. h) al cap. 3 din Normele de împrumut ale BDCE și poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului. + 
Articolul 5Încetarea obligațiilor ÎmprumutatuluiPlata sumei datorate, stipulată în angajamentul de plată, eliberează Împrumutatul de obligațiile sale, definite în paragraful 3.1.După ce întreaga sumă a acestui împrumut și toate dobânzile și alte costuri, care rezultă din acesta, în special acele sume prevăzute la art. 6 și 7, au fost plătite corespunzător, Împrumutatul va fi pe deplin eliberat de obligațiile sale față de BDCE. În ceea ce privește obligațiile stabilite în paragraful 4.3, acestea vor continua să rămână în vigoare în scopul unei posibile postevaluări a Proiectului, care va avea loc într-o perioadă rezonabilă de timp, care nu va depăși 7 ani de la finalizarea Proiectului. + 
Articolul 6Dobânda pentru întârziereFără a contraveni oricărui alt recurs aflat la dispoziția BDCE prin prezentul acord și prin Normele de împrumut ale BDCE ori în alt fel, dacă Împrumutatul nu plătește întreaga dobândă sau orice altă sumă plătibilă, conform prezentului acord, cel mai târziu la data scadenței specificate, Împrumutatul trebuie să plătească o dobândă suplimentară la suma datorată și neplătită integral, egală cu dobânda EURIBOR la o lună pentru depozitele în valută plății întârziate la data scadenței (dacă nu este zi lucrătoare TARGET, următoarea zi lucrătoare), la ora 11,00 a.m. (ora locală la Bruxelles), plus 2,5% pe an, calculată de la data scadenței acestei sume până la data efectuării plății.Rata EURIBOR la o lună, aplicabilă, va fi actualizată la fiecare 30 de zile. + 
Articolul 7Costuri asociateToate impozitele și taxele de orice fel, datorate și plătite, și toate cheltuielile rezultate fie din încheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea acestui acord, în totalitate ori parțial, fie din garantarea sau refinanțarea împrumutului acordat, împreună cu toate actele judiciare sau extrajudiciare care decurg din acest împrumut, vor fi suportate de către Împrumutat.Totuși, se vor aplica prevederile art. 25 al cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE pentru costurile procedurilor de arbitraj menționate în acest capitol 4. + 
Articolul 8GaranțiiÎmprumutatul declară că niciun alt angajament nu a fost făcut și nu va fi făcut în viitor, care ar putea conferi unei terțe părți un regim preferențial, un drept preferențial de plată, o garanție colaterală sau o garanție de orice natură ar fi, care ar putea conferi drepturi sporite asupra unor terți (denumită în continuare garanție).Dacă o astfel de garanție a fost totuși acordată unei terțe părți, Împrumutatul este de acord să întocmească sau să furnizeze o garanție identică în favoarea BDCE ori când este împiedicat să o facă, să ofere o garanție echivalentă și să stipuleze formarea unei astfel de garanții în favoarea BDCE.Nerespectarea acestor prevederi reprezintă un caz de neîndeplinire a obligațiilor, după cum se prevede în art. 13 lit. h) din cap. 3 al Normelor de împrumut ale BDCE, și poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului.
 + 
Articolul 9Reprezentări și certificăriÎmprumutatul prezintă și certifică faptul că:– autoritățile sale competente l-au autorizat să încheie prezentul acord și au dat în acest sens semnatarilor autorizarea pentru aceasta, în conformitate cu legile, decretele, reglementările, articolele asocierii și alte texte aplicabile acestuia;– întocmirea și semnarea acordului nu contravin legilor, decretelor, reglementărilor, articolelor asocierii și altor texte aplicabile acestuia și că toate permisele, licențele și autorizațiile necesare acestuia au fost obținute și vor rămâne valabile pe toată durata împrumutului.Orice modificare referitoare la reprezentările și certificările de mai sus trebuie, pe toată durata împrumutului, să fie notificată imediat BDCE și să fie furnizate toate documentele justificative. + 
Articolul 10Relații cu terțiiÎmprumutatul nu poate invoca, în cadrul utilizării împrumutului, niciun fapt referitor la relațiile sale cu terțe părți, în vederea evitării îndeplinirii, totale sau parțiale, a obligațiilor sale ce rezultă din acord.BDCE nu poate fi implicată în disputele care ar putea să apară între Împrumutat și terțe părți, iar costurile, indiferent de natura lor, efectuate de către BDCE datorită oricărei dispute, și în special toate costurile juridice sau de judecată vor fi suportate de Împrumutat. + 
Articolul 11Interpretarea acorduluiÎmprumutatul declară că a luat cunoștință de Normele de împrumut ale BDCE și că a primit o copie a acestora.Atunci când există o contradicție între orice prevedere din Normele de împrumut ale BDCE și orice prevedere a acordului, va prevala prevederea acordului.Titlurile paragrafelor, secțiunilor și capitolelor acordului nu vor servi pentru interpretarea acestuia.În nicio situație nu se va presupune că BDCE a renunțat tacit la vreun drept care i-a fost acordat prin acord. + 
Articolul 12Legea aplicabilăPrezentul acord și garanțiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile BDCE, după cum este specificat în prevederile art. 1 paragraful 3 al celui de-al Treilea Protocol din data de 6 martie 1959 la Acordul general pentru privilegii și imunități al Consiliului Europei din data de 2 septembrie 1949 și, în secundar, dacă este cazul, de legea franceză.Diferendele dintre părțile la acord vor face obiectul arbitrajului, în condițiile specificate în cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE. + 
Articolul 13Executarea unei hotărâri de arbitrajPărțile contractante convin să nu facă uz de niciun privilegiu, imunitate sau legislație în fața oricărei autorități jurisdicționale sau a altei autorități, fie ea națională sau internațională, în vederea împiedicării punerii în aplicare a unei decizii date în condițiile specificate în cap. 4 al Normelor de împrumut ale BDCE.
 + 
Articolul 14NotificăriOrice notificare sau alte comunicări care vor fi date sau efectuate în cadrul prezentului acord către BDCE sau Împrumutat vor fi făcute în scris și vor fi considerate pe deplin acordate sau efectuate dacă sunt predate personal, transmise par-avion sau prin fax de către o parte celeilalte părți la acea adresă a părții specificată mai jos.Pentru Împrumutat:Ministerul Finanțelor PubliceStr. Apolodor nr. 17, sectorul 5,București, RomâniaÎn atenția: Ministrului finanțelor publice, secretarului de stat și/sau directorului general al Direcției generale a finanțelor publice externeFax: +4021 312 67 92Pentru BDCE:Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei55 Avenue Kleber75 116 ParisÎn atenția: Directorului Departamentului de programeFax: +33 1 47 55 37 52Toate comunicările care vor fi date sau efectuate vor fi în limba engleză sau franceză, iar dacă sunt în altă limbă vor fi însoțite de o traducere a acestora în limba engleză sau franceză. + 
Articolul 15Intrarea în vigoarePrezentul acord va intra în vigoare după semnarea de către BDCE și Împrumutat și după aprobarea lui de către autoritățile române, ulterior confirmării în scris a acestui lucru primite de către BDCE de la Împrumutat.
 + 
Articolul 16Exemplarele acorduluiPrezentul acord este întocmit în două exemplare originale, ambele exemplare fiind egal autentice.Câte un exemplar original este păstrat de fiecare dintre părțile contractante.

București, 2 februarie 2007.
Pentru România,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu,
ministrul finanțelor publice
Paris, 9 februarie 2007.
Pentru BDCE,
Apolonio Ruiz Ligero,
viceguvernator + 
Anexa nr. 1la acordDESCRIEREA PROIECTULUI ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────  I. F/P 1568 (2006) ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Împrumutat România ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Aprobat de Consiliul 16 iunie 2006     de administrație CA/PV/242/2006 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Suma aprobată 160.100.000 EUR ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── II. Domenii de intervenție Protecția mediului ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Lucrările planificate Proiectul vizează reabilitarea parțială a rețele                              lor de apă potabilă și de apă uzată menajeră și a                              facilităților de tratare în localitățile cu mai                              puțin de 50.000 de locuitori.                              Principalele categorii de lucrări sunt                              următoarele:                              Apă potabilă                              (1) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi                              rețele de distribuție a apei potabile                              (2) Reabilitarea, extinderea ori crearea de noi                              stații de epurare a apei potabile (SEAP) sau de                              surse de apă potabilă (puțuri de adâncime)                              Ape uzate                              (1) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi                              rețele de canalizare                              (2) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi                              stații de epurare a apelor uzate (SEAU)                              Pe lângă lucrările de mai sus, Proiectul va asi-                              gura finanțarea elaborării/actualizării de                              studii de fezabilitate, proiecte tehnice și                              arhitecturale (care vor include liste de                              cantități), studii de impact asupra mediului,                              pregătirea documentațiilor tehnice pentru                              achiziții și a documentelor de achiziții,                              asistență pentru evaluarea licitațiilor,                              asistență tehnică pentru promotorii proiectelor                              pe parcursul implementării Proiectului și                              elaborarea la nivel de județ a planului de                              investiții pe termen lung. Asistența tehnică va                              fi realizată de firme de consultanță cu                              experiență în proiecte din domeniul apelor și/sau                              mediului. ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Localizare               Împrumutatul a transmis către BDCE o listă                              provizorie cuprinzând 20 de județe în care se vor                              efectua activitățile Proiectului (Bihor,                              Bistrița-Năsăud, Călărași, Constanța, Dâmbovița,                              Gorj, Harghita, Mureș, Tulcea, Vaslui, Covasna,                              Brașov, Ialomița, Ilfov, Prahova, Suceava, Vrancea                              Caraș-Severin, Mehedinți și Teleorman),                              județe localizate în 12 bazine hidrografice                             (Crișuri, Someș-Tisa, Mureș, Olt, Prut, Siret, Jiu,                              Argeș-Vedea, Buzău-Ialomița, Dunărea, Bazinul                              Hidrografic Dobrogea-Litoralul Mării Negre,                              Bârzava-Timiș-Cerna, Dunăre)  ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Costul total al          193.600.000 EUR     Proiectului ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Defalcarea estimată în EUR     a costurilor                              Lucrări de bază 182.000.000                              Servicii de consultanță*)             1.600.000                              Neprevăzute                           2.000.000                              Administrarea Proiectului**) 8.000.000                              Total                               193.600.000                              ______________                              *) Include proiectare (nouă/actualizată),                                  asistență tehnică pentru documentele de lici                                  tație și pentru evaluarea lor și asistență                                  tehnică pentru implementarea subproiectelor.                              **) Include cheltuielile pentru UMP, UCP, CNI,                                  audit și supravegherea lucrărilor. ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Planul de finanțare           145.600.000 EUR   BDCE                75,2%                                    40.000.000 EUR   Autorități locale   20,7%                                     8.000.000 EUR   Guvern               4,1% ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Stadiul lucrărilor la 0%     momentul prezentării     solicitării ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Graficul lucrărilor      2007-30 noiembrie 2018 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Condiții specifice Înaintea primei trageri vor fi îndeplinite                              următoarele condiții:                              * În cadrul MTCT se va înființa o unitate de                                coordonare a Proiectului (UCP) care va                                asigura coordonarea generală a Proiectului și                                legătura cu alte instituții centrale/locale și                                va supraveghea pregătirea fazelor următoare ale                                Proiectului în conformitate cu criteriile de                                selecție și cu procedurile acceptabile pentru                                BDCE. MTCT și CNI vor încheia acorduri de                                implementare cu fiecare județ și unitate                                administrativ-teritorială implicată în Proiect.                                Proiectul va fi implementat zilnic de o unitate                                de management al Proiectului (UMP) ce se va                                înființa în cadrul CNI. UMP va fi responsabilă                                pentru gestiunea financiară de ansamblu a                                Proiectului, inclusiv pentru operarea contului                                special în care va fi virat împrumutul BDCE, și                                pentru administrarea tuturor surselor financiare                                alocate Proiectului.                                 Înaintea primei trageri UCP și UMP vor fi                                complet operaționale și vor dispune de personal                                corespunzător pentru sarcinile ce trebuie                                îndeplinite.                              * Pentru fiecare subproiect se vor selecta                                indicatori de performanță în conformitate cu                                directivele UE și cu legislația română privind                                furnizarea de apă potabilă, colectarea apelor                                uzate, tratarea și evacuarea. Înaintea fiecărei                                trageri MTCT va furniza BDCE o listă a indica-                                torilor relevanți acceptabil pentru Bancă ce                                vor fi utilizați pentru monitorizarea                                subproiectelor respective.                              * În cursul etapei de evaluare a Proiectului a                                fost furnizată BDCE o listă inițială de                                subproiecte amplasate în municipalitățile                                selectate. Lista de subproiecte selectate                                conform criteriilor acceptabile pentru BDCE va                                trebui actualizată înainte de prima tragere. ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────III. Criterii de eligibili Proiectul intră sub incidența criteriilor de     tate (pe domenii de eligibilitate stabilite în Rezoluția nr. 1.480     de intervenție) (2004) și deci contribuie la coeziunea socială în                              țară. ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── IV. Efecte sociale (pe Proiectul propus va contribui la aducerea     domenii de intervenție) instalațiilor de furnizare a apei potabile și de                              tratare a apelor uzate din localitățile benefici-                              are la un nivel conform cu prevederile directive                              lor relevante ale UE integrate în legislația                              națională.                              Proiectul va contribui direct la îmbunătățirea                              calității apei potabile, făcând posibile                              furnizarea continuă și sigură de apă și controlul                              evacuării apelor uzate. Prin realizarea acestor                              obiective, Proiectul va contribui la îmbunătăți-                              rea durabilă a nivelului de viață al populației,                              mai ales în ceea ce privește îmbunătățirea cali-                              tății apei la sursă și reducerea poluării. Imple                              mentarea Proiectului ar trebui să conducă de                              asemenea la o reducere semnificativă a cantități                              lor de ape uzate evacuate în cursurile de apă și                              la o reducere în paralel a poluării transfronta                              liere, mai ales în cursurile de apă din Ungaria.                              Prin dezvoltarea unui sistem integrat de infra                              structură a apei ce îndeplinește standardele UE,                              Proiectul va avea un impact pozitiv și asupra                              dezvoltării economice și a turismului în locali-                              tățile beneficiare.                              Numărul de locuitori ce se estimează că vor bene-                              ficia de pe urma Proiectului este de 820.000 de                              persoane. ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────(la 10-10-2017,
Anexa nr. 1 a fost modificată de AMENDAMENTUL din 23 iunie 2017, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 800 din 10 octombrie 2017
)
 + 
Anexa nr. 2la acordModel de scrisoare suplimentară pentru un împrumut cu rată variabilăF/P 1568 – tranșa [număr]BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEISCRISOARE SUPLIMENTARĂLa Acordul-cadru de împrumut din data [data]între Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (denumită în continuare BDCE) și România (denumită în continuare Împrumutat)Prezenta scrisoare suplimentară și Acordul-cadru de împrumut stabilesc termenii și condițiile convenite pentru tranșa [număr], așa cum este specificat în art. [număr] din acordul-cadru menționat.  Suma împrumutului: [valuta și suma]  Maturitate: până la 20 de ani maturitate finală, cu o                              perioadă de grație de 5 ani  EURIBOR: [introduceți definiția EURIBOR]  Rata variabilă a dobânzii: EURIBOR la 6 luni plus sau minus [număr] puncte                              de bază [net] pe an (Telerate [referință] sau                              Reuters [referință])  Plata dobânzii: semestrial, la sfârșitul perioadei  Numitorul fracției: actual/360 de zile, Convenția privind ziua                              lucrătoare următoare modificată  Zi lucrătoare (EURO): înseamnă o zi în care Sistemul de transfer rapid                              automat transeuropean cu privire la decontările                              brute în timp real (TARGET) funcționează  sau (altele): înseamnă o zi lucrătoare în țara valutei  Data de disponibilizare: [data]  Instrucțiuni de plată Numărul contului [număr] al [nume Bancă și oraș],  (Împrumutat): codul SWIFT: [cifrul] prin [nume bancă                              corespondentă și oraș], codul SWIFT [cifrul]  Instrucțiuni de plată conform paragrafului 3.4 din Acordul-cadru de  (BDCE): împrumutRata dobânzii va fi calculată pentru fiecare perioadă de 6 luni începând de la data de disponibilizare. Dobânda va fi fixată cu două zile lucrătoare înaintea fiecărei noi perioade de dobândă. BDCE va informa Împrumutatul despre dobânda plătibilă la fiecare 6 luni. Plata dobânzii va avea loc în [ziua, luna]*1) a fiecărui an și pentru prima dată la [data]. [Se listează datele de plată și ratele de capital datorate pentru fiecare dată.]_________*1) Se precizează 4 date pentru plățile trimestriale și două date pentru plățile semestriale.Toate plățile vor fi efectuate în contul BDCE, conform Instrucțiunilor de plată (BDCE) descrise mai sus.Aceste prevederi fac obiectul înțelegerii "Convenția privind ziua lucrătoare următoare modificată", a cărei definiție se găsește în paragraful 3.5 din Acordul-cadru de împrumut, semnat între Împrumutat și BDCE la [data].În vederea mobilizării acestei tranșe din împrumut, Împrumutatul va trimite în timp util către BDCE un angajament de plată corespunzător acestei tranșe (a se vedea anexa nr. 3 la acord).[Orașul, data]Pentru Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei[Orașul, data]Pentru [numele împrumutatului]
 + 
Anexa nr. 3la acordModel de angajament de plată pentru un împrumut cu rată variabilăF/P 1568 – tranșa [număr]ANGAJAMENT DE PLATĂ    [Valuta] [Suma] [Data]    Pentru valoarea primită, subsemnatul ……………………., prin acest  angajament de plată, promit să plătesc Băncii de Dezvoltare a Consiliului  Europei sau altuia suma împrumutată de ………………………………,                                          [suma în litere] [valuta în litere]  în tranșele și la dobânda specificate mai jos:    Rate de capital Dobânda    [Data]: [Valuta][Suma] [Se inserează dobânda specificată în scrisoarea                               suplimentară.]    [Data]: [Valuta][Suma]    [Data]: [Valuta][Suma]    [Data]: [Valuta][Suma]    ….//….    Plățile de mai sus vor fi făcute la …………………………………                           [banca corespondentă a BDCE și contul de referință]  în favoarea Băncii de Dezvoltare a Consiliului Europei, fără nicio deducere  sau luare în considerare a vreunei taxe, vreunui impozit sau altor costuri,  prezente sau viitoare, datorate ori percepute pentru acest angajament sau  pentru sumele acestuia de către ori în cadrul [introduceți statul] sau al  oricărei alte subdiviziuni politice ori fiscale a acestuia.    Acest angajament de plată este legat de împrumutul acordat de către Banca  de Dezvoltare a Consiliului Europei Împrumutatului la data [data disponibili-  zării].    În cazul neefectuării plății prompte și în totalitate a oricărei sume  datorate prin acest angajament, întregul împrumut și dobânda aferentă conform  acestuia până la data plății vor deveni imediat scadente și vor fi plătite la  opțiunea și la cererea deținătorului acestuia.    Neexercitarea de către deținătorul angajamentului a oricărui drept care  rezultă din acesta nu va constitui în niciun caz o renunțare la niciunul  dintre drepturile sale în această sau în oricare altă circumstanță.    Pentru împrumutat, + 
Anexa nr. 4la acordFormularul de raport privind stadiul Proiectului + 
Anexa nr. 4AF/P 1568 (2006) – Reabilitarea sistemului integrat de apă și apă uzată menajeră pentru municipalități cu o populație mai mică de 50.000 de locuitori ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ FIȘĂ DE IDENTIFICARE │ ├──────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────┤ │Nume: │ │ ├──────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────┤ │A – Descriere │ ├──────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────────┤ │ │ Nume │ Număr de locuitori │ │ ├────────────────────┼────────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────────────────────┤ │2. Localități: │ │ │ │ ├────────────────────┼────────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├─────────────┬──────┼─────────────┬──────────┤ │ │Număr total │ │Populație │ │ │ │de localități│ │Totală │ │ ├──────────────────────────────┼─────────────┴──────┴─────────────┴──────────┤ │ │ │ │3. Descrierea Obiectivelor: │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼────────────────────┬────────────────────────┤ │ │ Început: │ Sfârșit │ │4. Calendarul lucrărilor: ├────────────────────┼────────────────────────┤ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼─────────────┬──────┼─────────────┬──────────┤ │ │Rețeaua de │ Km │Stație de E- │ mc/zi │ │ │Distribuție │ │purare a Apei│ │ │5.Distribuția de Apă Potabilă:├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Reabilitare │ │Capacitate │ │ │ │ │ │Totală │ │ │ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Extindere │ │ │ │ │ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Nouă │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Rețeaua de │ Km │ SEAU │ mc/zi │ │ │Canalizare │ │ │ │ │6. Epurare a Apelor Uzate: ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Reabilitare │ │Capacitate │ │ │ │ │ │Totală │ │ │ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Extindere │ │ │ │ │ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Nouă │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼─────────────┼──────┴─────────────┼──────────┤ │ │Articole │ Suma │ % │ │ │Bugetare │ │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │Studii și su-│EUR │ │ │ │praveghere │ │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │7. Analiza de Cost: │ Lucrări│EUR │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │ Instalare│EUR │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │ Bunuri│EUR │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │ Total│EUR │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │ │EUR │ │ └──────────────────────────────┴─────────────┴────────────────────┴──────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │B – INDICATORI SERVICIUL DE FURNIZARE A APEI │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │ PARAMETRU │ Unitate │Curent│ Ținta │Referință│ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori ai serviciilor │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Acoperire populație │ % │ │ │ QS03 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Continuitatea furnizării │ % │ │ │ QS10 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Populație ce se confruntă cu res-│ % │ │ │ QS13 │ │tricții ale serviciilor de apă │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consum casnic │Litri pe client│ │ │ │ │ │pe zi │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consum ne-casnic │mc per conecta-│ │ │ │ │ │re pe lună │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consumatori contorizați │ % │ │ │ Ph11 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Tarife medii la apă pentru consu-│ euro/mc │ │ │ Fl21 │ │mul direct │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Calitatea apei furnizate – │ % │ │ │ QS17 │ │microbiologică │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Calitatea apei furnizate – │ % │ │ │ QS18 │ │fizico-chimică │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori de Eficiență Fizică │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Apă negeneratoare de venituri, │ % │ │ │ Fi36 │ │volum │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Pierderi de apă │mc pe conectare│ │ │ Op22 │ │ │pe an │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Indexul de scurgeri al infra- │ │ │ │ Op25 │ │structurii │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ COMPANIE JUDEȚEANĂ DE OPERARE │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ Eficiență personal │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Angajați pe conectare │Număr la 1000 │ │ │ Pe01 │ │ │conectări │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori financiari │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Venit anual al unității │ euro/mc │ │ │ Fi15 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Costuri totale ale unității │ euro/mc │ │ │ Fi01 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata de acoperire a costurilor │ % │ │ │ Fi23 │ │totale │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata de acoperire a costurilor │ % │ │ │ Fi24 │ │de operare │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata colectării │ % │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata de acoperire a serviciului │ % │ │ │ Fi31 │ │datoriei │ │ │ │ │ └─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │C – INDICATORI PENTRU APA UZATĂ ȘI PENTRU LUCRĂRI DE DRENAJ │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │ Parametru │ Unitate │Curent│ Ținta │Referință│ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori ai serviciilor │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Acoperire canalizare: │ │ │ │ │ │Populație cu acces la rețeaua de │ │ │ │ │ │canalizare/total populație sub │ % │ │ │ │ │responsabilitatea utilității │ │ │ │ │ │exprimat în % │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Volumul apă uzată menajeră/total │ │ │ │ │ │volum de apă uzată colectată: │ │ │ │ │ │Ilustrează proporția de apă uzată│ │ │ │ │ │menajeră față de fluxurile comer-│ % │ │ │ │ │ciale și industriale de apă uzată│ │ │ │ │ │în fluxul total de apă uzată │ │ │ │ │ │colectată │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Tarife de canalizare și drenaj pe│ │ │ │ │ │gospodărie: │ │ │ │ │ │Costul lunar al sumelor aferente │ euro/lună │ │ │ │ │canalizării și drenajului pentru │ │ │ │ │ │o gospodărie medie │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Echivalent Medie populație trata-│ │ │ │ │ │tă zilnică/capacitatea existentă │ │ │ │ │ │de tratare zilnică: │ │ │ │ │ │Ilustrează utilizarea zilnică me-│ % │ │ │ │ │die a capacității existente de │ │ │ │ │ │tratament pe baza încărcării po- │ │ │ │ │ │pulației echivalente, exprimată │ │ │ │ │ │în % │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Maxim echivalent populație trata-│ │ │ │ │ │tă zilnic/capacitate maximă exis-│ │ │ │ │ │de tratare zilnică: │ │ │ │ │ │Ilustrează utilizarea maximă zil-│ % │ │ │ │ │nică a capacității existente de │ │ │ │ │ │tratare pe baza încărcării popu- │ │ │ │ │ │lației echivalente, exprimată în │ │ │ │ │ │% │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Apă uzată colectată și tratată la│ │ │ │ │ │nivel primar/secundar/terțiar: │ │ │ │ │ │Separă pe categorii fluxurile de │ │ │ │ │ │apă colectată și tratată între │ % │ │ │ │ │cele trei niveluri diferite de │ │ │ │ │ │tratare │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori de eficiență operațională │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Reclamații privind calitatea ser-│ │ │ │ │ │viciilor: │ │ │ │ │ │Număr total de reclamații pe an │ % │ │ │ │ │exprimat ca % din numărul total │ │ │ │ │ │de conectări la canalizare │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Conformitatea scurgerilor din │ │ │ │ │ │punct de vedere al calității: │ │ │ │ │ │Procentul de parametri neconformi│ % │ │ │ │ │din punct de vedere al calității │ │ │ │ │ │scurgerilor │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Productivitatea personalului: │Număr de anga- │ │ │ │ │Ilustrează eficiența personalului│jați/număr de │ │ │ │ │din punct de vedere al numărului │conectări sau │ │ │ │ │de angajați pe unitate zonală de │număr de anga- │ │ │ │ │servicii. În funcție de natura │jați/km de lun-│ │ │ │ │zonei de servicii aceasta poate │gime a rețelei │ │ │ │ │fi măsurată în raport de numărul │ │ │ │ │ │de conectări ale gospodăriilor │ │ │ │ │ │sau în raport de lungimea liniară│ │ │ │ │ │a rețelei │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Costul forței de muncă/total cos-│ │ │ │ │ │turi curente: │ │ │ │ │ │Ilustrează proporția salariilor │ │ │ │ │ │personalului și a plăților de be-│ % │ │ │ │ │neficii față de costurile de ope-│ │ │ │ │ │rare ce nu au legătură cu perso- │ │ │ │ │ │nalul │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori financiari │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Cost operațional al unității: │ │ │ │ │ │Cheltuieli operaționale anuale │ │ │ │ │ │totale/volum anual total de apă │ euro/mc │ │ │ │ │colectată și tratată │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Venit mediu: │ │ │ │ │ │Venituri anuale totale/volum │ euro/mc │ │ │ │ │anual total de apă colectată și │ │ │ │ │ │tratată │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata colectării: │ │ │ │ │ │Venit anual încasat/valoare fac- │ % │ │ │ │ │turi emise, exprimat în %: │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori de Poluare │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Solide în suspensie │ kg/a │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consum biologic de oxigen în │ kg/a │ │ │ │ │interval de cinci zile │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consum chimic de oxigen metoda – │ kg/a │ │ │ │ │CR │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Nitrogen total │ kg/a │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Fosfor total │ kg/a │ │ │ │ └─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┘
 + 
Anexa nr. 4BTabelul 1                                    COSTURI                       în EUR (exclusiv impozite și TVA)  ȚARA: ROMÂNIA Data: ………….  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă și apă uzată menajeră  pentru municipalități cu o populație mai mică de 50.000 de locuitori ┌────────────────────────────┬──────────┬──────────────┬──────┬───────┬──────┐ │ │CHELTUIELI│ CHELTUIELI │COS- │% CHEL-│COMEN-│ │ Descriere │EFECTUATE │ VIITOARE │TURI │TUIT │TARII │ │ │ │ │TOTALE│ │ │ ├──┬───────┬─────────┬───────┤ ├──────┬───────┤ │ │ │ │Nr│Subpro-│Obiective│Locali-│ │Până │din ca-│ │ │ │ │ │iect │ │zare │ la[data] │la fi-│re în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │nali- │urmă- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │zare │toarele│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │12 luni│ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┤ │ │ │ │ │ │ 1 │ 2 │ 3 │4=1+2 │ 5=1/4 │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┴───────┴─────────┴───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │SURSA DE FINANȚARE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ BDCE│ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ STAT│ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────────────┴──────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘Tabelul 2A                             EVALUAREA ACHIZIȚIILOR  ȚARA: ROMÂNIA  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă și apă uzată menajeră  pentru municipalități cu o populație mai mică de 50.000 de locuitori                                                            Data: ……….. ┌────────────────────┬───────────────────────────────────┬────────┬──────────┐ │ CATEGORIA DE │ │ TOTAL │MODIFICĂRI│ │ CHELTUIELI ├────────┬────────┬────────┬────────┤COSTURI │COMENTARII│ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │1. Lucrări │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │finanțate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │2. Bunuri │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │finanțate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │3. Servicii │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │finanțate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │4. Diverse │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │finanțate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┤ │ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴──────────┘  Abrevieri  LD: Licitație Deschisă  LR: Licitație Restrânsă  NFB: Nefinanțat de BancăTabelul 2B                             EVALUAREA CONTRACTULUI  ȚARA: ROMÂNIA Data ………..  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă și apă uzată menajeră  pentru municipalități cu o populație mai mică de 50.000 de locuitori  EXCLUSIV TVA ┌─────┬─────┬──────┬─────┬────────────┬──────┬─────┬────────────┬──────┬─────┐ │Des- │Data │Încre-│Meto-│ COST │Preț │Suma │Perioada de │Data │Modi-│ │cri- │sem- │dințat│da de│ │fix │plă- │Implementare│de │fi- │ │erea │nării│lui │achi-│ │(D=da │tită │ │Recep-│cări │ │Con- │con- │(nume-│ziție├──────┬─────┤N=Nu) │ ├──────┬─────┤ție a │Co- │ │trac-│trac-│le │ *) │ │ │ │ │ │ │Lucră-│men- │ │tului│tului│con- │ │ │ │ │ │ │ │rilor │tarii│ │ │ │trac- │ │ │ │ │la │ │ │ │ │ │ │ │toru- │ │Valu- │Suma │ │data │Înce- │Sfâr-│ │ │ │ │ │lui) │ │ta │ │ │de ..│put │șit │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┘  *) Abrevieri ce se vor utiliza:     LD = Licitație Deschisă;     LR = Licitație Restrânsă;     DC = Dialog Competitiv;     N = Negociere;     SP = Solicitare de propuneri;     CS = Concurs de soluțiiTabelul 3                            PROGRAM DE ACTIVITATE*)  ȚARA; ROMÂNIA Data: ………..  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă și apă uzată menajeră  pentru municipalități cu o populație mai mică de 50.000 de locuitori ┌──────────────────────┬─────────┬─────┬───────────┬───────────┬───────────┬──────┬──────┐ │ Descriere │ │2006 │ 2007 │ 2008 │ 2009 │% Fi- │Modi- │ ├──┬─────┬──────┬──────┤Activita-├─────┼─────┬─────┼─────┬─────┼─────┬─────┤nali- │ficări│ │Nr│Sub- │Obiec-│Loca- │te │ │ │ │ │ │ │ │zat │Comen-│ │ │pro- │tive │lizare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tarii │ │ │iect │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ ├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ ├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ └──┴─────┴──────┴──────┴─────────┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴──────┴──────┘  *) Acest tabel va fi actualizat conform planului de achiziții.Tabelul 4A                                   OBIECTIVE  ȚARA: ROMÂNIA Data: ………….  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă și apă uzată menajeră  pentru municipalități cu o populație mai mică de 50.000 de locuitori ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐ │ DESCRIERE │ │ ├──────────────────────┬─────────┬──────────┬──────┬─────┬────────┤COMENTARII│ │Parametru │Referință│ Unitate │Curent│Țintă│Rezultat│ │ │ │ │ │ *) │ *) │ **) │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori de servicii│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Acoperirea populației │ QS03 │ % │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Continuitatea furni- │ QS10 │ % │ │ │ │ │ │zării │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Populație ce se con- │ │ │ │ │ │ │ │fruntă cu restricții │ QS13 │ % │ │ │ │ │ │ale serviciilor de apă│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Consum casnic │ │Litri pe │ │ │ │ │ │ │ │client pe │ │ │ │ │ │ │ │zi │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Consum ne-casnic │ │mc per co-│ │ │ │ │ │ │ │nectare pe│ │ │ │ │ │ │ │lună │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Consumatori contori- │ Ph11 │ % │ │ │ │ │ │zați │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Tarife medii la apă │ F121 │ euro/mc │ │ │ │ │ │pentru consumul direct│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Calitatea apei furni- │ QS17 │ % │ │ │ │ │ │zate – microbiologică │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Calitatea apei furni- │ QS18 │ % │ │ │ │ │ │zate – fizico-chimică │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori de │ │ │ │ │ │ │ │Eficiență Fizică │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Apă negeneratoare de │ Fi36 │ % │ │ │ │ │ │venituri, volum │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Pierderi de apă │ Op22 │mc pe co- │ │ │ │ │ │ │ │nectare pe│ │ │ │ │ │ │ │an │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indexul de scurgeri al│ Op25 │ │ │ │ │ │ │infrastructurii │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │COMPANIE JUDEȚEANĂ DE │ │ │ │ │ │ │ │OPERARE │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Eficiență personal │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Angajați pe conectare │ Pe01 │Număr la │ │ │ │ │ │ │ │1000 de │ │ │ │ │ │ │ │conectări │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori Financiari │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Venit anual al unită- │ Fi15 │ euro/mc │ │ │ │ │ │ții │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Costuri totale ale │ Fi01 │ euro/mc │ │ │ │ │ │unității │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata de acoperire a │ Fi23 │ % │ │ │ │ │ │costurilor totale │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata de acoperire a │ Fi24 │ % │ │ │ │ │ │costurilor de operare │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata colectării │ │ % │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata de acoperire a │ Fi31 │ │ │ │ │ │ │serviciului datoriei │ │ │ │ │ │ │ └──────────────────────┴─────────┴──────────┴──────┴─────┴────────┴──────────┘Tabelul 4B  ȚARA: ROMÂNIA Data: ………….  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă și apă uzată menajeră  pentru municipalități cu o populație mai mică de 50.000 de locuitori ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐ │ DESCRIERE │ │ ├──────────────────────┬─────────┬──────────┬──────┬─────┬────────┤COMENTARII│ │Parametru │Referință│ Unitate │Curent│Țintă│Rezultat│ │ │ │ │ │ *) │ *) │ **) │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori de servicii│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Acoperire canalizare │ │ % │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Volumul apă uzată me- │ │ │ │ │ │ │ │najeră/total volum de │ │ % │ │ │ │ │ │apă uzată colectată: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Tarife de canalizare │ │ │ │ │ │ │ │și drenaj pe gospodă- │ │ euro/lună│ │ │ │ │ │rie: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Echivalent Medie popu-│ │ │ │ │ │ │ │lație tratată │ │ │ │ │ │ │ │zilnică/capacitatea │ │ │ │ │ │ │ │existentă de tratare │ │ │ │ │ │ │ │zilnică: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Maxim echivalent popu-│ │ │ │ │ │ │ │lație tratată zilnic/ │ │ │ │ │ │ │ │capacitate maximă │ │ % │ │ │ │ │ │existentă de tratare │ │ │ │ │ │ │ │zilnică: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Apă uzată colectată și│ │ % │ │ │ │ │ │tratată la nivel pri- │ │ │ │ │ │ │ │mar/secundar/terțiar: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori de │ │ │ │ │ │ │ │eficiență operațională│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Reclamații privind │ │ % │ │ │ │ │ │calitatea serviciilor:│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Conformitatea scurge- │ │ │ │ │ │ │ │rilor din punct de ve-│ │ % │ │ │ │ │ │dere al calității: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │ │ │Număr de │ │ │ │ │ │ │ │angajați/ │ │ │ │ │ │ │ │număr de │ │ │ │ │ │ │ │conectări │ │ │ │ │ │Staff productivity ├─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │ │ │Număr de │ │ │ │ │ │ │ │angajați/ │ │ │ │ │ │ │ │km de lun-│ │ │ │ │ │ │ │gime a re-│ │ │ │ │ │ │ │țelei │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Costul forței de │ │ │ │ │ │ │ │muncă/total costuri │ │ % │ │ │ │ │ │curente: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori financiari │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Cost operațional al │ │ euro/mc │ │ │ │ │ │unității: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Venit mediu: │ │ euro/mc │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata colectării: │ │ % │ │ │ │ │ └──────────────────────┴─────────┴──────────┴──────┴─────┴────────┴──────────┘  (*) Se va completa la începutul programului înainte de implementarea      subproiectului  (**) Se va completa la finalizarea proiectului

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x