ACORD – CADRU DE ÎMPRUMUT din 2 februarie 2007 (*actualizat*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 01/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: ACT INTERNATIONAL
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICAT DEHG 821 02/11/2016
ActulMODIFICAT DEAMENDAMENT 01/07/2016
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 714 02/09/2015
ANEXA 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 19/05/2015
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 857 07/10/2014
ANEXA 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 27/06/2014
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUOUG 157 12/11/2008
ActulACTUALIZEAZA PEACORD 02/02/2007
ART. 4REFERIRE LALEGE 337 17/07/2006
ART. 4REFERIRE LAOUG 34 19/04/2006
ANEXA 1ARE LEGATURA CUHG 334 04/06/2013
ANEXA 1ARE LEGATURA CUAMENDAMENT 01/02/2013
ANEXA 1ARE LEGATURA CUHG 493 11/05/2011
ANEXA 1ARE LEGATURA CUAMENDAMENT 03/03/2011
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulFA IN LUCRUAMENDAMENT 30/06/2022
ActulREFERIT DEHOTARARE 1096 06/10/2021
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 22/07/2021
ActulFA IN LUCRUAMENDAMENT 11/09/2020
ActulREFERIT DEHOTARARE 1055 04/12/2020
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 11/09/2020
ActulFA IN LUCRUAMENDAMENT 30/08/2019
ActulREFERIT DEHOTARARE 806 04/11/2019
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 30/08/2019
ActulREFERIT DEORDIN 5341 20/07/2018
ActulREFERIT DEHOTARARE 755 20/09/2018
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 07/06/2018
ActulREFERIT DEHOTARARE 716 05/10/2017
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 23/06/2017
ActulMODIFICAT DEHG 821 02/11/2016
ActulMODIFICAT DEAMENDAMENT 01/07/2016
ActulREFERIT DEHG 821 02/11/2016
ActulREFERIT DEHG 857 07/10/2014
ActulREFERIT DEAMENDAMENT 27/06/2014
ART. 3REFERIT DEAMENDAMENT 07/06/2018
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 22/07/2021
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 11/09/2020
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 30/08/2019
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 07/06/2018
ANEXA 1REFERIT DEAMENDAMENT 23/06/2017
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 714 02/09/2015
ANEXA 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 19/05/2015
ANEXA 1MODIFICAT DEHG 857 07/10/2014
ANEXA 1MODIFICAT DEAMENDAMENT 27/06/2014

între România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucureşti şi la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finanţarea primei faze a Proiectului "Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localităţile cu o populaţie de până la 50.000 de locuitori"**)(actualizat până la data de 11 iunie 2013*)



–––––-*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 11 iunie 2013 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către: ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 157 din 12 noiembrie 2008; AMENDAMENTUL din 3 martie 2011 aprobat de HOTĂRÂREA nr. 493 din 11 mai 2011; AMENDAMENTUL din 1 februarie 2013 aprobat de HOTĂRÂREA nr. 334 din 4 iunie 2013.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor_________**) Traducere.România, prin Ministerul Finanţelor Publice, Bucureşti, România (denumită în continuare Împrumutat), pe de o parte, şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, organizaţie internaţională, Paris (denumită în continuare BDCE), pe de altă parte,având în vedere solicitarea transmisă de un membru al Guvernului României din data de 18 mai 2006,având în vedere Rezoluţia Consiliului de administraţie al BDCE nr. 1.480 (2004),având în vedere cel de-al Treilea Protocol la Acordul general pentru privilegii şi imunităţi al Consiliului Europei,având în vedere articolele Normelor de împrumut ale BDCE din octombrie 1970,au convenit următoarele: + 
Articolul 1Condiţii generaleAcest împrumut este acordat în cadrul condiţiilor generale ale actualelor Norme de împrumut ale BDCE şi în cadrul condiţiilor speciale stabilite prin prezentul acord-cadru de împrumut (denumit în continuare acordul), anexele acestuia şi scrisorile sale suplimentare (denumite în continuare scrisori suplimentare).
 + 
Articolul 2ProiectulBDCE acordă Împrumutatului, care acceptă, un împrumut pentru finanţarea parţială a F/P 1568 (2006), aprobat de Consiliul de administraţie al BDCE în 16 iunie 2006, referitor la reabilitarea reţelelor de apă potabilă şi de apă uzată menajeră şi a facilităţilor de tratare din localităţile cu mai puţin de 50.000 de locuitori din România.Acest împrumut este acordat de BDCE luând în considerare angajamentul asumat de Împrumutat de a utiliza acest împrumut exclusiv pentru finanţarea proiectului sectorial descris în anexa nr. 1 la prezentul acord (denumit în continuare Proiectul), care corespunde primei faze a planului de investiţii multianual, şi de a realiza acest proiect, prin Compania Naţională de Investiţii (CNI), entitate aflată în subordinea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului (MTCT), în condiţiile care sunt detaliate în anexa menţionată.Orice schimbare a modului în care împrumutul este aplicat, care nu a primit aprobarea BDCE, poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului, conform termenilor art. 13 din Normele de împrumut ale BDCE.
 + 
Articolul 3Împrumutul3.1. Condiţii financiareValoarea împrumutului acordat este de 160.100.000 EUR (o sută şaizeci de milioane una sută de mii de euro).Acesta va fi disponibilizat în tranşe. Fiecare tranşă a împrumutului va fi pentru o perioadă care nu va depăşi 20 de ani, incluzând o perioadă de graţie de 5 ani.Pentru fiecare tranşă, valoarea, rata dobânzii, valuta, data de disponibilizare, perioada de rambursare şi conturile de remitere a fiecărei părţi vor fi stabilite de comun acord, prin fax, de către Împrumutat şi BDCE.O scrisoare suplimentară la prezentul acord, precizând condiţiile pentru fiecare tranşă, va fi întocmită la momentul tragerii, în formatul stabilit în anexa nr. 2 la prezentul acord.3.2. TrageriTragerea sumelor împrumutului în mai multe tranşe se va efectua în conformitate cu stadiul implementării Proiectului, dacă au fost îndeplinite condiţiile specifice enumerate în anexa nr. 1 la prezentul acord.O tranşă de avans de cel mult 20% din suma aprobată a împrumutului va fi vărsată într-un cont înregistrat, ce poate fi supus auditului BDCE.Tragerile ulterioare vor fi efectuate pe baza declaraţiilor Împrumutatului, prin CNI, referitoare la stadiul implementării Proiectului (şi previziunile privind stadiul lucrărilor în anul curent).Tranşele ulterioare vor fi disponibilizate odată ce 90% din tranşa precedentă au fost utilizate.3.3. MobilizareÎn scopul mobilizării tranşelor împrumutului, Împrumutatul va transmite BDCE înaintea efectuării fiecărei trageri angajamentul de plată anexat (anexa nr. 3 la prezentul acord) pentru fiecare tranşă.Angajamentul de plată este întocmit şi plătibil în valută în care tranşa a fost disponibilizată.3.4. DomiciliuToate sumele datorate de Împrumutat în cadrul acestui împrumut sunt plătibile în valută fiecărei tranşe, în contul cu numărul comunicat de BDCE Împrumutatului la momentul plăţii, prin fax, care va fi trimisă BDCE de banca însărcinată de către Împrumutat cu efectuarea plăţii, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea fiecărei plăţi.3.5. DatePrevederile prezentului articol 3 fac obiectul Convenţiei privind ziua lucrătoare următoare modificată. Convenţia privind ziua lucrătoare următoare modificată înseamnă o convenţie prin care dacă data specificată va cădea într-o zi care nu este o zi lucrătoare [zi lucrătoare înseamnă o zi în care sistemul TARGET (Sistemul de transfer rapid automat transeuropean cu privire la decontările brute în timp real) funcţionează], acea dată va fi prima zi care urmează acelei zile, care este zi lucrătoare, cu condiţia ca acea zi să nu cadă în următoarea lună calendaristică, caz în care acea dată va fi prima zi care precedă acea zi, care este zi lucrătoare.
 + 
Articolul 4Monitorizarea împrumutului şi Proiectului4.1. Utilizarea împrumutului4.1.1. PerioadaSumele împrumutului pentru fiecare tranşă trebuie să fie utilizate de Împrumutat pentru finanţarea Proiectului în termen de 12 luni de la disponibilizarea acestora de către BDCE.4.1.2. Implementarea ProiectuluiPentru implementarea Proiectului Împrumutatul desemnează CNI ca agenţie de implementare, sub autoritatea MTCT. CNI va înfiinţa o unitate de management al Proiectului (UMP) dedicată implementării şi monitorizării Proiectului. CNI va fi coordonată şi supervizată de Unitatea de coordonare a Proiectului (UCP), ce funcţionează în cadrul MTCT şi este dedicată acestui scop.Împrumutatul, prin MTCT şi CNI, va depune toate eforturile şi diligenţele şi va exercita toate mijloacele utilizate în mod curent, în special mijloace financiare, tehnice, sociale şi manageriale, precum şi cele referitoare la protecţia mediului înconjurător, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzătoare a Proiectului.În cazul în care costurile Proiectului, prevăzute în anexa nr. 1 la prezentul acord, se majorează sau vor fi revizuite din orice motive, Împrumutatul se va asigura că sunt disponibile resurse financiare suplimentare pentru finalizarea Proiectului.În plus, Împrumutatul, prin MTCT şi CNI, se angajează că:– Proiectul corespunde prevederilor convenţiilor relevante în materie ale Consiliului Europei;– Proiectul respectă mediul înconjurător, potrivit cadrului legal în materie din România;– Proiectul corespunde criteriilor de eligibilitate prevăzute în anexa nr. 1 la prezentul acord;– finanţarea parţială acordată de BDCE nu depăşeşte 77% din costul total al Proiectului, excluzând dobânda şi comisioanele financiare, conform anexei nr. 1 la prezentul acord.4.1.3. AchiziţiiAchiziţiile se vor efectua în conformitate cu legea română, în prezent Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări prin Legea nr. 337/2006, conformă cu directivele UE în vigoare (2004/17/CE şi 2004/18/CE) şi care nu intră deci în niciun fel de contradicţie cu Liniile directoare privind achiziţiile ale BDCE sau în conformitate cu ultima variantă amendată a legii naţionale privind achiziţiile publice în vigoare la data lansării licitaţiilor.În oricare dintre situaţii, responsabilitatea pentru implementarea Proiectului şi, ca urmare, responsabilitatea pentru adjudecarea şi administrarea contractelor în cadrul Proiectului, revine Împrumutatului, prin MTCT şi CNI. Contractele în derulare, adjudecate înainte de aprobarea Proiectului, vor fi transmise în copie la BDCE împreună cu toată documentaţia necesară ce demonstrează că respectivele contracte au fost încredinţate în conformitate cu legea şi reglementările naţionale privind achiziţiile publice în vigoare la data lansării procesului de achiziţie.BDCE nu va emite "fără comentarii" pentru aranjamentele de achiziţii propuse de Împrumutat, prin MTCT sau CNI, inclusiv gruparea contractelor, procedurile aplicabile, dar îşi va rezerva dreptul de a proceda la o analiză anterioară sau ulterioară, efectuată prin sondaj, a documentaţiei de achiziţii, pentru a verifica dacă acestea sunt în conformitate cu legislaţia naţională privind achiziţiile publice.Dacă, la orice moment, BDCE constată că o achiziţie efectuată în cadrul acestui proiect nu este în conformitate cu prevederile menţionate anterior, îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 13 din Normele de împrumut ale BDCE.4.2. Raportările Împrumutatului4.2.1. Raportările privind stadiul ProiectuluiLa fiecare 6 luni de la tragerea primei tranşe din împrumut până la finalizarea întregului Proiect, Împrumutatul, prin CNI, va transmite BDCE un raport vizat de UCP, în care se detaliază:– situaţia utilizării împrumutului;– stadiul planului financiar al Proiectului;– stadiul Proiectului;– detalii privind managementul Proiectului.În anexa nr. 4 la prezentul acord este inclus formatul în care se menţionează informaţiile minimale solicitate de BDCE pentru aceste rapoarte privind stadiul Proiectului. Pot fi utilizate şi formate alternative ce conţin aceleaşi informaţii.4.2.2. Raportul privind finalizarea ProiectuluiLa finalizarea întregului Proiect, Împrumutatul, prin CNI, va prezenta un raport final vizat de UCP, conţinând evaluarea efectelor economice, financiare, sociale şi a efectelor asupra mediului înconjurător pe care le-a avut Proiectul.4.3. Furnizarea de informaţii către BDCEÎmprumutatul, prin CNI, va ţine evidenţe contabile privind Proiectul, care vor fi în conformitate cu standardele internaţionale, care vor reflecta în orice moment stadiul Proiectului şi în care se vor înregistra toate operaţiunile efectuate şi vor identifica activele şi serviciile finanţate cu ajutorul prezentului împrumut.Împrumutatul, prin MTCT şi CNI, se angajează să primească favorabil orice misiune de informare efectuată de către salariaţii BDCE sau de consultanţi externi angajaţi de BDCE şi să asigure cooperarea necesară pentru această misiune de informare, prin facilitarea oricărei vizite posibile la amplasamentul Proiectului. În special, BDCE poate efectua la faţa locului un audit al contabilităţii Proiectului, realizat de unul sau mai mulţi consultanţi la alegerea acesteia, pe cheltuiala Împrumutatului, în cazul neonorării la scadenţă de către Împrumutat a oricărei obligaţii asumate în cadrul prezentului împrumut.Împrumutatul, prin MTCT şi CNI, se angajează să răspundă într-o perioadă de timp rezonabilă oricărei solicitări de informaţii din partea BDCE şi să furnizeze orice documentaţie pe care BDCE o poate considera necesară şi o poate solicita rezonabil, pentru implementarea corespunzătoare a prezentului acord, în special în ceea ce priveşte monitorizarea Proiectului şi utilizarea împrumutului.Împrumutatul şi/sau MTCT vor informa BDCE imediat despre orice modificare a legislaţiei sau a normelor, în sectorul economic relevant pentru Proiect, şi în sens general, despre orice eveniment care poate influenţa îndeplinirea obligaţiilor sale asumate în cadrul prezentului acord. Orice modificare a legislaţiei sau a normelor, în sectorul economic relevant pentru Proiect, constituie unul dintre evenimentele precizate în art. 13 lit. h) al cap. 3 din Normele de împrumut ale BDCE şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului.
 + 
Articolul 5Încetarea obligaţiilor ÎmprumutatuluiPlata sumei datorate, stipulată în angajamentul de plată, eliberează Împrumutatul de obligaţiile sale, definite în paragraful 3.1.După ce întreaga sumă a acestui împrumut şi toate dobânzile şi alte costuri, care rezultă din acesta, în special acele sume prevăzute la art. 6 şi 7, au fost plătite corespunzător, Împrumutatul va fi pe deplin eliberat de obligaţiile sale faţă de BDCE. În ceea ce priveşte obligaţiile stabilite în paragraful 4.3, acestea vor continua să rămână în vigoare în scopul unei posibile postevaluări a Proiectului, care va avea loc într-o perioadă rezonabilă de timp, care nu va depăşi 7 ani de la finalizarea Proiectului.
 + 
Articolul 6Dobânda pentru întârziereFără a contraveni oricărui alt recurs aflat la dispoziţia BDCE prin prezentul acord şi prin Normele de împrumut ale BDCE ori în alt fel, dacă Împrumutatul nu plăteşte întreaga dobândă sau orice altă sumă plătibilă, conform prezentului acord, cel mai târziu la data scadenţei specificate, Împrumutatul trebuie să plătească o dobândă suplimentară la suma datorată şi neplătită integral, egală cu dobânda EURIBOR la o lună pentru depozitele în valută plăţii întârziate la data scadenţei (dacă nu este zi lucrătoare TARGET, următoarea zi lucrătoare), la ora 11,00 a.m. (ora locală la Bruxelles), plus 2,5% pe an, calculată de la data scadenţei acestei sume până la data efectuării plăţii.Rata EURIBOR la o lună, aplicabilă, va fi actualizată la fiecare 30 de zile.
 + 
Articolul 7Costuri asociateToate impozitele şi taxele de orice fel, datorate şi plătite, şi toate cheltuielile rezultate fie din încheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea acestui acord, în totalitate ori parţial, fie din garantarea sau refinanţarea împrumutului acordat, împreună cu toate actele judiciare sau extrajudiciare care decurg din acest împrumut, vor fi suportate de către Împrumutat.Totuşi, se vor aplica prevederile art. 25 al cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE pentru costurile procedurilor de arbitraj menţionate în acest capitol 4.
 + 
Articolul 8GaranţiiÎmprumutatul declară că niciun alt angajament nu a fost făcut şi nu va fi făcut în viitor, care ar putea conferi unei terţe părţi un regim preferenţial, un drept preferenţial de plată, o garanţie colaterală sau o garanţie de orice natură ar fi, care ar putea conferi drepturi sporite asupra unor terţi (denumită în continuare garanţie).Dacă o astfel de garanţie a fost totuşi acordată unei terţe părţi, Împrumutatul este de acord să întocmească sau să furnizeze o garanţie identică în favoarea BDCE ori când este împiedicat să o facă, să ofere o garanţie echivalentă şi să stipuleze formarea unei astfel de garanţii în favoarea BDCE.Nerespectarea acestor prevederi reprezintă un caz de neîndeplinire a obligaţiilor, după cum se prevede în art. 13 lit. h) din cap. 3 al Normelor de împrumut ale BDCE, şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediată a împrumutului.
 + 
Articolul 9Reprezentări şi certificăriÎmprumutatul prezintă şi certifică faptul că:– autorităţile sale competente l-au autorizat să încheie prezentul acord şi au dat în acest sens semnatarilor autorizarea pentru aceasta, în conformitate cu legile, decretele, reglementările, articolele asocierii şi alte texte aplicabile acestuia;– întocmirea şi semnarea acordului nu contravin legilor, decretelor, reglementărilor, articolelor asocierii şi altor texte aplicabile acestuia şi că toate permisele, licenţele şi autorizaţiile necesare acestuia au fost obţinute şi vor rămâne valabile pe toată durata împrumutului.Orice modificare referitoare la reprezentările şi certificările de mai sus trebuie, pe toată durata împrumutului, să fie notificată imediat BDCE şi să fie furnizate toate documentele justificative.
 + 
Articolul 10Relaţii cu terţiiÎmprumutatul nu poate invoca, în cadrul utilizării împrumutului, niciun fapt referitor la relaţiile sale cu terţe părţi, în vederea evitării îndeplinirii, totale sau parţiale, a obligaţiilor sale ce rezultă din acord.BDCE nu poate fi implicată în disputele care ar putea să apară între Împrumutat şi terţe părţi, iar costurile, indiferent de natura lor, efectuate de către BDCE datorită oricărei dispute, şi în special toate costurile juridice sau de judecată vor fi suportate de Împrumutat.
 + 
Articolul 11Interpretarea acorduluiÎmprumutatul declară că a luat cunoştinţă de Normele de împrumut ale BDCE şi că a primit o copie a acestora.Atunci când există o contradicţie între orice prevedere din Normele de împrumut ale BDCE şi orice prevedere a acordului, va prevala prevederea acordului.Titlurile paragrafelor, secţiunilor şi capitolelor acordului nu vor servi pentru interpretarea acestuia.În nicio situaţie nu se va presupune că BDCE a renunţat tacit la vreun drept care i-a fost acordat prin acord.
 + 
Articolul 12Legea aplicabilăPrezentul acord şi garanţiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile BDCE, după cum este specificat în prevederile art. 1 paragraful 3 al celui de-al Treilea Protocol din data de 6 martie 1959 la Acordul general pentru privilegii şi imunităţi al Consiliului Europei din data de 2 septembrie 1949 şi, în secundar, dacă este cazul, de legea franceză.Diferendele dintre părţile la acord vor face obiectul arbitrajului, în condiţiile specificate în cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE.
 + 
Articolul 13Executarea unei hotărâri de arbitrajPărţile contractante convin să nu facă uz de niciun privilegiu, imunitate sau legislaţie în faţa oricărei autorităţi jurisdicţionale sau a altei autorităţi, fie ea naţională sau internaţională, în vederea împiedicării punerii în aplicare a unei decizii date în condiţiile specificate în cap. 4 al Normelor de împrumut ale BDCE.
 + 
Articolul 14NotificăriOrice notificare sau alte comunicări care vor fi date sau efectuate în cadrul prezentului acord către BDCE sau Împrumutat vor fi făcute în scris şi vor fi considerate pe deplin acordate sau efectuate dacă sunt predate personal, transmise par-avion sau prin fax de către o parte celeilalte părţi la acea adresă a părţii specificată mai jos.Pentru Împrumutat:Ministerul Finanţelor PubliceStr. Apolodor nr. 17, sectorul 5,Bucureşti, RomâniaÎn atenţia: Ministrului finanţelor publice, secretarului de stat şi/sau directorului general al Direcţiei generale a finanţelor publice externeFax: +4021 312 67 92Pentru BDCE:Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei55 Avenue Kleber75 116 ParisÎn atenţia: Directorului Departamentului de programeFax: +33 1 47 55 37 52Toate comunicările care vor fi date sau efectuate vor fi în limba engleză sau franceză, iar dacă sunt în altă limbă vor fi însoţite de o traducere a acestora în limba engleză sau franceză.
 + 
Articolul 15Intrarea în vigoarePrezentul acord va intra în vigoare după semnarea de către BDCE şi Împrumutat şi după aprobarea lui de către autorităţile române, ulterior confirmării în scris a acestui lucru primite de către BDCE de la Împrumutat.
 + 
Articolul 16Exemplarele acorduluiPrezentul acord este întocmit în două exemplare originale, ambele exemplare fiind egal autentice.Câte un exemplar original este păstrat de fiecare dintre părţile contractante.Bucureşti, 2 februarie 2007.Pentru România,Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu,ministrul finanţelor publiceParis, 9 februarie 2007.Pentru BDCE,Apolonio Ruiz Ligero,viceguvernator
 + 
Anexa 1la acordDESCRIEREA PROIECTULUI ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────  I. F/P 1568 (2006) ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Împrumutat România ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Aprobat de Consiliul 16 iunie 2006     de administraţie CA/PV/242/2006 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Suma aprobată 160.100.000 EUR ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── II. Domenii de intervenţie Protecţia mediului ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Lucrările planificate Proiectul vizează reabilitarea parţială a reţele-                              lor de apă potabilă şi de apă uzată menajeră şi a                              facilităţilor de tratare în localităţile cu mai                              puţin de 50.000 de locuitori.                              Principalele categorii de lucrări sunt                              următoarele:                              Apă potabilă                              (1) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi                              reţele de distribuţie a apei potabile                              (2) Reabilitarea, extinderea ori crearea de noi                              staţii de epurare a apei potabile (SEAP) sau de                              surse de apă potabilă (puţuri de adâncime)                              Ape uzate                              (1) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi                              reţele de canalizare                              (2) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi                              staţii de epurare a apelor uzate (SEAU)                              Pe lângă lucrările de mai sus, Proiectul va asi-                              gura finanţarea elaborării/actualizării de                              studii de fezabilitate, proiecte tehnice şi                              arhitecturale (care vor include liste de                              cantităţi), studii de impact asupra mediului,                              pregătirea documentaţiilor tehnice pentru                              achiziţii şi a documentelor de achiziţii,                              asistenţă pentru evaluarea licitaţiilor,                              asistenţă tehnică pentru promotorii proiectelor                              pe parcursul implementării Proiectului şi                              elaborarea la nivel de judeţ a planului de                              investiţii pe termen lung. Asistenţa tehnică va                              fi realizată de firme de consultanţă cu                              experienţă în proiecte din domeniul apelor şi/sau                              mediului. ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Localizare Împrumutatul a transmis către B.D.C.E. o listă                              provizorie cuprinzând 17 judeţe în care se vor                              efectua activităţile Proiectului (Bihor,                              Bistriţa-Năsăud, Călăraşi, Constanţa, Dâmboviţa,                              Gorj, Harghita, Mureş, Tulcea, Vaslui, Covasna,                              Braşov, Ialomiţa, Ilfov, Prahova, Suceava şi                              Vrancea), judeţe localizate în 11 bazine                              hidrografice (Crişuri, Someş-Tisa, Mureş, Olt,                              Prut, Siret, Jiu, Argeş-Vedea, Buzău-Ialomiţa,                              Dunărea, precum şi în bazinul hidrografic                              Dobrogea-Litoral al Mării Negre). ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Costul total al 208.100.000 EUR     Proiectului ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Defalcarea estimată în EUR     a costurilor                              Lucrări de bază 182.000.000                              Servicii de consultanţă*) 10.100.000                              Neprevăzute 8.000.000                              Administrarea Proiectului**) 8.000.000                              Total 208.100.000                              ______________                              *) Include proiectare (nouă/actualizată),                                  asistenţă tehnică pentru documentele de lici-                                  taţie şi pentru evaluarea lor şi asistenţă                                  tehnică pentru implementarea subproiectelor.                              **) Include cheltuielile pentru UMP, UCP, CNI,                                  audit şi supravegherea lucrărilor. ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Planul de finanţare 160.100.000 EUR BDCE 77,0%                                    40.000.000 EUR Autorităţi locale 19,2%                                     8.000.000 EUR Guvern 3,8% ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Stadiul lucrărilor la 0%     momentul prezentării     solicitării ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Graficul lucrărilor 2007-2015 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────     Condiţii specifice Înaintea primei trageri vor fi îndeplinite                              următoarele condiţii:                              * În cadrul MTCT se va înfiinţa o unitate de                                coordonare a Proiectului (UCP) care va                                asigura coordonarea generală a Proiectului şi                                legătura cu alte instituţii centrale/locale şi                                va supraveghea pregătirea fazelor următoare ale                                Proiectului în conformitate cu criteriile de                                selecţie şi cu procedurile acceptabile pentru                                BDCE. MTCT şi CNI vor încheia acorduri de                                implementare cu fiecare judeţ şi unitate                                administrativ-teritorială implicată în Proiect.                                Proiectul va fi implementat zilnic de o unitate                                de management al Proiectului (UMP) ce se va                                înfiinţa în cadrul CNI. UMP va fi responsabilă                                pentru gestiunea financiară de ansamblu a                                Proiectului, inclusiv pentru operarea contului                                special în care va fi virat împrumutul BDCE, şi                                pentru administrarea tuturor surselor financiare                                alocate Proiectului.                                 Înaintea primei trageri UCP şi UMP vor fi                                complet operaţionale şi vor dispune de personal                                corespunzător pentru sarcinile ce trebuie                                îndeplinite.                              * Pentru fiecare subproiect se vor selecta                                indicatori de performanţă în conformitate cu                                directivele UE şi cu legislaţia română privind                                furnizarea de apă potabilă, colectarea apelor                                uzate, tratarea şi evacuarea. Înaintea fiecărei                                trageri MTCT va furniza BDCE o listă a indica-                                torilor relevanţi acceptabil pentru Bancă ce                                vor fi utilizaţi pentru monitorizarea                                subproiectelor respective.                              * În cursul etapei de evaluare a Proiectului a                                fost furnizată BDCE o listă iniţială de                                subproiecte amplasate în municipalităţile                                selectate. Lista de subproiecte selectate                                conform criteriilor acceptabile pentru BDCE va                                trebui actualizată înainte de prima tragere. ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────III. Criterii de eligibili Proiectul intră sub incidenţa criteriilor de     tate (pe domenii de eligibilitate stabilite în Rezoluţia nr. 1.480     de intervenţie) (2004) şi deci contribuie la coeziunea socială în                              ţară. ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── IV. Efecte sociale (pe Proiectul propus va contribui la aducerea     domenii de intervenţie) instalaţiilor de furnizare a apei potabile şi de                              tratare a apelor uzate din localităţile benefici-                              are la un nivel conform cu prevederile directive-                              lor relevante ale UE integrate în legislaţia                              naţională.                              Proiectul va contribui direct la îmbunătăţirea                              calităţii apei potabile, făcând posibile                              furnizarea continuă şi sigură de apă şi controlul                              evacuării apelor uzate. Prin realizarea acestor                              obiective, Proiectul va contribui la îmbunătăţi-                              rea durabilă a nivelului de viaţă al populaţiei,                              mai ales în ceea ce priveşte îmbunătăţirea cali-                              tăţii apei la sursă şi reducerea poluării. Imple-                              mentarea Proiectului ar trebui să conducă de                              asemenea la o reducere semnificativă a cantităţi-                              lor de ape uzate evacuate în cursurile de apă şi                              la o reducere în paralel a poluării transfronta-                              liere, mai ales în cursurile de apă din Ungaria.                              Prin dezvoltarea unui sistem integrat de infra-                              structură a apei ce îndeplineşte standardele UE,                              Proiectul va avea un impact pozitiv şi asupra                              dezvoltării economice şi a turismului în locali-                              tăţile beneficiare.                              Numărul de locuitori ce se estimează că vor bene-                              ficia de pe urma Proiectului este de 820.000 de                              persoane. ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────––––Anexa 1 a fost modificată de AMENDAMENTUL din 1 februarie 2013 aprobat de HOTĂRÂREA nr. 334 din 4 iunie 2013 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 342 din 11 iunie 2013.––––Notă C.T.C.E. Piatra Neamţ:A se vedea şi pct. 1-3 din AMENDAMENTUL din 1 februarie 2013 aprobat de HOTĂRÂREA nr. 334 din 4 iunie 2013 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 342 din 11 iunie 2013, care menţionează:"Această amendare este justificată de următoarele:1. Din cele 66 de subproiecte incluse iniţial în Proiect, 36 sunt finalizate, 15 sunt în execuţie şi 15 au studiile de fezabilitate efectuate şi sunt în curs de a fi promovate pentru a le fi aprobaţi indicatorii tehnico-economici.2. Au fost realizate economii la costul Proiectului, care ar putea să fie folosite pentru finanţarea altor 7 subproiecte localizate în 3 judeţe aflate în listă (Bihor, Constanţa, Prahova) plus într-un judeţ nou: Vrancea, care face parte din bazinul râului Siret, bazin deja inclus în program.3. Finalizarea subproiectelor existente, precum şi a noilor subproiecte propuse va necesita extinderea cu un an a graficului lucrărilor, având în vedere că finalizarea acestora necesită o perioadă de implementare de 3 ani".
 + 
Anexa 2la acordModel de scrisoare suplimentară pentru un împrumut cu rată variabilăF/P 1568 – tranşa [număr]BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEISCRISOARE SUPLIMENTARĂLa Acordul-cadru de împrumut din data [data]între Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (denumită în continuare BDCE) şi România (denumită în continuare Împrumutat)Prezenta scrisoare suplimentară şi Acordul-cadru de împrumut stabilesc termenii şi condiţiile convenite pentru tranşa [număr], aşa cum este specificat în art. [număr] din acordul-cadru menţionat.  Suma împrumutului: [valuta şi suma]  Maturitate: până la 20 de ani maturitate finală, cu o                              perioadă de graţie de 5 ani  EURIBOR: [introduceţi definiţia EURIBOR]  Rata variabilă a dobânzii: EURIBOR la 6 luni plus sau minus [număr] puncte                              de bază [net] pe an (Telerate [referinţă] sau                              Reuters [referinţă])  Plata dobânzii: semestrial, la sfârşitul perioadei  Numitorul fracţiei: actual/360 de zile, Convenţia privind ziua                              lucrătoare următoare modificată  Zi lucrătoare (EURO): înseamnă o zi în care Sistemul de transfer rapid                              automat transeuropean cu privire la decontările                              brute în timp real (TARGET) funcţionează  sau (altele): înseamnă o zi lucrătoare în ţara valutei  Data de disponibilizare: [data]  Instrucţiuni de plată Numărul contului [număr] al [nume Bancă şi oraş],  (Împrumutat): codul SWIFT: [cifrul] prin [nume bancă                              corespondentă şi oraş], codul SWIFT [cifrul]  Instrucţiuni de plată conform paragrafului 3.4 din Acordul-cadru de  (BDCE): împrumutRata dobânzii va fi calculată pentru fiecare perioadă de 6 luni începând de la data de disponibilizare. Dobânda va fi fixată cu două zile lucrătoare înaintea fiecărei noi perioade de dobândă. BDCE va informa Împrumutatul despre dobânda plătibilă la fiecare 6 luni. Plata dobânzii va avea loc în [ziua, luna]*1) a fiecărui an şi pentru prima dată la [data]. [Se listează datele de plată şi ratele de capital datorate pentru fiecare dată.]_________*1) Se precizează 4 date pentru plăţile trimestriale şi două date pentru plăţile semestriale.Toate plăţile vor fi efectuate în contul BDCE, conform Instrucţiunilor de plată (BDCE) descrise mai sus.Aceste prevederi fac obiectul înţelegerii "Convenţia privind ziua lucrătoare următoare modificată", a cărei definiţie se găseşte în paragraful 3.5 din Acordul-cadru de împrumut, semnat între Împrumutat şi BDCE la [data].În vederea mobilizării acestei tranşe din împrumut, Împrumutatul va trimite în timp util către BDCE un angajament de plată corespunzător acestei tranşe (a se vedea anexa nr. 3 la acord).[Oraşul, data]Pentru Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei[Oraşul, data]Pentru [numele împrumutatului]
 + 
Anexa 3la acordModel de angajament de plată pentru un împrumut cu rată variabilăF/P 1568 – tranşa [număr]ANGAJAMENT DE PLATĂ    [Valuta] [Suma] [Data]    Pentru valoarea primită, subsemnatul ……………………., prin acest  angajament de plată, promit să plătesc Băncii de Dezvoltare a Consiliului  Europei sau altuia suma împrumutată de ………………………………,                                          [suma în litere] [valuta în litere]  în tranşele şi la dobânda specificate mai jos:    Rate de capital Dobânda    [Data]: [Valuta][Suma] [Se inserează dobânda specificată în scrisoarea                               suplimentară.]    [Data]: [Valuta][Suma]    [Data]: [Valuta][Suma]    [Data]: [Valuta][Suma]    ….//….    Plăţile de mai sus vor fi făcute la …………………………………                           [banca corespondentă a BDCE şi contul de referinţă]  în favoarea Băncii de Dezvoltare a Consiliului Europei, fără nicio deducere  sau luare în considerare a vreunei taxe, vreunui impozit sau altor costuri,  prezente sau viitoare, datorate ori percepute pentru acest angajament sau  pentru sumele acestuia de către ori în cadrul [introduceţi statul] sau al  oricărei alte subdiviziuni politice ori fiscale a acestuia.    Acest angajament de plată este legat de împrumutul acordat de către Banca  de Dezvoltare a Consiliului Europei Împrumutatului la data [data disponibili-  zării].    În cazul neefectuării plăţii prompte şi în totalitate a oricărei sume  datorate prin acest angajament, întregul împrumut şi dobânda aferentă conform  acestuia până la data plăţii vor deveni imediat scadente şi vor fi plătite la  opţiunea şi la cererea deţinătorului acestuia.    Neexercitarea de către deţinătorul angajamentului a oricărui drept care  rezultă din acesta nu va constitui în niciun caz o renunţare la niciunul  dintre drepturile sale în această sau în oricare altă circumstanţă.    Pentru împrumutat,
 + 
Anexa 4la acordFormularul de raport privind stadiul Proiectului + 
Anexa 4AF/P 1568 (2006) – Reabilitarea sistemului integrat de apă şi apă uzată menajeră pentru municipalităţi cu o populaţie mai mică de 50.000 de locuitori ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ FIŞĂ DE IDENTIFICARE │ ├──────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────┤ │Nume: │ │ ├──────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────┤ │A – Descriere │ ├──────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────────┤ │ │ Nume │ Număr de locuitori │ │ ├────────────────────┼────────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────────────────────┤ │2. Localităţi: │ │ │ │ ├────────────────────┼────────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├─────────────┬──────┼─────────────┬──────────┤ │ │Număr total │ │Populaţie │ │ │ │de localităţi│ │Totală │ │ ├──────────────────────────────┼─────────────┴──────┴─────────────┴──────────┤ │ │ │ │3. Descrierea Obiectivelor: │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼────────────────────┬────────────────────────┤ │ │ Început: │ Sfârşit │ │4. Calendarul lucrărilor: ├────────────────────┼────────────────────────┤ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼─────────────┬──────┼─────────────┬──────────┤ │ │Reţeaua de │ Km │Staţie de E- │ mc/zi │ │ │Distribuţie │ │purare a Apei│ │ │5.Distribuţia de Apă Potabilă:├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Reabilitare │ │Capacitate │ │ │ │ │ │Totală │ │ │ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Extindere │ │ │ │ │ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Nouă │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Reţeaua de │ Km │ SEAU │ mc/zi │ │ │Canalizare │ │ │ │ │6. Epurare a Apelor Uzate: ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Reabilitare │ │Capacitate │ │ │ │ │ │Totală │ │ │ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Extindere │ │ │ │ │ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤ │ │Nouă │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼─────────────┼──────┴─────────────┼──────────┤ │ │Articole │ Suma │ % │ │ │Bugetare │ │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │Studii şi su-│EUR │ │ │ │praveghere │ │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │7. Analiza de Cost: │ Lucrări│EUR │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │ Instalare│EUR │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │ Bunuri│EUR │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │ Total│EUR │ │ │ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤ │ │ │EUR │ │ └──────────────────────────────┴─────────────┴────────────────────┴──────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │B – INDICATORI SERVICIUL DE FURNIZARE A APEI │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │ PARAMETRU │ Unitate │Curent│ Ţinta │Referinţă│ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori ai serviciilor │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Acoperire populaţie │ % │ │ │ QS03 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Continuitatea furnizării │ % │ │ │ QS10 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Populaţie ce se confruntă cu res-│ % │ │ │ QS13 │ │tricţii ale serviciilor de apă │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consum casnic │Litri pe client│ │ │ │ │ │pe zi │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consum ne-casnic │mc per conecta-│ │ │ │ │ │re pe lună │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consumatori contorizaţi │ % │ │ │ Ph11 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Tarife medii la apă pentru consu-│ euro/mc │ │ │ Fl21 │ │mul direct │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Calitatea apei furnizate – │ % │ │ │ QS17 │ │microbiologică │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Calitatea apei furnizate – │ % │ │ │ QS18 │ │fizico-chimică │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori de Eficienţă Fizică │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Apă negeneratoare de venituri, │ % │ │ │ Fi36 │ │volum │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Pierderi de apă │mc pe conectare│ │ │ Op22 │ │ │pe an │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Indexul de scurgeri al infra- │ │ │ │ Op25 │ │structurii │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ COMPANIE JUDEŢEANĂ DE OPERARE │ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤ │ Eficienţă personal │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Angajaţi pe conectare │Număr la 1000 │ │ │ Pe01 │ │ │conectări │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori financiari │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Venit anual al unităţii │ euro/mc │ │ │ Fi15 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Costuri totale ale unităţii │ euro/mc │ │ │ Fi01 │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata de acoperire a costurilor │ % │ │ │ Fi23 │ │totale │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata de acoperire a costurilor │ % │ │ │ Fi24 │ │de operare │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata colectării │ % │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata de acoperire a serviciului │ % │ │ │ Fi31 │ │datoriei │ │ │ │ │ └─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┘ ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │C – INDICATORI PENTRU APA UZATĂ ŞI PENTRU LUCRĂRI DE DRENAJ │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │ Parametru │ Unitate │Curent│ Ţinta │Referinţă│ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori ai serviciilor │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Acoperire canalizare: │ │ │ │ │ │Populaţie cu acces la reţeaua de │ │ │ │ │ │canalizare/total populaţie sub │ % │ │ │ │ │responsabilitatea utilităţii │ │ │ │ │ │exprimat în % │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Volumul apă uzată menajeră/total │ │ │ │ │ │volum de apă uzată colectată: │ │ │ │ │ │Ilustrează proporţia de apă uzată│ │ │ │ │ │menajeră faţă de fluxurile comer-│ % │ │ │ │ │ciale şi industriale de apă uzată│ │ │ │ │ │în fluxul total de apă uzată │ │ │ │ │ │colectată │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Tarife de canalizare şi drenaj pe│ │ │ │ │ │gospodărie: │ │ │ │ │ │Costul lunar al sumelor aferente │ euro/lună │ │ │ │ │canalizării şi drenajului pentru │ │ │ │ │ │o gospodărie medie │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Echivalent Medie populaţie trata-│ │ │ │ │ │tă zilnică/capacitatea existentă │ │ │ │ │ │de tratare zilnică: │ │ │ │ │ │Ilustrează utilizarea zilnică me-│ % │ │ │ │ │die a capacităţii existente de │ │ │ │ │ │tratament pe baza încărcării po- │ │ │ │ │ │pulaţiei echivalente, exprimată │ │ │ │ │ │în % │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Maxim echivalent populaţie trata-│ │ │ │ │ │tă zilnic/capacitate maximă exis-│ │ │ │ │ │de tratare zilnică: │ │ │ │ │ │Ilustrează utilizarea maximă zil-│ % │ │ │ │ │nică a capacităţii existente de │ │ │ │ │ │tratare pe baza încărcării popu- │ │ │ │ │ │laţiei echivalente, exprimată în │ │ │ │ │ │% │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Apă uzată colectată şi tratată la│ │ │ │ │ │nivel primar/secundar/terţiar: │ │ │ │ │ │Separă pe categorii fluxurile de │ │ │ │ │ │apă colectată şi tratată între │ % │ │ │ │ │cele trei niveluri diferite de │ │ │ │ │ │tratare │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori de eficienţă operaţională │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Reclamaţii privind calitatea ser-│ │ │ │ │ │viciilor: │ │ │ │ │ │Număr total de reclamaţii pe an │ % │ │ │ │ │exprimat ca % din numărul total │ │ │ │ │ │de conectări la canalizare │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Conformitatea scurgerilor din │ │ │ │ │ │punct de vedere al calităţii: │ │ │ │ │ │Procentul de parametri neconformi│ % │ │ │ │ │din punct de vedere al calităţii │ │ │ │ │ │scurgerilor │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Productivitatea personalului: │Număr de anga- │ │ │ │ │Ilustrează eficienţa personalului│jaţi/număr de │ │ │ │ │din punct de vedere al numărului │conectări sau │ │ │ │ │de angajaţi pe unitate zonală de │număr de anga- │ │ │ │ │servicii. În funcţie de natura │jaţi/km de lun-│ │ │ │ │zonei de servicii aceasta poate │gime a reţelei │ │ │ │ │fi măsurată în raport de numărul │ │ │ │ │ │de conectări ale gospodăriilor │ │ │ │ │ │sau în raport de lungimea liniară│ │ │ │ │ │a reţelei │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Costul forţei de muncă/total cos-│ │ │ │ │ │turi curente: │ │ │ │ │ │Ilustrează proporţia salariilor │ │ │ │ │ │personalului şi a plăţilor de be-│ % │ │ │ │ │neficii faţă de costurile de ope-│ │ │ │ │ │rare ce nu au legătură cu perso- │ │ │ │ │ │nalul │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori financiari │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Cost operaţional al unităţii: │ │ │ │ │ │Cheltuieli operaţionale anuale │ │ │ │ │ │totale/volum anual total de apă │ euro/mc │ │ │ │ │colectată şi tratată │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Venit mediu: │ │ │ │ │ │Venituri anuale totale/volum │ euro/mc │ │ │ │ │anual total de apă colectată şi │ │ │ │ │ │tratată │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Rata colectării: │ │ │ │ │ │Venit anual încasat/valoare fac- │ % │ │ │ │ │turi emise, exprimat în %: │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤ │ Indicatori de Poluare │ ├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤ │Solide în suspensie │ kg/a │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consum biologic de oxigen în │ kg/a │ │ │ │ │interval de cinci zile │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Consum chimic de oxigen metoda – │ kg/a │ │ │ │ │CR │ │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Nitrogen total │ kg/a │ │ │ │ ├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤ │Fosfor total │ kg/a │ │ │ │ └─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┘
 + 
Anexa 4BTabelul 1                                    COSTURI                       în EUR (exclusiv impozite şi TVA)  ŢARA: ROMÂNIA Data: ………….  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă şi apă uzată menajeră  pentru municipalităţi cu o populaţie mai mică de 50.000 de locuitori ┌────────────────────────────┬──────────┬──────────────┬──────┬───────┬──────┐ │ │CHELTUIELI│ CHELTUIELI │COS- │% CHEL-│COMEN-│ │ Descriere │EFECTUATE │ VIITOARE │TURI │TUIT │TARII │ │ │ │ │TOTALE│ │ │ ├──┬───────┬─────────┬───────┤ ├──────┬───────┤ │ │ │ │Nr│Subpro-│Obiective│Locali-│ │Până │din ca-│ │ │ │ │ │iect │ │zare │ la[data] │la fi-│re în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │nali- │urmă- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │zare │toarele│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │12 luni│ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┤ │ │ │ │ │ │ 1 │ 2 │ 3 │4=1+2 │ 5=1/4 │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┴───────┴─────────┴───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │SURSA DE FINANŢARE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ BDCE│ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ STAT│ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────────────┴──────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘    Tabelul 2A                             EVALUAREA ACHIZIŢIILOR  ŢARA: ROMÂNIA  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă şi apă uzată menajeră  pentru municipalităţi cu o populaţie mai mică de 50.000 de locuitori                                                            Data: ……….. ┌────────────────────┬───────────────────────────────────┬────────┬──────────┐ │ CATEGORIA DE │ │ TOTAL │MODIFICĂRI│ │ CHELTUIELI ├────────┬────────┬────────┬────────┤COSTURI │COMENTARII│ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │1. Lucrări │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │2. Bunuri │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │3. Servicii │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤ │4. Diverse │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┤ │ │ │ │ │ │ │finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │ ├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┤ │ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴──────────┘  Abrevieri  LD: Licitaţie Deschisă  LR: Licitaţie Restrânsă  NFB: Nefinanţat de Bancă    Tabelul 2B                             EVALUAREA CONTRACTULUI  ŢARA: ROMÂNIA Data ………..  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă şi apă uzată menajeră  pentru municipalităţi cu o populaţie mai mică de 50.000 de locuitori  EXCLUSIV TVA ┌─────┬─────┬──────┬─────┬────────────┬──────┬─────┬────────────┬──────┬─────┐ │Des- │Data │Încre-│Meto-│ COST │Preţ │Suma │Perioada de │Data │Modi-│ │cri- │sem- │dinţat│da de│ │fix │plă- │Implementare│de │fi- │ │erea │nării│lui │achi-│ │(D=da │tită │ │Recep-│cări │ │Con- │con- │(nume-│ziţie├──────┬─────┤N=Nu) │ ├──────┬─────┤ţie a │Co- │ │trac-│trac-│le │ *) │ │ │ │ │ │ │Lucră-│men- │ │tului│tului│con- │ │ │ │ │ │ │ │rilor │tarii│ │ │ │trac- │ │ │ │ │la │ │ │ │ │ │ │ │toru- │ │Valu- │Suma │ │data │Înce- │Sfâr-│ │ │ │ │ │lui) │ │ta │ │ │de ..│put │şit │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┘  *) Abrevieri ce se vor utiliza:     LD = Licitaţie Deschisă;     LR = Licitaţie Restrânsă;     DC = Dialog Competitiv;     N = Negociere;     SP = Solicitare de propuneri;     CS = Concurs de soluţiiTabelul 3*Font 9*                            PROGRAM DE ACTIVITATE*)  ŢARA; ROMÂNIA Data: ………..  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă şi apă uzată menajeră  pentru municipalităţi cu o populaţie mai mică de 50.000 de locuitori ┌──────────────────────┬─────────┬─────┬───────────┬───────────┬───────────┬──────┬──────┐ │ Descriere │ │2006 │ 2007 │ 2008 │ 2009 │% Fi- │Modi- │ ├──┬─────┬──────┬──────┤Activita-├─────┼─────┬─────┼─────┬─────┼─────┬─────┤nali- │ficări│ │Nr│Sub- │Obiec-│Loca- │te │ │ │ │ │ │ │ │zat │Comen-│ │ │pro- │tive │lizare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tarii │ │ │iect │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ ├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ ├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ │ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤ │ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │ └──┴─────┴──────┴──────┴─────────┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴──────┴──────┘  *) Acest tabel va fi actualizat conform planului de achiziţii.Tabelul 4A                                   OBIECTIVE  ŢARA: ROMÂNIA Data: ………….  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă şi apă uzată menajeră  pentru municipalităţi cu o populaţie mai mică de 50.000 de locuitori ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐ │ DESCRIERE │ │ ├──────────────────────┬─────────┬──────────┬──────┬─────┬────────┤COMENTARII│ │Parametru │Referinţă│ Unitate │Curent│Ţintă│Rezultat│ │ │ │ │ │ *) │ *) │ **) │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori de servicii│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Acoperirea populaţiei │ QS03 │ % │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Continuitatea furni- │ QS10 │ % │ │ │ │ │ │zării │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Populaţie ce se con- │ │ │ │ │ │ │ │fruntă cu restricţii │ QS13 │ % │ │ │ │ │ │ale serviciilor de apă│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Consum casnic │ │Litri pe │ │ │ │ │ │ │ │client pe │ │ │ │ │ │ │ │zi │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Consum ne-casnic │ │mc per co-│ │ │ │ │ │ │ │nectare pe│ │ │ │ │ │ │ │lună │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Consumatori contori- │ Ph11 │ % │ │ │ │ │ │zaţi │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Tarife medii la apă │ F121 │ euro/mc │ │ │ │ │ │pentru consumul direct│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Calitatea apei furni- │ QS17 │ % │ │ │ │ │ │zate – microbiologică │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Calitatea apei furni- │ QS18 │ % │ │ │ │ │ │zate – fizico-chimică │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori de │ │ │ │ │ │ │ │Eficienţă Fizică │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Apă negeneratoare de │ Fi36 │ % │ │ │ │ │ │venituri, volum │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Pierderi de apă │ Op22 │mc pe co- │ │ │ │ │ │ │ │nectare pe│ │ │ │ │ │ │ │an │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indexul de scurgeri al│ Op25 │ │ │ │ │ │ │infrastructurii │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │COMPANIE JUDEŢEANĂ DE │ │ │ │ │ │ │ │OPERARE │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Eficienţă personal │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Angajaţi pe conectare │ Pe01 │Număr la │ │ │ │ │ │ │ │1000 de │ │ │ │ │ │ │ │conectări │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori Financiari │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Venit anual al unită- │ Fi15 │ euro/mc │ │ │ │ │ │ţii │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Costuri totale ale │ Fi01 │ euro/mc │ │ │ │ │ │unităţii │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata de acoperire a │ Fi23 │ % │ │ │ │ │ │costurilor totale │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata de acoperire a │ Fi24 │ % │ │ │ │ │ │costurilor de operare │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata colectării │ │ % │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata de acoperire a │ Fi31 │ │ │ │ │ │ │serviciului datoriei │ │ │ │ │ │ │ └──────────────────────┴─────────┴──────────┴──────┴─────┴────────┴──────────┘    Tabelul 4B  ŢARA: ROMÂNIA Data: ………….  PROIECT: F/P 1568 (2006) – Sisteme integrate de apă şi apă uzată menajeră  pentru municipalităţi cu o populaţie mai mică de 50.000 de locuitori ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐ │ DESCRIERE │ │ ├──────────────────────┬─────────┬──────────┬──────┬─────┬────────┤COMENTARII│ │Parametru │Referinţă│ Unitate │Curent│Ţintă│Rezultat│ │ │ │ │ │ *) │ *) │ **) │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori de servicii│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Acoperire canalizare │ │ % │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Volumul apă uzată me- │ │ │ │ │ │ │ │najeră/total volum de │ │ % │ │ │ │ │ │apă uzată colectată: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Tarife de canalizare │ │ │ │ │ │ │ │şi drenaj pe gospodă- │ │ euro/lună│ │ │ │ │ │rie: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Echivalent Medie popu-│ │ │ │ │ │ │ │laţie tratată │ │ │ │ │ │ │ │zilnică/capacitatea │ │ │ │ │ │ │ │existentă de tratare │ │ │ │ │ │ │ │zilnică: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Maxim echivalent popu-│ │ │ │ │ │ │ │laţie tratată zilnic/ │ │ │ │ │ │ │ │capacitate maximă │ │ % │ │ │ │ │ │existentă de tratare │ │ │ │ │ │ │ │zilnică: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Apă uzată colectată şi│ │ % │ │ │ │ │ │tratată la nivel pri- │ │ │ │ │ │ │ │mar/secundar/terţiar: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori de │ │ │ │ │ │ │ │eficienţă operaţională│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Reclamaţii privind │ │ % │ │ │ │ │ │calitatea serviciilor:│ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Conformitatea scurge- │ │ │ │ │ │ │ │rilor din punct de ve-│ │ % │ │ │ │ │ │dere al calităţii: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │ │ │Număr de │ │ │ │ │ │ │ │angajaţi/ │ │ │ │ │ │ │ │număr de │ │ │ │ │ │ │ │conectări │ │ │ │ │ │Staff productivity ├─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │ │ │Număr de │ │ │ │ │ │ │ │angajaţi/ │ │ │ │ │ │ │ │km de lun-│ │ │ │ │ │ │ │gime a re-│ │ │ │ │ │ │ │ţelei │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Costul forţei de │ │ │ │ │ │ │ │muncă/total costuri │ │ % │ │ │ │ │ │curente: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Indicatori financiari │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Cost operaţional al │ │ euro/mc │ │ │ │ │ │unităţii: │ │ │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Venit mediu: │ │ euro/mc │ │ │ │ │ ├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤ │Rata colectării: │ │ % │ │ │ │ │ └──────────────────────┴─────────┴──────────┴──────┴─────┴────────┴──────────┘  (*) Se va completa la începutul programului înainte de implementarea      subproiectului  (**) Se va completa la finalizarea proiectului–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x